| TMN - Formula ET (FET) | |
|
+20jotne Sinner OLD/FEROCIOUS mcDonald Bj Kjell T. Ring Ranglepung Baspen Slartibartfast Fantomas 007 Turtle Vebbo WizKid lille79 HyperNotActive OLD/Rommel Petter OLD/Reo Bergie 24 posters |
|
Av | Innlegg |
---|
mcDonald Centurio
Antall Innlegg : 117 Age : 55 Localisation : Tromsø Registration date : 30.04.2007
| Tema: Re: TMN - Formula ET (FET) Man Aug 20, 2007 3:43 pm | |
| - Vebbo skrev:
- Dette er et forslag sånn tatt på sparket....: Det trenger ikke å bli sånn som dette i det hele tatt men se på det som et utgangspunkt.
1. lag Rommel, Turtle, Rangle, 2Pro
2. lag Fantomas, Slartibartfast, Petter, 007
3. lag Reo, Vebbo, Baspen, KjellTring
4. lag Wizkid, Bj, HnA, ICE
(flere navn her som jeg har satt inn som ikke har vist noe interesse men jeg gambla litt )
Vi har jo mange flere kjørere i stallen og ønsker at de poster et standpunkt i denne tråden. Vi kjører jo for å ha det moro og dette ser jo ut til å bli riktig så MORO. jeg er seff med, men det ser ut til at jeg blir sittende mye på tribunen med OLD-dressen, og ikke trenger engang å ikle meg kjøredressen..blir ikke veldig lei meg hvis jeg blir flyttet nedover på lista 2pro | |
|
| |
Petter Procurator
Antall Innlegg : 413 Age : 57 Localisation : Utskarpen/Nordland Registration date : 02.03.2007
| Tema: Re: TMN - Formula ET (FET) Man Aug 20, 2007 3:58 pm | |
| Synes kvalik innad i laget var en god ide. Da har man i det minste en mulighet hvis formen virkelig skulle være inne.... Har aldri kjørt 25 min. løp jeg, så man vet jo aldri....kanskje jeg har superkondis og slår alle på denne typen løp..... Testløp på fredag kveld?? | |
|
| |
Fantomas Tribuni Angusticlavii
Antall Innlegg : 212 Age : 55 Localisation : Nesna Registration date : 08.06.2007
| Tema: Re: TMN - Formula ET (FET) Man Aug 20, 2007 4:03 pm | |
| Fredag er bra. Jeg kupper stillingen som lagleder, og melder oss på. Hvis det er greit da! | |
|
| |
Ranglepung Rector Orbis
Antall Innlegg : 564 Age : 51 Localisation : Fredrikstad Registration date : 17.10.2006
| Tema: Re: TMN - Formula ET (FET) Man Aug 20, 2007 4:13 pm | |
| - asskicker skrev:
- jeg er seff med, men det ser ut til at jeg blir sittende mye på tribunen med OLD-dressen, og ikke trenger engang å ikle meg kjøredressen..blir ikke veldig lei meg hvis jeg blir flyttet nedover på lista
Det er ikkenoe tvang her, så vil du ikke være på 1 laget, er du ikke det, enkelt og greit. Noen som føler kallet å bytte med 2Pro? Flere som vil hevde seg her, det vet jeg. | |
|
| |
OLD/Rommel Comes Domesticorum
Antall Innlegg : 1131 Age : 57 Localisation : Kristiansand Registration date : 17.10.2006
| Tema: Re: TMN - Formula ET (FET) Man Aug 20, 2007 4:19 pm | |
| Nå føler jeg det begynner å bli vel mye frem og tilbake her. Skal vi toppe ett eller to lag.Eller skal vi følge oppsettet til vebbo. Hvem skal du melde på Fanto? | |
|
| |
Ranglepung Rector Orbis
Antall Innlegg : 564 Age : 51 Localisation : Fredrikstad Registration date : 17.10.2006
| Tema: Re: TMN - Formula ET (FET) Man Aug 20, 2007 4:23 pm | |
| Litt rokkeringer er vel egentlig bare å forvente når vi skal spikre sammen 4 lag. Oppsettet til Vebbo er veiledende, så vi jobber nå utifra det. Foreløbig har vi en transfer bare, 2Pro. (Tolker ditt innlegg som at du blir der du er Petter. Stemmer det?) Så hvis vi får en overgang for 2Pro er vi imål igjen. Andre som føler de er på feil hylle, vennligst si ifra snarest. Vi har litt tid før vi må melde oss på ennå, så hvis du kan vente litt Fanto, hadde det vært fint. | |
|
| |
Petter Procurator
Antall Innlegg : 413 Age : 57 Localisation : Utskarpen/Nordland Registration date : 02.03.2007
| Tema: Re: TMN - Formula ET (FET) Man Aug 20, 2007 4:58 pm | |
| Klart det kan bli litt fram og tilbake når 4 lag skal sette ihop.. Du tolket rett Rangle....jeg står vel der jeg står foreløpig, så får vi se. Enig i at vi kanskje kan vente litt med påmeldingen... Til vi er 100% enig. | |
|
| |
Turtle Ephemera Baetidae Rhodanii
Antall Innlegg : 372 Registration date : 18.01.2007
| Tema: Re: TMN - Formula ET (FET) Man Aug 20, 2007 5:03 pm | |
| Ser det blir mye frem og tilbake her. Tanken min var bare at mellom Rommel, Fantomas, Slarti og meg ville det nok bli rokkeringer nær sagt hver gang. Og det ville jo være et ganske så toppa lag, eller hva? Men så er vi vel kanskje også de som kjører mest på grensa og dermed også blant de mest sannsynlige kræsjerne også. I hvert fall i løpet av 20 minutter, hehe. Absolutt ikke meningen å så splid, så jeg er med på det som blir bestemt uansett.
Kondisen skulle det ikke være noe galt med, hehe. Men dæven om jeg skulle kjørt med det gamle tastaturet. Da hadde jeg nok blitt flere minutter etter. hohoho
Sist endret av den Man Aug 20, 2007 5:06 pm, endret 1 gang | |
|
| |
Slartibartfast Praefectus castrorum
Antall Innlegg : 363 Age : 56 Localisation : Hammerfest Registration date : 02.02.2007
| |
| |
| Tema: Re: TMN - Formula ET (FET) Man Aug 20, 2007 5:08 pm | |
| Aleine blir du skrullete, men mot andre blir det helt konge! Jeg lagde noen rundebaner for en server vi hadde i BB og det tok helt av! Nå kjørte vi bare i 6.40, men du verden som tida fløy!!! (Og Fosco da seff ) | |
|
| |
OLD/Reo Praefectus
Antall Innlegg : 541 Age : 51 Localisation : Hilton Registration date : 14.11.2006
| Tema: Re: TMN - Formula ET (FET) Man Aug 20, 2007 5:19 pm | |
| har vært å kjørt på f1 banene på en tysk server her før ferien. De kjørte vel i 6-7 min, gikk fint det. Er spennede å se på cp`ene etter som rundene går. får du inn et godt driv så tar du sekunder, men feiler du så ligger det ulver bak. Krever konsentrasjon på høyeste plan. kan vedde på at det skjer mye mot slutten. | |
|
| |
OLD/Rommel Comes Domesticorum
Antall Innlegg : 1131 Age : 57 Localisation : Kristiansand Registration date : 17.10.2006
| Tema: Re: TMN - Formula ET (FET) Man Aug 20, 2007 5:21 pm | |
| La inn BAD OLD BOY på ORC serveren. Den er jo ganske lang, så jeg la den ut med 15 runder... Var fanden ikke lett å fullføre. Klarte det først på 5 forsøket Rimelig irriterende å ligge på rykk etter 13 runder gitt Kom meg i mål på 16:10:xx, så det er mulig det var litt lite med 15 runder, men fikk nå hvertfall en smakebit. Dere får teste den ut | |
|
| |
Antall Innlegg : 212 Age : 55 Localisation : Nesna Registration date : 08.06.2007
| Tema: Re: TMN - Formula ET (FET) Man Aug 20, 2007 5:52 pm | |
| - OLD/Rommel skrev:
- Nå føler jeg det begynner å bli vel mye frem og tilbake her. Skal vi toppe ett eller to lag.Eller skal vi følge oppsettet til vebbo. Hvem skal du melde på Fanto?
Hehe si det Rommel, ble litt ivrig, gikk litt fort i svingene! | |
|
| |
OLD/Reo Praefectus
Antall Innlegg : 541 Age : 51 Localisation : Hilton Registration date : 14.11.2006
| Tema: Re: TMN - Formula ET (FET) Man Aug 20, 2007 6:27 pm | |
| Nå trur ikke jeg at de lange løpa har den vansklighetgraden som bad old boys har. mer speed med små tekniske seksjoner regner jeg med. | |
|
| |
mcDonald Centurio
Antall Innlegg : 117 Age : 55 Localisation : Tromsø Registration date : 30.04.2007
| |
| |
Ranglepung Rector Orbis
| Tema: Re: TMN - Formula ET (FET) Ons Aug 22, 2007 9:19 am | |
| Kan vi da si at lagene er klare?
Skal vi da si at den som er nevnt først på hvert lag er lagleder? | |
|
| |
Vebbo Pontifex maximus
Antall Innlegg : 756 Age : 55 Localisation : Lørenskog Registration date : 16.10.2006
| Tema: Re: TMN - Formula ET (FET) Ons Aug 22, 2007 11:19 am | |
| Er det ingen fler som vil være med? har satt opp ICE her også men har jo ikke hørt noe fra han Jotne ,007, DoRRo, Down, FastAss, Ferocious, Jan, JanOngen, Jos, Karmakoma, NoFrills, Sinner, URDA og VForce Sr? Moro med match serru
Sist endret av den Ons Aug 22, 2007 11:24 am, endret 1 gang | |
|
| |
| Tema: Re: TMN - Formula ET (FET) Ons Aug 22, 2007 11:22 am | |
| - OLD/Rommel skrev:
- La inn BAD OLD BOY på ORC serveren. Den er jo ganske lang, så jeg la den ut med 15 runder...
Var fanden ikke lett å fullføre. Klarte det først på 5 forsøket Rimelig irriterende å ligge på rykk etter 13 runder gitt Kom meg i mål på 16:10:xx, så det er mulig det var litt lite med 15 runder, men fikk nå hvertfall en smakebit. Dere får teste den ut Snakk om å skaffe seg utfordringer da, hehe. Er nok i tøffeste laget for så mange runder den der. Laget en bane for slik trening i går. Den ble faktisk morsom (syns jeg da) og burde passe utmerket både med tanke på vanskelighetsgrad, lengde og fart. Det viktigste med slike baner, slik jeg ser det, er at man ikke flyr ut av banen eller havner på ryggen når man kræsjer. Tror de aller fleste vil miste interessen fort dersom man bare kan trykke enter etter 15-18 runder litt for mange ganger. For en ting er sikkert - Det kommer nesten alltid feil på slutten. Jeg kjørte author på banen i går og det var nesten umulig å ikke gjøre feil på slutten. Ikke fordi det var vanskelig, men fordi presset blir større for hver runde som går. Når man ser tallet 19 eller 20 øverst til høyre er det som om man står overfor en 1 meters putt for seier i The Open Championship på St.Andrews OLD/ Course. Og da kan jeg tenke meg at med Rommel i hælene blir det som å ha Tiger 1 slag bak. Det kan nesten ikke gå bra! Pussig også, at man klarer å lage seg nerver helt alene med en liten dataskjerm og en animert bil... En annen ting: Må jeg begynne å passe meg for gallere også nå da??? | |
|
| |
Petter Procurator
| Tema: Re: TMN - Formula ET (FET) Ons Aug 22, 2007 11:24 am | |
| Ser at det er åpnet for bytte mellom lagene hvis det skulle oppstå problemer med å stille lag. Anser det derfor som unødvendig å stå som reserve på laget med to aktive spillere som Fantomas og Slarti. Vil neppe få kjøre en eneste runde. Derfor har jeg lyst til å stille med enda et lag der jeg kan stille som lagleder og 1 fører. De som har lyst kan være med som 2,3 eller 4 fører. Uansett skills. Denne turneringen er jeg med på kun for å ha det morro så vi kan gjerne bytte slik at alle får kjøre minst en bane hver søndag. Synes forøvrig at det godt kan være på den måten i alle lag forutenom de 2, pro-lagene.
Sist endret av den Ons Aug 22, 2007 12:40 pm, endret 1 gang | |
|
| |
OLD/FEROCIOUS Centurio
Antall Innlegg : 131 Age : 47 Registration date : 29.06.2007
| Tema: Re: TMN - Formula ET (FET) Ons Aug 22, 2007 11:43 am | |
| Blir gjerne med på dette! Bare dytt meg inn på et eller annet lag der det ser ut til å være plass, kan balansere oppå rullatoren min jeg. Så tar ikke så mye plass. Når det gjelder pro lagene, så har man jo muligheten til å kun melde opp 2 eller 3 stk til disse lagene? kanskje ikke vits å sette av 2 reserver når man har med såpass aktive spillere å gjøre som førstekjørere? | |
|
| |
Ranglepung Rector Orbis
| Tema: Re: TMN - Formula ET (FET) Ons Aug 22, 2007 12:17 pm | |
| OK, revidert forslag: OLD/GermanicaRommel, Turtle, Rangle, Jotne OLD/AugustaFantomas, Slartibartfast, 007 OLD/CyrenaicaReo, Vebbo, Baspen, Kjell.T.Ring OLD/FerrataWizkid, Bj, HnA, URDA OLD/AlaudaePetter, Feroucios, 2Pro Kommentarer takk. Og ja, jeg har vist fått skikkelig dilla på romernavn for tida..... Turtle, kan du sende banen til Rom, så kan han legge den ut på servern? Den høres fin ut, og er den av din vanlige kvalitet blir den sikkert kjempefin å øve på.
Sist endret av den Ons Aug 29, 2007 1:37 pm, endret 1 gang | |
|
| |
Petter Procurator
| Tema: Re: TMN - Formula ET (FET) Ons Aug 22, 2007 12:35 pm | |
| Er med på den, jeg....Kult med romernavn men får vi plass i nicket? OLD/Alaudae/Petter Hvis vi kutter fargene kanskje..... Eeeee.... kan vi legge banen ut på backupserveren til kjelltringen i stedet. Jeg m.fl har problemer med jeg detter ut av ORC serveren med en gang den settes i team/laps av en eller annen grunn. Tror det er Kjelltringen som har stjålet noen konfigurasjonsfiler hos Bj bare for at vi skal bruke hans server!!! | |
|
| |
| Tema: Re: TMN - Formula ET (FET) Ons Aug 22, 2007 1:01 pm | |
| - Ranglepung skrev:
- Turtle, kan du sende banen til Rom, så kan han legge den ut på servern? Den høres fin ut, og er den av din vanlige kvalitet blir den sikkert kjempefin å øve på.
Næhh.. var bare noe jeg snekret sammen i en fei. La ikke noe arbeid i det (bortsett fra at det måtte settes authortid da). Men sender den hvor som helst jeg. Kult med latin! Til opplysning er jeg en Ephemera Baetidae Rhodanii. Hvilket betyr at jeg er en døgnflue av familien Baetis. Slektsnavnet er Rhodani. Så om det er forenlig med døgnflueslekten Rhitrogena Germanica fra familen Heptagenia (Heptagenidae) er jeg noe usikker på. Kan fort bli en typisk romersk familefeide av det. | |
|
| |
| Tema: Re: TMN - Formula ET (FET) Ons Aug 22, 2007 1:20 pm | |
| - Ranglepung skrev:
- OK, revidert forslag:
OLD/Germanica Rommel, Turtle, Rangle
OLD/Augusta Fantomas, Slartibartfast, 007
OLD/Cyrenaica Reo, Vebbo, Baspen, KjellTring
OLD/Gallica Wizkid, Bj, HnA
OLD/Alaudae Petter, Feroucios, 2Pro
Kommentarer takk. Og ja, jeg har vist fått skikkelig dilla på romernavn for tida.....
Turtle, kan du sende banen til Rom, så kan han legge den ut på servern? Den høres fin ut, og er den av din vanlige kvalitet blir den sikkert kjempefin å øve på. Latin er sexy! synes lagene begynner å ta form jeg.. | |
|
| |
Sinner Centurio
Antall Innlegg : 126 Age : 51 Registration date : 17.11.2006
| Tema: Re: TMN - Formula ET (FET) Ons Aug 22, 2007 1:21 pm | |
| - Vebbo skrev:
- Er det ingen fler som vil være med? har satt opp ICE her også men har jo ikke hørt noe fra han
Jotne ,007, DoRRo, Down, FastAss, Ferocious, Jan, JanOngen, Jos, Karmakoma, NoFrills, Sinner, URDA og VForce Sr? Moro med match serru Ville vært morrsomt om jeg viste hva fremtiden sier... Jeg kjører nesten hver dag... men når og hvor lenge er det bare gudene som vet (eller fruen ) Litt uforutsigbart for å kunne putte inne i et lag. Er jeg da en Tøffel??? hehe | |
|
| |
Sponsored content
| Tema: Re: TMN - Formula ET (FET) | |
| |
|
| |
| TMN - Formula ET (FET) | |
|