Overaged Lucky Drivers
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

Velkommen til Overaged Lucky Drivers

IndeksIndeks  PortalePortale  GalleryGallery  ReglerRegler  Latest imagesLatest images  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

Om oss selv

Go down 
+24
Slartibartfast
mcDonald
DoRRo
007
URDA
Turtle
Sinner
OLD/Reo
JanOngen
Heat75
Bj
Down
HyperNotActive
KLURE
karmakoma
OLD/FastAss
old/jos
Baspen
OLD/Rommel
Vebbo
jan
Ranglepung
ICE
Raggtass
28 posters
Gå til side : 1, 2  Next
AvInnlegg
Raggtass
Consularis
Consularis
Raggtass

Antall Innlegg : 227
Registration date : 17.10.2006

Om oss selv Empty
PosteTema: Om oss selv   Om oss selv EmptyTir Okt 17, 2006 12:53 pm

Er en gutt/mann født 71 (35 år). Jobber som trykker. Samboer, to barn på 3 og 5 år. Bor i Kragerø og trives med det. Så en artikkel om dette spillet på vg.nett, og har siden vært hektet, til stor frustrasjon av min samboer. Ikke lett å få være med på kamper, da jeg som regel må spille da samboeren ikke er tilstede....
Andre hobbyer er jakt og fiske, samt golf som jeg begynte med i sommer, og der ble jeg like hektet som med dette bilspillet.

Vi snakkes.

Bånn gass!

Raggtass
Til Toppen Go down
ICE
Tribuni Angusticlavii
Tribuni Angusticlavii
ICE

Antall Innlegg : 266

Om oss selv Empty
PosteTema: Re: Om oss selv   Om oss selv EmptyTir Okt 17, 2006 2:18 pm

sen 62 modell.

skilt, 2 barn, jente og gutt. 12 og 16 år gamle. (oracle2k er min sønn)

begynte å spille TMN tidlig februar, har opptil nå vært medlem av BCR, men skal bruke all min tid på OLD fremover Smile
Er opprinnelig Oslogutt, men bor nå i Drammen
Til Toppen Go down
Ranglepung
Rector Orbis
Rector Orbis
Ranglepung

Antall Innlegg : 564

Om oss selv Empty
PosteTema: Re: Om oss selv   Om oss selv EmptyTir Okt 17, 2006 2:29 pm

Jeg heter Fredrik Skagemo, 33 årig trønder som er utvandret til Fredrikstad.
Bor og jobber her med samboer og en sønn, 2 år i desember.