| OLD proudly presents OLD Late Nite Tournament#1 | |
|
+6URDA OLD/Reo OLD/Rommel WizKid Ranglepung Vebbo 10 posters |
OLD Late Nite Tournament#1 | Fredag 11. mai | | 39% | [ 7 ] | Lørdag 12. mai | | 39% | [ 7 ] | Begge dager passer | | 22% | [ 4 ] |
| Antall stemmer : 18 | | Poll closed |
|
Av | Innlegg |
---|
Vebbo Pontifex maximus
Antall Innlegg : 756 Age : 55 Localisation : Lørenskog Registration date : 16.10.2006
| Tema: OLD proudly presents OLD Late Nite Tournament#1 Fre Mai 04, 2007 1:49 pm | |
| Etter suksessen med Rumble turneringen så sparker vi snart igang en ny konkurranse men først en liten avstemmning om tidspunkt. Klokkeslettet vil være 23.00.
Sist endret av den Fre Mai 04, 2007 3:11 pm, endret 1 gang | |
|
| |
Ranglepung Rector Orbis
Antall Innlegg : 564 Age : 51 Localisation : Fredrikstad Registration date : 17.10.2006
| |
| |
WizKid Praefectus
Antall Innlegg : 500 Age : 49 Registration date : 18.10.2006
| Tema: Re: OLD proudly presents OLD Late Nite Tournament#1 Fre Mai 04, 2007 3:46 pm | |
| Enig! Genial ble den Very nice vebbo! Legger ut banebeskrivelsen som Pearce har gitt til banene: Stunt 1 begynner på en platform, med en trang passasje som man ikke må slippe gassen i når man kjører igjennom. Deretter er det ut på en bane hvor man ikke bør slippe gassen, ellers er sjansen stor for at man ikke greier hoppene, som er veldig smoothe. Banen avsluttes i en sving som blir vanskelig fordi den er rask og nokså kort. Stunt 2 begynner med en ganske enkel start før det er et høyt og langt hopp som leder til en ganske vanskelig landing. Deretter er banen innom en platform med nok en trang passasje, en slidesving og 2 hopp. Stunt 3 er en ren platformbane, består av 5 forskjellige platformer. Den 1. er lengst, med 1 trang passasje og 3 svinger. Neste platform er kort, med 1 trang passasje. Deretter et vanskelig hopp ned på en platform hvor man foretar en slidesving, videre på neste platform som består av en lang sving. Deretter hopper man til neste platform som består av et kort slalåmparti og videre til siste platform hvor man kjører under en wallride, og hopper inn i mål. PURSUIT: My lapdance for OLD (Måtte bare ha det navnet, alle de andre Lap-banene mine heter Lapdance #x ) er, kort sammenfattet, en rask, teknisk bane. Den åpner med litt spagettti-svinger, før den går ned på bakken med litt go-kart kjøringen. Deretter går den opp i luften igjen med spagetti-svinger, før den går ned igjen på bakken cirka 10 sekunder før slutt for en ny go-kart del, med litt offroad også. 5 runder RELAY: Den siste, OLD Relay er litt senere. Åpner også med litt spagettisvinger, før en offroad del. Deretter inn i et ganske raskt parti. Deretter en lang høyre-sving, hvor man, hvis man bruker slidefunksjonen riktig, får en flott linje. Så inn i en ny gokartdel, som leder inn i et hopp. Vær litt forsiktig her. Det er forholdsvis enkelt, jeg har aldri krasjet der, men det er fort gjort om man ikke har kjørt den før. Så noen nye spagettisvinger, før det er en lang u-sving som leder inn til mål og pit-stop. Rundene er satt til 4. Dvs. at kun den første som kjører får 4 runder, de andre får 3. Beskrivelsen står ikke kronologisk så jeg nå, stafetten kommer selvsagt før jaktstarten. Da er det bare å glede seg til å komme igang:D I løpet av helga skal det komme en nøyaktig beskrivelse av begivenhetens gang. | |
|
| |
OLD/Rommel Comes Domesticorum
Antall Innlegg : 1131 Age : 57 Localisation : Kristiansand Registration date : 17.10.2006
| Tema: Re: OLD proudly presents OLD Late Nite Tournament#1 Fre Mai 04, 2007 4:02 pm | |
| | |
|
| |
WizKid Praefectus
| Tema: Re: OLD proudly presents OLD Late Nite Tournament#1 Fre Mai 04, 2007 4:13 pm | |
| - OLD/Rommel skrev:
- Når blir banene lagt ut?
Det blir forundringspakke-løsning banene blir ikke lagt ut, ingen får testa dem før lekene begynner. På stafettbanen og jaktstartbanen blir det lagt opp til noen WU, 2eller3. På stuntbanene blir det bla. poeng for de 3 første som kommer i mål, så her blir det ingen WU | |
|
| |
OLD/Reo Praefectus
Antall Innlegg : 541 Age : 51 Localisation : Hilton Registration date : 14.11.2006
| Tema: Re: OLD proudly presents OLD Late Nite Tournament#1 Fre Mai 04, 2007 5:00 pm | |
| blir spennede. flott plakat vebbo. Ang banene, du har kjørt de wiz? dvs at du ikke kan delta? eller? | |
|
| |
WizKid Praefectus
| Tema: Re: OLD proudly presents OLD Late Nite Tournament#1 Fre Mai 04, 2007 5:07 pm | |
| nope, har ikke det Reo Må være med på dette selv. Har fått dem tilsendt av Pearce, men har lagt dem trygt i ei mappe jeg skal holde meg langt unna frem til neste helg. Skulle kanskje lagt ut ei musefelle til meg selv,hehe. | |
|
| |
Vebbo Pontifex maximus
Antall Innlegg : 756 Age : 55 Localisation : Lørenskog Registration date : 16.10.2006
| |
| |
URDA Praefectus castrorum
Antall Innlegg : 337 Age : 49 Localisation : Oslo Registration date : 17.10.2006
| Tema: Re: OLD proudly presents OLD Late Nite Tournament#1 Fre Mai 04, 2007 11:18 pm | |
| helt übercoolt... nice banner Vebbo, og fy flate å jeg gleder meg til gjennomføringen Er det slik at den gjennomføres kun av OLD spillere eller er den åpen for alle? Jeg vil si at dette vil bli det største i Norge etter TNL (hvis ikke større ) dersom også andre får være med | |
|
| |
007 Centurio
Antall Innlegg : 179 Age : 49 Localisation : gjerdrum Registration date : 28.02.2007
| Tema: Re: OLD proudly presents OLD Late Nite Tournament#1 Fre Mai 04, 2007 11:33 pm | |
| supert dette men jeg synes at i hvertfall i første omgang bør dette være for old men ja urda på sikt er kansje dette en hit | |
|
| |
Slartibartfast Praefectus castrorum
Antall Innlegg : 363 Age : 56 Localisation : Hammerfest Registration date : 02.02.2007
| Tema: Re: OLD proudly presents OLD Late Nite Tournament#1 Fre Mai 04, 2007 11:56 pm | |
| Altså... Stunt 1,2 og 3 kjøres "solo", mens Relay og Pursuit kjøres med lag? Forresten, jeg kan begge dager (stemte lørdag)... skal bare ta det litt rolig på lønningspilsen. | |
|
| |
ICE Tribuni Angusticlavii
Antall Innlegg : 266 Age : 62 Localisation : Drammen Registration date : 17.10.2006
| Tema: Re: OLD proudly presents OLD Late Nite Tournament#1 Lør Mai 05, 2007 12:02 am | |
| | |
|
| |
WizKid Praefectus
| |
| |
JanOngen Centurio
Antall Innlegg : 106 Age : 60 Registration date : 30.10.2006
| Tema: Re: OLD proudly presents OLD Late Nite Tournament#1 Lør Mai 05, 2007 1:18 am | |
| Ja dette kan bli interresant, vet ikke om jeg kan spille enda da, for jeg skal innlegges ved St. Olavs i Trondheim for operasjon den 9.5, med operasjon den 10 i (hode:lol:) så derfor er jeg ikke sikker om jeg er kjørbar," but time will show" men uansett så blir dette årets høydepunkt vil jeg tro, og den logoen var bare helt , så Good Luck All Of You and fast. | |
|
| |
OLD/Rommel Comes Domesticorum
Antall Innlegg : 1131 Age : 57 Localisation : Kristiansand Registration date : 17.10.2006
| |
| |
OLD/Reo Praefectus
Antall Innlegg : 541 Age : 51 Localisation : Hilton Registration date : 14.11.2006
| Tema: Re: OLD proudly presents OLD Late Nite Tournament#1 Lør Mai 05, 2007 9:12 am | |
| såpass janong1... opereres i central process uniten.. kanskje du kommer godt ut av oppgraderingen! Får håpe det ikke blir noe RMA. lykketil å god bedring. | |
|
| |
WizKid Praefectus
| Tema: Re: OLD proudly presents OLD Late Nite Tournament#1 Man Mai 07, 2007 12:07 am | |
| Ja lykke til med operasjonen JanOngen! legger ved to pdf'er med en liten oversikt over poengberegningen til Late Nite. er mye informasjon ute nå på litt forskjeldige plasser, så det kan vel virke litt uoversiktelig. Kanskje noen av moderatorene kan hjelpe til å rydde litt så vi får mest mulig samlet i en tråd? http://stiaels.googlepages.com/STAFETT.pdfhttp://stiaels.googlepages.com/stunt.pdfTo be continued... | |
|
| |
WizKid Praefectus
| Tema: Re: OLD proudly presents OLD Late Nite Tournament#1 Man Mai 07, 2007 3:46 pm | |
| Nå er det blitt lagt ut en del info om OLD Late Nite i tilsammen 3 tråder. Det er kanskje litt uoversiktelig, men om noe er uklart for noen, så bare post inn spørsmål under så skal jeg komme med forklarende hjelp(forhåpentlig vis ) PS: husk påmeldig på egen tråd | |
|
| |
Sponsored content
| Tema: Re: OLD proudly presents OLD Late Nite Tournament#1 | |
| |
|
| |
| OLD proudly presents OLD Late Nite Tournament#1 | |
|