Overaged Lucky Drivers
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

Velkommen til Overaged Lucky Drivers

IndeksIndeks  PortalePortale  GalleryGallery  ReglerRegler  Latest imagesLatest images  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

Om oss selv

Go down 
+24
Slartibartfast
mcDonald
DoRRo
007
URDA
Turtle
Sinner
OLD/Reo
JanOngen
Heat75
Bj
Down
HyperNotActive
KLURE
karmakoma
OLD/FastAss
old/jos
Baspen
OLD/Rommel
Vebbo
jan
Ranglepung
ICE
Raggtass
28 posters
Gå til side : 1, 2  Next
AvInnlegg
Raggtass
Consularis
Consularis
Raggtass

Antall Innlegg : 227
Registration date : 17.10.2006

Om oss selv Empty
PosteTema: Om oss selv   Om oss selv EmptyTir Okt 17, 2006 12:53 pm

Er en gutt/mann født 71 (35 år). Jobber som trykker. Samboer, to barn på 3 og 5 år. Bor i Kragerø og trives med det. Så en artikkel om dette spillet på vg.nett, og har siden vært hektet, til stor frustrasjon av min samboer. Ikke lett å få være med på kamper, da jeg som regel må spille da samboeren ikke er tilstede....
Andre hobbyer er jakt og fiske, samt golf som jeg begynte med i sommer, og der ble jeg like hektet som med dette bilspillet.

Vi snakkes.

Bånn gass!

Raggtass
Til Toppen Go down
ICE
Tribuni Angusticlavii
Tribuni Angusticlavii
ICE

Antall Innlegg : 266

Om oss selv Empty
PosteTema: Re: Om oss selv   Om oss selv EmptyTir Okt 17, 2006 2:18 pm

sen 62 modell.

skilt, 2 barn, jente og gutt. 12 og 16 år gamle. (oracle2k er min sønn)

begynte å spille TMN tidlig februar, har opptil nå vært medlem av BCR, men skal bruke all min tid på OLD fremover Smile
Er opprinnelig Oslogutt, men bor nå i Drammen
Til Toppen Go down
Ranglepung
Rector Orbis
Rector Orbis
Ranglepung

Antall Innlegg : 564

Om oss selv Empty
PosteTema: Re: Om oss selv   Om oss selv EmptyTir Okt 17, 2006 2:29 pm

Jeg heter Fredrik Skagemo, 33 årig trønder som er utvandret til Fredrikstad.
Bor og jobber her med samboer og en sønn, 2 år i desember.
Jeg er spektakulært uinteressant, så vi stopper der da det faktisk ikke er så mye mere.
Sånn er det i dag med familieliv og jobb, ikke tid til annet.

Spiller nesten utelukkende i helgene. Unntak er dager da jobben er uutholdelig, og jeg må ha et avbrekk.
Til Toppen Go down
jan
Centurio
Centurio
jan

Antall Innlegg : 134

Om oss selv Empty
PosteTema: Re: Om oss selv   Om oss selv EmptyTir Okt 17, 2006 4:45 pm

jeg heter Jan, 30, er opprinnelig fra Fredrikstad. Jeg får utløp for 'råning' og 'racing' gjennom TM om dagen. Very Happy
Jeg har bodd i Oslo i 5 år, men har nå kjøpt hus i Kambo (Moss). Ellers så jobber jeg i Oslo i et IT-firma.

Happy racing! bounce
Til Toppen Go down
Vebbo
Pontifex maximus
Pontifex maximus
Vebbo

Antall Innlegg : 756
Registration date : 16.10.2006

Om oss selv Empty
PosteTema: Re: Om oss selv   Om oss selv EmptyTir Okt 17, 2006 4:50 pm

Vebjørn aka vebbo er født, 1969, gift, sitter nå godt fast i en familie med mine, dine og vårt barn, en såkalt moderne familie. Når vi er allemannalle så teller vi 6 stk. Meg selv kom til verden med et gudebegavet spilltalent i kroppen noe som må holdes mer og mer vedlike ettersom kroppen forfaller, noe min nevnte kone ikke alltid setter så stor pris på! Hobbyer: Retrogaming (MAME), Golf og Trackmania.

Bor nå på Lørenskog.
Til Toppen Go down
http://www.macsimum.no
OLD/Rommel
Comes Domesticorum
Comes Domesticorum
OLD/Rommel

Antall Innlegg : 1131

Om oss selv Empty
PosteTema: Re: Om oss selv   Om oss selv EmptyTir Okt 17, 2006 6:09 pm

Har skrevet litt om meg selv i bloggen, men skriver gjerne her også.

Per Rommetveit fra Kristiansand, 39 år, skilt men nå samboer, en sønn på 14 (PerHenrik1991 på TMN).

Jobber til daglig i Forsvaret, nærmere bestemt i Heimevernets nye innsatsstyrker.

Har vært spillfreak siden Commodore 64 og PAC MAN og Donkey Kong fantes i bordversjon. Holder meg stort sett til PC, selv om jeg har en PS 2 med støv på og en PS 1 med enda mer støv på. Har stort sett spilt rollespill på PC'en (BG, Diablo osv), men ble hekta etter en intro fra Per Henrik. Har spilt aktivt i ca 1 mnd nå.

Konkurranseinstinktet mitt ville at jeg skulle bli god nok til å joine noen av proffklanene, men vettet mitt har fortalt meg etter en måned at det ikke vil skje Smile

OLD passer nok meg best ja....

Gleder meg til fortsettelsen, og stiller gjerne opp på matcher som ikke kolliderer med den grønne treningen min.

Drive on!
Til Toppen Go down
http://www.teamold.no
Baspen
Quaestor sacri palatii
Quaestor sacri palatii
Baspen

Antall Innlegg : 274
Registration date : 16.10.2006

Om oss selv Empty
PosteTema: Re: Om oss selv   Om oss selv EmptyTir Okt 17, 2006 11:36 pm

Bård heter jeg og er en utflytta trønder som nå bor i follo, nærmere bestemt Nesodden. Er 39 år, gift og to barn på 2 og 6, har også en kone som er "særdeles glad i TM" (begynner å bli vanskelig å finne unnskyldningner på hva jeg "jobber" med på PCŽn) lol!

Er ellers en ekte byråkrat. Arbeider som rådgiver i et departement study .
På fritiden trener jeg en del og da helst med sykling. Har ellers en hytte som krever alt for mye tid, slik at jeg ikke får kjørt så mye som jeg ønsker Rolling Eyes

Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven
Til Toppen Go down
old/jos
Optio Centuriae
Optio Centuriae
old/jos

Antall Innlegg : 54

Om oss selv Empty
PosteTema: Re: Om oss selv   Om oss selv EmptyOns Okt 18, 2006 1:27 pm

Jeg er snart 45 driver med de samme som Raggtass i avis bransjen. ER gift har to døtre 12 og 15. ER vestlending bor i Norges silicon valley (Kongsberg ) siden 1988. Hobbier tm ski om vinteren friluts liv resten av året. Er en stor og ihuga Brann tilhenger.
Til Toppen Go down
OLD/FastAss
Centurio
Centurio
OLD/FastAss

Antall Innlegg : 120

Om oss selv Empty
PosteTema: Re: Om oss selv   Om oss selv EmptyOns Okt 18, 2006 4:30 pm

Jeg er en 54-modell som har drevet med fjernsynsproduksjon siden 1980, og undervist i faget siden 1987. Nå er jeg lærer på Mediegymnaset i Kristiansand, og har begynt å studere pedagogikk så jeg kan bli ordentlig lærer etter 20 år på katereret. (Hvor ellers skal en lærer sitte?)

Har drevet med data siden 1984, og hatt egne nettsider siden 1994. Min private hjemmeside finnes på Online mens firmaet mitt finnes på Se Selv.

Begynte med TM fordi elevene mine satt i friminuttene (og så langt ut i timene som de kunne) og spilte. Det så gøy ut, og det er det jo! Ikke at jeg er den raskeste føreren, men jeg kommer i mål såpass ofte at det blir en god del poeng på rankinga.

Bjaas/Bjørn Aas/OLD/FastAss
Til Toppen Go down
http://home.online.no/~bjaas
karmakoma
Centurio
Centurio
karmakoma

Antall Innlegg : 149

Om oss selv Empty
PosteTema: Re: Om oss selv   Om oss selv EmptyOns Okt 18, 2006 10:38 pm

Marius Noreger 33 år far til to jenter på 5 og 9 år, hun på 9 bor fast hos meg. Bor på nesodden og jobber i oslo på Det Norske Teatret, der har jeg jobbet i 9 år. Har alltid interessert meg for data og spill og spesielt bilspill, tror jeg har spilt det meste av bilspill og trackmania er jo kongen på haugen What a Face

Marius Noreger - karmakoma - OLD/karma lol!
Til Toppen Go down
KLURE
Tiro
Tiro
KLURE

Antall Innlegg : 5
Registration date : 18.10.2006

Om oss selv Empty
PosteTema: Re: Om oss selv   Om oss selv EmptyTor Okt 19, 2006 1:30 am

Hei, Jeg er kenneth Frøyland fra larvik 71 mod. 2 barn gutt 5 mndr jente 8 år.
Jobber i oslo som Tårnkranfører og truckfører, varierer litt, men det er bare bra. Smile
Bor på brakke rigg hele uka, så da er det data som gjelder og det går stort sett i poker eller racing sim/spill.

Tidligre aktiv GPL'er i www.ngpls.no men det kreves for mye trening for å henge med der, er jo tross alt OLD. geek

OLD/KLURE (må få rød OLD snart lyseblå var litt tam Laughing )
Til Toppen Go down
HyperNotActive
Centurio
Centurio
HyperNotActive

Antall Innlegg : 151
Registration date : 21.10.2006

Om oss selv Empty
PosteTema: Re: Om oss selv   Om oss selv EmptyLør Okt 21, 2006 6:18 pm

Heisann jeg heter Cato Søbye og er fra Oslo. Født august 62.Jobber i posten.Har spillt tmn siden mars/april. Er singel og kan derfor spille så mye jeg vil Very Happy . Er vel ikke mye spennende å si om meg. Gleder meg til å se dere på banen.
Spiller stort sett vær dag på enten owns, trackmaniacs eller minitracks, er også innom uk-rounds en gang iblandt.

hilsen
hypernotactive
OLD/HnA
Til Toppen Go down
Down
Optio Centuriae
Optio Centuriae
Down

Antall Innlegg : 60
Registration date : 26.10.2006

Om oss selv Empty
PosteTema: Re: Om oss selv   Om oss selv EmptyTor Okt 26, 2006 6:47 pm

Jeg har akkurat rundet 45 (61-modell), og er sporadisk innom TMN for å gasse rundt litt. Gift, 2 barn på 10 og 16. Bor på Langhus.

Min store lidenskap er fotball, og beklageligvis er favorittklubben i England på rask vei ned i den møkeste hengemyr - men om en 10-15 år ser det sikkert lysere ut igjen (Leeds - om noen skulle være i tvil).
Spiller selv på Oldboys/veteran laget her i bygda.

Morsomt med denne OLD-gjengen!
Til Toppen Go down
Bj
Procurator
Procurator
Bj

Antall Innlegg : 299
Registration date : 27.10.2006

Om oss selv Empty
PosteTema: Re: Om oss selv   Om oss selv EmptyLør Okt 28, 2006 2:00 am

Tjaba!

Humm sendte ett lite pm til Vebbo om å bytte klan fra eh~
til OLD og jeg fikk joine OLD. OLD er vell mer en klan i min stil.

Heter Bjarne Kvilvang født på Røros oppvokst på Svalbard og
bor nå i Sverige, er en 70 modell som er uføretrygdet og om det ikke er nok så skal jeg bli
bestefar i februar (gleder meg som en liten unge). Har 3 barn 1 jente(17år) og to gutter (7 og 4 år)
så kan dere jo gjette hvem som er grunnen til at jeg skal bli bestefar.

Jeg driver veldig mye på med modellfly noe som vises av min
hjemmeside (www.bjsmodellflyg.se) om dere besøker den så må jeg advare dere om at den er på svensk ettersom jeg bor i Sverige.

Når det gjelder kjøringen så kjører jeg for morroskyld men
jeg kjører nok noen timer hver dag, jeg er langt fra noen proff.

Litt stat:
Nadeo rank: 5125
Norsk rank: 152
Nadeo poeng: 12319

Selvsagt så finner dere meg på MSN kvilvang@hotmail.com

Mvh
Bjarne
Til Toppen Go down
http://www.bjsmodellflyg.se
Heat75
Sesquiplicarius
Sesquiplicarius
Heat75

Antall Innlegg : 38
Registration date : 29.10.2006

Om oss selv Empty
PosteTema: Om oss Selv   Om oss selv EmptyMan Okt 30, 2006 6:24 am

Hei, jeg heter Aage Løkken er født i Mai 1975.
Er født og oppvokst på Røros.
Jobber Deltid i Securitas Airport Security, og med et fly annløp per dag så er det ganske mye fritid.
Har en datter som er født i 2002.
Kjører TMN for morro nesten hver dag..

For de som vil legge meg inn på msn, så er adressen: heat75@spray.no

Håper min tid i OLD, blir en fin tid. Virker som dere er et lag som passer meg godt.
Til Toppen Go down
JanOngen
Centurio
Centurio
JanOngen

Antall Innlegg : 106
Registration date : 30.10.2006

Om oss selv Empty
PosteTema: Re: Om oss selv   Om oss selv EmptyFre Nov 03, 2006 2:51 am

Hallo alle i OLD Team,

Jeg heter da Jan Valseth, er fra Røros, og er født her den 23.2.1964, så en kan trygt si en er en OLD'ing, da i barns øyne Very Happy, ellers er jeg en gammel lastebil/trailer sjåfør som har fartet i skandinavia og europa, så kjøring er ikke akkurat en nybegynnerting for meg nei.
Ellers spiller jeg en del i lag med Bj og Heat75 da, det er litt artig når en er fler i lag om samme ting.
Synd det ikke er noen baner med snø her, for det er vi vant til her oppe. lol!
Vel det var litt om meg da.

MVH

JanOngen
Til Toppen Go down
petteja
Gjest

Om oss selv Empty
PosteTema: Hallais Alle i OLD teamet   Om oss selv EmptyTir Des 05, 2006 1:55 pm

Jeg heter Petter og ble medlem her fordi jeg er en god venn av vebbo, samt ingenting er som noen gode runder med TM:D Jeg er født 07.04.1976 og jobber for tiden som lærer, men utdannet internasjonal tennistrener. Kommer fra lørenskog, men for øyeblikket bosatt i Lillestrøm.

Jeg skulle ønske jeg hadde mer tid til TM, men prøver å være med så mye jeg kan....

Vel dette var litt om meg. Noe dere lurer på spør i vei:?:

Hilsen
Petter Jacobsen
Til Toppen Go down
OLD/Reo
Praefectus
Praefectus
OLD/Reo

Antall Innlegg : 541
Registration date : 14.11.2006

Om oss selv Empty
PosteTema: Re: Om oss selv   Om oss selv EmptyFre Des 08, 2006 9:50 pm

Får skrive jeg å da...

Tommy Langaard heter jeg, er 73 modell. Samboer og en sønn på 2 år.
Bor nå på Hilton )Kløfta( mellom oslo og Gardermoen.
Jeg jobber som bedriftspakke sjåfør i Posten... Så det var en til her..
Har vært innom jobber som vekter, lager og Ikea Furuset. På Ikea var jeg med å innredet og bygget opp alt inne i varehuset. Var gøy, jobbet så på flere avdelinger. Bedre lønn i posten...Go.

Var litt ubestemt i min ungdom å forkastet noen muligheter man ikke helt så utfallet av. Kom inn på flymekaniiker linja på sogn å sa nei. Har ikke fulført automatiserings mekaniker læretiden som jeg skulle ta heller.. ble lei å dro i forsen... Var sjåfør der å..

Ellers har jeg hatt "data" siden c64... Drevet lenge med modellbil kjøring på internasjonalt nivå. 1\10 elekro offroad og touring, lagt på hylla nå.

vel dama er vel snart drit lei at jeg ikke er tilstedet i armkroken hennes om kvelden??

vel, ble mye dette

Reo
Til Toppen Go down
Sinner
Centurio
Centurio
Sinner

Antall Innlegg : 126
Registration date : 17.11.2006

Om oss selv Empty
PosteTema: Re: Om oss selv   Om oss selv EmptyMan Des 11, 2006 4:56 am

Så var det meg da... Eller skal jeg si:
Sitat :
Så va d mæ da

Jeg heter Vidar Karlsen, og som Reodor jeg jeg også en 73 modell. Men jeg har avansert til gift, men 1 datter på 3 år + et barn i vente (kommer i mars hvis jeg ikke tar mye feil).
Som innlendingen kanskje hentyder er jeg nordlænning... Fra øverst i Nordland fylke.. i en liten by som heter Narvik.
Utadanningen begynnte fint som Industrimekaniker med fagbrev.. det var plankekjøring...
Som yrke.. har jeg prøvd litt forsjelligt... Verktøymakker (Raufoss Technology), Vaktmester (her i byen), kundemottak hos en bilforhandler, Mekaniker, og til slutt... Lokomotivmekaniker (middlertidigt).
Da det drev med sistnevnte yrke så jeg en intern annonse... de trengte førere til togene.. jeg søkte, og satt plutseligt på skolebenken igjenn... i Oslo... 18 mnd senere ble jeg autorisert lokfører, som jeg jobber som nå.

Har knotet og soset endel med data'en... mekka et par hjemmesider, og vært aktiv i spillfronten en liten tid.. Medal of Honor var det første spillet jeg ble hektet av... Nå er det... vel det er ikke et spill.. men en religion... TMN....

Her er min private hjemmesnekkrede hjemmeside: vidark.com

Lurer om noen gidder å lest allt? Men uansett.. det var litt om meg.

Sínner
Til Toppen Go down
http://www.vidark.com/
Turtle
Ephemera Baetidae Rhodanii
Turtle

Antall Innlegg : 372
Registration date : 18.01.2007

Om oss selv Empty
PosteTema: Re: Om oss selv   Om oss selv EmptyMan Jan 22, 2007 5:50 pm

Så ut som dette var riktig sted:

Er litt forsiktig med å legge ut fullt navn siden jeg er rimelig godt kjent i enkelte miljøer og at navnet blir søkt på rimelig ofte i forbindelse med at navnet er knyttet til et par firma... Men var som dere sikkert har fått med dere bedre kjent under navnet (BB)Baetis. Har beholdt login Baetis_Rhodani, men altså skiftet nick fra døgnflue til skilpadde. Hardt skall og lever lenge. Få bekymringer og få fiender. Fort gjort å glemme bort til jeg har tuslet over målstreken. Wink

Gift og 3 barn på 10 og 7. Siste var tvillinger, så det blir nok ikke en gang til. Skummelt om det skulle doble seg hver gang.
Bor i Hemsedal og er daglig leder for 2 nært knyttede firmaer som importerer og selger fluefiskeutstyr til butikker.

Har drevet med konkurranse i omtrent alt som finnes av sport (føles i hvert fall sånn, hehe) og har altså konkurranseinstinktet godt innarbeid. Likevel føles det som en befrielse å kunne slappe av med TMN og ikke bry seg særlig mye om man blir nr.1 eller 100. Etter hvert som jeg har nådd en alder som for bare 200 år siden var over gjennomsnittet av levetid, så er det meste bare moro (selvsagt bortsett fra de gangene som barna spør om jeg husker dinosaurene). Så det var ikke særlig vanskelig å innrømme at jeg var mer OLD enn BadBoy. Det tok bare litt tid å komme ut av skapet...

Gleder meg i hvert fall til å bli mer kjent med dere Very Happy
Til Toppen Go down
URDA
Praefectus castrorum
Praefectus castrorum
URDA

Antall Innlegg : 337

Om oss selv Empty
PosteTema: Re: Om oss selv   Om oss selv EmptyOns Feb 07, 2007 11:07 am

Har jo sett deg på Turtel men aldri sagt velkommen så velkommen drive1
Kunne jo også tenke meg at du var interessert i fluefiske mtp det andre navnet ditt... og som en ivrig fluefisker selv så regner jeg med at ting som blir importert og ikke solgt videre men ligger å støver sendes til meg lol!

uansett velkomme og GO OLD/ afro
Til Toppen Go down
http://www.ladruurdal.net
Turtle
Turtle

Antall Innlegg : 372
Registration date : 18.01.2007

Om oss selv Empty
PosteTema: Re: Om oss selv   Om oss selv EmptyOns Feb 07, 2007 12:29 pm

Takk for det URDA! Very Happy

Bare å skravle i vei om fluefiske URDA. Men vær klar over at jeg fort kan komme til å "ta helt av" og glemme at jeg kjører bil. Fluefiske er ikke en hobby, men en livsstil... old2 Er heldigvis liten sjanse for at noe støver ned enda, men kan jo føre deg opp på lista, hehe.
Til Toppen Go down
007
Centurio
Centurio
007

Antall Innlegg : 179
Registration date : 28.02.2007

Om oss selv Empty
PosteTema: Re: Om oss selv   Om oss selv EmptySøn Mar 04, 2007 3:54 am

hei jeg heter tor øyvind andersen og er fra skjetten har også bodd noen år på lørenskog men bor nå i gjerdrum som hobby i tilegg til og spille så er min store lidenskap rc bil der jeg er aktiv og kjører full nc cup jeg har også en datter på 9 år
Til Toppen Go down
DoRRo
Miles
Miles
DoRRo

Antall Innlegg : 19
Registration date : 10.03.2007

Om oss selv Empty
PosteTema: Re: Om oss selv   Om oss selv EmptyFre Mar 23, 2007 4:29 pm

Jeg heter Petter Eriksen, er en 39-årig trønder som bor i Drammen med min kone og to barn. Eldstemann på 6 kjører forøvrig også TMN.

Jobber i oljeservicebransjen, i Asker og Kongsberg.

For noen år siden fikk jeg prøve meg som sjåfør på et team som drev langtidsløp på bane - NSHC. Skikkelig amatørracing, men du dæven så moro. Med små barn og et hektisk liv får jeg ikke sjansen til å kjøre i RL, så da er TMN et realt alternativ.
Til Toppen Go down
ICE
Tribuni Angusticlavii
Tribuni Angusticlavii
ICE

Antall Innlegg : 266

Om oss selv Empty
PosteTema: Re: Om oss selv   Om oss selv EmptyFre Mar 23, 2007 6:35 pm

DoRRo skrev:
Jeg heter Petter Eriksen, er en 39-årig trønder som bor i Drammen.

Da er du jo programmforpliktet til en ettermiddag og ett glass affraid på Buddys med Jotne og meg en lørdag i fremtiden Very Happy
Til Toppen Go down
Sponsored content

Om oss selv Empty
PosteTema: Re: Om oss selv   Om oss selv Empty

Til Toppen Go down

Om oss selv
Til Toppen 
Side 1 av 2Gå til side : 1, 2  Next
 Similar topics
-
» om meg selv
» Om meg selv