| TNL runde 6 - B finale og kamp om 9. og 10. plass OLD vs GTD | |
|
+9reyes9 Vebbo SumS Baspen jotne TMKjetil ICE WizKid OLD/Rommel 13 posters |
|
Av | Innlegg |
---|
OLD/Rommel Comes Domesticorum
Antall Innlegg : 1131 Age : 57 Localisation : Kristiansand Registration date : 17.10.2006
| Tema: TNL runde 6 - B finale og kamp om 9. og 10. plass OLD vs GTD Fre Des 08, 2006 11:04 am | |
| Banene er ute på TM.no. Bare å laste ned og legge seg i trening. Fint om de kan bli lagt inn på bold. Etter at vi fikk pitnurse så har det for meg hvertfall blitt litt konkurranse i å slå rekorder, og det fører raskt til at man trener litt ekstra. Det kan saktens trengs, for GTD er ett bra lag. De mosa oss i treningskamp om jeg ikke husker feil, og selv om de har mista Loff så har de fremdeles mange gode førere. De slo eh 2-1 og det er en bra prestasjon. Vi kommer til å få noe å bryne oss på der. Ellers fikk jeg såvidt testa banene i går kveld og de var ikke av den enkle sorten. Likte to godt, mens NBAA sin bane ikke gikk veien i det hele tatt. Kommer til å slite der tror jeg (men det trodde jeg om php sin og før denne runden). Her er det bare å bruke tiden godt frem til neste ons/tors. Har omsider blitt litt gira på TMU jeg og, men håper de fleste kan prioritere TMN trening frem til TNL er over. God helg! OLD/Rommel | |
|
| |
WizKid Praefectus
Antall Innlegg : 500 Age : 49 Registration date : 18.10.2006
| Tema: Re: TNL runde 6 - B finale og kamp om 9. og 10. plass OLD vs GTD Fre Des 08, 2006 11:28 am | |
| - Sitat :
- Etter at vi fikk pitnurse så har det for meg hvertfall blitt litt konkurranse i å slå rekorder, og det fører raskt til at man trener litt ekstra.
Helt enig her Rommel, og en bra målestokk på hvor vi ligger. Tror det fører til at vi pusher hverandre fremover, utrolig bra jobb Vebbo har gjort. Jeg tror vi har mulighet på 9.plassen, men da må det seff trenes! Regner med det blir mange olds å treffe på serveren i helga | |
|
| |
ICE Tribuni Angusticlavii
Antall Innlegg : 266 Age : 62 Localisation : Drammen Registration date : 17.10.2006
| Tema: Re: TNL runde 6 - B finale og kamp om 9. og 10. plass OLD vs GTD Fre Des 08, 2006 12:23 pm | |
| - Sitat :
Banene til finale/runde 6 ligger her.
Dette er banene:
TNL-Stanley-CompacTech #02 (av Stanley) TNL-The Long Flinch (av NBAA) TNL-DFH-C (av Der Feine Herr) –> etter CP 2 gå gjennom mål, sving til venstre og hopp ned på veien til høyre. Nå er nok jeg som ikke er den skarpeste kniven i skuffen men jeg brukte lang tid på å prøve å hoppe over vegen for å komme over til mål, før jeg fant ut av at det var start som mentes der. Er glad jeg var alene på en server når jeg trente på denne, kan godt tenke meg det så rimelig rart ut | |
|
| |
TMKjetil Optio Centuriae
Antall Innlegg : 90 Registration date : 19.11.2006
| Tema: Re: TNL runde 6 - B finale og kamp om 9. og 10. plass OLD vs GTD Fre Des 08, 2006 12:49 pm | |
| Kan vel informere om at Loff kjører ferdig TNL for GTD. Han var visst grunnen til at de so eh. Men etter hva jeg så av dere på torsdag holder jeg en knapp på dere. | |
|
| |
jotne Consularis
Antall Innlegg : 335 Age : 60 Registration date : 17.10.2006
| Tema: Re: TNL runde 6 - B finale og kamp om 9. og 10. plass OLD vs GTD Fre Des 08, 2006 7:32 pm | |
| har jeg missforstått eller er det så at OLD etter neste kamp ligger som 1 av 10 beste i Norge i ligaen? i så fall så er det kjempebra av en gjeng med gammlinger som har mye annet å gjøre (kone, barn, jobb, osv. ) enn å sitte ved dataen hele dagen og spille TM, og så er vi den største og dessidert den beste klanen å være medlem av. | |
|
| |
Baspen Quaestor sacri palatii
Antall Innlegg : 274 Age : 57 Localisation : Nesodden Registration date : 16.10.2006
| Tema: Re: TNL runde 6 - B finale og kamp om 9. og 10. plass OLD vs GTD Fre Des 08, 2006 8:17 pm | |
| Du har ikke misforstått noe du Jotne Vinner vi kommer på 9ende plass. Taper vi kommer vi på 10ende. Meget bra spør du meg! | |
|
| |
SumS Centurio
Antall Innlegg : 164 Age : 35 Localisation : Lillesand Registration date : 17.10.2006
| Tema: Re: TNL runde 6 - B finale og kamp om 9. og 10. plass OLD vs GTD Fre Des 08, 2006 9:46 pm | |
| Hei OLDinger, lenge sia ok, tema: GTD, har 1 god spiller, og BARE en god spiller... og det er som sagt tidligere her "Loff"... litt stygt sagt, så skal det mye til for dere å ta en Loff i form, men vis dere legger dere i hardtrening og skaffer no NOS utstyr, så tar dere de 3 plassene bak loff (og sikkert noen ganger forran)... og da vill dere få poenget for den runda Så, keep up the good work, dere tar den matchen;) | |
|
| |
WizKid Praefectus
| Tema: Re: TNL runde 6 - B finale og kamp om 9. og 10. plass OLD vs GTD Lør Des 09, 2006 12:57 pm | |
| Sums sa: - Sitat :
- men vis dere legger dere i hardtrening og skaffer no NOS utstyr
NOS utstyr? Eg er ein gamal mann Sums, du må forklare slike nymotens forkorta uttrykk | |
|
| |
jotne Consularis
| Tema: Re: TNL runde 6 - B finale og kamp om 9. og 10. plass OLD vs GTD Lør Des 09, 2006 1:23 pm | |
| NOS er en lystgass til bil | |
|
| |
WizKid Praefectus
| Tema: Re: TNL runde 6 - B finale og kamp om 9. og 10. plass OLD vs GTD Lør Des 09, 2006 1:58 pm | |
| LOL, thx Jotne, skal ta en tur til byen og se hva jeg finner. | |
|
| |
Antall Innlegg : 1131 Age : 57 Localisation : Kristiansand Registration date : 17.10.2006
| |
| |
Vebbo Pontifex maximus
Antall Innlegg : 756 Age : 55 Localisation : Lørenskog Registration date : 16.10.2006
| Tema: Re: TNL runde 6 - B finale og kamp om 9. og 10. plass OLD vs GTD Tir Des 12, 2006 2:44 pm | |
| Vi får ta ibruk det gamle trikset med å sile rødsprit gjennom loffen så skal vi nok se andre rundetider fra Mr. Loff tenker jeg | |
|
| |
WizKid Praefectus
| Tema: Re: TNL runde 6 - B finale og kamp om 9. og 10. plass OLD vs GTD Tir Des 12, 2006 3:28 pm | |
| Rommel Skrev: - Sitat :
- WizKid skrev:
LOL, thx Jotne, skal ta en tur til byen og se hva jeg finner.
Ut fra tidene på serveren så ser det ut som du fant det du var ute etter hehe, takk for det. Fikk spilt endel igår da jeg var syk og holdt meg hjemme Tror faktisk jeg overdrev spillinga, for idag har jeg antydning til betennelse i høyrehånda. Senene kjennes ikke spes bra ut Mulig jeg må innvilge meg en TMN hviledag. Om noen er interessert, kan jeg prøve å skrive hvordan jeg legger opp sporene på banene ikveld, og poste det i klubbhuset. Trenger selv tilbakemelding,tips og erfaringer på noen strekk og svinger. | |
|
| |
reyes9 Tiro
Antall Innlegg : 3 Registration date : 31.10.2006
| Tema: Re: TNL runde 6 - B finale og kamp om 9. og 10. plass OLD vs GTD Tir Des 12, 2006 4:03 pm | |
| - SumS skrev:
- Hei OLDinger, lenge sia
ok, tema: GTD, har 1 god spiller, og BARE en god spiller... og det er som sagt tidligere her "Loff"... litt stygt sagt, så skal det mye til for dere å ta en Loff i form, men vis dere legger dere i hardtrening og skaffer no NOS utstyr, så tar dere de 3 plassene bak loff (og sikkert noen ganger forran)... og da vill dere få poenget for den runda
Så, keep up the good work, dere tar den matchen;) Takk da SumS. Hyggelig å høre må jeg si. Back to the case. Loff stiller han ja. Men virker som dere i OLD har blitt bedre siden sist vi møtte dere (5-0). Dere hang med da egentlig på de fleste banene en stund men så satte vi på "turboen" hehe. Men det er lenge siden nå nye spillere har kommet til på begge lag så blir nok ikke det samme. Er veldig fornøyd med innsatsen til laget gjennom TNL så får håpe vi får en god finish. Hilsen reyes | |
|
| |
SumS Centurio
Antall Innlegg : 164 Age : 35 Localisation : Lillesand Registration date : 17.10.2006
| Tema: Re: TNL runde 6 - B finale og kamp om 9. og 10. plass OLD vs GTD Tir Des 12, 2006 4:06 pm | |
| sier ikke dere er dårlige, men at Loff er den som er god der =) og OLD begynner å bli farlig gode nå... :S | |
|
| |
reyes9 Tiro
Antall Innlegg : 3 Registration date : 31.10.2006
| Tema: Re: TNL runde 6 - B finale og kamp om 9. og 10. plass OLD vs GTD Tir Des 12, 2006 4:21 pm | |
| - SumS skrev:
- sier ikke dere er dårlige, men at Loff er den som er god der =) og OLD begynner å bli farlig gode nå... :S
Sant nok loff er den soleklart beste på laget men de fleste på laget vårt har ikke spilt like lenge som loff heller. | |
|
| |
SumS Centurio
| Tema: Re: TNL runde 6 - B finale og kamp om 9. og 10. plass OLD vs GTD Tir Des 12, 2006 4:29 pm | |
| han er god, og snart vår hehe, lykke til reyes =) tror det blir en spennede kamp, mente ikke å fornerme noen =) sorry vis du tok det sånn... | |
|
| |
Ranglepung Rector Orbis
Antall Innlegg : 564 Age : 51 Localisation : Fredrikstad Registration date : 17.10.2006
| Tema: Re: TNL runde 6 - B finale og kamp om 9. og 10. plass OLD vs GTD Ons Des 13, 2006 11:52 pm | |
| Våre gladiatorer i siste runde: CompacTecRommel Vebbo Reodor Reserve:BaspenThe Long FlinchVebbo Reodor Baspen Reserve:RommelDFHReodor Rommel WizKid Reserve:VebboDa spiller vi som dere vet for 9 plass. Det hadde vært så morsomt, hadde ikke ventet å komme så høyt, men dere har kjørt bedre og bedre gjennom turneringen. Kjør maks på i morra! Husk hva ICE sa før første kampen, alle poeng er viktig ikke bare 1 plassen. Er det kamp om 5 plassen, så KJEMP! Gjør OLD stolte! GL HF | |
|
| |
jotne Consularis
| Tema: Re: TNL runde 6 - B finale og kamp om 9. og 10. plass OLD vs GTD Tor Des 14, 2006 11:06 am | |
| Jeg hadde en drøm .... Jeg trente og trente og ville bli best så jeg kunne gjøre et lite comback men den gang ei akk o ve det viser seg igjen at trening og kamp er to forskjellige ting og når jeg kjører som en i kamp så har jeg ingen ting der å gjøre det spiller ingen rolle hvor fort du kjører på trening i TA når det er det å komme i mål til gode tider alle gangene som teller jeg er nok litt på meg selv, men det går over fordi vi har et toppa lag som møter et meget godt lag i kveld og jeg er sikker på at vi vinner en knepen seier for det er vi gode nok til . Jeg ønsker dere lykke til og ha det morro i kveld gutter | |
|
| |
| Tema: Re: TNL runde 6 - B finale og kamp om 9. og 10. plass OLD vs GTD Tor Des 14, 2006 11:38 am | |
| Vi skal gjøre vårt beste . Foruten heder og ære, så blir det vell litt ekstra kjærlig stell og omtanke fra PitNurse på oss gutta om vi skulle vinne? OLD/Rommel | |
|
| |
Baspen Quaestor sacri palatii
Antall Innlegg : 274 Age : 57 Localisation : Nesodden Registration date : 16.10.2006
| Tema: Re: TNL runde 6 - B finale og kamp om 9. og 10. plass OLD vs GTD Tor Des 14, 2006 12:16 pm | |
| I og med at jeg får min første (og siste) kamp i TNL, kommer jeg helt sikkert til å være pissenervøs Må prøve å holde nervene under kontroll | |
|
| |
WizKid Praefectus
| Tema: Re: TNL runde 6 - B finale og kamp om 9. og 10. plass OLD vs GTD Tor Des 14, 2006 12:18 pm | |
| Ja det var synd jotne, har sett når jeg har kjørt med deg i det siste at du har holdt kanonfart, spesielt på den "..long flinch" banen. Hadde en svært dårlig dag selv igår, men da er det betryggende at resten kjørte som noen svin Blir en spennende og tett kamp ikveld tror jeg håper vi klarer å trekke det lengste strået til slutt | |
|
| |
| Tema: Re: TNL runde 6 - B finale og kamp om 9. og 10. plass OLD vs GTD Tor Des 14, 2006 12:42 pm | |
| BTW, er det vi som skal stille server? OLD/Rommel | |
|
| |
Vebbo Pontifex maximus
Antall Innlegg : 756 Age : 55 Localisation : Lørenskog Registration date : 16.10.2006
| Tema: Re: TNL runde 6 - B finale og kamp om 9. og 10. plass OLD vs GTD Tor Des 14, 2006 12:43 pm | |
| viktig å holde fokus i kveld ja . For min egen del så har jeg funnet ut at det er best å varme opp en +- 30 min. før en match... da blir man passe *varm* og har bra fokus når skuddet går... Hvis jeg varmer opp for mye så blir jeg lett litt for nonchalant og gjør feil. Uansett utfall i kveld så er jeg jævli stolt av hva vi har prestert! Ikke glem at vi tapte knepent mot burn i første TNL kamp og hadde vi vinni den så hadde vi fått en bedre plassering i historiebøkene . Vel da sees vi i kveld da gutter | |
|
| |
TMKjetil Optio Centuriae
Antall Innlegg : 90 Registration date : 19.11.2006
| Tema: Re: TNL runde 6 - B finale og kamp om 9. og 10. plass OLD vs GTD Tor Des 14, 2006 1:11 pm | |
| dere tar GTD. Et godt lag, men mangler de helt store for å holde følge med dere;) | |
|
| |
Sponsored content
| Tema: Re: TNL runde 6 - B finale og kamp om 9. og 10. plass OLD vs GTD | |
| |
|
| |
| TNL runde 6 - B finale og kamp om 9. og 10. plass OLD vs GTD | |
|