Overaged Lucky Drivers
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

Velkommen til Overaged Lucky Drivers

IndeksIndeks  PortalePortale  GalleryGallery  ReglerRegler  Latest imagesLatest images  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

OLD proudly presents OLD Late Nite Tournament#1

Go down 
+6
URDA
OLD/Reo
OLD/Rommel
WizKid
Ranglepung
Vebbo
10 posters

OLD Late Nite Tournament#1
Fredag 11. mai
OLD proudly presents OLD Late Nite Tournament#1 Vote_lcap39%OLD proudly presents OLD Late Nite Tournament#1 Vote_rcap
 39% [ 7 ]
Lørdag 12. mai
OLD proudly presents OLD Late Nite Tournament#1 Vote_lcap39%OLD proudly presents OLD Late Nite Tournament#1 Vote_rcap
 39% [ 7 ]
Begge dager passer
OLD proudly presents OLD Late Nite Tournament#1 Vote_lcap22%OLD proudly presents OLD Late Nite Tournament#1 Vote_rcap
 22% [ 4 ]
Antall stemmer : 18

Poll closed

AvInnlegg
Vebbo
Pontifex maximus
Pontifex maximus
Vebbo

Antall Innlegg : 756
Registration date : 16.10.2006

OLD proudly presents OLD Late Nite Tournament#1 Empty
PosteTema: OLD proudly presents OLD Late Nite Tournament#1   OLD proudly presents OLD Late Nite Tournament#1 EmptyFre Mai 04, 2007 1:49 pm

OLD proudly presents OLD Late Nite Tournament#1 OLD-Late-Nite

Etter suksessen med Rumble turneringen så sparker vi snart igang en ny konkurranse men først en liten avstemmning om tidspunkt. Klokkeslettet vil være 23.00.

Sist endret av den Fre Mai 04, 2007 3:11 pm, endret 1 gang
Til Toppen Go down
http://www.macsimum.no
Ranglepung
Rector Orbis
Rector Orbis
Ranglepung

Antall Innlegg : 564
Registration date : 17.10.2006

PosteTema: Re: OLD proudly presents OLD Late Nite Tournament#1   OLD proudly presents OLD Late Nite Tournament#1 EmptyFre Mai 04, 2007 2:19 pm

Den logoen var så konge den. n1 king
Til Toppen Go down
WizKid
Praefectus
Praefectus
WizKid

Antall Innlegg : 500
Registration date : 18.10.2006

PosteTema: Re: OLD proudly presents OLD Late Nite Tournament#1   OLD proudly presents OLD Late Nite Tournament#1 EmptyFre Mai 04, 2007 3:46 pm

Enig! Genial ble den cheers Very nice vebbo!
Legger ut banebeskrivelsen som Pearce har gitt til banene:

Stunt 1 begynner på en platform, med en trang passasje som man ikke må slippe gassen i
når man kjører igjennom. Deretter er det ut på en bane hvor man ikke bør slippe gassen,
ellers er sjansen stor for at man ikke greier hoppene, som er veldig smoothe. Banen avsluttes
i en sving som blir vanskelig fordi den er rask og nokså kort.
Stunt 2 begynner med en ganske enkel start før det er et høyt og langt hopp som leder til en ganske
vanskelig landing. Deretter er banen innom en platform med nok en trang passasje, en slidesving og 2 hopp.
Stunt 3 er en ren platformbane, består av 5 forskjellige platformer. Den 1. er lengst, med 1 trang
passasje og 3 svinger. Neste platform er kort, med 1 trang passasje. Deretter et vanskelig hopp ned på
en platform hvor man foretar en slidesving, videre på neste platform som består av en lang sving. Deretter
hopper man til neste platform som består av et kort slalåmparti og videre til siste platform
hvor man kjører under en wallride, og hopper inn i mål.
PURSUIT:
My lapdance for OLD (Måtte bare ha det navnet, alle de andre Lap-banene mine heter Lapdance #x ) er,
kort sammenfattet, en rask, teknisk bane. Den åpner med litt spagettti-svinger, før den går ned på bakken
med litt go-kart kjøringen. Deretter går den opp i luften igjen med spagetti-svinger, før den går ned igjen
på bakken cirka 10 sekunder før slutt for en ny go-kart del, med litt offroad også.
5 runder
RELAY:
Den siste, OLD Relay er litt senere. Åpner også med litt spagettisvinger, før en offroad del. Deretter inn
i et ganske raskt parti. Deretter en lang høyre-sving, hvor man, hvis man bruker slidefunksjonen riktig, får
en flott linje. Så inn i en ny gokartdel, som leder inn i et hopp. Vær litt forsiktig her. Det er forholdsvis
enkelt, jeg har aldri krasjet der, men det er fort gjort om man ikke har kjørt den før. Så noen nye spagettisvinger,
før det er en lang u-sving som leder inn til mål og pit-stop.
Rundene er satt til 4. Dvs. at kun den første som kjører får 4 runder, de andre får 3.

Beskrivelsen står ikke kronologisk så jeg nå, stafetten kommer selvsagt før jaktstarten.

Da er det bare å glede seg til å komme igang:D

I løpet av helga skal det komme en nøyaktig beskrivelse av begivenhetens gang.
Til Toppen Go down
OLD/Rommel
Comes Domesticorum
Comes Domesticorum
OLD/Rommel

Antall Innlegg : 1131

PosteTema: Re: OLD proudly presents OLD Late Nite Tournament#1   OLD proudly presents OLD Late Nite Tournament#1 EmptyFre Mai 04, 2007 4:02 pm

Når blir banene lagt ut?
Til Toppen Go down
http://www.teamold.no
WizKid
Praefectus
Praefectus
WizKid

PosteTema: Re: OLD proudly presents OLD Late Nite Tournament#1   OLD proudly presents OLD Late Nite Tournament#1 EmptyFre Mai 04, 2007 4:13 pm

OLD/Rommel skrev:
Når blir banene lagt ut?

Det blir forundringspakke-løsning Very Happy
banene blir ikke lagt ut, ingen får testa dem før lekene begynner.
På stafettbanen og jaktstartbanen blir det lagt opp til noen WU, 2eller3.

På stuntbanene blir det bla. poeng for de 3 første som kommer i mål, så her blir det ingen WU
Til Toppen Go down
OLD/Reo
Praefectus
Praefectus
OLD/Reo

Antall Innlegg : 541
Registration date : 14.11.2006

PosteTema: Re: OLD proudly presents OLD Late Nite Tournament#1   OLD proudly presents OLD Late Nite Tournament#1 EmptyFre Mai 04, 2007 5:00 pm

blir spennede. flott plakat vebbo. Ang banene, du har kjørt de wiz? dvs at du ikke kan delta? eller? Razz
Til Toppen Go down
WizKid
Praefectus
Praefectus
WizKid

PosteTema: Re: OLD proudly presents OLD Late Nite Tournament#1   OLD proudly presents OLD Late Nite Tournament#1 EmptyFre Mai 04, 2007 5:07 pm

nope, har ikke det Reo Very Happy Må være med på dette selv.
Har fått dem tilsendt av Pearce, men har lagt dem trygt i ei mappe jeg skal holde meg langt unna frem til neste helg. Skulle kanskje lagt ut ei musefelle til meg selv,hehe.
Til Toppen Go down
Vebbo
Pontifex maximus
Pontifex maximus
Vebbo

Antall Innlegg : 756
Registration date : 16.10.2006

PosteTema: Re: OLD proudly presents OLD Late Nite Tournament#1   OLD proudly presents OLD Late Nite Tournament#1 EmptyFre Mai 04, 2007 5:53 pm

OLD/Reo skrev:
blir spennede. flott plakat vebbo. Ang banene, du har kjørt de wiz? dvs at du ikke kan delta? eller? Razz

thx. ble ganske fornøyd med den plakaten selv Razz
Til Toppen Go down
http://www.macsimum.no
URDA
Praefectus castrorum
Praefectus castrorum
URDA

Antall Innlegg : 337

PosteTema: Re: OLD proudly presents OLD Late Nite Tournament#1   OLD proudly presents OLD Late Nite Tournament#1 EmptyFre Mai 04, 2007 11:18 pm

helt übercoolt... nice banner Vebbo, og fy flate å jeg gleder meg til gjennomføringen old1

Er det slik at den gjennomføres kun av OLD spillere eller er den åpen for alle? Jeg vil si at dette vil bli det største i Norge etter TNL (hvis ikke større Very Happy ) dersom også andre får være med afro
Til Toppen Go down
http://www.ladruurdal.net
007
Centurio
Centurio
007

Antall Innlegg : 179
Registration date : 28.02.2007

PosteTema: Re: OLD proudly presents OLD Late Nite Tournament#1   OLD proudly presents OLD Late Nite Tournament#1 EmptyFre Mai 04, 2007 11:33 pm

supert dette Very Happy men jeg synes at i hvertfall i første omgang bør dette være for old men ja urda på sikt er kansje dette en hit moro
Til Toppen Go down
Slartibartfast
Praefectus castrorum
Praefectus castrorum
Slartibartfast

Antall Innlegg : 363
Registration date : 02.02.2007

PosteTema: Re: OLD proudly presents OLD Late Nite Tournament#1   OLD proudly presents OLD Late Nite Tournament#1 EmptyFre Mai 04, 2007 11:56 pm

Altså... Stunt 1,2 og 3 kjøres "solo", mens Relay og Pursuit kjøres med lag?

Forresten, jeg kan begge dager (stemte lørdag)... skal bare ta det litt rolig på lønningspilsen. Wink
Til Toppen Go down
ICE
Tribuni Angusticlavii
Tribuni Angusticlavii
ICE

Antall Innlegg : 266

PosteTema: Re: OLD proudly presents OLD Late Nite Tournament#1   OLD proudly presents OLD Late Nite Tournament#1 EmptyLør Mai 05, 2007 12:02 am

Hvis jeg skal ha håp om å få vært med så må det bli lørdag, som jeg da har stemt Very Happy

Hørtes helt rått dette da så håper i det lengste old1 pitnurse2 old4
Til Toppen Go down
WizKid
Praefectus
Praefectus
WizKid

PosteTema: Re: OLD proudly presents OLD Late Nite Tournament#1   OLD proudly presents OLD Late Nite Tournament#1 EmptyLør Mai 05, 2007 12:48 am

URDA skrev:
helt übercoolt... nice banner Vebbo, og fy flate å jeg gleder meg til gjennomføringen old1

Er det slik at den gjennomføres kun av OLD spillere eller er den åpen for alle? Jeg vil si at dette vil bli det største i Norge etter TNL (hvis ikke større Very Happy ) dersom også andre får være med afro

Dette blir en OLD Invitational Very Happy
Hadde i tanken å muligens invitere andre om oppslutningen ikke ble så stor, men det ser ut som om det er endel som vil være med på leken Very Happy

Slarti:
Stunt blir solo, Stafett lag, og så tilslutt en solo jaktstart.I stunt og stafett blir det utdeling av poenger etter plasseringer. Disse poengene blir omgjort til sekunder til den avsluttende jaktstarten, kommer tilbake med nærmere forklaring i løpet av helga Smile
Til Toppen Go down
JanOngen
Centurio
Centurio
JanOngen

Antall Innlegg : 106
Registration date : 30.10.2006

PosteTema: Re: OLD proudly presents OLD Late Nite Tournament#1   OLD proudly presents OLD Late Nite Tournament#1 EmptyLør Mai 05, 2007 1:18 am

Ja dette kan bli interresant, vet ikke om jeg kan spille enda da, for jeg skal innlegges ved St. Olavs i Trondheim for operasjon den 9.5, med operasjon den 10 i (hode:lol:) så derfor er jeg ikke sikker om jeg er kjørbar,"but time will show" men uansett så blir dette årets høydepunkt vil jeg tro, og den logoen var bare helt king, så Good Luck All Of You and drive2 fast.
Til Toppen Go down
OLD/Rommel
Comes Domesticorum
Comes Domesticorum
OLD/Rommel

Antall Innlegg : 1131

PosteTema: Re: OLD proudly presents OLD Late Nite Tournament#1   OLD proudly presents OLD Late Nite Tournament#1 EmptyLør Mai 05, 2007 2:50 am

JanOngen skrev:
Ja dette kan bli interresant, vet ikke om jeg kan spille enda da, for jeg skal innlegges ved St. Olavs i Trondheim for operasjon den 9.5, med operasjon den 10 i (hode:lol:) så derfor er jeg ikke sikker om jeg er kjørbar,"but time will show" men uansett så blir dette årets høydepunkt vil jeg tro, og den logoen var bare helt king, så Good Luck All Of You and drive2 fast.

Da får du ha lykke til du og Jan og god bedring etter operasjonen.
Til Toppen Go down
http://www.teamold.no
OLD/Reo
Praefectus
Praefectus
OLD/Reo

Antall Innlegg : 541
Registration date : 14.11.2006

PosteTema: Re: OLD proudly presents OLD Late Nite Tournament#1   OLD proudly presents OLD Late Nite Tournament#1 EmptyLør Mai 05, 2007 9:12 am

såpass janong1... opereres i central process uniten.. kanskje du kommer godt ut av oppgraderingen! Får håpe det ikke blir noe RMA.

lykketil å god bedring.
Til Toppen Go down
WizKid
Praefectus
Praefectus
WizKid

PosteTema: Re: OLD proudly presents OLD Late Nite Tournament#1   OLD proudly presents OLD Late Nite Tournament#1 EmptyMan Mai 07, 2007 12:07 am

Ja lykke til med operasjonen JanOngen!

legger ved to pdf'er med en liten oversikt over poengberegningen til Late Nite.
er mye informasjon ute nå på litt forskjeldige plasser, så det kan vel virke litt uoversiktelig. Kanskje noen av moderatorene kan hjelpe til å rydde litt så vi får mest mulig samlet i en tråd? Very Happy

http://stiaels.googlepages.com/STAFETT.pdf
http://stiaels.googlepages.com/stunt.pdf

To be continued...
Til Toppen Go down
WizKid
Praefectus
Praefectus
WizKid

PosteTema: Re: OLD proudly presents OLD Late Nite Tournament#1   OLD proudly presents OLD Late Nite Tournament#1 EmptyMan Mai 07, 2007 3:46 pm

Nå er det blitt lagt ut en del info om OLD Late Nite i tilsammen 3 tråder.
Det er kanskje litt uoversiktelig, men om noe er uklart for noen, så bare post inn spørsmål under så skal jeg komme med forklarende hjelp(forhåpentlig vis Smile )
PS: husk påmeldig på egen tråd Very Happy
Til Toppen Go down
Sponsored content

PosteTema: Re: OLD proudly presents OLD Late Nite Tournament#1   OLD proudly presents OLD Late Nite Tournament#1 Empty

Til Toppen Go down

OLD proudly presents OLD Late Nite Tournament#1
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» OLD Late Nite Tournament#1
» Lagene trukker til OLD late Nite Tournament!!
» OLD Late Nite Ref/Resultater
» Late Nite Update