Overaged Lucky Drivers
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

Velkommen til Overaged Lucky Drivers

IndeksIndeks  PortalePortale  GalleryGallery  ReglerRegler  Latest imagesLatest images  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

TMN - Formula ET (FET)

Go down 
+20
jotne
Sinner
OLD/FEROCIOUS
mcDonald
Bj
Kjell T. Ring
Ranglepung
Baspen
Slartibartfast
Fantomas
007
Turtle
Vebbo
WizKid
lille79
HyperNotActive
OLD/Rommel
Petter
OLD/Reo
Bergie
24 posters
Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Next
AvInnlegg
OLD/Reo
Praefectus
Praefectus
OLD/Reo

Antall Innlegg : 541
Registration date : 14.11.2006

TMN - Formula ET (FET) - Page 3 Empty
PosteTema: Re: TMN - Formula ET (FET)   TMN - Formula ET (FET) - Page 3 EmptyMan Aug 20, 2007 12:04 am

affraid WHAT !!!

Vil du kjøre med meg vebbo? hehe
Til Toppen Go down
OLD/Rommel
Comes Domesticorum
Comes Domesticorum
OLD/Rommel

Antall Innlegg : 1131
Registration date : 17.10.2006

PosteTema: Re: TMN - Formula ET (FET)   TMN - Formula ET (FET) - Page 3 EmptyMan Aug 20, 2007 9:26 am

Looks good to me vebbo. Om ingen har noen motforestllinger så melder jeg på OLD1 senere idag.
Til Toppen Go down
http://www.teamold.no
Ranglepung
Rector Orbis
Rector Orbis
Ranglepung

Antall Innlegg : 564

PosteTema: Re: TMN - Formula ET (FET)   TMN - Formula ET (FET) - Page 3 EmptyMan Aug 20, 2007 10:30 am

Vi mangler OK fra 2Pro, Petter og ICE så er alle sjåførene på alle lagene klare.

Bergie skriver jo
Sitat :
Det vil være mulig å gjøre lag-endringer foran hver runde, men det må bli gjort minst 48timer før kampstart!
Dette tolker jeg som at vi kan rotere fritt på lagene underveis, så lenge det gjøres innen fredagen før kamp.

Så oppdelingen vi gjør nå trenger ikke være den endelig i det hele tatt.

Sist endret av den Man Aug 20, 2007 10:54 am, endret 1 gang
Til Toppen Go down
OLD/Rommel
Comes Domesticorum
Comes Domesticorum
OLD/Rommel

PosteTema: Re: TMN - Formula ET (FET)   TMN - Formula ET (FET) - Page 3 EmptyMan Aug 20, 2007 10:34 am

Ranglepung skrev:
Vi mangler OK fra 2Pro og ICE så er alle sjåførene på alle lagene klare.

Bergie skriver jo
Sitat :
Det vil være mulig å gjøre lag-endringer foran hver runde, men det må bli gjort minst 48timer før kampstart!
Dette tolker jeg som at vi kan rotere fritt på lagene underveis, så lenge det gjøres innen fredagen før kamp.

Så oppdelingen vi gjør nå trenger ikke være den endelig i det hele tatt.

Men endringer kan kun gjøres om laget ikke klarer å stille nok folk til kampen.
Til Toppen Go down
Petter
Procurator
Procurator
Petter

Antall Innlegg : 413
Registration date : 02.03.2007

PosteTema: Re: TMN - Formula ET (FET)   TMN - Formula ET (FET) - Page 3 EmptyMan Aug 20, 2007 10:54 am

Vel...Har vel ikke sagt ok, jeg enda da....Å være på lag med Fanto og Slarti betyr jo i prinsipp at jeg sier "nei takk" til å kjøre denne serien. De er jo to meget aktive eldre herrer, som sjelden sier nei til sånn morro som dette.
Så jeg vil gjerne avvente litt å se om det blir flere lag og om det blir flere som VIL være reserve......
Til Toppen Go down
Ranglepung
Rector Orbis
Rector Orbis
Ranglepung

PosteTema: Re: TMN - Formula ET (FET)   TMN - Formula ET (FET) - Page 3 EmptyMan Aug 20, 2007 11:00 am

Da mangler vi vel strengt tatt fra Turtle også da.
Har tatt meg den friheten å lese litt imellom linjene Cool

Jeg har de samme "motforestillinger" som deg Petter, ser at det nok kan bli lite spilletid på meg, men jeg ser også at når jeg sier at jeg ikke har anledning til å stille opp hver gang, er jeg ikke i noen posisjon til å stille så høye krav.
Til Toppen Go down
OLD/Rommel
Comes Domesticorum
Comes Domesticorum
OLD/Rommel

PosteTema: Re: TMN - Formula ET (FET)   TMN - Formula ET (FET) - Page 3 EmptyMan Aug 20, 2007 11:33 am

Petter skrev:
Vel...Har vel ikke sagt ok, jeg enda da....Å være på lag med Fanto og Slarti betyr jo i prinsipp at jeg sier "nei takk" til å kjøre denne serien. De er jo to meget aktive eldre herrer, som sjelden sier nei til sånn morro som dette.
Så jeg vil gjerne avvente litt å se om det blir flere lag og om det blir flere som VIL være reserve......

Ser problemstillingen Petter. Nå skal dette i utgangspunktet være gøy, og det er det jo stort sett om man er med å kjører, men erfaringene fra både TNL1 og 2 tilsier at alle sjeldent er disponibel. Om så skulle være, så har hvertfall jeg ingen problemer med å dele på kjøringen fra gang til gang.
Til Toppen Go down
Fantomas
Tribuni Angusticlavii
Tribuni Angusticlavii
Fantomas

Antall Innlegg : 212
Registration date : 08.06.2007

PosteTema: Re: TMN - Formula ET (FET)   TMN - Formula ET (FET) - Page 3 EmptyMan Aug 20, 2007 12:20 pm

Hvem melder på lagene?
Til Toppen Go down
Vebbo
Pontifex maximus
Pontifex maximus
Vebbo

Antall Innlegg : 756
Registration date : 16.10.2006

PosteTema: Re: TMN - Formula ET (FET)   TMN - Formula ET (FET) - Page 3 EmptyMan Aug 20, 2007 12:31 pm

Jeg hadde jo håpet at alle skulle få kjøre . Jeg for min egen del vil ha rullering i laget hvis alle 4 kan kjøre.
Til Toppen Go down
http://www.macsimum.no
Fantomas
Tribuni Angusticlavii
Tribuni Angusticlavii
Fantomas

Antall Innlegg : 212
Registration date : 08.06.2007

PosteTema: Re: TMN - Formula ET (FET)   TMN - Formula ET (FET) - Page 3 EmptyMan Aug 20, 2007 12:36 pm

Ja why not?
Til Toppen Go down
OLD/Rommel
Comes Domesticorum
Comes Domesticorum
OLD/Rommel

PosteTema: Re: TMN - Formula ET (FET)   TMN - Formula ET (FET) - Page 3 EmptyMan Aug 20, 2007 12:48 pm

Fantomas skrev:
Hvem melder på lagene?

lagleder må velges i hvert lag, og han må melde på laget i tråden på TM.no
Til Toppen Go down
Ranglepung
Rector Orbis
Rector Orbis
Ranglepung

PosteTema: Re: TMN - Formula ET (FET)   TMN - Formula ET (FET) - Page 3 EmptyMan Aug 20, 2007 1:28 pm

Vebbo skrev:
Jeg hadde jo håpet at alle skulle få kjøre . Jeg for min egen del vil ha rullering i laget hvis alle 4 kan kjøre.

Jeg er helt enig i at dette må etterstrebes.
Men nå ble vi vel enige om å toppe 1 (eller 2) lag for å gjøre det bra i turneringen, og da betyr vel det at de beste må kjøre mest mulig på de(t) laget?
Til Toppen Go down
Turtle
Ephemera Baetidae Rhodanii
Turtle

Antall Innlegg : 372
Registration date : 18.01.2007

PosteTema: Re: TMN - Formula ET (FET)   TMN - Formula ET (FET) - Page 3 EmptyMan Aug 20, 2007 1:40 pm

Det dukket opp en problemstilling som jeg antok ville komme. Slik det er nå så vil det for noen kanskje være som det var for meg i TNL1. Fosco, Kanye og Beast som førstekjørere og ikke bare nesten umulig å få kjørt, men et lite helvete å skulle ta over for. Omtrent som Wirkola og nestemann. Det var derfor jeg foreslo at det skulle være de 4 antatt beste på samme lag. De 4 neste osv... Da kan man rullere innad i laget uten at noen føler seg mer presset enn andre. Når vi vet at Rommel kjører BBknot på 49.49 (HELT SYYYKT!) og f.eks. Rangle skal ta over etter ham på en annen eller annen bane kan det bli mer nerver enn godt er. Jeg har overhodet ingen problemer med å spesialisere meg på den og den banen og dermed ikke kjøre den og den banen. Men dersom både jeg og "reservene" føler at det er best at jeg kjører alle blir det liksom litt feil. Misforstå meg rett. Jeg tror ikke jeg er noe bedre enn andre, men vet hvordan det kan føles når man i følge lista ikke egentlig skal kjøre. DET er ikke fullt så moro. Og det er jo det vi vil at det skal være, ikke sant?

Uansett blir jeg med på alt som er gøy (tastene virker utmerket nå). Men jeg kan dessverre ikke være med alle gangene i FET. Oi som jeg gleder meg til å stenge utsikten for motstanderne mens Rommel stikker av! old2
Til Toppen Go down
Turtle
Turtle

PosteTema: Re: TMN - Formula ET (FET)   TMN - Formula ET (FET) - Page 3 EmptyMan Aug 20, 2007 1:47 pm

Jeg kan forresten dra en liten sammenligning:
Akkurat nå starter det offisielle programmet for Europamesterskapet i Fluefiske i Sunnfjord. Der er det med 2 norske lag. Det er 5 på hvert lag + 1 reserve. Mannen som ble nr. 6 i uttakene er reserve på 1.-laget og får mest sannsynlig ikke fisket EM på hjemmebane i det hele tatt! Mens nr. 7-11 får fisket alle 3 dagene (torsdag, fredag og lørdag)!?! Hvordan føles det tro?

Men både han og de andre vet at han kan hoppe inn og gjøre en kjempejobb når som helst. Det hadde vært mye verre om han skulle fisket på 2.-laget og nr.11 hadde vært reserve for 1.-laget. Da hadde man ikke byttet før noen havnet på sykehus.

Sist endret av den Man Aug 20, 2007 1:53 pm, endret 1 gang
Til Toppen Go down
OLD/Rommel
Comes Domesticorum
Comes Domesticorum
OLD/Rommel

PosteTema: Re: TMN - Formula ET (FET)   TMN - Formula ET (FET) - Page 3 EmptyMan Aug 20, 2007 1:48 pm

Ranglepung skrev:
Vebbo skrev:

Jeg er helt enig i at dette må etterstrebes.
Men nå ble vi vel enige om å toppe 1 (eller 2) lag for å gjøre det bra i turneringen, og da betyr vel det at de beste må kjøre mest mulig på de(t) laget?

Foreslår at vi gjør slik vi har gjort tidligere. Vi kjører uttakskjøring internt i lagene. Da vil de presumtivt beste stille i konkurransen hver gang det er kjøring. Evt så får de som er redd for å kun ende opp som reserver danne egne lag a 2 stk.
Jeg synest hvertfall OLD bør stille med ett lag som skal prøve å hevde seg i konkurransen. Ser at BS stiller med ett BSPro og to BSFun lag. Synest vi og bør ta mål av oss til å stille ett lag som kan klare å hevde seg litt. Jeg stiller gjerne på ett sånt lag.
Personlig så synest jeg det er bra at man presser hverandre internt på laget, både til trening og i kvalikk. På den måten klarer vi å stille godt forberedt. Om resultatet hadde blitt at jeg hadde blitt reserve i alle løp, so be it! Har allikevel bidratt til at laget er skjerpet til konkurransen.
Men jeg ser at de fleste på det evt Pro laget bør ha samme innstilling til det som meg.

Evt så er alternativet at vi kun melder på to på hvert lag, og håper at vi alle kan stille når konkurransene kjøres.
Til Toppen Go down
OLD/Rommel
Comes Domesticorum
Comes Domesticorum
OLD/Rommel

PosteTema: Re: TMN - Formula ET (FET)   TMN - Formula ET (FET) - Page 3 EmptyMan Aug 20, 2007 1:53 pm

Turtle skrev:
Det dukket opp en problemstilling som jeg antok ville komme. Slik det er nå så vil det for noen kanskje være som det var for meg i TNL1. Fosco, Kanye og Beast som førstekjørere og ikke bare nesten umulig å få kjørt, men et lite helvete å skulle ta over for. Omtrent som Wirkola og nestemann. Det var derfor jeg foreslo at det skulle være de 4 antatt beste på samme lag. De 4 neste osv... Da kan man rullere innad i laget uten at noen føler seg mer presset enn andre. Når vi vet at Rommel kjører BBknot på 49.49 (HELT SYYYKT!) og f.eks. Rangle skal ta over etter ham på en annen eller annen bane kan det bli mer nerver enn godt er. Jeg har overhodet ingen problemer med å spesialisere meg på den og den banen og dermed ikke kjøre den og den banen. Men dersom både jeg og "reservene" føler at det er best at jeg kjører alle blir det liksom litt feil. Misforstå meg rett. Jeg tror ikke jeg er noe bedre enn andre, men vet hvordan det kan føles når man i følge lista ikke egentlig skal kjøre. DET er ikke fullt så moro. Og det er jo det vi vil at det skal være, ikke sant?

Uansett blir jeg med på alt som er gøy (tastene virker utmerket nå). Men jeg kan dessverre ikke være med alle gangene i FET. Oi som jeg gleder meg til å stenge utsikten for motstanderne mens Rommel stikker av! old2

Må du ikke skape for store forventninger her... du putter jo alt presset på meg nå.. lol!
Til Toppen Go down
Turtle
Turtle

PosteTema: Re: TMN - Formula ET (FET)   TMN - Formula ET (FET) - Page 3 EmptyMan Aug 20, 2007 1:59 pm

Jeg er egentlig dønn enig med Rommel. Og internt uttak mellom jevne kjørere er helt toppers. Det ville nok bidra til at hele laget hevet seg om vi måtte kjempe for plassen. Om både jeg og Rommel blir reserve i alle rundene gjør meg ingenting. Men da skal jaggu gutta få stå på, hehe. Har en mistanke om at laget kunne hevde seg ganske bra også da. Very Happy

Romlegutt, jeg ble helt satt ut av BBknot tida di! Verste jeg noen gang har sett av en OLDis OK For å si det sånn: Jeg koblet meg på for å sikte meg inn på 1. plassen på den banen og koblet fra igjen umiddelbart med 2 store øyne og et snodig uttrykk i resten av fjeset. scratch
Til Toppen Go down
Vebbo
Pontifex maximus
Pontifex maximus
Vebbo

PosteTema: Re: TMN - Formula ET (FET)   TMN - Formula ET (FET) - Page 3 EmptyMan Aug 20, 2007 2:03 pm

hvor mange her ønsker å stille på et OLDpro lag? rekk opp hånda. Ikke vær blyge nå da old2
Til Toppen Go down
OLD/Rommel
Comes Domesticorum
Comes Domesticorum
OLD/Rommel

PosteTema: Re: TMN - Formula ET (FET)   TMN - Formula ET (FET) - Page 3 EmptyMan Aug 20, 2007 2:03 pm

Turtle skrev:
Romlegutt, jeg ble helt satt ut av BBknot tida di! Verste jeg noen gang har sett av en OLDis OK For å si det sånn: Jeg koblet meg på for å sikte meg inn på 1. plassen på den banen og koblet fra igjen umiddelbart med 2 store øyne og et snodig uttrykk i resten av fjeset. scratch

lol! lol! lol! lol!
Til Toppen Go down
OLD/Rommel
Comes Domesticorum
Comes Domesticorum
OLD/Rommel

PosteTema: Re: TMN - Formula ET (FET)   TMN - Formula ET (FET) - Page 3 EmptyMan Aug 20, 2007 2:05 pm

Vebbo skrev:
hvor mange her ønsker å stille på et OLDpro lag? rekk opp hånda. Ikke vær blyge nå da old2

Rommel sitter på fremste pult og rekker ivrig hånden i været cool1
Til Toppen Go down
Turtle
Turtle

PosteTema: Re: TMN - Formula ET (FET)   TMN - Formula ET (FET) - Page 3 EmptyMan Aug 20, 2007 2:07 pm

cheers Det ville vært en ære å få delta på førstelaget til OLD!cheers

Faktisk er det ære å få stille for OLD i det hele tatt!!!

Sist endret av den Man Aug 20, 2007 2:09 pm, endret 1 gang
Til Toppen Go down
Ranglepung
Rector Orbis
Rector Orbis
Ranglepung

PosteTema: Re: TMN - Formula ET (FET)   TMN - Formula ET (FET) - Page 3 EmptyMan Aug 20, 2007 2:07 pm

Jeg syns at når vi nå har splittet de 4 antatt beste i 2 lag, så stiller vi med 2 pro lag, som skal gjøre sitt ytterste for å komme lengst mulig, og samtidig ha det morsomt. Smile
Og kvallik er nok nødvendig. Husk at dette blir en måte å kjøre på som vil være ukjent for omtrent alle, det krever en annen type konsentrasjon å kjøre i 20 minutter enn 1-2 min.
Skills er ikke nødvendigvis det som vil lønne seg, men antagelig evnen til å være konsentrert og ikke gjøre feil.

For å gjort dette helt riktig har vi skulle hatt et prøveløp, kanskje jeg gruser både Rommel og Turtle på dette, hvem vet Very Happy (jeg vet nok hvem vil vise seg å være best, men leve i håpet og alt det der.... Cool )

De resterende lag står da friere til rullering etter hva det enkelte lag vil.

Så da har det vært nyttig å vite om de som er ført opp på lag 1 og 2 som ikke vil være med på de lagene.
Det er ingen skam i å ha andre ønsker, som sagt tenkte jeg i de baner selv, men har bestemt meg for at jeg skal stille opp og gjøre det jeg kan.
Til Toppen Go down
OLD/Rommel
Comes Domesticorum
Comes Domesticorum
OLD/Rommel

PosteTema: Re: TMN - Formula ET (FET)   TMN - Formula ET (FET) - Page 3 EmptyMan Aug 20, 2007 2:25 pm

Ranglepung skrev:

For å gjort dette helt riktig har vi skulle hatt et prøveløp, kanskje jeg gruser både Rommel og Turtle på dette, hvem vet Very Happy (jeg vet nok hvem vil vise seg å være best, men leve i håpet og alt det der.... Cool )

Kunne vært interessant å teste dette her. Eneste banen jeg i farten kan komme på som passer bra til en slik test er BAD OLD BOYS. Må få lagt den inn på ene serveren (ORC?) og tatt en test...
Til Toppen Go down
Slartibartfast
Praefectus castrorum
Praefectus castrorum
Slartibartfast

Antall Innlegg : 363
Registration date : 02.02.2007

PosteTema: Re: TMN - Formula ET (FET)   TMN - Formula ET (FET) - Page 3 EmptyMan Aug 20, 2007 2:37 pm

cool1 Vil gjerne være med på et pro-lag.
Det finnes jo F1-servere rundt omkring hvor man kan finne baner som passer, og legge de på ORC-serveren.
Til Toppen Go down
Vebbo
Pontifex maximus
Pontifex maximus
Vebbo

PosteTema: Re: TMN - Formula ET (FET)   TMN - Formula ET (FET) - Page 3 EmptyMan Aug 20, 2007 2:50 pm

genial ide, og som slarti nevner så finnes det flere type F1 baner som sikkert vil være type baner som kommer til å bli kjørt.. Kanskje sikte inn et prøveløp i løpet av helga?
Til Toppen Go down
Sponsored content

PosteTema: Re: TMN - Formula ET (FET)   TMN - Formula ET (FET) - Page 3 Empty

Til Toppen Go down

TMN - Formula ET (FET)
Til Toppen 
Side 3 av 7Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Next