Overaged Lucky Drivers
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

Velkommen til Overaged Lucky Drivers

IndeksIndeks  PortalePortale  GalleryGallery  ReglerRegler  Latest imagesLatest images  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

Om meg selv

Go down 
AvInnlegg
NoFrills
Tiro
Tiro

Antall Innlegg : 9
Registration date : 06.03.2007

Om meg selv Empty
PosteTema: Om meg selv   Om meg selv EmptyTor Mar 22, 2007 8:05 pm

Litt om meg selv. Jeg er 37 år, trønder, bosatt
i Oslo, samboer (samme dama siden 1991) og har to barn på 6 (gutt) og 3 år (jente).

Jobber i databransen. Min første datamaskin var en Zinclair ZX-81 med 8kB ROM og 1kB RAM, så da klarer kanskje en del av dere å utlede når jeg startet med dataspill Very Happy Veldig lenge siden!

Har spilt TrackMania siden Sunrise kom ut i 2005, men startet først å spille jevnlig på nett mot andre når Nations kom ut. Da ble jeg ordentlig hooket, og har spilt på diverse servere jevnlig siden. Hvor mye/ofte varierer med hvor travelt det er på jobb og hjemme, men når jeg skal koble av er det ingenting som slår en sen kveldstime eller to - eller tre - på en passende Nations-server - det måtte være når min helt egen PitNurse tar på neglisjeen :-) pitnurse2

Profil og ranking finner dere på http://www.trackmania.no/forum/profile.php?mode=viewprofile&u=600

Håper på mange trivelige spillkvelder i andre OLDingers selskap!

Hilsen OLD/NoFrills
Til Toppen Go down

Om meg selv
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Om oss selv
» om meg selv
» Om meg selv
» Om meg selv
» Om meg selv