Overaged Lucky Drivers
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

Velkommen til Overaged Lucky Drivers

IndeksIndeks  PortalePortale  GalleryGallery  ReglerRegler  Latest imagesLatest images  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

Interne FET-utfordringer

Go down 
+10
OLD/Rommel
Kjell T. Ring
Ranglepung
Bj
URDA
OLD/Reo
HyperNotActive
Vebbo
WizKid
Slartibartfast
14 posters
Gå til side : Previous  1, 2
AvInnlegg
OLD/Rommel
Comes Domesticorum
Comes Domesticorum
OLD/Rommel

Antall Innlegg : 1131
Registration date : 17.10.2006

Interne FET-utfordringer - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Interne FET-utfordringer   Interne FET-utfordringer - Page 2 EmptyFre Sep 28, 2007 3:23 pm

Artig dette... må gjentas, for trening trengs. Ble for mye ikke planlagt wallbouncing, selv om jeg fikk karret til meg noen pallplasser på bekostning av andres feil. Forøvrig så stadfestet Reo det jeg alltid har visst. Han er den mest stabile sjåføren vi har i OLD Smile

GG Reo
Til Toppen Go down
http://www.teamold.no
OLD/Reo
Praefectus
Praefectus
OLD/Reo

Antall Innlegg : 541
Registration date : 14.11.2006

PosteTema: Re: Interne FET-utfordringer   Interne FET-utfordringer - Page 2 EmptyFre Sep 28, 2007 4:34 pm

Nå må vi ikke ta for hardt i med meg da.. Stabil, se på alle de kampene på orc ikka alltid stabil der. Men på slike langdistanse baner der rytmen er god å ha, å ikke glemme hvor på banen man er, så liker jeg meg.

Alle gjør feil.. men ikke like store. Dro i kanten på sweeping i første runde å dere alle hadde 3 sek på meg. Dro meg oppover å lå bak Wiz (fra 1 sek til 0.14) helt til siste runde da han takka for følge å slapp meg forbi.
Til Toppen Go down
Petter
Procurator
Procurator
Petter

Antall Innlegg : 413
Registration date : 02.03.2007

PosteTema: Re: Interne FET-utfordringer   Interne FET-utfordringer - Page 2 EmptyFre Sep 28, 2007 10:41 pm

Fikk ikke med meg dette.... Har vært bortreist 3 dager. Men neste gang er Alaudae med!!
Til Toppen Go down
lille79
Sesquiplicarius
Sesquiplicarius

Antall Innlegg : 47
Registration date : 21.05.2007

PosteTema: Re: Interne FET-utfordringer   Interne FET-utfordringer - Page 2 EmptyLør Sep 29, 2007 2:20 am

Fattern... følg med a :-D
Til Toppen Go down
Petter
Procurator
Procurator
Petter

Antall Innlegg : 413
Registration date : 02.03.2007

PosteTema: Re: Interne FET-utfordringer   Interne FET-utfordringer - Page 2 EmptyLør Sep 29, 2007 10:00 am

lille79 skrev:
Fattern... følg med a :-D
hehe... går litt fort i svinga i OLD vettu...ikke så lett å følge med hele tiden...
Til Toppen Go down
Sponsored content

PosteTema: Re: Interne FET-utfordringer   Interne FET-utfordringer - Page 2 Empty

Til Toppen Go down

Interne FET-utfordringer
Til Toppen 
Side 2 av 2Gå til side : Previous  1, 2