Hei hei alle OLDinger!
Jeg og Jan vil gjerne takke Baetis og Duppen for to koselig kvelder her på Røros. På fredagskvelden tok jeg og Jan oss en tur ned i hytta og hilste på de der. På lørdagskvelden var jeg, Baetis og duppen og spiste en bedre middag på Milano Ristorante der vi alle 3 endte opp med Pepperbiff, fløtegratinerte poteter og salat…….mmmmmm. Jan kom også ned på milano og holdt oss med selskap.
Etter maten gikk vi hjem til Jan og tok oss en ørliten Cognac, type spesial fra Svalbard (Adventure Spitsbergen XO) hvor jeg fikk fyrt opp vår alles kjære konkurranse OLDing Baetis med at jeg har en bane hvor Slarti ikke engang hadde klart å slå min author enda (OLD/Racing). Han ble da sittende med min laptop og kjørte med 10-20 fps (går normalt sett ikke å kjøre tmn på den) for å slå min author på 38:86 og etter div #%¤% og ett par %&¤#” og litt tid ble det til slutt 38:83 og han kunne slappe av med Cognac’n.
Alt i alt en meget koselig helg med meget trivelig besøk fra Baetis og Duppen, så takk til dere begge og så håper vi at turen hjem gikk bra.
PS: syyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyl, eller hva Duppen…..lol