Overaged Lucky Drivers
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

Velkommen til Overaged Lucky Drivers

IndeksIndeks  PortalePortale  GalleryGallery  ReglerRegler  Latest imagesLatest images  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

Problemer med å sende mail!

Go down 
3 posters
AvInnlegg
Raggtass
Consularis
Consularis
Raggtass

Antall Innlegg : 227
Registration date : 17.10.2006

Problemer med å sende mail! Empty
PosteTema: Problemer med å sende mail!   Problemer med å sende mail! EmptyTir Jul 17, 2007 9:20 pm

Hei folkens. Vet det er en del datakyndige OLDinger, så jeg lurer på om det er noen som skjønner noe av den feilmeldingen her:

Det oppstod et tidsavbrudd under kommunikasjon med serveren. Konto: 'pop.kebas.no', Server: 'smtp.kebas.no', Protokoll: SMTP, Port: 25, Sikker (SSL): Nei, Feilkode: 0x800CCC19

Får ikke sendt mail, kan bare motta. Har slettet kontoen, og lagt den inn på ny, men til ingen nytte. Noen forslag?
Til Toppen Go down
Sinner
Centurio
Centurio
Sinner

Antall Innlegg : 126
Registration date : 17.11.2006

PosteTema: Re: Problemer med å sende mail!   Problemer med å sende mail! EmptyTir Jul 17, 2007 10:19 pm

Søkte på google ang denne feilen...
de første resultatene kan være ganske reell...
http://www.google.no/search?source=ig&hl=no&q=+0x800CCC19&btnG=Google-s%C3%B8k&meta=

Didsable antivirus og test... (PS ikke åpne noen mail uten antivirus, bare last ned)
hvis du for eksempel har telenor kan du sjekke mailen via
epost.online.no får å se om det er en e-post som har stort vedlegg som får serveren til å time-out...

Håper du kommer i mål...
Sinner
Til Toppen Go down
http://www.vidark.com/
lille79
Sesquiplicarius
Sesquiplicarius

Antall Innlegg : 47
Registration date : 21.05.2007

PosteTema: Re: Problemer med å sende mail!   Problemer med å sende mail! EmptyTir Jul 17, 2007 11:30 pm

Har du Telenor internett må smtp-serveren være smtp.online.no

Tror det er sånn på ganske mange internettilbydere, at du må bruke deres egen smtp-server...
Til Toppen Go down
Sinner
Centurio
Centurio
Sinner

Antall Innlegg : 126
Registration date : 17.11.2006

PosteTema: Re: Problemer med å sende mail!   Problemer med å sende mail! EmptyTir Jul 17, 2007 11:56 pm

Sannt nokk...

Jeg tenkte ikke på å leste pop og smtp adressene... min feil.. Beklager så mye..
Til Toppen Go down
http://www.vidark.com/
Raggtass
Consularis
Consularis
Raggtass

Antall Innlegg : 227
Registration date : 17.10.2006

PosteTema: Re: Problemer med å sende mail!   Problemer med å sende mail! EmptyOns Jul 18, 2007 12:16 pm

Jeg prøvde som du sa sinner, skrudde av virus og brannmur.Da fikk jeg sendt post med en gang. Merkelig, for det har aldri vært noe problem før. Må ha skjedd noe etter noen oppdateringer eller noe.

Takk for hjelp så langt. Må prøve å finne mere ut av det, for jeg kan jo ikke skru det av hver gang jeg skal sende mail.
Til Toppen Go down
lille79
Sesquiplicarius
Sesquiplicarius

Antall Innlegg : 47
Registration date : 21.05.2007

PosteTema: Re: Problemer med å sende mail!   Problemer med å sende mail! EmptyLør Jul 21, 2007 6:51 pm

Kan være antivirusen din legger seg "imellom" når du skal sende mail, og hvis antivirusprogrammet har oppdatert seg, også har ikke brannmuren "fått med seg" at det har skjedd, så vil den blokkere det "nye" programmet (altså antivirusen)... bare en tanke
Til Toppen Go down
Sponsored content

PosteTema: Re: Problemer med å sende mail!   Problemer med å sende mail! Empty

Til Toppen Go down

Problemer med å sende mail!
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Problemer i bOLD servern
» Turtle/Baetis = problemer