Overaged Lucky Drivers
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

Velkommen til Overaged Lucky Drivers

IndeksIndeks  PortalePortale  GalleryGallery  ReglerRegler  Latest imagesLatest images  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

Besøk av Baetis og Duppen

Go down 
5 posters
AvInnlegg
Bj
Procurator
Procurator
Bj

Antall Innlegg : 299
Registration date : 27.10.2006

Besøk av Baetis og Duppen Empty
PosteTema: Besøk av Baetis og Duppen   Besøk av Baetis og Duppen EmptySøn Sep 09, 2007 5:53 pm

Hei hei alle OLDinger!

Jeg og Jan vil gjerne takke Baetis og Duppen for to koselig kvelder her på Røros. På fredagskvelden tok jeg og Jan oss en tur ned i hytta og hilste på de der. På lørdagskvelden var jeg, Baetis og duppen og spiste en bedre middag på Milano Ristorante der vi alle 3 endte opp med Pepperbiff, fløtegratinerte poteter og salat…….mmmmmm. Jan kom også ned på milano og holdt oss med selskap.

Etter maten gikk vi hjem til Jan og tok oss en ørliten Cognac, type spesial fra Svalbard (Adventure Spitsbergen XO) hvor jeg fikk fyrt opp vår alles kjære konkurranse OLDing Baetis med at jeg har en bane hvor Slarti ikke engang hadde klart å slå min author enda (OLD/Racing). Han ble da sittende med min laptop og kjørte med 10-20 fps (går normalt sett ikke å kjøre tmn på den) for å slå min author på 38:86 og etter div #%¤% og ett par %&¤#” og litt tid ble det til slutt 38:83 og han kunne slappe av med Cognac’n.

Alt i alt en meget koselig helg med meget trivelig besøk fra Baetis og Duppen, så takk til dere begge og så håper vi at turen hjem gikk bra.

PS: syyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyl, eller hva Duppen…..lol
Til Toppen Go down
http://www.bjsmodellflyg.se
OLD/Rommel
Comes Domesticorum
Comes Domesticorum
OLD/Rommel

Antall Innlegg : 1131
Registration date : 17.10.2006

PosteTema: Re: Besøk av Baetis og Duppen   Besøk av Baetis og Duppen EmptySøn Sep 09, 2007 7:16 pm

Hvilken bane? Smile
Til Toppen Go down
http://www.teamold.no
Bj
Procurator
Procurator
Bj

Antall Innlegg : 299
Registration date : 27.10.2006

PosteTema: Re: Besøk av Baetis og Duppen   Besøk av Baetis og Duppen EmptySøn Sep 09, 2007 7:30 pm

OLD/Rommel skrev:
Hvilken bane? Smile

OLD/Racing

Besøk av Baetis og Duppen Racing

Til Toppen Go down
http://www.bjsmodellflyg.se
Slartibartfast
Praefectus castrorum
Praefectus castrorum
Slartibartfast

Antall Innlegg : 363
Registration date : 02.02.2007

PosteTema: Re: Besøk av Baetis og Duppen   Besøk av Baetis og Duppen EmptySøn Sep 09, 2007 8:54 pm

Bj skrev:
...fyrt opp vår alles kjære konkurranse OLDing Baetis med at jeg har en bane hvor Slarti ikke engang hadde klart å slå min author enda (OLD/Racing)...

Jeg er da ingen målestokk mot deg og Baetis, Bjarne... Speedbaner er ikke min greie... hehe...
Til Toppen Go down
Turtle
Ephemera Baetidae Rhodanii
Turtle

Antall Innlegg : 372
Registration date : 18.01.2007

PosteTema: Re: Besøk av Baetis og Duppen   Besøk av Baetis og Duppen EmptyTir Sep 11, 2007 2:22 pm

OK Først og fremst vil jeg takke JanOngen og Bj for et par aldeles knall kvelder. Dessverre var Duppen og jeg alt for opptatt med å fiske, men vi får se om vi ikke får bedre tid en annen gang. Men det var kjempemoro å treffe dere begge! Enda mer trivelige OLDiser enn jeg hadde håpet og trodd. Biffen var helt klart i toppklasse og fortjente en award deluxe. Cognacen var helt tydelig innsatt med alcohol og hadde sin innvirkning ettersom den smakte litt for godt. Det var litt uggent å fiske på søndagen, men det så ut til at jeg ble akkurat passe treig i tilslaget hehe. Duppen var dessverre som vanlig ekstremt uheldig og havnet der det var stort sett blåst for fisk. Egentlig skal det ikke gå an, men han klarer å få utdelt dårlige soner stort sett hver eneste gang. Frustrasjon

Banene til Bj holdt som vanlig meget høy standard og anbefales på det sterkeste! Men author kan godt roe ned tidene sine litt. Det får da være måte på hvor hardt det skal være å få en gullmedalje med grønn kant!
old2
Til Toppen Go down
Turtle
Turtle

Antall Innlegg : 372
Registration date : 18.01.2007

PosteTema: Re: Besøk av Baetis og Duppen   Besøk av Baetis og Duppen EmptyTir Sep 11, 2007 2:28 pm

Slartibartfast skrev:

Jeg er da ingen målestokk mot deg og Baetis, Bjarne... Speedbaner er ikke min greie... hehe...
Skal jeg huske på neste gang jeg ser rævva di forsvinne i horisonten på en speedbane! Det skjer nemlig litt for ofte til at jeg liker det.
joystick
Til Toppen Go down
Duppen
Tiro
Tiro

Antall Innlegg : 8
Registration date : 20.01.2007

PosteTema: Re: Besøk av Baetis og Duppen   Besøk av Baetis og Duppen EmptyTir Sep 25, 2007 9:13 pm

Takk for en god Cognacen og en velsmakende biff. Men syyyltapp kommer dere ikke langt med. Hadde det ikke vært for min CPU på 866mhz 32MB Nvidia Geforce 2 GO hadde dere nemlig ligget syyyyyyltynt an.

På med helsetrøya folkens old1
Til Toppen Go down
Sponsored content

PosteTema: Re: Besøk av Baetis og Duppen   Besøk av Baetis og Duppen Empty

Til Toppen Go down

Besøk av Baetis og Duppen
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Turtle/Baetis = problemer