| OLD Late Nite Tournament#1 | |
|
+11007 Vebbo Turtle Slartibartfast Baspen Ranglepung URDA OLD/Rommel OLD/Reo Petter WizKid 15 posters |
|
Av | Innlegg |
---|
HyperNotActive Centurio
Antall Innlegg : 151 Age : 62 Localisation : Oslo Registration date : 21.10.2006
| Tema: Re: OLD Late Nite Tournament#1 Lør Apr 21, 2007 1:23 am | |
| En annen løsning på stafetten er å bruke en multi-lap bane. Da kan de som skal kjøre andre etappe stå igjen på startstreken til de som kjører første passerer mål. De som kjører tredje står igjen til som kjører andre passerer osv. | |
|
| |
JanOngen Centurio
Antall Innlegg : 106 Age : 60 Registration date : 30.10.2006
| Tema: Re: OLD Late Nite Tournament#1 Lør Apr 21, 2007 2:43 am | |
| Forslaget om multilap bane er ikke dumt, blir kanskje lettere når det gjelder start, men det burde ha vært ett par dommere, men det kan bli vanskelig hvis de fleste kjører. Da får ihvertfall alle lag som stiller tidene målt.Blir lettere å plassere laga på da. Kanskje det burde bygges en 2-4 nye baner med multilaps for disse rundene. | |
|
| |
WizKid Praefectus
Antall Innlegg : 500 Age : 49 Registration date : 18.10.2006
| Tema: Re: OLD Late Nite Tournament#1 Lør Apr 21, 2007 3:34 am | |
| Problemet med multilap er at sisteetappen må kjøre alle laps'ene for å komme i mål. Derfor det med pitstop er fint da sisteetappen kjører en runde, så blir resultatlista som en vanlig round. Vi må imidlertid undersøke om det er mulig å øke "deadline" etter vinner i mål, vanligvis i rounds er jo den ca 10 sek, vi bør ha mer siden en stafett kan skille en del mer. | |
|
| |
HyperNotActive Centurio
Antall Innlegg : 151 Age : 62 Localisation : Oslo Registration date : 21.10.2006
| Tema: Re: OLD Late Nite Tournament#1 Lør Apr 21, 2007 5:32 am | |
| Skjønner hva du mener WizKid, men tenkte mer på å kjøre en runde hver og blåse i tiden. Det blir sikkert så mye rot i vekslinga at det blir lett å se hvem som kommer først i mål. | |
|
| |
TMKjetil Optio Centuriae
Antall Innlegg : 90 Registration date : 19.11.2006
| Tema: Re: OLD Late Nite Tournament#1 Lør Apr 21, 2007 5:18 pm | |
| Høres ut som en del geniale idèer her. Bare å ta kontakt visst dere trenger hjelp til dømingen. Men det blir vel ikke nødvendig siden det er ytterst usannsynlig at noen av dere prøver seg på en liten juks. | |
|
| |
WizKid Praefectus
| Tema: Re: OLD Late Nite Tournament#1 Man Apr 23, 2007 12:15 pm | |
| Takker for det Kjetil, det er ikke umulig du blir forespurt som dommer En liten update, det jobbes i kulissene , har forespurt en glimrende banebygger, og han har tatt utfordringen han har også laget første stuntvariant. Så da er baner under bygging, jeg skal ta en nærmere prat med ham ikveld for å forklare litt mer detaljert om hva vi er ute etter. Så om det ikke er store innvendinger her foreslår jeg at han lager pitlane til stafettbanen. Kommer med nye oppdateringer etterhvert som det skjer noe videre. | |
|
| |
WizKid Praefectus
| Tema: Re: OLD Late Nite Tournament#1 Ons Mai 02, 2007 1:51 pm | |
| Da har OWN Pearce mekket ferdig banene til denne eventen Skal ta en nærmere prat med han ikveld så han kan forklare litt om løsningene, så poster jeg det her etterpå. Vi bør kanskje begynne å diskutere en dato. Hva med fredag 11.mai? Det er siste helg jeg kan så jeg håper det funker med den helga. Jeg er på flyttefot til Akershus ang ny jobb så etter den 22.mai blir jeg nok offline en stund før jeg får opp nett igjen. Om det passer bedre går det også fint med lørdag 12.mai for meg hvertfall Edit: jeg kan 18. og 19.mai også
Sist endret av den Ons Mai 02, 2007 2:00 pm, endret 1 gang | |
|
| |
OLD/Reo Praefectus
Antall Innlegg : 541 Age : 51 Localisation : Hilton Registration date : 14.11.2006
| Tema: Re: OLD Late Nite Tournament#1 Ons Mai 02, 2007 1:57 pm | |
| WIZ hehe, akershus! velkommen til oss! med hva og hvor skal du jobbe? | |
|
| |
WizKid Praefectus
| Tema: Re: OLD Late Nite Tournament#1 Ons Mai 02, 2007 2:02 pm | |
| Takk for det Reo! Jeg skal jobbe som konstruktør/simulering for et lite firma på Vakås like forbi Sandvika, tror det blir veldig bra! Da blir det nok lettere å delta på pub-treff fremover også | |
|
| |
007 Centurio
Antall Innlegg : 179 Age : 49 Localisation : gjerdrum Registration date : 28.02.2007
| Tema: Re: OLD Late Nite Tournament#1 Tor Mai 03, 2007 1:56 am | |
| ja velkommen til akershus selv om det er på feil side av fylket | |
|
| |
Slartibartfast Praefectus castrorum
Antall Innlegg : 363 Age : 56 Localisation : Hammerfest Registration date : 02.02.2007
| Tema: Re: OLD Late Nite Tournament#1 Tor Mai 03, 2007 10:24 am | |
| Aller helst 12.mai, skal muligens ut på lønningspils rett etter jobb på fredagen. Men, blir det OLNT#1 på fredag så vil den prioriteres... HELT KLART. Må bare kutte ned på alkoholmengden på lønningspilsen. | |
|
| |
WizKid Praefectus
| Tema: Re: OLD Late Nite Tournament#1 Tor Mai 03, 2007 2:44 pm | |
| - Slartibartfast skrev:
- Aller helst 12.mai, skal muligens ut på lønningspils rett etter jobb på fredagen. Men, blir det OLNT#1 på fredag så vil den prioriteres... HELT KLART. Må bare kutte ned på alkoholmengden på lønningspilsen.
Hehe, bra at du har prioriteringene i orden Slarti Tenker jeg lager en poll på ønsket tidspunkt, fredag 11 eller lørdag 12. Prata også med Pearce igårkveld, så jeg skal legge ut forklaringen av banene som han gav meg, det blir i ettermiddag når jeg er kommet hejm. | |
|
| |
Sponsored content
| Tema: Re: OLD Late Nite Tournament#1 | |
| |
|
| |
| OLD Late Nite Tournament#1 | |
|