Overaged Lucky Drivers
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

Velkommen til Overaged Lucky Drivers

IndeksIndeks  PortalePortale  GalleryGallery  ReglerRegler  Latest imagesLatest images  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

TNL runde 6 - B finale og kamp om 9. og 10. plass OLD vs GTD

Go down 
+9
reyes9
Vebbo
SumS
Baspen
jotne
TMKjetil
ICE
WizKid
OLD/Rommel
13 posters
Gå til side : Previous  1, 2
AvInnlegg
OLD/Rommel
Comes Domesticorum
Comes Domesticorum
OLD/Rommel

Antall Innlegg : 1131
Registration date : 17.10.2006

TNL runde 6 - B finale og kamp om 9. og 10. plass OLD vs GTD - Page 2 Empty
PosteTema: Re: TNL runde 6 - B finale og kamp om 9. og 10. plass OLD vs GTD   TNL runde 6 - B finale og kamp om 9. og 10. plass OLD vs GTD - Page 2 EmptyTor Des 14, 2006 1:20 pm

TMKjetil skrev:
dere tar GTD. Et godt lag, men mangler de helt store for å holde følge med dere;)

Vi skal hvertfall gjøre så godt vi kan, men de har slått oss klart før, og hva angår store så er nå Loff bedre enn de aller fleste som spiller TMN, og bedre enn alle oss på en normal dag. De andre er ikke dårlige de heller, men forhåpentligvis mer på vårt nivå. Artig skal det hvertfall bli Smile
Til Toppen Go down
http://www.teamold.no
TMKjetil
Optio Centuriae
Optio Centuriae

Antall Innlegg : 90
Registration date : 19.11.2006

PosteTema: Re: TNL runde 6 - B finale og kamp om 9. og 10. plass OLD vs GTD   TNL runde 6 - B finale og kamp om 9. og 10. plass OLD vs GTD - Page 2 EmptyTor Des 14, 2006 3:10 pm

Reyes er en god kjører og holder han normalt tempo så kan det blir tøft. Jeg vet Loff er god da han kjørte veldig mange gode runder for Inj i går mot OWN på tnl banene.

Blir sikkert mange runder hvor loff vinner og da gjelder det bare for dere å kapre de 3 neste;)

EDIT: Husk at vi tok dere begge de første gangene vi møtes. Men de siste kampene nå har jo dere gått klart av med seieren;)
Til Toppen Go down
Ranglepung
Rector Orbis
Rector Orbis
Ranglepung

Antall Innlegg : 564

PosteTema: Referat!   TNL runde 6 - B finale og kamp om 9. og 10. plass OLD vs GTD - Page 2 EmptyFre Des 15, 2006 12:03 am

VI VANT B- FINALEN! cheers Very Happy

Kjempebra gutter!!

Jeg har skrevet ned vinneren og tidene på alle rundene, men det blir ganske kjedelig lesning for oss, da Loff vant 20 av 29 løp Shocked
Men her er resultatene på hver bane:

The Long Flinch
0-0 / 1-0 / 1-1 / 2-1 / 3-1 / 3-2 / 3-3 / 4-3 / 5-3 / 6-3 / 6-4 / 6-4 / 7-4

Beste tid: Loff med 56:60

Laget til GTD: Loff, Reyes og Djupvannselg. Sterkt lag.
Reyes slet med dårlig PC, og elg klaga over lag.
Denne var lidderlig spennende, og som dere ser gikk det frem og tilbake i starten. Loff var i en klasse for seg selv, men bak ham varierte det mye.
Dette var en runde der det var livsviktig å fullføre løpet.
Men vi fikk de nødvendige 2, 3 og 4 plassene og klarte denne.
Men vi må ta med at Reodor vant runde 5 og 12 cheers

Skjedde en del rot da en GTD spiller kom inn på 2-1, og ikke gikk ut igjen, men vi tok en restart, og spilte videre fra 2-1.
Litt rot der og da, men ikke noe dramatikk.

DFH
1-0 / 1-0 / 2-0 / 2-1 / 3-1 / 4-1 / 5-1 / 6-1 / 7-1

Beste tid: Loff med 57:03

Laget til GTD: Loff, Djupvannselg og Jiggi.
Her merket de nok at Reyes forsvant. Han bemerket seg selv med problemer.
Men denne var jeg ikke nervøs på, Loff vant og så kom det 3 OLD på rekke og rad Very Happy cheers
Loff vant alle, unntatt runde 8 der Wiz tok seiern Very Happy

CompacTech #2
1-0 / 2-0 / 3-0 / 4-0 / 5-0 / 6-0 / 7-0

Beste tid: Loff med 47:66.

Laget til GTD: Loff, Jiggi og Gobo.
Sjarmøretappen Very Happy
Starta som DFH slutta, Loff vant med 3 OLD på slep.
Men her vant Reo runde 3, 4, 6 og 7! cheers cheers
Aldri spennende, men morsomt som bare det.

Og det var skikkelig synkronkjøring av OLD i perioder, klarte ikke å se forskjell på bilene fra litt avstand, dere kjørte helt likt og oppå hverandre.
Tydelig at dere hadde trent.

Så dett var dett.
Vår første turnering ferdig, og kom i mål 1 over par Very Happy
Jeg er kjempefornøyd med innsatsen, vi har vokst igjennom hele turneringen. Stolt, merker jeg. OK
Vi slet med MYE nerver i starten, da vi hadde omtrent bare ferske sjåfører med. Husker selv jeg, skuldrene kom høyere og høyere utover kampene.

Men etterhvert som vi fikk erfaring, gikk det bedre og bedre.
Og jeg må si det er blitt lagt inn et bemerkelsesverdigt antall treningstimer. Kjempebra.

Så hvis vi bare hadde hatt litt mere tur mot burn2.... Wink

Gleder meg til neste runde, da satser vi på topp 5!
Til Toppen Go down
OLD/Rommel
Comes Domesticorum
Comes Domesticorum
OLD/Rommel

PosteTema: Re: TNL runde 6 - B finale og kamp om 9. og 10. plass OLD vs GTD   TNL runde 6 - B finale og kamp om 9. og 10. plass OLD vs GTD - Page 2 EmptyFre Des 15, 2006 12:24 am

Fint referat Rangle Smile
Til Toppen Go down
OLD/Reo
Praefectus
Praefectus
OLD/Reo

Antall Innlegg : 541
Registration date : 14.11.2006

PosteTema: Re: TNL runde 6 - B finale og kamp om 9. og 10. plass OLD vs GTD   TNL runde 6 - B finale og kamp om 9. og 10. plass OLD vs GTD - Page 2 EmptyFre Des 15, 2006 12:31 am

Bra ref ja...

Ble overkjøring fra Loffen sin side, men det var jo spådd på forhånd.

Syntes vi gjorde det bra! Var sikkert gøy å se på.

Er litt metta på kjøring nå. Skal bli bra med litt fri. Å Dizz... ikke noe overtrening nestegang.! Razz
Til Toppen Go down
Vebbo
Pontifex maximus
Pontifex maximus
Vebbo

Antall Innlegg : 756
Registration date : 16.10.2006

PosteTema: Re: TNL runde 6 - B finale og kamp om 9. og 10. plass OLD vs GTD   TNL runde 6 - B finale og kamp om 9. og 10. plass OLD vs GTD - Page 2 EmptyFre Des 15, 2006 12:36 am

Ja, kjempebra rangle, LOL vi vant jaggu B-finalen. Er litt skuffa over min egen kjøring... jeg tok nok ut litt for mye i kvalikken i går og klarte ikke stable de helt fine tidene på beina. Var nok litt preget av alvoret... Men stolt til tusen jeg oxo.

Well Drived alllah...

Vebbo

jocolor
Til Toppen Go down
http://www.macsimum.no
Raggtass
Consularis
Consularis
Raggtass

Antall Innlegg : 227

PosteTema: Re: TNL runde 6 - B finale og kamp om 9. og 10. plass OLD vs GTD   TNL runde 6 - B finale og kamp om 9. og 10. plass OLD vs GTD - Page 2 EmptyFre Des 15, 2006 12:57 am

Veldig bra gutter. Gratulerer så mye.
Til Toppen Go down
WizKid
Praefectus
Praefectus
WizKid

Antall Innlegg : 500
Registration date : 18.10.2006

PosteTema: Re: TNL runde 6 - B finale og kamp om 9. og 10. plass OLD vs GTD   TNL runde 6 - B finale og kamp om 9. og 10. plass OLD vs GTD - Page 2 EmptyFre Des 15, 2006 12:57 am

Nice ref. Rangle cheers
Ingen tvil om at vi har vokst gjennom turneringen. Neste gang blir det som Rangle skrev top 5 Cool
Hehe Reo, tror ikke jeg var overtrent, var bare en kortslutning en eller annen plass på kvallikdagen Very Happy Tror ikke jag har krasja så mye så ofte gjennom 3 runder før, men om jeg hadde kjørt stabilt er det ikke sikkert jeg hadde kvalifisert meg likevel. Tydelig at det er mange som er blitt stabile nå, og det er jo veldig bra! cheers
Blir også bra med kose-kjøring på diverse servere en tid fremover nå king
...Jeg så forresten ikke noe til nervene dine Baspone Very Happy
Tipper det blir mange flere runder på deg neste TNL
Til Toppen Go down
URDA
Praefectus castrorum
Praefectus castrorum
URDA

Antall Innlegg : 337

PosteTema: Re: TNL runde 6 - B finale og kamp om 9. og 10. plass OLD vs GTD   TNL runde 6 - B finale og kamp om 9. og 10. plass OLD vs GTD - Page 2 EmptyFre Des 15, 2006 1:27 am

Dette må jeg bare si er helt rått... hadde jeg ikke trodd faktisk. Synd jeg ikke fikk sett kampen... men det ble litt mye bleieskift osv.. Razz

Blir det A-Finalen neste nå eller lol!

GO OLD/ afro
Til Toppen Go down
http://www.ladruurdal.net
ICE
Tribuni Angusticlavii
Tribuni Angusticlavii
ICE

Antall Innlegg : 266

PosteTema: Re: TNL runde 6 - B finale og kamp om 9. og 10. plass OLD vs GTD   TNL runde 6 - B finale og kamp om 9. og 10. plass OLD vs GTD - Page 2 EmptyFre Des 15, 2006 9:29 am

gud bedre, Detta varma ett OLD hjerte Very Happy
Jeg så de siste to og en halv banene, kom inn på servern mens dere var en short (eller de en for mye Razz )
Må bare si til dere som gikk glipp av dette, SYND FOR DERE.
Jeg ble mere og mere stolt av å fåp lov til å være med på ett slikt lag, tusen takk.

Gratulerer med seieren gutter, dette har dere fortjent allesammen Very Happy

ps, Jotne du er klar imorgen kl.5 ?, er nok ikke på nett før den tid så vi sees da santa
Til Toppen Go down
jotne
Consularis
Consularis
jotne

Antall Innlegg : 335

PosteTema: Re: TNL runde 6 - B finale og kamp om 9. og 10. plass OLD vs GTD   TNL runde 6 - B finale og kamp om 9. og 10. plass OLD vs GTD - Page 2 EmptyFre Des 15, 2006 10:29 am

OK OK OK OK OK OK Hva kan jeg si annet enn 6 tommler opp. Jeg blir rørt langt ned i hjerterota og er bare sååååååå stolt av å være medlem i OLD. Etter dette suverene resultatet så kansje det kan bli OLD 1 og OLD 2 ved neste turnering?

PS: ICE jeg er på plass på Buddy ( noen flere som kommer? )
Til Toppen Go down
OLD/Rommel
Comes Domesticorum
Comes Domesticorum
OLD/Rommel

PosteTema: Re: TNL runde 6 - B finale og kamp om 9. og 10. plass OLD vs GTD   TNL runde 6 - B finale og kamp om 9. og 10. plass OLD vs GTD - Page 2 EmptyFre Des 15, 2006 10:59 am

jotne skrev:
Etter dette suverene resultatet så kansje det kan bli OLD 1 og OLD 2 ved neste turnering?

I utgangspunktet så er vi nok folk til å stille to lag. Men etter å ha sett hvordan burn slett ut over i turneringen så har jeg og mine tvil til det. Fordrer i såfall at litt flere deltar. På noen av kvallikene har vi bare vært 7-8 stk. Men om reglene hadde vært justert litt fra admin slik at folk kunne veksle mellom lagene så hadde det vært mye lettere å stille med to lag.

Dette såfremt man fremdeles ønsker å stille med det til enhver tid beste laget (er jo avhengig av hvem som får trent osv fra runde til runde)

OLD/Rommel
Til Toppen Go down
Baspen
Quaestor sacri palatii
Quaestor sacri palatii
Baspen

Antall Innlegg : 274

PosteTema: Re: TNL runde 6 - B finale og kamp om 9. og 10. plass OLD vs GTD   TNL runde 6 - B finale og kamp om 9. og 10. plass OLD vs GTD - Page 2 EmptyFre Des 15, 2006 11:54 am

OLD = Ingen over, ingen ved siden! (i hvertfall når det gjelder trivsel og miljø Very Happy
Til Toppen Go down
Ranglepung
Rector Orbis
Rector Orbis
Ranglepung

Antall Innlegg : 564

PosteTema: Re: TNL runde 6 - B finale og kamp om 9. og 10. plass OLD vs GTD   TNL runde 6 - B finale og kamp om 9. og 10. plass OLD vs GTD - Page 2 EmptyFre Des 15, 2006 12:19 pm

Må si jeg syns avateren din var morsom Baspone.

Tror ikke du scorer mange poeng hos en viss admin men men Very Happy
Til Toppen Go down
Vebbo
Pontifex maximus
Pontifex maximus
Vebbo

Antall Innlegg : 756

PosteTema: Re: TNL runde 6 - B finale og kamp om 9. og 10. plass OLD vs GTD   TNL runde 6 - B finale og kamp om 9. og 10. plass OLD vs GTD - Page 2 EmptyFre Des 15, 2006 12:59 pm

Det er jaggu mulig at jeg må ty til ekstraordinære tiltak nå etter at jeg har sett Baspone sitt bilde gitt... Mye muuuulig at topbannern hvor faktisk Baspone kjører oppe i svingen kommer til å se litt anderledes ut fremover Twisted Evil

Vebbo
Til Toppen Go down
http://www.macsimum.no
Baspen
Quaestor sacri palatii
Quaestor sacri palatii
Baspen

Antall Innlegg : 274

PosteTema: Re: TNL runde 6 - B finale og kamp om 9. og 10. plass OLD vs GTD   TNL runde 6 - B finale og kamp om 9. og 10. plass OLD vs GTD - Page 2 EmptyFre Des 15, 2006 1:13 pm

hehe, det kan ikke være mulig at det er meg oppe i svingen, sååå langt bak Rommel da gitt Very Happy
Til Toppen Go down
OLD/Rommel
Comes Domesticorum
Comes Domesticorum
OLD/Rommel

PosteTema: Re: TNL runde 6 - B finale og kamp om 9. og 10. plass OLD vs GTD   TNL runde 6 - B finale og kamp om 9. og 10. plass OLD vs GTD - Page 2 EmptyFre Des 15, 2006 1:34 pm

lol!
Til Toppen Go down
TMKjetil
Optio Centuriae
Optio Centuriae

Antall Innlegg : 90
Registration date : 19.11.2006

PosteTema: Re: TNL runde 6 - B finale og kamp om 9. og 10. plass OLD vs GTD   TNL runde 6 - B finale og kamp om 9. og 10. plass OLD vs GTD - Page 2 EmptyFre Des 15, 2006 11:03 pm

Ser dere vurderer å stille med to lag i neste TNL. FOR ALL DEL IKKE GJØR DET.Det slå bare negativt ut og det er bare et eneste stort stress for du blir så avhengig av at mange møter til kamp. Har brukt så uffatelig mange minuter rett før kamp jeg må å få tak i en fra Burn som kunne kjøre for oss.Sånn som reglene er nå så går det ikke ann å stille med to lag og gjøre suksess med det. nei, ikke still med to lag. Lov meg det.
Til Toppen Go down
Sponsored content

PosteTema: Re: TNL runde 6 - B finale og kamp om 9. og 10. plass OLD vs GTD   TNL runde 6 - B finale og kamp om 9. og 10. plass OLD vs GTD - Page 2 Empty

Til Toppen Go down

TNL runde 6 - B finale og kamp om 9. og 10. plass OLD vs GTD
Til Toppen 
Side 2 av 2Gå til side : Previous  1, 2
 Similar topics
-
» 2OLD vs GpD TNL runde 4 Kamp ref.
» Kamp oppsett Runde1
» OWN Kamp
» IG inviterer til kamp