Overaged Lucky Drivers
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

Velkommen til Overaged Lucky Drivers

IndeksIndeks  PortalePortale  GalleryGallery  ReglerRegler  Latest imagesLatest images  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

PsR vs OLD referat

Go down 
+7
URDA
OLD/Rommel
Baspen
Turtle
WizKid
ICE
Vebbo
11 posters
AvInnlegg
Vebbo
Pontifex maximus
Pontifex maximus
Vebbo

Antall Innlegg : 756
Registration date : 16.10.2006

PsR vs OLD referat Empty
PosteTema: PsR vs OLD referat   PsR vs OLD referat EmptyMan Feb 12, 2007 12:50 pm

jubel jaja karer hvor skal vi begynne, jo vi starter med kvalikken... jan stakk plutselig hue innom og lurte på om det var en åpen kvalikk, seff her er e bare å slenge seg på pistol . Vi starta med Highway og en runde der så så det skikkelig stygt ut da ingen av gutta kom i mål haha jeg trudde jeg skulle daue av latter men etter den episoden så la nok nærvene seg for OLD gutta og de nysmurte rullatorene vatta opp med brukbare tider... så var det på tide å slippe inn PsR i heimen...

The Highway
Lineup: reo, rommel, turtle, jan og vebbo
PsR åpna ganske pent og leda vel 2-1 men fikk rusk i maskineriet og vi dro i land en komfortabel seier med 3-7... PsR klaga på nærver og de har jo ikke så mange kamper i beina enda... en liten trøst fra undertegnede er at nærvene vil alltid være der men man lærer etterhvert å takle de bedre..

Small Arena
ikke mye å si 7-0 til OLD her, abelll fikk plutselig besøk og blei borte midt i kampen, trur det var på stillinga 5-0 så de kjørte med 4 spillere de 2 siste på denne...

Purple Haze
Lineup: reo, rommel, turtle, baspen og vebbo
Her hadde jeg lite tru på at vi skulle vinne, men abelll var og ble borte og PsR måtte ty til reservene (håpet steg om en seier her også Cool da deres beste ikke kunne stille)... abelll kom tilbake midt i Purple men da var jo toget gått for hans del og han måtte sitte på sidelinja å se at vi grusa de nok en gang... sluttresultat 1-7

Anglemouth
Denne banen har jo OLD god erfaring med og rommel kjører jo grisebra på denne banen, turtle har også brukbare tider her så denne hadde jeg i lomma allerede Very Happy, men hva skjer.... jo PsR kjører på og vant første runde hehe jeg vrei meg litt i stolen og tenkte at det skal jaggu bli det eneste poenget de får på denne banen og jaggu fikk jeg ikke rett, OLD dro på og tok de 7 neste poengene... nok en komfortabel seier 1-7

Black curves II
Lineup: slarti, tøffel, turtle, jan og vebbo
4-0 stod det på stadiontavla, skulle vi klare denne også? vi foretok noen rokkeringer på laget, slarti og tøffel steppa inn for reo og rommel... ikke mye mer å si enn at vi var overlegne her også... 2-7

Totalt 7-35

En herrrrlig måte å avslutte helga på old1 Takker alle gutta for oppmøte og med den fremgangen vi har hatt de siste månedene så lover dette bra for tnl2.

Takker nok en gang PsR for kampen, de viste god sportsånd og det var lite suttring og det er bra hehe noen av PsR gutta klagde på fyllenærver etc men det må man tåle

tjallabais old2

ps. nærver skriver jeg med æ da jeg kommer fra oslo øst hehe syns det er fetere Razz
Til Toppen Go down
http://www.macsimum.no
ICE
Tribuni Angusticlavii
Tribuni Angusticlavii
ICE

Antall Innlegg : 266
Registration date : 17.10.2006

PsR vs OLD referat Empty
PosteTema: Re: PsR vs OLD referat   PsR vs OLD referat EmptyMan Feb 12, 2007 2:26 pm

Grattis gutta n1 n1 jubel n1 n1
mistet første banen men satt på VIP tribunen i de siste og bare koste meg, dette var kjempegøy.
jubel very exited win very exited jubel
Til Toppen Go down
WizKid
Praefectus
Praefectus
WizKid

Antall Innlegg : 500
Registration date : 18.10.2006

PsR vs OLD referat Empty
PosteTema: Re: PsR vs OLD referat   PsR vs OLD referat EmptyMan Feb 12, 2007 3:00 pm

Må bare komme med flere gratulasjoner n1
Hørtes utrolig moro ut!
Gleder meg vilt til jeg får bedre tid og kan stille til kvallik igjen,
spesielt til det braker løs med TNL2 drive3
Til Toppen Go down
Turtle
Ephemera Baetidae Rhodanii
Ephemera Baetidae Rhodanii
Turtle

Antall Innlegg : 372
Registration date : 18.01.2007

PsR vs OLD referat Empty
PosteTema: Re: PsR vs OLD referat   PsR vs OLD referat EmptyMan Feb 12, 2007 3:28 pm

old1 En konklusjon sånn litt på kanten:

Etter kampen så kjørte jeg og vant ganske mange ganger over et par BadBoys på deres server og tillegg satte et par recs. I kampen mot PsR ble jeg regelrett frakjørt av flere old3 . Altså er old3 bedre enn Twisted Evil og vi vet alle hvordan det gikk med Twisted Evil i forrige TNL...
old2
Til Toppen Go down
Baspen
Quaestor sacri palatii
Quaestor sacri palatii
Baspen

Antall Innlegg : 274
Registration date : 16.10.2006

PsR vs OLD referat Empty
PosteTema: Re: PsR vs OLD referat   PsR vs OLD referat EmptyMan Feb 12, 2007 3:46 pm

Turtle skrev:

Altså er old3 bedre enn Twisted Evil

Hehe.... Muligens en litt forhastet konklusjon, Turtle lol!
Til Toppen Go down
OLD/Rommel
Comes Domesticorum
Comes Domesticorum
OLD/Rommel

Antall Innlegg : 1131

PsR vs OLD referat Empty
PosteTema: Re: PsR vs OLD referat   PsR vs OLD referat EmptyMan Feb 12, 2007 4:06 pm

Turtle skrev:

Etter kampen så kjørte jeg og vant ganske mange ganger over et par BadBoys på deres server og tillegg satte et par recs. I kampen mot PsR ble jeg regelrett frakjørt av flere old3 . Altså er old3 bedre enn Twisted Evil og vi vet alle hvordan det gikk med Twisted Evil i forrige TNL...
old2

Nå har BB mistet både Fosco, Baetis og ikke minst Kanye i det siste. Tviler på at erstatningene de har fått er like bra
Til Toppen Go down
http://www.teamold.no
URDA
Praefectus castrorum
Praefectus castrorum
URDA

Antall Innlegg : 337

PsR vs OLD referat Empty
PosteTema: Re: PsR vs OLD referat   PsR vs OLD referat EmptyMan Feb 12, 2007 4:09 pm

OLD knuser alle nå... bringem' on.... old1
Til Toppen Go down
http://www.ladruurdal.net
Vforce jr
Miles
Miles

Antall Innlegg : 13
Registration date : 11.02.2007

PsR vs OLD referat Empty
PosteTema: Re: PsR vs OLD referat   PsR vs OLD referat EmptyMan Feb 12, 2007 4:33 pm

ja jeg må få takket ennå en gang for kampen...

litt Embarassed men må ta en sånn kamp igjen

med et annet resultat Very Happy
Til Toppen Go down
Raggtass
Consularis
Consularis
Raggtass

Antall Innlegg : 227

PsR vs OLD referat Empty
PosteTema: Re: PsR vs OLD referat   PsR vs OLD referat EmptyMan Feb 12, 2007 4:37 pm

Ja gratulerer så mye, dette var moro.
Til Toppen Go down
OLD/Rommel
Comes Domesticorum
Comes Domesticorum
OLD/Rommel

PsR vs OLD referat Empty
PosteTema: Re: PsR vs OLD referat   PsR vs OLD referat EmptyMan Feb 12, 2007 5:56 pm

Utmerket referat vebbo Smile Du får sende stafett pennen videre til neste med skriveferdigheter lol! .
Til Toppen Go down
Slartibartfast
Praefectus castrorum
Praefectus castrorum
Slartibartfast

Antall Innlegg : 363
Registration date : 02.02.2007

PsR vs OLD referat Empty
PosteTema: Re: PsR vs OLD referat   PsR vs OLD referat EmptyOns Feb 14, 2007 12:56 am

Satt på rullatortribunen og så på at dere feide teppet med PsR. Utrolig bra kjøring. Pulsen føk opp i 180 da vebbo foreslo at jeg skulle kjøre siste banen. Min første kamp, noensinne. Takk for tilliten.
Til Toppen Go down
OLD/Rommel
Comes Domesticorum
Comes Domesticorum
OLD/Rommel

PsR vs OLD referat Empty
PosteTema: Re: PsR vs OLD referat   PsR vs OLD referat EmptyOns Feb 14, 2007 1:47 am

Slartibartfast skrev:
Satt på rullatortribunen og så på at dere feide teppet med PsR. Utrolig bra kjøring. Pulsen føk opp i 180 da vebbo foreslo at jeg skulle kjøre siste banen. Min første kamp, noensinne. Takk for tilliten.

Ikke gjorde du skam på OLD heller lol!

Bra kjørt slarti cheers
Til Toppen Go down
OLD/Reo
Praefectus
Praefectus
OLD/Reo

Antall Innlegg : 541
Registration date : 14.11.2006

PsR vs OLD referat Empty
PosteTema: Re: PsR vs OLD referat   PsR vs OLD referat EmptyOns Feb 14, 2007 9:04 pm

greit å få prøve seg... få FEELingen lissom!drive3
Til Toppen Go down
Sponsored content

PsR vs OLD referat Empty
PosteTema: Re: PsR vs OLD referat   PsR vs OLD referat Empty

Til Toppen Go down

PsR vs OLD referat
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» OLD vs GpR Referat