Kan ikke huske sist det var så spennende på tmn... pulsen nådde de høyere frekvensene, nesten mer enn denne kroppen hændler, jeg hadde med meg sønnen min som har nick'et masoolmania på tmn og vi satt og heia på gutta som kjørte de to første banene, morsommere enn å se på en bra fotballkamp hehe...
Dette var så spennende som jeg trur dette spillet kan være
Jan, Rommel og Jotne holdt følge hele veien, Burn tok ledelsen 1-0 og vi vant neste, sånn holdt vi på til det stod 5-4 og de gikk opp til 6-4 men jaggu fant ikke gutta fram den siste oljen og retta på resultatene til 6-6 og jeg satt i stolen og trudde nesten ikke det var mulig, pumpa slo vilt og jeg tør nesten ikke tenke på de som kjørte
, det må jo ha kokt litt i toppen da? men Burn gutta dro i land Razor og all ære til de.
Neste bane var Fez og der stilte Wiz, Rommel og Jan. Var ikke mindre spennende den
. Burn starta også her med å ta ledelsen 1-0 men vi holdt følge og retta opp resultatet hele tida, vi gikk til og med opp i en 3-4 ledelse men så tok burn 3 på rappen og stillinga ble 6-4 til vi igjen vant og det stod 6-5, (dere som ikke var der, synd dere gikk virkelig glipp av en høydare), men Burn gutta tok seg sammen og klarte å dra i land denne også. Da sto det jo 2-0 i match og vi hadde der tapt men hadde en bane igjen å spille og det er jo også innbyrdes oppgjør som teller ved like poeng så vi har ikke kjempa forgjeves her gutter.
Siste bane var Lost og her steppa undertegnede inn. Lineup her var Wiz, Rommel og Vebbo. Her starta vi med å lede 0-1 og det ble like jevnt her som på de andre banene og da det stod 6-6 trudde jeg faktisk at vi skulle klare det. Slik gikk det ikke og Burn knep også seieren der. Men jeg syns vi alle gjorde det kjempebra cred til alle speccere og kjørere i dag (oops i går, ble litt sent dette visst).
Hard facts:
Razor 7-6
Fez 7-5
Lost 7-6
3-0 totalt 21-17
Takker for reservekapteinsbindet som jeg nå leverer tilbake til Rangle.