Overaged Lucky Drivers
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

Velkommen til Overaged Lucky Drivers

IndeksIndeks  PortalePortale  GalleryGallery  ReglerRegler  Latest imagesLatest images  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

TNL runde 6 - B finale og kamp om 9. og 10. plass OLD vs GTD

Go down 
+9
reyes9
Vebbo
SumS
Baspen
jotne
TMKjetil
ICE
WizKid
OLD/Rommel
13 posters
Gå til side : 1, 2  Next
AvInnlegg
OLD/Rommel
Comes Domesticorum
Comes Domesticorum
OLD/Rommel

Antall Innlegg : 1131
Registration date : 17.10.2006

TNL runde 6 - B finale og kamp om 9. og 10. plass OLD vs GTD Empty
PosteTema: TNL runde 6 - B finale og kamp om 9. og 10. plass OLD vs GTD   TNL runde 6 - B finale og kamp om 9. og 10. plass OLD vs GTD EmptyFre Des 08, 2006 11:04 am

Banene er ute på TM.no. Bare å laste ned og legge seg i trening. Fint om de kan bli lagt inn på bold. Etter at vi fikk pitnurse så har det for meg hvertfall blitt litt konkurranse i å slå rekorder, og det fører raskt til at man trener litt ekstra. Det kan saktens trengs, for GTD er ett bra lag. De mosa oss i treningskamp om jeg ikke husker feil, og selv om de har mista Loff så har de fremdeles mange gode førere. De slo eh 2-1 og det er en bra prestasjon. Vi kommer til å få noe å bryne oss på der.

Ellers fikk jeg såvidt testa banene i går kveld og de var ikke av den enkle sorten. Likte to godt, mens NBAA sin bane ikke gikk veien i det hele tatt. Kommer til å slite der tror jeg (men det trodde jeg om php sin og før denne runden).

Her er det bare å bruke tiden godt frem til neste ons/tors. Har omsider blitt litt gira på TMU jeg og, men håper de fleste kan prioritere TMN trening frem til TNL er over.

God helg!

OLD/Rommel
Til Toppen Go down
http://www.teamold.no
WizKid
Praefectus
Praefectus
WizKid

Antall Innlegg : 500
Registration date : 18.10.2006

PosteTema: Re: TNL runde 6 - B finale og kamp om 9. og 10. plass OLD vs GTD   TNL runde 6 - B finale og kamp om 9. og 10. plass OLD vs GTD EmptyFre Des 08, 2006 11:28 am

Sitat :
Etter at vi fikk pitnurse så har det for meg hvertfall blitt litt konkurranse i å slå rekorder, og det fører raskt til at man trener litt ekstra.
Helt enig her Rommel, og en bra målestokk på hvor vi ligger. Tror det fører til at vi pusher hverandre fremover, utrolig bra jobb Vebbo har gjort.
Jeg tror vi har mulighet på 9.plassen, men da må det seff trenes!
Regner med det blir mange olds å treffe på serveren i helga Very Happy
Til Toppen Go down
ICE
Tribuni Angusticlavii
Tribuni Angusticlavii
ICE

Antall Innlegg : 266

PosteTema: Re: TNL runde 6 - B finale og kamp om 9. og 10. plass OLD vs GTD   TNL runde 6 - B finale og kamp om 9. og 10. plass OLD vs GTD EmptyFre Des 08, 2006 12:23 pm

Sitat :

Banene til finale/runde 6 ligger her.

Dette er banene:

TNL-Stanley-CompacTech #02 (av Stanley)
TNL-The Long Flinch (av NBAA)
TNL-DFH-C (av Der Feine Herr) –> etter CP 2 gå gjennom mål, sving til venstre og hopp ned på veien til høyre.

Nå er nok jeg som ikke er den skarpeste kniven i skuffen
men jeg brukte lang tid på å prøve å hoppe over vegen for å komme over til mål, før jeg fant ut av at det var start som mentes der.

Er glad jeg var alene på en server når jeg trente på denne, kan godt tenke meg det så rimelig rart ut Razz
Til Toppen Go down
TMKjetil
Optio Centuriae
Optio Centuriae

Antall Innlegg : 90
Registration date : 19.11.2006

PosteTema: Re: TNL runde 6 - B finale og kamp om 9. og 10. plass OLD vs GTD   TNL runde 6 - B finale og kamp om 9. og 10. plass OLD vs GTD EmptyFre Des 08, 2006 12:49 pm

Kan vel informere om at Loff kjører ferdig TNL for GTD. Han var visst grunnen til at de so eh.
Men etter hva jeg så av dere på torsdag holder jeg en knapp på dere.
Til Toppen Go down
jotne
Consularis
Consularis
jotne

Antall Innlegg : 335

PosteTema: Re: TNL runde 6 - B finale og kamp om 9. og 10. plass OLD vs GTD   TNL runde 6 - B finale og kamp om 9. og 10. plass OLD vs GTD EmptyFre Des 08, 2006 7:32 pm

har jeg missforstått eller er det så at OLD etter neste kamp ligger som 1 av 10 beste i Norge i ligaen? i så fall så er det kjempebra av en gjeng med gammlinger som har mye annet å gjøre (kone, barn, jobb, osv. ) enn å sitte ved dataen hele dagen og spille TM, og så er vi den største og dessidert den beste klanen å være medlem av.Very Happy
Til Toppen Go down
Baspen
Quaestor sacri palatii
Quaestor sacri palatii
Baspen

Antall Innlegg : 274
Registration date : 16.10.2006

PosteTema: Re: TNL runde 6 - B finale og kamp om 9. og 10. plass OLD vs GTD   TNL runde 6 - B finale og kamp om 9. og 10. plass OLD vs GTD EmptyFre Des 08, 2006 8:17 pm

Du har ikke misforstått noe du Jotne Smile
Vinner vi kommer på 9ende plass.
Taper vi kommer vi på 10ende.

Meget bra spør du meg!
Til Toppen Go down
SumS
Centurio
Centurio

Antall Innlegg : 164

PosteTema: Re: TNL runde 6 - B finale og kamp om 9. og 10. plass OLD vs GTD   TNL runde 6 - B finale og kamp om 9. og 10. plass OLD vs GTD EmptyFre Des 08, 2006 9:46 pm

Hei OLDinger, lenge sia Wink
ok, tema:
GTD, har 1 god spiller, og BARE en god spiller... og det er som sagt tidligere her "Loff"... litt stygt sagt, så skal det mye til for dere å ta en Loff i form, men vis dere legger dere i hardtrening og skaffer no NOS utstyr, så tar dere de 3 plassene bak loff (og sikkert noen ganger forran)... og da vill dere få poenget for den runda Wink

Så, keep up the good work, dere tar den matchen;)
Til Toppen Go down
http://www.Klanen.no
WizKid
Praefectus
Praefectus
WizKid

PosteTema: Re: TNL runde 6 - B finale og kamp om 9. og 10. plass OLD vs GTD   TNL runde 6 - B finale og kamp om 9. og 10. plass OLD vs GTD EmptyLør Des 09, 2006 12:57 pm

Sums sa:
Sitat :
men vis dere legger dere i hardtrening og skaffer no NOS utstyr
NOS utstyr?
Eg er ein gamal mann Sums, du må forklare slike nymotens forkorta uttrykk Very Happy
Til Toppen Go down
jotne
Consularis
Consularis
jotne

PosteTema: Re: TNL runde 6 - B finale og kamp om 9. og 10. plass OLD vs GTD   TNL runde 6 - B finale og kamp om 9. og 10. plass OLD vs GTD EmptyLør Des 09, 2006 1:23 pm

NOS er en lystgass til bil
Bil
Til Toppen Go down
WizKid
Praefectus
Praefectus
WizKid

PosteTema: Re: TNL runde 6 - B finale og kamp om 9. og 10. plass OLD vs GTD   TNL runde 6 - B finale og kamp om 9. og 10. plass OLD vs GTD EmptyLør Des 09, 2006 1:58 pm

LOL, thx Jotne, skal ta en tur til byen og se hva jeg finner. Very Happy
Til Toppen Go down
OLD/Rommel
Comes Domesticorum
Comes Domesticorum
OLD/Rommel

PosteTema: Re: TNL runde 6 - B finale og kamp om 9. og 10. plass OLD vs GTD   TNL runde 6 - B finale og kamp om 9. og 10. plass OLD vs GTD EmptyTir Des 12, 2006 2:10 pm

WizKid skrev:
LOL, thx Jotne, skal ta en tur til byen og se hva jeg finner. Very Happy

Ut fra tidene på serveren så ser det ut som du fant det du var ute etter Laughing
Til Toppen Go down
Vebbo
Pontifex maximus
Pontifex maximus
Vebbo

Antall Innlegg : 756

PosteTema: Re: TNL runde 6 - B finale og kamp om 9. og 10. plass OLD vs GTD   TNL runde 6 - B finale og kamp om 9. og 10. plass OLD vs GTD EmptyTir Des 12, 2006 2:44 pm

Vi får ta ibruk det gamle trikset med å sile rødsprit gjennom loffen så skal vi nok se andre rundetider fra Mr. Loff tenker jeg Twisted Evil
Til Toppen Go down
http://www.macsimum.no
WizKid
Praefectus
Praefectus
WizKid

PosteTema: Re: TNL runde 6 - B finale og kamp om 9. og 10. plass OLD vs GTD   TNL runde 6 - B finale og kamp om 9. og 10. plass OLD vs GTD EmptyTir Des 12, 2006 3:28 pm

Rommel Skrev:
Sitat :
WizKid skrev:
LOL, thx Jotne, skal ta en tur til byen og se hva jeg finner.

Ut fra tidene på serveren så ser det ut som du fant det du var ute etter

hehe, takk for det. Fikk spilt endel igår da jeg var syk og holdt meg hjemme Very Happy
Tror faktisk jeg overdrev spillinga, for idag har jeg antydning til betennelse i høyrehånda. Senene kjennes ikke spes bra ut Sad
Mulig jeg må innvilge meg en TMN hviledag.
Om noen er interessert, kan jeg prøve å skrive hvordan jeg legger opp sporene på banene ikveld, og poste det i klubbhuset. Trenger selv tilbakemelding,tips og erfaringer på noen strekk og svinger.
Til Toppen Go down
reyes9
Tiro
Tiro

Antall Innlegg : 3
Registration date : 31.10.2006

PosteTema: Re: TNL runde 6 - B finale og kamp om 9. og 10. plass OLD vs GTD   TNL runde 6 - B finale og kamp om 9. og 10. plass OLD vs GTD EmptyTir Des 12, 2006 4:03 pm

SumS skrev:
Hei OLDinger, lenge sia Wink
ok, tema:
GTD, har 1 god spiller, og BARE en god spiller... og det er som sagt tidligere her "Loff"... litt stygt sagt, så skal det mye til for dere å ta en Loff i form, men vis dere legger dere i hardtrening og skaffer no NOS utstyr, så tar dere de 3 plassene bak loff (og sikkert noen ganger forran)... og da vill dere få poenget for den runda Wink

Så, keep up the good work, dere tar den matchen;)

Takk da SumS. Hyggelig å høre må jeg si.
Back to the case. Loff stiller han ja. Men virker som dere i OLD har blitt bedre siden sist vi møtte dere (5-0). Dere hang med da egentlig på de fleste banene en stund men så satte vi på "turboen" hehe.
Men det er lenge siden nå nye spillere har kommet til på begge lag så blir nok ikke det samme. Er veldig fornøyd med innsatsen til laget gjennom TNL så får håpe vi får en god finish.

Hilsen reyes
Til Toppen Go down
SumS
Centurio
Centurio

PosteTema: Re: TNL runde 6 - B finale og kamp om 9. og 10. plass OLD vs GTD   TNL runde 6 - B finale og kamp om 9. og 10. plass OLD vs GTD EmptyTir Des 12, 2006 4:06 pm

sier ikke dere er dårlige, men at Loff er den som er god der =) og OLD begynner å bli farlig gode nå... :S
Til Toppen Go down
reyes9
Tiro
Tiro

Antall Innlegg : 3
Registration date : 31.10.2006

PosteTema: Re: TNL runde 6 - B finale og kamp om 9. og 10. plass OLD vs GTD   TNL runde 6 - B finale og kamp om 9. og 10. plass OLD vs GTD EmptyTir Des 12, 2006 4:21 pm

SumS skrev:
sier ikke dere er dårlige, men at Loff er den som er god der =) og OLD begynner å bli farlig gode nå... :S

Sant nok loff er den soleklart beste på laget men de fleste på laget vårt har ikke spilt like lenge som loff heller.
Til Toppen Go down
SumS
Centurio
Centurio

PosteTema: Re: TNL runde 6 - B finale og kamp om 9. og 10. plass OLD vs GTD   TNL runde 6 - B finale og kamp om 9. og 10. plass OLD vs GTD EmptyTir Des 12, 2006 4:29 pm

han er god, og snart vår Twisted Evil

hehe, lykke til reyes =) tror det blir en spennede kamp, mente ikke å fornerme noen =) sorry vis du tok det sånn...
Til Toppen Go down
Ranglepung
Rector Orbis
Rector Orbis
Ranglepung

Antall Innlegg : 564

PosteTema: Re: TNL runde 6 - B finale og kamp om 9. og 10. plass OLD vs GTD   TNL runde 6 - B finale og kamp om 9. og 10. plass OLD vs GTD EmptyOns Des 13, 2006 11:52 pm

Våre gladiatorer i siste runde:

CompacTec
Rommel
Vebbo
Reodor

Reserve:Baspen

The Long Flinch
Vebbo
Reodor
Baspen

Reserve:Rommel

DFH
Reodor
Rommel
WizKid

Reserve:Vebbo

Da spiller vi som dere vet for 9 plass.

Det hadde vært så morsomt, hadde ikke ventet å komme så høyt, men dere har kjørt bedre og bedre gjennom turneringen.

Kjør maks på i morra!
Husk hva ICE sa før første kampen, alle poeng er viktig ikke bare 1 plassen.
Er det kamp om 5 plassen, så KJEMP!

Gjør OLD stolte!

GL HF cheers
Til Toppen Go down
jotne
Consularis
Consularis
jotne

PosteTema: Re: TNL runde 6 - B finale og kamp om 9. og 10. plass OLD vs GTD   TNL runde 6 - B finale og kamp om 9. og 10. plass OLD vs GTD EmptyTor Des 14, 2006 11:06 am

Jeg hadde en drøm .... Sleep Jeg trente og trente og ville bli best så jeg kunne gjøre et lite comback Twisted Evil men den gang ei No akk o ve Rolling Eyes det viser seg igjen at trening og kamp er to forskjellige ting Sint og når jeg kjører som en clown i kamp så har jeg ingen ting der å gjøre pale det spiller ingen rolle hvor fort du kjører på trening i TA når det er det å komme i mål til gode tider alle gangene som teller cheers jeg er nok litt Sint på meg selv, men det går over fordi vi har et toppa lag som møter et meget godt lag i kveld og jeg er sikker på at vi vinner en knepen seier Very Happy for det er vi gode nok til Twisted Evil . Jeg ønsker dere lykke til og ha det morro i kveld gutter Glede
Til Toppen Go down
OLD/Rommel
Comes Domesticorum
Comes Domesticorum
OLD/Rommel

PosteTema: Re: TNL runde 6 - B finale og kamp om 9. og 10. plass OLD vs GTD   TNL runde 6 - B finale og kamp om 9. og 10. plass OLD vs GTD EmptyTor Des 14, 2006 11:38 am

Vi skal gjøre vårt beste OK . Foruten heder og ære, så blir det vell litt ekstra kjærlig stell og omtanke fra PitNurse på oss gutta om vi skulle vinne? Wink

OLD/Rommel
Til Toppen Go down
Baspen
Quaestor sacri palatii
Quaestor sacri palatii
Baspen

Antall Innlegg : 274

PosteTema: Re: TNL runde 6 - B finale og kamp om 9. og 10. plass OLD vs GTD   TNL runde 6 - B finale og kamp om 9. og 10. plass OLD vs GTD EmptyTor Des 14, 2006 12:16 pm

I og med at jeg får min første (og siste) kamp i TNL, kommer jeg helt sikkert til å være pissenervøs Shocked

Må prøve å holde nervene under kontroll Cool
Til Toppen Go down
WizKid
Praefectus
Praefectus
WizKid

PosteTema: Re: TNL runde 6 - B finale og kamp om 9. og 10. plass OLD vs GTD   TNL runde 6 - B finale og kamp om 9. og 10. plass OLD vs GTD EmptyTor Des 14, 2006 12:18 pm

Ja det var synd jotne, har sett når jeg har kjørt med deg i det siste at du har holdt kanonfart, spesielt på den "..long flinch" banen.
Hadde en svært dårlig dag selv igår, men da er det betryggende at resten kjørte som noen svin Very Happy
Blir en spennende og tett kamp ikveld tror jeg What a Face
håper vi klarer å trekke det lengste strået til slutt afro
Til Toppen Go down
OLD/Rommel
Comes Domesticorum
Comes Domesticorum
OLD/Rommel

PosteTema: Re: TNL runde 6 - B finale og kamp om 9. og 10. plass OLD vs GTD   TNL runde 6 - B finale og kamp om 9. og 10. plass OLD vs GTD EmptyTor Des 14, 2006 12:42 pm

BTW, er det vi som skal stille server?

OLD/Rommel
Til Toppen Go down
Vebbo
Pontifex maximus
Pontifex maximus
Vebbo

Antall Innlegg : 756

PosteTema: Re: TNL runde 6 - B finale og kamp om 9. og 10. plass OLD vs GTD   TNL runde 6 - B finale og kamp om 9. og 10. plass OLD vs GTD EmptyTor Des 14, 2006 12:43 pm

viktig å holde fokus i kveld ja Cool . For min egen del så har jeg funnet ut at det er best å varme opp en +- 30 min. før en match... da blir man passe *varm* og har bra fokus når skuddet går... Hvis jeg varmer opp for mye så blir jeg lett litt for nonchalant og gjør feil.

Uansett utfall i kveld så er jeg jævli stolt av hva vi har prestert! Ikke glem at vi tapte knepent mot burn i første TNL kamp og hadde vi vinni den så hadde vi fått en bedre plassering i historiebøkene Razz .

Vel da sees vi i kveld da gutter Glede

jocolor
Til Toppen Go down
http://www.macsimum.no
TMKjetil
Optio Centuriae
Optio Centuriae

Antall Innlegg : 90
Registration date : 19.11.2006

PosteTema: Re: TNL runde 6 - B finale og kamp om 9. og 10. plass OLD vs GTD   TNL runde 6 - B finale og kamp om 9. og 10. plass OLD vs GTD EmptyTor Des 14, 2006 1:11 pm

dere tar GTD. Et godt lag, men mangler de helt store for å holde følge med dere;)
Til Toppen Go down
Sponsored content

PosteTema: Re: TNL runde 6 - B finale og kamp om 9. og 10. plass OLD vs GTD   TNL runde 6 - B finale og kamp om 9. og 10. plass OLD vs GTD Empty

Til Toppen Go down

TNL runde 6 - B finale og kamp om 9. og 10. plass OLD vs GTD
Til Toppen 
Side 1 av 2Gå til side : 1, 2  Next
 Similar topics
-
» 2OLD vs GpD TNL runde 4 Kamp ref.
» Kamp oppsett Runde1
» OWN Kamp
» IG inviterer til kamp