Overaged Lucky Drivers
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

Velkommen til Overaged Lucky Drivers

IndeksIndeks  PortalePortale  GalleryGallery  ReglerRegler  Latest imagesLatest images  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

OLD Late Nite Ref/Resultater

Go down 
+13
Bj
Vforce jr
JanOngen
Slartibartfast
ICE
Kjell T. Ring
ptptpt
Bergie
OLD/Reo
Amontar
OWN Pearce
Vebbo
WizKid
17 posters
Gå til side : 1, 2  Next
AvInnlegg
WizKid
Praefectus
Praefectus
WizKid

Antall Innlegg : 500
Registration date : 18.10.2006

OLD Late Nite Ref/Resultater Empty
PosteTema: OLD Late Nite Ref/Resultater   OLD Late Nite Ref/Resultater EmptySøn Mai 13, 2007 3:01 am

Da var OLD late nite #1 historie, og for en event!
Jeg må med en gang takke OWN Pearce for fantastisk gode baner!
Uten han hadde ikke denne moroa blitt til Very Happy
Vebbo fortjener også en stor honnør for masse hjelp, ikke minst med server.

Vi starta moroa med Stunt-banene, kjempemoro, selv knota jeg verre i en rødvinståke med sterkt økende tetthet,hehe.
Det gikk ikke lang tid før Vebbo var 1.mann i mål ,deretter føyk gutta inn.
Selv satt jeg mest desperat å trykket tab for å få oversikt over de 3 første som kom i mål, så måtte jeg ha litt mer rødvin, og faan, jeg hadde jo glemt å legge inn godprisen!! Etter desperat klemming, og med generalen godt under leppa måtte jeg konstatere at tida rant fort ut!
Slik gikk stuntbanene raskt unna, og jeg måtte konstatere at jeg selv var langt bak! Mange hadde imponert masse, med Reo helt i front etter at
alle stuntbanene var unnagjort.

Så kom vi til stafetten Very Happy her var det ventet litt kaos, og det ble mye shady bisniz også kan man si, hehe.
Likevel utrolig moro, selv loka jeg det til for laget mitt(sorry ICE og HnA Smile ), trykket enter og vi var ute, men ikke som de eneste.
Etter litt frem og tilbake visste det seg at det var lag 3 med PTx3, Vebbo og VForce jr som var de sterkeste og stakk av med seieren!
PTx3 kom inn for URDA som visstnok hadde ramla ut på byen,hehe.
lag nr 5 med Reo, Amontar og kjell.T.Ring kapret 2.plassen, og flere ble det ikke som kom i mål, det var mange som ble felt av enter-fella, vi skylder på oppglødd stemning og mye godt i kroppen,hehe.

Selv var jeg godt i farta nå, og priste meg lykkelig for det enkle men effektive regnearket jeg hadde lagd på forhånd for å regne ut score Very Happy
Etter noen kvalitetssikringsrunder opp og ned det utfylte arket, kunne jeg konstatere at det var PTx3 som hadde imponert mest og lå i tet, med Reo
jaktende 1 sek etter. Alle fikk opplest sin sekundstraff før siste gjeldende runde skulle starte.

El Grande Finale:
På dette tidspunkt var jeg bare et stort glis her jeg satt, selv om jeg var i siste gruppe kjørere 6 sek bak PT. Startskuddet gikk, og 5 runder med svært tvilsom kjøring var igang, jeg bare priste meg lykkelig om at slik fyllekjøring aldri blir noe annet enn moro!!
PT hadde nok følt ulvene glefsende bak seg, og mistet hodet litt, jeg registrerte bare i mitt sviktende sidesyn at han gikk ut, hardt, men sånn er en nervepirrende OLD late nite jaktstart!
Reo var igjen den som holdt hodet kaldest og turtallet høyest inn mot mål, og ble den første OLD late nite Champion! cheers

Alt i alt en kjempekveld, og utrolig moro, takk til alle som var med, dette må gjentas!

Fullstendig resultaltliste etter avgjørende jaktstart følger:

1. Reo, Champion!
2. V-Force jr
3 Vebbo
4. Amontar
5. Down
6. Slarti
7. Wiz
8. Ranglepung
9. Kjell.T.Ring
10. Petter
11. baspen
12. 2Pro
13. 007
14. H.n.A

DNF:

ICE
Bj
Til Toppen Go down
Vebbo
Pontifex maximus
Pontifex maximus
Vebbo

Antall Innlegg : 756
Registration date : 16.10.2006

PosteTema: Re: OLD Late Nite Ref/Resultater   OLD Late Nite Ref/Resultater EmptySøn Mai 13, 2007 3:08 am

Hva skal en si? Moro for det første. Reprise for det andre Very Happy Cred til Wiz, General for Late Nite og cred til Pearce for fortreffelige baner. Gnite all...
Til Toppen Go down
http://www.macsimum.no
OWN Pearce
Tiro
Tiro

Antall Innlegg : 4
Registration date : 09.05.2007

PosteTema: Re: OLD Late Nite Ref/Resultater   OLD Late Nite Ref/Resultater EmptySøn Mai 13, 2007 3:40 am

Ja, da har jeg lastet opp bildene ifra eventen. Håper at det var like morsomt å spille som det var å se på!

Bilder ifra OLD Late Nite:

http://www.yourfilehost.com/media.php?cat=other&file=ScreenShot04.zip
Til Toppen Go down
Amontar
Miles
Miles

Antall Innlegg : 16
Registration date : 04.02.2007

PosteTema: Re: OLD Late Nite Ref/Resultater   OLD Late Nite Ref/Resultater EmptySøn Mai 13, 2007 7:37 am

Takk for en utrolig artig kveld OLD med mye alternativ konkurrering Very Happy
Håper det blir en ny slik turnering i fremtida og at jeg også da kan bli invitert til å kjøre med dere very exited
Til Toppen Go down
http://battlestar.no
OLD/Reo
Praefectus
Praefectus
OLD/Reo

Antall Innlegg : 541
Registration date : 14.11.2006

PosteTema: Re: OLD Late Nite Ref/Resultater   OLD Late Nite Ref/Resultater EmptySøn Mai 13, 2007 9:35 am

Takk til Wiz og vebb og pearce! Flott event! Smile at jeg skulle vinne dette å var vel litt i overkant. Lei uvane.

takk til dere alle for en fin kveld.
Til Toppen Go down
Bergie
Optio Centuriae
Optio Centuriae

Antall Innlegg : 50
Registration date : 07.05.2007

PosteTema: Re: OLD Late Nite Ref/Resultater   OLD Late Nite Ref/Resultater EmptySøn Mai 13, 2007 10:50 am

Genial turnering her, må si jeg ble imponert!!
Grattis til alle som var med, og enda mer grattis til Reo som vant:P

Hadde vært moro om jeg kunne vært med neste gang, men er det en turnering innad OLD, så er det en turnering innad OLD:)
Til Toppen Go down
ptptpt
Miles
Miles

Antall Innlegg : 14
Registration date : 03.11.2006

PosteTema: Re: OLD Late Nite Ref/Resultater   OLD Late Nite Ref/Resultater EmptySøn Mai 13, 2007 12:13 pm

Bra spilt old1 ^^

kan jeg sende inn klage på sistebanen til pearce, neida de var vel bra de. likte ikke den ene svingen da Razz

GG Olds og gjester, skal gruse dere i OLD late nite 2, vis jeg er velkommen da.
Til Toppen Go down
Kjell T. Ring
Centurio
Centurio
Kjell T. Ring

Antall Innlegg : 172
Registration date : 05.05.2007

PosteTema: Re: OLD Late Nite Ref/Resultater   OLD Late Nite Ref/Resultater EmptySøn Mai 13, 2007 12:40 pm

Takk for en morro og meget underholdende aften i går. Ingen tvil om at dette må gjentas. En kjempesuksess! Very Happy
Til Toppen Go down
ICE
Tribuni Angusticlavii
Tribuni Angusticlavii
ICE

Antall Innlegg : 266
Registration date : 17.10.2006

PosteTema: Re: OLD Late Nite Ref/Resultater   OLD Late Nite Ref/Resultater EmptySøn Mai 13, 2007 12:46 pm

Jaha da var første OLD Late nite gjennomført og jeg må bare få takke alle som gjorde dette mulig.....

Dette var noe av det morsomste jeg har vært med på, samling på skype, kjøring med gode venner og teammates, en god slump cognac gjorde ikke stemningen mindre for min del..

Kvelden startet for min del med at jeg kom hjem fra jobb ved 5 tiden (misliker alle privatpersoner som absolutt skal støpe garasjegulv på en lørdag grrr ) Fyrte deretter opp TMN for litt kjøretrening. fikk deretter gleden av å være den første til å snakke med Reo på skype. (det fungerte jo greit) Er utrolig å høre stemmen til noen man kun har tekstet med. vet ikke om du opplevde det slik Reo, men stemmen din var ikke i nærheten av hva jeg hadde ventet affraid og før du spør hva jeg hadde ventet, det er jeg ikke sikker på old2

Så datt det inn en hel haug med venner som jeg i ett ubetenksomt øyeblikk hadde invitert på reker og hvitvin, så jeg måtte ta meg av de en liten stund...

var tilbake på TMN, skype og forumchatten ca 22:15 for litt pepptalk og info om hvordan dette slaget skulle foregå.
Så med stua full av fulle gærninger og meg selv lukket inne på datarommet med en eller flere cognacer, kunne herligheten begynne.

Som sagt begynte vi med stunt og la det være sagt med en gang, når ingen hadde fått testet banene på forhånd så så jeg meg selv i ett ungdommelig overmot her og forventet at dette skulle gå veien (er nok mulig at en god slump alkohyler hjalp til med den betraktningen da)
Der gikk starten ja og jeg dro ut i full fart, hadde glemt alt om bremser og rolig kjøring men oooops der var det trangt gitt og etter 3 eller 4 enter og restarter forsvant hovmodet mitt som dugg for solen Suspect så hører jeg på øret (skypecasten, btw takk til BJ for oppsettet av den) der kom førsteman i mål, hmmmmm dette blir jo værre og værre, her må jeg ta meg sammen, der kom nummer to i mål huff og huff No men hva skjer, jo jeg ser målet i det fjerne og utrolig nok jeg detter inn i mål som den tredje king og etter det går det bare en veg, lukt åt skogen. Når denne banen var ferdig ente jeg vel på en 16 plass av 18 startende mener jeg hmmmmm.

Ok, en cognac til og klar beskjed til meg selv, dette kan bare bli bedre, men hva skjer......
joda det kommer flere stuntbaner (btw takk til pearce for å ha laget disse utrolig plagsomme og irriterende banene.) king jubel king
For å gjøre en lang historie litt kortere, jeg tror og mener jeg kom til mål på en av de siste stuntbanene også..

Da var tiden kommet for stafetten, der var jeg på lag med Wiz og H.N.A, dette skulle bli morro for en old3 gitt. Etter WU og pitt trening (står pitt trening og ikke pottetrening ja) var det klart for å vise litt teamfølelse her. Der gikk starten og Wiz dro avgårde som en gud og vi to andre stoppet i pit for litt taktikk prat hadde cam 7 oppe og der nærmet Wiz seg mål, fikk sagt ifra til H.N.A at han skulle gjøre seg klar og der kom overleveringen av staffetpinnen, kongeskifte, dette har jeg troen på moro Med H.N.A på øret får jeg beskjed om at nå er det min tur ut og vips der forsvant H.N.A forbi meg og jeg trykker på gasspedalen, men hva skjer, har glemt å skru av brekket ouchhhhhh kjenner rødmen komme snikende, der ja av med brekket og ut på banen, drar avgårde gjennom ett par svinger og rett i noen stolper som vegvesenet har satt opp mitt i vegen pistol kommer på rett kjør igjen drar avgårde mot pitt for skifte igjen der hoppet jeg faktisk over start/mål og tenker herlig dette går jo som en drøm, men der var en litt for krapp sving og drømmen ble nok en gang ett mareritt rofl
kommer til pit og får sendt Wiz ut på nok en runde, tid for en cognac til og der drar H.N.A avgårde igjen herfra og ut blir minnet mitt litt dårligere (er sånt som skjer når man har alzheimers light) men registrerer at vi kom nesten til mål før tiden gikk ut ( kongegodt gjort gutta).
Hva restart av stafetten grunnet en del entertrykking herlig, en sjanse til, denne skal vi benytte godt.....
Jeg sa godt og vi gjorde det beste ut av det men tror kvelden hadde begynt å ta på pluss litt mye alkohol det endte med at vi kom ikke til mål denne gangen heller, men gud så gøy vi hadde det...

10 minutter tissepause og påfyll av alkohyler fulgte deretter før jaktstarten dro igang og yess jeg fikk 6 sekunders tidstraff og kunne ligge bak og kontrollere ( dette var faktisk min taktikk eller var det ikke old3 )
Starten gikk og for en selvkontroll og behersket start, alle ventet de obligatoriske 5 sekundene, deretter dro pt avgårde etterfulgt av Reo og alle de andre 11 sekunder etter start dro jeg avgårde, kjørte rolig og stabilt men temperaturen steg etterhvert, ropte til baspen mener jeg det var at han skulle bremse så jeg hadde en mulighet til å komme forbi der han lå og sperret vegen for meg lol! , men tror dere han hørte på meg neida geek .
Er ikke engang sikker på om jeg klarte å karre meg til mål her heller, men må bare inrømme at det spilte absolutt ingen rolle. Dette er til dags dato noe av det morsomste jeg har opplevd som TMN kjører og det sier ikke så lite da jeg har hatt mye morro med TMN.

Huff dette ble mye skriving gitt og for de som fremdeles henger med og har giddet å lese seg gjennom alle de trykkleifer jeg har her, Tusen takk for en koselig Late nite event.
Til Toppen Go down
OLD/Reo
Praefectus
Praefectus
OLD/Reo

PosteTema: Re: OLD Late Nite Ref/Resultater   OLD Late Nite Ref/Resultater EmptySøn Mai 13, 2007 1:51 pm

sitat:
" TMN for litt kjøretrening. fikk deretter gleden av å være den første til å snakke med Reo på skype. (det fungerte jo greit) Er utrolig å høre stemmen til noen man kun har tekstet med. vet ikke om du opplevde det slik Reo, men stemmen din var ikke i nærheten av hva jeg hadde ventet affraid og før du spør hva jeg hadde ventet, det er jeg ikke sikker på old2 "

sånn det er med høyt profilerte personer! trur de er store, møter du dem er de små. var jo i god lune igår å flira mye. føle meg litt fjortissssss på skype! haha

Sist endret av den Søn Mai 13, 2007 2:25 pm, endret 1 gang
Til Toppen Go down
Slartibartfast
Praefectus castrorum
Praefectus castrorum
Slartibartfast

Antall Innlegg : 363
Registration date : 02.02.2007

PosteTema: Re: OLD Late Nite Ref/Resultater   OLD Late Nite Ref/Resultater EmptySøn Mai 13, 2007 2:06 pm

Dette fristet virkelig til gjentakelse, omså hver helg.. king
Stunt1 (jomfrubanen som den burde vært kallt, siden den hadde noen veldig trange åpninger) og 2 gikk greit, med 3 og 4 plass om jeg ikke husker feil. Men, og det er et MEN, på siste stunt kom jeg ikke i mål engang. Embarassed Jeg får "skylde" på dere andre på skypecasten som snakket om å treffe "sprekken". Ikke lett å treffe sprekken når man ler så fingrene glir av tastaturet.

Stafetten var utrolig morsom, tiltross for at jeg ble angrepet av enter-syken. redcard Sorry til mine lagkamerater Petter og Down Embarassed . På andre forsøk klarte jeg å holde fingrene vekke fra enter og vi ble belønnet med en flott 4.plass.

Jaktstarten var noe jeg så frem til. Her skal dere få se opphenting av en annen verden, tenkte jeg. Fikk 5 sekunders tidsstraff (pga den siste stuntbanen) og egoet mitt fikk en aldri så liten blåveis der. Men jeg kjørte ok, hadde riktignok noen nær-døden opplevelser underveis, og hadde klart å kjøre meg opp på 3.plass utpå sisterunden. Men hva skjer? Joda, må jo selvfølgelig kræsje i en enkel sving like før mål. Og før jeg får opp farten igjen ser jeg 3 stk som fyker forbi med mållinja i sikte... Frustrasjon På revansje-runden gikk det bedre. Takk til Amontar som gjorde som meg på forrige runden og kræsjet like før mål..hehe og dermed kunne jeg innkassere 3.plassen min.

jubel Gratulerer til Reo, en verdig Old Late Nite-Champion. Snakk om utklassing på jaktstarten. Veldig bra. jubel

Takk til Pearce for de kule banene. n1
Takk til Wizkid for et flott arrangement. n1
Takk til Bj for oppsett av skypecast. n1 Ps. grattis med stjerne. scratch lol.
Takk til alle andre OLDs og gjester n1 for en uforglemmelig kveld.
Til Toppen Go down
JanOngen
Centurio
Centurio
JanOngen

Antall Innlegg : 106
Registration date : 30.10.2006

PosteTema: Re: OLD Late Nite Ref/Resultater   OLD Late Nite Ref/Resultater EmptySøn Mai 13, 2007 6:00 pm

Ja det må jeg si var en artig forestilling å følge med på, satt på tribunen og fulgte med på all drive2 og old2, men det hadde vært moro å vært med, men det får bli til neste gang(hvis det blir) hadde ikke ork til dette etter operasjonen på torsdag.
Gratulerer til REO med n1 .
Skypecast'en funka bra for dem som hadde mic da Laughing, artig og prate med de innvolverte spillere.
Ellers var det atter en hyggelig aften med prat med dere.
Til Toppen Go down
Vforce jr
Miles
Miles

Antall Innlegg : 13
Registration date : 11.02.2007

PosteTema: Re: OLD Late Nite Ref/Resultater   OLD Late Nite Ref/Resultater EmptySøn Mai 13, 2007 7:41 pm

heeeeeeeelt konge.. jeg hadde et brett smil om tryne i heeeele går.. utrolig morro... Very Happy

og visst en old3 finner ut at det blir en sånn lek til ville det vært en ære å være med Smile

kjempe kjempe morro... stafett burde bli en obligatorisk event Cool

nice baner og nice oppsett..
Til Toppen Go down
Bj
Procurator
Procurator
Bj

Antall Innlegg : 299
Registration date : 27.10.2006

PosteTema: Re: OLD Late Nite Ref/Resultater   OLD Late Nite Ref/Resultater EmptySøn Mai 13, 2007 8:21 pm

Wow for noen ekstremt bra referater dere skriver, takk til
Wiz, Ice og Slart meget koselig lesing, og man kjenner jo igjen seg selv i det
meste dere skriver.

Tja hva skal man si, for min egen del gikk jeg vell med sommerfugler
i magen og vente spent på hvordan kvelden skulle bli. Og så må jeg være så
ærlig å si at jeg hadde ikke snøring om hva vi skulle gjøre først eller sist,
fant ut at det var bare å henge med. Virket slik på skypen også at det ikke
bare var meg som ikke hadde fått med seg alt........lol!

Når det gjelder banen var de helt konge alle sammen, alle
passet perfekt til OLD Late Nite etter min mening. Og en stor takk til banebyggerne,
dette var mega najis........old2

Stafetten var jo selve høydepunktet og utrolig moro selv om
lag 6 var litt uheldig begge gangene vi kjørte (ingen fare 2pro, alle vet hvor
godt enterfingeren er innøvd). Skulle kanskje høre med Nadeo om de ikke kan
legge inn stafett sammen med laps, round og ta og da med funksjonen at man kan
trykke enter og da starte fra siste CP.

skype….skaff dere skype…..det var utrolig moro å kunne sitte der å prate skit
med de andre når vi kjørte…..var litt stille i starten, men så ble gutta varm i
trøya (kan være noe stimuli som hjalp til også) og det ble prata om alt mellom
himmel og jord. Skypen var også gull verd under stafetten da vi kunne si i fra
til hverandre når man kom inn i pit.

Jeg bøyer meg i støvet og sier tusen takk til dere som
gjorde det slik at denne kvelden kunne gjennomføres.....n1

Dette må gjøres flere ganger det vet jeg att vi alle er
enige om.

PS: hvem har gitt meg en stjerne, oppdaget det i går ette
Late Nite at jeg plutselig hadde stjerne.
Til Toppen Go down
http://www.bjsmodellflyg.se
OWN Pearce
Tiro
Tiro

Antall Innlegg : 4
Registration date : 09.05.2007

PosteTema: Re: OLD Late Nite Ref/Resultater   OLD Late Nite Ref/Resultater EmptySøn Mai 13, 2007 8:37 pm

Kan vel egentlig bare legge til at om dere skulle ta en OLD Late Nite #2, og var fornøyd med det arbeidet jeg gjorde, så ikke vær redd for å spørre igjen. Men om dere vil ha en ny banebygger for variasjonens skyld, så har jeg full forståelse for det Smile
Til Toppen Go down
karmakoma
Centurio
Centurio
karmakoma

Antall Innlegg : 149

PosteTema: Re: OLD Late Nite Ref/Resultater   OLD Late Nite Ref/Resultater EmptySøn Mai 13, 2007 10:26 pm

Dette var knallbra og må gjentas. cheers tror ikke jeg har hatt det så gøy noen gang på dette spillet. Må bare beklage at jeg ødla for laget mitt ved å bli stående i noen sekunder, sorry jeg så deg ikke 007 Embarassed Embarassed Embarassed .
Til neste gang burde alle sette restart til en annen knapp f.eks. Q og sette tuta til enter og ctrl så slipper vi det samme broblemet.
Til Toppen Go down
OLD/Rommel
Comes Domesticorum
Comes Domesticorum
OLD/Rommel

Antall Innlegg : 1131

PosteTema: Re: OLD Late Nite Ref/Resultater   OLD Late Nite Ref/Resultater EmptyMan Mai 14, 2007 9:49 am

Gratis Reo med seieren Smile Synd jeg ikke hadde anledning til å være med på dette. Får håpe det blir en oppfølger Smile

Hva angår stjerne Bj så får du slite den med helsen Wink
Til Toppen Go down
http://www.teamold.no
OLD/Reo
Praefectus
Praefectus
OLD/Reo

PosteTema: Re: OLD Late Nite Ref/Resultater   OLD Late Nite Ref/Resultater EmptyMan Mai 14, 2007 12:12 pm

syntes du fortjente en så... Til Bj med stjerna altså... Smile

Sist endret av den Tir Mai 15, 2007 7:27 pm, endret 3 ganger
Til Toppen Go down
Ranglepung
Rector Orbis
Rector Orbis
Ranglepung

Antall Innlegg : 564

PosteTema: Re: OLD Late Nite Ref/Resultater   OLD Late Nite Ref/Resultater EmptyMan Mai 14, 2007 1:14 pm

Må bare henge meg på og si at dette var moro, da særlig stafetten.

Dette bør absolutt gjentas.
Til Toppen Go down
WizKid
Praefectus
Praefectus
WizKid

Antall Innlegg : 500
Registration date : 18.10.2006

PosteTema: Re: OLD Late Nite Ref/Resultater   OLD Late Nite Ref/Resultater EmptyTir Mai 15, 2007 4:13 pm

Må bare si det var utrolig kult at folket hadde det gøy på denne eventen!
Mange morsomme tilbakemeldinger og referat.
Gjentakelse i en eller annen form må det bli, vi får satse på noe mot høsten, da vi snart nærmer oss sommeren og jeg regner med de fleste går inn i en noe mindre aktiv TMN periode Smile
Til Toppen Go down
Bj
Procurator
Procurator
Bj

PosteTema: Re: OLD Late Nite Ref/Resultater   OLD Late Nite Ref/Resultater EmptyOns Mai 16, 2007 1:49 am

OLD/Reo skrev:
syntes du fortjente en så... Til Bj med stjerna altså... Smile

Tusen takk.................Very Happy
Til Toppen Go down
OLD/Reo
Praefectus
Praefectus
OLD/Reo

PosteTema: Re: OLD Late Nite Ref/Resultater   OLD Late Nite Ref/Resultater EmptyOns Mai 16, 2007 6:54 am

altså, hvem som ga den vet jeg ikke, men har skreket ut flere ganger om at gi mannen en stjerne.
Til Toppen Go down
mcDonald
Centurio
Centurio
mcDonald

Antall Innlegg : 117
Registration date : 30.04.2007

PosteTema: Re: OLD Late Nite Ref/Resultater   OLD Late Nite Ref/Resultater EmptyFre Mai 18, 2007 11:53 pm

OWN Pearce skrev:
Ja, da har jeg lastet opp bildene ifra eventen. Håper at det var like morsomt å spille som det var å se på!

Bilder ifra OLD Late Nite:

[url=http://www.yourfilehost.com/media.php?cat=other&file=ScreenShot04.zip
http://www.yourfilehost.com/media.php?cat=other&file=ScreenShot04.zip[/quote[/url]]

takker pearce for storartet "photoshoot". Har lagt de inn sammen med familiebildene, men kan ikke helt se verdien for alle andre å se en gammel kaill ligge på rygg og gispe etter luft i målområdet:-g:

ellers var det kule bilder heheh
Til Toppen Go down
mcDonald
Centurio
Centurio
mcDonald

Antall Innlegg : 117
Registration date : 30.04.2007

PosteTema: late nite   OLD Late Nite Ref/Resultater EmptyLør Mai 19, 2007 12:05 am

takker pearce for bra baner:-g:

har ett spørsmål til BJ:: må jeg ha headsett med mikrofon for å kunne bruke skype, eller er det nok med mikrofon på skjermen/webkameraet??

2pro
Til Toppen Go down
Bj
Procurator
Procurator
Bj

PosteTema: Re: OLD Late Nite Ref/Resultater   OLD Late Nite Ref/Resultater EmptyLør Mai 19, 2007 1:50 am

asskicker skrev:
har ett spørsmål til BJ:: må jeg ha headsett med mikrofon for å kunne bruke skype, eller er det nok med mikrofon på skjermen/webkameraet??

2pro

Går fint å bruke mic i webcam......men det blir selvsagt best kvalitet med headset
Til Toppen Go down
Sponsored content

PosteTema: Re: OLD Late Nite Ref/Resultater   OLD Late Nite Ref/Resultater Empty

Til Toppen Go down

OLD Late Nite Ref/Resultater
Til Toppen 
Side 1 av 2Gå til side : 1, 2  Next
 Similar topics
-
» OLD Late Nite Tournament#1
» Late Nite Update
» OLD proudly presents OLD Late Nite Tournament#1
» Lagene trukker til OLD late Nite Tournament!!