Overaged Lucky Drivers
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

Velkommen til Overaged Lucky Drivers

IndeksIndeks  PortalePortale  GalleryGallery  ReglerRegler  Latest imagesLatest images  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

Problemer i bOLD servern

Go down 
3 posters
AvInnlegg
ICE
Tribuni Angusticlavii
Tribuni Angusticlavii
ICE

Antall Innlegg : 266
Registration date : 17.10.2006

Problemer i bOLD servern Empty
PosteTema: Problemer i bOLD servern   Problemer i bOLD servern EmptyOns Feb 14, 2007 4:07 pm

Har ett problem på servern vår som har vart ett par dager.
når jeg har spilt noen baner (tiden varierer fra 10 minutter til ett par timer) blir jeg plutselig kastet ut av servern, og ser i høyre øverste hjørne at det blir alle andre også. Får deretter en feilmelding med lost contack servererror 10060.

Når jeg da går ut Der hvor serverlistene ligger og prøver å reconnecte får jeg ikke kontakt med servern vår.... men det står at det er like mange der inne som det var før jeg disconnected....
Det som er rart er at jeg kan connecte til alle de andre serverne så jeg trodde til å begynne med at servern vår bare restartet. men så la jeg merke til at etter ca 20 minutter kunne jeg logge meg inn igjen og da hadde de fleste andre vært der inne hele tiden, det virker altså som om det bare er meg det gjelder og bare vår server......

Noen som har greie på hva dette kan være og hva jeg eventuelt kan gjøre med det....

På forhånd takk
Til Toppen Go down
Turtle
Ephemera Baetidae Rhodanii
Ephemera Baetidae Rhodanii
Turtle

Antall Innlegg : 372
Registration date : 18.01.2007

PosteTema: Re: Problemer i bOLD servern   Problemer i bOLD servern EmptyOns Feb 14, 2007 4:17 pm

Hvis det kan være en trøst ICE, så er du ikke alene om problemet. Har slitt med nøyaktig det samme selv. På slutten i går så var NOR oppført med bare 2 servere i "show all". GER hadde 48, ellers var det svært få servere som var oppe hos de andre nasjonene. Så dette er muligens et Nadeo-problem.

Nesten så en kan lure på om Nadeo vil presse folk til å gå over til TMU ved å skape små irritasjoner med passe mellomrom. Men ikke f... om de får meg til konvertere!!! Da spiller jeg heller kinasjakk online. Noe som forøvrig passer godt for folk i min alder... old4
Til Toppen Go down
ICE
Tribuni Angusticlavii
Tribuni Angusticlavii
ICE

Antall Innlegg : 266

PosteTema: Re: Problemer i bOLD servern   Problemer i bOLD servern EmptyTor Feb 15, 2007 12:26 am

godt det da turtler at jeg ikke er helt alene Razz

og kinasjakk er faktisk verldig ålreit for vår aldersgruppe old1
Til Toppen Go down
jotne
Consularis
Consularis
jotne

Antall Innlegg : 335

PosteTema: Re: Problemer i bOLD servern   Problemer i bOLD servern EmptyTor Feb 15, 2007 10:24 am

Bare ikke sjakk, der taper jeg mot ICE old2
Til Toppen Go down
Sponsored content

PosteTema: Re: Problemer i bOLD servern   Problemer i bOLD servern Empty

Til Toppen Go down

Problemer i bOLD servern
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» bOLD servern