En herlig dag på OLD arena
, selv om været ute på Lørenskog ikke var noe å skryte av så var det 0 nedbør og kun spredte skyer på Bj's server. Dagens motstander var HT og undertegnede hadde ikke peil på nivået men det skulle han snart få. Vi kvala og dagens HELTER Ranglepung (litt overrasket men skylte på sine fenomenale tmn-egenskaper), Petter (kjørte bra i dag petter
), Kjell T. Ring (som bare slapp rattet midt i kampens hete og ROPTE vannskade og dermed forsvant han, loool jeg trudde jeg skulle daue), Dorro (som antagelig må investere i nytt tastatur pga all svetten som har rent ned i det
) og Vebbo (som har skjønt hvor skapet står).
Vi starta med å feie HT av banen med 7-0 på første bane (husker ikke navnet men der hvor vi starter og kan kjøre enten til høyre eller venstre i starten og rundt) GENIALT nesten for lett dette tenkte jeg. Høy på pæra etter denne runden.
Lineup 2OLD: Vebbo, Ranglepung, Petter HT: Simen, Gobo, Roar. Banens raskeste: Vebbo 57.80Kanskje litt for høy på pæra da vi fikk juling i 2'sett, HT dro i land en spennende runde som endte 7-5 i HT's favør. Hehe det var her Kjell T. Ring plutselig fikk vannlekasje og ble borte og det ble litt ustabil kjøring fra både Petter og min sin side da Dorro slang seg med istedet, og etterpå kom jaggu Kjell tilbake og kunne medele at kona hadde ropt ulv ulv. Ikke rart man ikke klarer å kjøre og konsentrere seg når man griner av glede over hvor mye dette gir
men men HT viste muskler og vant fortjent. Nå kjente jeg at nervene begynnte å melde seg også, kunne høre at pumpa slo litt ekstra og svettelukten begynnte å bli markant.
Lineup 2OLD: Vebbo, Kjell T. Ring / Dorro og Petter HT: Simen, kontra og Gobo. Banens raskeste: Gobo 1.01.53Siste bane var vel Pt sin bane igjen (husker ikke navnet) og her var det skikkelig jevnt og vi fulgte hverandre helt til 4-4. HT- hadde fått inn forsterkninger og en kjører med navnet Makaveli satte skikkelig press på gamlinga og vi sleit til tider med å holde følge
. Men eldgammel rutine klarte å kryste det maximale ut av rullatorene og plutselig så tok vi 1., 2. og 3 plass en liten periode og så var matchen over, puh det var en tøff kamp syns jeg og jævli moro var det. Det var kniving hele tida og HT skal ikke skamme seg da det fort kunne vippa dems vei hvis de hadde klart å holde nervene i sjakk mot slutten.
Lineup 2OLD: Vebbo, Dorro og Petter. HT: Gobo, Roar og Makaveli. Banens raskeste: Vebbo 55.55resultater: 7-0, 5-7, 7-4 Totalt 19-11
Cred til kampleder Ranglepung for ypperlige forhold og til alle sjåfører og speccere for topp humør.