| Om oss selv | |
|
+24Slartibartfast mcDonald DoRRo 007 URDA Turtle Sinner OLD/Reo JanOngen Heat75 Bj Down HyperNotActive KLURE karmakoma OLD/FastAss old/jos Baspen OLD/Rommel Vebbo jan Ranglepung ICE Raggtass 28 posters |
|
Av | Innlegg |
---|
Vebbo Pontifex maximus
Antall Innlegg : 756 Age : 55 Localisation : Lørenskog Registration date : 16.10.2006
| Tema: Re: Om oss selv Fre Mar 23, 2007 6:44 pm | |
| Hmmm begynner å bli en dominans i drammen nå... kanskje det er der det skjer | |
|
| |
Baspen Quaestor sacri palatii
Antall Innlegg : 274 Age : 57 Localisation : Nesodden Registration date : 16.10.2006
| Tema: Re: Om oss selv Fre Mar 23, 2007 8:37 pm | |
| Syns nesten det ser mer ut som en dominans av utflytta trøndere æ | |
|
| |
DoRRo Miles
Antall Innlegg : 19 Age : 57 Localisation : Drammen Registration date : 10.03.2007
| Tema: Re: Om oss selv Fre Mar 23, 2007 10:17 pm | |
| Begge observasjonene synes korrekte: Drammen er i godt driv for tiden, det har blitt gjort mye for å gjøre byen et attraktivt sted å bo. Pils en lørdag høres bra ut ICE I tillegg til rørosklanen (3 stk?) er det vel 5-6 trøndere i eksil med her. Minner meg forresten om en kompis fra Bergen som bodde og jobba i Trondheim en liten stund etter endt studie som fornøyd uttalte da han flyttet derfra: Mine "Days of Trønder" ær ændeli' over.... | |
|
| |
Vebbo Pontifex maximus
Antall Innlegg : 756 Age : 55 Localisation : Lørenskog Registration date : 16.10.2006
| |
| |
Baspen Quaestor sacri palatii
Antall Innlegg : 274 Age : 57 Localisation : Nesodden Registration date : 16.10.2006
| Tema: Re: Om oss selv Lør Mar 24, 2007 4:19 am | |
| - DoRRo skrev:
- Mine "Days of Trønder" ær ændeli' over....
hmmm.... En gang trønder, alltid trønder (helst uten bart da) | |
|
| |
mcDonald Centurio
Antall Innlegg : 117 Age : 55 Localisation : Tromsø Registration date : 30.04.2007
| Tema: ny i OLD Man Apr 30, 2007 4:43 pm | |
| hei folkens! Vil først takke for "tilliten", og for å endelig ha sluppet meg innenfor dørene i OLD-himmelen:D (har stått en stund på trappa og venta) Jeg heter Trond, og kommer fra "nordens paris"(les;Tromsø) for de uinnvidde. Håper å passere 38 i løpet av sommeren, hvis ikke samboeren min tar livet av meg før den tid.( hun er ikke så veldig glad i TMN) Har 2 småjenter på 5 og 14 år og ei litt større ei som er kjæresten min på 33.(hjelper å skrive litt pent om dem:ok2: ) Har importert samboer fra drammen, og har bodd der i nesten 3 år, men fruen ville tilbake til tromsø, og da var ikke undertegnede vanskelig å overtale.Jobbet i Braathens både på fornebu og på OSL, og jobber i dag med lossing og lasting av båter o.l. Har ikke saumfart alle innleggene her inne ,men det ser ut til at jeg er den som bor nærmest nordpolen her. og jeg er vel det nordligste alibiet, for at OLD er et landsomfattende fenomen. Har tidligere hatt nick som Iam2good og noclan2pro, men går da nå under OLD/2pro takk for oppmerksomheten | |
|
| |
Slartibartfast Praefectus castrorum
Antall Innlegg : 363 Age : 56 Localisation : Hammerfest Registration date : 02.02.2007
| |
| |
OLD/FastAss Centurio
Antall Innlegg : 120 Age : 70 Localisation : Palmekysten Registration date : 17.10.2006
| Tema: Re: Om oss selv Man Apr 30, 2007 8:52 pm | |
| Velkommen til OLD!
Det er mange som har en viss tilknytning til Drammen her; jeg har bodd 25 år i den byen selv. (De ti første og femten av de tyve siste.) Og for å veie opp alle som bor nord for polarsirkelen er vi et par tre som holder til på Palmekysten.
Greit navn på loginen, så lenge det ikke er meg det går ut over!
Hilsen Bjaas/FastAss | |
|
| |
dbakkeru Legionarie Centi
Antall Innlegg : 2 Age : 49 Registration date : 28.08.2007
| Tema: Om oss selv. Fre Sep 07, 2007 8:10 am | |
| Mann 31 år, gift og 1 barn, jobber som systemkonsulent innefor IT. Ble dratt inn i dette spillet av Urda og har spilt litt av og på det siste året. Sliter litt med en treg maskin så det henger litt fra tid til annen, noe som gjør at topp plasseringene har uteblitt Av andre interesser er det fotball, fluefiske og film som opptar det andre som er av tid igjen i døgnet. Dokumentert raskest. | |
|
| |
Raggtass Consularis
Antall Innlegg : 227 Age : 53 Localisation : Kragerø Registration date : 17.10.2006
| Tema: Re: Om oss selv Fre Sep 28, 2007 11:41 am | |
| Da er jeg tilbake som OLD medlem. Den eneste riktige klanen for meg. Blir ikke så aktiv med kjøringen med det første, men er innom forumet nesten daglig, så jeg lar høre ifra meg her. Snakkes folkens! | |
|
| |
Taco Miles
Antall Innlegg : 13 Age : 52 Registration date : 29.09.2007
| Tema: om meg selv Man Okt 01, 2007 8:04 pm | |
| Heisann. Jeg er en trønder på 35 år som søker.........oops, kom skevt ut med en gang;) kommer fra orkdal komune,har samboer + 2 barn på 4 og 7 år 2 gutter med ainna ord.Hobby-fotball og innlandsfiske(ferskvannsfiske).Har spilt tm i 2 år rålænt eller artig for denn som foretrekker det ordet:) Pc kunskapan min er ikke på topp, men å spille kan vell de fleste så det holder med det.Jobber og sliter hver dag, foresten så heter jeg Frode.Gleder meg som en unge frammover. | |
|
| |
StigAtle Tiro
Antall Innlegg : 4 Age : 52 Localisation : Fetsund Registration date : 03.10.2007
| Tema: StigAtle - nooob Ons Okt 03, 2007 2:01 pm | |
| Mann 35 - skilt - 1 datter 11 år... - bor i Fetsund, - opprinnelig Lørenskoging.. Spiller så ofte jeg kan, ikke bare TMN - men også et Golfspill som heter ShotOnline... ellers spiller jeg også golf, kjører aktivt SlotCar.. (bilbane - bil i spor..Scalextric...) på et høyt nivå---skal til belgia i november å kjøre EM og VM i 1/24 ...wooohoo. .. tar imot alle mulige spørsmål ang denne herlige hobbien, hvis dere lurer på noe.... Fotball og musikk og Fiske er også meget høyt oppe... vært aktiv med det meste.. Håper vi ses på banen, og at noen kan lære bort trixene til en som max blir nr 8 på mini owns.... Stig (kjører som "StigAtle") | |
|
| |
Duppen Tiro
Antall Innlegg : 8 Age : 52 Localisation : Trondheim Registration date : 20.01.2007
| Tema: Re: Om oss selv Ons Okt 03, 2007 10:25 pm | |
| Er en trønder på 35 år med en unge på 6 år og samboer. Bor i Trondheim og er en ivrig fluefisker. Er produksjonssjef. Sliter med laptoen da det er en 866mhz, 32MB Nvidia 2 Go og 512 SDram. Ja, det hakker, men ikke offline. | |
|
| |
Sponsored content
| Tema: Re: Om oss selv | |
| |
|
| |
| Om oss selv | |
|