jaja karer hvor skal vi begynne, jo vi starter med kvalikken... jan stakk plutselig hue innom og lurte på om det var en åpen kvalikk, seff her er e bare å slenge seg på
. Vi starta med Highway og en runde der så så det skikkelig stygt ut da ingen av gutta kom i mål haha jeg trudde jeg skulle daue av latter men etter den episoden så la nok nærvene seg for OLD gutta og de nysmurte rullatorene vatta opp med brukbare tider... så var det på tide å slippe inn PsR i heimen...
The HighwayLineup: reo, rommel, turtle, jan og vebbo
PsR åpna ganske pent og leda vel 2-1 men fikk rusk i maskineriet og vi dro i land en komfortabel seier med 3-7... PsR klaga på nærver og de har jo ikke så mange kamper i beina enda... en liten trøst fra undertegnede er at nærvene vil alltid være der men man lærer etterhvert å takle de bedre..
Small ArenaLineup: reo, rommel, turtle, jan og vebbo
ikke mye å si 7-0 til OLD her, abelll fikk plutselig besøk og blei borte midt i kampen, trur det var på stillinga 5-0 så de kjørte med 4 spillere de 2 siste på denne...
Purple HazeLineup: reo, rommel, turtle, baspen og vebbo
Her hadde jeg lite tru på at vi skulle vinne, men abelll var og ble borte og PsR måtte ty til reservene (håpet steg om en seier her også
da deres beste ikke kunne stille)... abelll kom tilbake midt i Purple men da var jo toget gått for hans del og han måtte sitte på sidelinja å se at vi grusa de nok en gang... sluttresultat 1-7
AnglemouthLineup: reo, rommel, turtle, jan og vebbo
Denne banen har jo OLD god erfaring med og rommel kjører jo grisebra på denne banen, turtle har også brukbare tider her så denne hadde jeg i lomma allerede
, men hva skjer.... jo PsR kjører på og vant første runde hehe jeg vrei meg litt i stolen og tenkte at det skal jaggu bli det eneste poenget de får på denne banen og jaggu fikk jeg ikke rett, OLD dro på og tok de 7 neste poengene... nok en komfortabel seier 1-7
Black curves IILineup: slarti, tøffel, turtle, jan og vebbo
4-0 stod det på stadiontavla, skulle vi klare denne også? vi foretok noen rokkeringer på laget, slarti og tøffel steppa inn for reo og rommel... ikke mye mer å si enn at vi var overlegne her også... 2-7
Totalt 7-35En herrrrlig måte å avslutte helga på
Takker alle gutta for oppmøte og med den fremgangen vi har hatt de siste månedene så lover dette bra for tnl2.
Takker nok en gang PsR for kampen, de viste god sportsånd og det var lite suttring og det er bra hehe noen av PsR gutta klagde på fyllenærver etc men det må man tåle
tjallabais
ps. nærver skriver jeg med æ da jeg kommer fra oslo øst hehe syns det er fetere