| Interne FET-utfordringer | |
|
+10OLD/Rommel Kjell T. Ring Ranglepung Bj URDA OLD/Reo HyperNotActive Vebbo WizKid Slartibartfast 14 posters |
|
Av | Innlegg |
---|
Slartibartfast Praefectus castrorum
Antall Innlegg : 363 Age : 56 Localisation : Hammerfest Registration date : 02.02.2007
| Tema: Interne FET-utfordringer Ons Sep 26, 2007 5:18 pm | |
| Hentet fra FET-tråden: Ranglepung skrev:
Jeg har lyst til å utfordre et annet lag til en treningskamp, på vegne av OLD/Germanica. Er dette noe noen andre lag har kunnet tenkt seg? Til torsdagen kanskje?
Kan kjøre noen av banene fra laps serveren til OWN, de var fine.
Jeg svarte: Tante Augusta-laget kan sikkert, eller hur grabbar?
Så hva blir det til? | |
|
| |
WizKid Praefectus
Antall Innlegg : 500 Age : 49 Registration date : 18.10.2006
| Tema: Re: Interne FET-utfordringer Ons Sep 26, 2007 5:32 pm | |
| Tror jeg har en løs avtale med HnA om kamp på torsdag, men har uansett lyst til å kalle inn alle Ferrata-førerne til en treningskamp jeg og Hva sier dere Bj, HnA og URDA? Er vi klare? Jeg vil uansett stemme for at vi kjører "En FET liten bane" av Baetis, fordi den var nettopp det | |
|
| |
Vebbo Pontifex maximus
Antall Innlegg : 756 Age : 55 Localisation : Lørenskog Registration date : 16.10.2006
| Tema: Re: Interne FET-utfordringer Ons Sep 26, 2007 6:30 pm | |
| Hva med oss Reo, klarer vi å karre sammen gutta til en match på torsdag kvelden? Kjenner det kribler i finga | |
|
| |
HyperNotActive Centurio
Antall Innlegg : 151 Age : 62 Localisation : Oslo Registration date : 21.10.2006
| Tema: Re: Interne FET-utfordringer Ons Sep 26, 2007 6:55 pm | |
| Er med på begge deler jeg Wiz. | |
|
| |
OLD/Reo Praefectus
Antall Innlegg : 541 Age : 51 Localisation : Hilton Registration date : 14.11.2006
| Tema: Re: Interne FET-utfordringer Ons Sep 26, 2007 8:51 pm | |
| | |
|
| |
WizKid Praefectus
| Tema: Re: Interne FET-utfordringer Ons Sep 26, 2007 9:43 pm | |
| - HyperNotActive skrev:
- Er med på begge deler jeg Wiz.
Genialt HnA, hva sier dere Bj og URDA? | |
|
| |
URDA Praefectus castrorum
Antall Innlegg : 337 Age : 49 Localisation : Oslo Registration date : 17.10.2006
| Tema: Re: Interne FET-utfordringer Ons Sep 26, 2007 10:38 pm | |
| | |
|
| |
Bj Procurator
Antall Innlegg : 299 Age : 54 Localisation : Sveg i Sverige Registration date : 27.10.2006
| Tema: Re: Interne FET-utfordringer Ons Sep 26, 2007 10:54 pm | |
| denne uken kan jeg desverre ikke, blir minimalt med kjöring pga personlige ting. | |
|
| |
WizKid Praefectus
| Tema: Re: Interne FET-utfordringer Ons Sep 26, 2007 11:20 pm | |
| Ok, den er grei Bj, men da stiller 3stk fra ferrata-legionen klare til start Starte opp rundt kl 21+ kan vel fort ta litt tid om vi skal kjøre flere baner. Banevalg? Har ikke kjørt noen av de OWN-laps banene som Rangle nevnte, kunne vært greit å testa før vi kjører. Som sagt foreslår jeg "En liten FET bane" av Baetis | |
|
| |
Ranglepung Rector Orbis
Antall Innlegg : 564 Age : 51 Localisation : Fredrikstad Registration date : 17.10.2006
| Tema: Re: Interne FET-utfordringer Tor Sep 27, 2007 12:23 am | |
| Da er Ferrata og Cyrenaica klare for kamp.
Hva med Germanica og Augusta? Ingen flere der som kan? Og Alaudae er veldig stille gitt....
De banene jeg kjørte på laps servern var hovedsaklig Pearce sine baner, så de vet vi jo er gode. Har du han på MSN eller noe slikt så han kan evnt sende deg banene?
Turtle sin bane er også såklart prekvalifisert.
Har vi noen som kan ordne server? | |
|
| |
Kjell T. Ring Centurio
Antall Innlegg : 172 Age : 51 Localisation : Tromsø Registration date : 05.05.2007
| Tema: Re: Interne FET-utfordringer Tor Sep 27, 2007 12:30 am | |
| - Ranglepung skrev:
Har vi noen som kan ordne server? Post en map-pack så legges de ut på ORC serveren. Og skulle flere trenge admin tilgang er det bare å skrike ut. GL * HF | |
|
| |
OLD/Rommel Comes Domesticorum
Antall Innlegg : 1131 Age : 57 Localisation : Kristiansand Registration date : 17.10.2006
| Tema: Re: Interne FET-utfordringer Tor Sep 27, 2007 12:42 am | |
| - Ranglepung skrev:
- Da er Ferrata og Cyrenaica klare for kamp.
Hva med Germanica og Augusta? Ingen flere der som kan? Og Alaudae er veldig stille gitt....
De banene jeg kjørte på laps servern var hovedsaklig Pearce sine baner, så de vet vi jo er gode. Har du han på MSN eller noe slikt så han kan evnt sende deg banene?
Turtle sin bane er også såklart prekvalifisert.
Har vi noen som kan ordne server? Når utfordret så så jeg det som en selvfølge at vi stiller noen mann jeg er med | |
|
| |
Vebbo Pontifex maximus
Antall Innlegg : 756 Age : 55 Localisation : Lørenskog Registration date : 16.10.2006
| Tema: Re: Interne FET-utfordringer Tor Sep 27, 2007 12:47 am | |
| tar gjerne imot en admin stilling på serverne dine Kjell vebbomania er loginnavnet. Går jo ann at flere lag kjører mot hverandre samtidig på torsdag? OLD/Cyrenaica Reo, Vebbo, Baspen, KjellTringReo og moi er klare, hva med Baspen og KjellTring? Klokkeslett da? 22.30?? 23.00?? | |
|
| |
WizKid Praefectus
| Tema: Re: Interne FET-utfordringer Tor Sep 27, 2007 12:52 am | |
| Flere lag mot hverandre samtidig blir jo knall Men om jeg skal kunne delta bør ikke starttidspunkt bli senere enn 21:30, så håper det kan ordnes Må opp alt for tidlig på fredag Tar kontakt med pearce ja rangle
Sist endret av den Tor Sep 27, 2007 12:53 am, endret 1 gang | |
|
| |
Antall Innlegg : 1131 Age : 57 Localisation : Kristiansand Registration date : 17.10.2006
| Tema: Re: Interne FET-utfordringer Tor Sep 27, 2007 12:53 am | |
| - Vebbo skrev:
-
Går jo ann at flere lag kjører mot hverandre samtidig på torsdag?
Skal vi ikke det? Er jo sånn det vil bli organisert når det starter | |
|
| |
Baspen Quaestor sacri palatii
Antall Innlegg : 274 Age : 57 Localisation : Nesodden Registration date : 16.10.2006
| Tema: Re: Interne FET-utfordringer Tor Sep 27, 2007 1:07 am | |
| - Vebbo skrev:
OLD/Cyrenaica Reo, Vebbo, Baspen, KjellTring
Reo og moi er klare, hva med Baspen og KjellTring?
Klokkeslett da? 22.30?? 23.00?? 91,36% sjanse for at jeg også er klar.... | |
|
| |
Kjell T. Ring Centurio
Antall Innlegg : 172 Age : 51 Localisation : Tromsø Registration date : 05.05.2007
| Tema: Re: Interne FET-utfordringer Tor Sep 27, 2007 9:46 am | |
| Har lyst å være med, så vi får se om det ordner seg. | |
|
| |
| Tema: Re: Interne FET-utfordringer Tor Sep 27, 2007 11:12 am | |
| | |
|
| |
Vebbo Pontifex maximus
| Tema: Re: Interne FET-utfordringer Tor Sep 27, 2007 11:20 am | |
| greit for meg | |
|
| |
Ranglepung Rector Orbis
Antall Innlegg : 564 Age : 51 Localisation : Fredrikstad Registration date : 17.10.2006
| Tema: Re: Interne FET-utfordringer Tor Sep 27, 2007 1:16 pm | |
| - OLD/Rommel skrev:
- Vebbo skrev:
-
Skal vi ikke det? Er jo sånn det vil bli organisert når det starter Det har ikke jeg fått med meg, så det er slik at alle lag kjører samtidig i FET? Så det kan være opptil 10 lag f.eks samtidig? | |
|
| |
WizKid Praefectus
| Tema: Re: Interne FET-utfordringer Tor Sep 27, 2007 1:23 pm | |
| - Ranglepung skrev:
- OLD/Rommel skrev:
- Vebbo skrev:
-
Skal vi ikke det? Er jo sånn det vil bli organisert når det starter Det har ikke jeg fått med meg, så det er slik at alle lag kjører samtidig i FET? Så det kan være opptil 10 lag f.eks samtidig? Men Rector Orbis da, no må du vakne! hehe | |
|
| |
Fantomas Tribuni Angusticlavii
Antall Innlegg : 212 Age : 55 Localisation : Nesna Registration date : 08.06.2007
| Tema: Re: Interne FET-utfordringer Tor Sep 27, 2007 4:13 pm | |
| Jeg tar sjangsen på å melde på OLD/Augusta til denne affæren.. | |
|
| |
| Tema: Re: Interne FET-utfordringer Tor Sep 27, 2007 4:19 pm | |
| - Ranglepung skrev:
- Det har ikke jeg fått med meg, så det er slik at alle lag kjører samtidig i FET?
Så det kan være opptil 10 lag f.eks samtidig? Dette er hva Bergie skrev: - Sitat :
- Nå tenker vel dere noe slikt; Hva svarte er FET for no? FET er noe
så simpelt som et slags Formel 1-løp. Hvert lag har 2-4 spillere, hvorav to av dem kjører i kampene.
Det kjøres i Laps-mode, og det er ofte ganske nervepirrende. I FET-TMU, ble det kjørt 24 runder/laps, noe som var ganske så mye. Dette fører også til et stort press, når det gjelder og
ikke kræsje mye, og man må holde konsentrasjonen oppe hele tiden.
Når alle har kommet i mål, legger man sammen poengene ut ifra plasseringene man fikk. Dette kan gjøres slik: 1.plass får 20poeng, 2. 18 osv. Et eksempel er at hvis spiller A kommer først i mål og lagkameraten kommer som nr.2, får de(laget) 38 poeng totalt.
Hvor mange baner som skal kjøres kan diskuteres, men 1-2 er nok mest realistisk. Banene bør være rundt rundetider på 55sek-1:05min, noe som vil medføre til at kampene vil vare i 2x minutter.
FET foregår over flere uker, og ikke bare en dag, så hver runde teller. Det er de samme lagene som møter hverandre i kampene, og hvis det blir mange påmeldinger, åpner det for flere divisjoner/grupper.
| |
|
| |
Ranglepung Rector Orbis
| Tema: Re: Interne FET-utfordringer Fre Sep 28, 2007 8:43 am | |
| Da var det unnagjort, og jaggu var det ikke morsomt! Mye bra kjøring, men jeg må si at Reo utmerket seg med bra kjøring og kalde nerver. Er ikke sikker på hvilket lag som vant, men jeg skal ha screenshot av resultatet av de to første løpene på den andre PC'n skal se om jeg kan poste de i løpet av dagen. <edit: Såklart jeg ikke hadde screenshots....> Var spesielt å ligge bak Slarti på Sweeping i flere runder, og vente og vente på at han skulle gjøre feil, for jeg har ikke mulighet til å ta han med normal kjøring. Men fysakken kjørte såklart feilfritt han.... Og med engang jeg gjorde feil, var Kjell forbi med en gang. Veldig intenst og veldig morsomt, dette skal vi gjøre flere ganger. | |
|
| |
Fantomas Tribuni Angusticlavii
Antall Innlegg : 212 Age : 55 Localisation : Nesna Registration date : 08.06.2007
| Tema: Re: Interne FET-utfordringer Fre Sep 28, 2007 2:42 pm | |
| Jeg kjørte knallbra på Sweeping begge rundene, ledet lenge med feilfri kjøring, men en ekkel kantbug satte en stopper for morroa i første løp, havnet på rygg. På "En halvfet en" kjørte jeg bare elendig.. Skal reise kjærringa neste gang. | |
|
| |
Sponsored content
| Tema: Re: Interne FET-utfordringer | |
| |
|
| |
| Interne FET-utfordringer | |
|