Overaged Lucky Drivers
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

Velkommen til Overaged Lucky Drivers

IndeksIndeks  PortalePortale  GalleryGallery  ReglerRegler  Latest imagesLatest images  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

2OLD vs HT (ref og resultater)

Go down 
+3
jotne
Slartibartfast
Vebbo
7 posters
AvInnlegg
Vebbo
Pontifex maximus
Pontifex maximus
Vebbo

Antall Innlegg : 756
Registration date : 16.10.2006

2OLD vs HT (ref og resultater) Empty
PosteTema: 2OLD vs HT (ref og resultater)   2OLD vs HT (ref og resultater) EmptyMan Mai 14, 2007 1:47 am

En herlig dag på OLD arena Very Happy, selv om været ute på Lørenskog ikke var noe å skryte av så var det 0 nedbør og kun spredte skyer på Bj's server. Dagens motstander var HT og undertegnede hadde ikke peil på nivået men det skulle han snart få. Vi kvala og dagens HELTER Ranglepung (litt overrasket men skylte på sine fenomenale tmn-egenskaper), Petter (kjørte bra i dag petter Very Happy), Kjell T. Ring (som bare slapp rattet midt i kampens hete og ROPTE vannskade og dermed forsvant han, loool jeg trudde jeg skulle daue), Dorro (som antagelig må investere i nytt tastatur pga all svetten som har rent ned i det lol! ) og Vebbo (som har skjønt hvor skapet står).

Vi starta med å feie HT av banen med 7-0 på første bane (husker ikke navnet men der hvor vi starter og kan kjøre enten til høyre eller venstre i starten og rundt) GENIALT nesten for lett dette tenkte jeg. Høy på pæra etter denne runden.
Lineup 2OLD: Vebbo, Ranglepung, Petter HT: Simen, Gobo, Roar. Banens raskeste: Vebbo 57.80

Kanskje litt for høy på pæra da vi fikk juling i 2'sett, HT dro i land en spennende runde som endte 7-5 i HT's favør. Hehe det var her Kjell T. Ring plutselig fikk vannlekasje og ble borte og det ble litt ustabil kjøring fra både Petter og min sin side da Dorro slang seg med istedet, og etterpå kom jaggu Kjell tilbake og kunne medele at kona hadde ropt ulv ulv. Ikke rart man ikke klarer å kjøre og konsentrere seg når man griner av glede over hvor mye dette gir Very Happy men men HT viste muskler og vant fortjent. Nå kjente jeg at nervene begynnte å melde seg også, kunne høre at pumpa slo litt ekstra og svettelukten begynnte å bli markant.
Lineup 2OLD: Vebbo, Kjell T. Ring / Dorro og Petter HT: Simen, kontra og Gobo. Banens raskeste: Gobo 1.01.53

Siste bane var vel Pt sin bane igjen (husker ikke navnet) og her var det skikkelig jevnt og vi fulgte hverandre helt til 4-4. HT- hadde fått inn forsterkninger og en kjører med navnet Makaveli satte skikkelig press på gamlinga og vi sleit til tider med å holde følge Razz. Men eldgammel rutine klarte å kryste det maximale ut av rullatorene og plutselig så tok vi 1., 2. og 3 plass en liten periode og så var matchen over, puh det var en tøff kamp syns jeg og jævli moro var det. Det var kniving hele tida og HT skal ikke skamme seg da det fort kunne vippa dems vei hvis de hadde klart å holde nervene i sjakk mot slutten.
Lineup 2OLD: Vebbo, Dorro og Petter. HT: Gobo, Roar og Makaveli. Banens raskeste: Vebbo 55.55

resultater: 7-0, 5-7, 7-4 Totalt 19-11

Cred til kampleder Ranglepung for ypperlige forhold og til alle sjåfører og speccere for topp humør.
Til Toppen Go down
http://www.macsimum.no
Slartibartfast
Praefectus castrorum
Praefectus castrorum
Slartibartfast

Antall Innlegg : 363
Registration date : 02.02.2007

PosteTema: Re: 2OLD vs HT (ref og resultater)   2OLD vs HT (ref og resultater) EmptyMan Mai 14, 2007 2:05 am

Strålende gutter OK
Snakket med KjellTRing etter matchen... Men han må visst fortsatt ha vært i sjokk etter "vannskaden", fordi han mente 2OLD tapte kampen. confused
Til Toppen Go down
jotne
Consularis
Consularis
jotne

Antall Innlegg : 335
Registration date : 17.10.2006

PosteTema: Re: 2OLD vs HT (ref og resultater)   2OLD vs HT (ref og resultater) EmptyMan Mai 14, 2007 10:20 am

Gratulerer med topp kjøring og seier ( det blir nesten som å være med på kampen når man leser ref. fra Vebbo ) jeg er lei meg for at jeg ikke kunne bli med på denne kampen, min kone mente at jeg måtte prioritere henne da hun hadde vært i sverige hele uken og jeg hadde da hatt nok tid til å leke på dataen i den tiden. jeg må nok si meg ening med henne. vel vel jeg skal legg inn maaaaange aksjer frem til neste runde og håper jeg får bli med da. Igjen må jeg få gratulere med seieren jubel jubel jubel
Til Toppen Go down
Petter
Procurator
Procurator
Petter

Antall Innlegg : 413
Registration date : 02.03.2007

PosteTema: Re: 2OLD vs HT (ref og resultater)   2OLD vs HT (ref og resultater) EmptyMan Mai 14, 2007 12:07 pm

Artig var det og ikke minst spennende ut av tusan. Så begynner kampnerven jeg har slitt med å avta Smile
Ble litt dårllig kjøring fra midt i andre bane. Dels fordi jeg så for meg Kjell T Ring i vannspruten med rørtanga...lol
Skal prøve å trene mer til neste kamp, da.

Sist endret av den Man Mai 14, 2007 12:08 pm, endret 1 gang
Til Toppen Go down
OLD/Reo
Praefectus
Praefectus
OLD/Reo

Antall Innlegg : 541
Registration date : 14.11.2006

PosteTema: Re: 2OLD vs HT (ref og resultater)   2OLD vs HT (ref og resultater) EmptyMan Mai 14, 2007 12:07 pm

wow, tøft!! hørtes ut som en gøyal affære.

Gratz!
Til Toppen Go down
karmakoma
Centurio
Centurio
karmakoma

Antall Innlegg : 149
Registration date : 17.10.2006

PosteTema: Re: 2OLD vs HT (ref og resultater)   2OLD vs HT (ref og resultater) EmptyMan Mai 14, 2007 12:22 pm

Grattis med seier gutter, rakk desverre ikke kampen.
Til Toppen Go down
Kjell T. Ring
Centurio
Centurio
Kjell T. Ring

Antall Innlegg : 172
Registration date : 05.05.2007

PosteTema: Re: 2OLD vs HT (ref og resultater)   2OLD vs HT (ref og resultater) EmptyMan Mai 14, 2007 2:24 pm

Min første kamp for 2OLD. Må si at jeg hadde det dritartig så lenge det varte. Merker at det e utroilig stor forskjell på å kjøre livekamp i motsetning til vanlig kjøring. Nervene var i høyspenn affraid og jeg var helt skjelven underveis. Blei gjort massevis av banale feil når man visste at det var "live". Men morro var. Jeg gleder meg kjempemye til neste kamp Very Happy

Så var det jo fruen som mitt under racet sprang inn i stua med gjørme oppover den hvite fine buksa og ropte "kom ut Shocked , hagen e i ferd med å fylles med vann, røran e gått lekk! Trur æ har slått håll i nokka i spainga!!!"
Og dermed var kampen over for min del. Agerte øyeblikkelig, sprang ut i hagen og spadde vekk noen jordklumper med krefter jeg ikke visste fantes Cool Ingen krise.

Kom inn igjen i stua med laptopen på fanget og der var 2OLD gutta over på siste runde. Hadde sånn ekkel følelse av å ha sviktet gutta jocolor sry.
Etter kampen joina jeg Minitracks. På spørsmål på korssen kampen gikk så var det noe i meg som sa at vi tapte Frustrasjon ..., men heldigvis var jo ikke det sant.

Når jeg nu i ettertid tenker på episoden ser jeg at det egentlig var hysterisk morro lol!
Til Toppen Go down
Sponsored content

PosteTema: Re: 2OLD vs HT (ref og resultater)   2OLD vs HT (ref og resultater) Empty

Til Toppen Go down

2OLD vs HT (ref og resultater)
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» 2OLD vs SSR
» TNL3 - Burn1 vs OLD
» OLD Late Nite Ref/Resultater
» OLD1 kvalikk TNL runde3 ( mot BB ) resultater
» 2OLD vs TT 20.mai