NoFrills Tiro
Antall Innlegg : 9 Age : 54 Localisation : Oslo Registration date : 06.03.2007
| Tema: Søknad om opptak i OLD Tir Mar 06, 2007 2:11 am | |
| Hei, Vet at dere er populære som få, og at plassene er begrenset, men kanskje er det plass til nok en OLDING og trofast TrackMania-fan? Håper det! Litt om meg selv. Jeg er 37 år, trønder, bosatt i Oslo, samboer og har to barn på 6 og 3 år. Jobber i databransen. Min første datamaskin var en Zinclair ZX-81 med 8kB ROM og 1kB RAM, så da klarer kanskje en del av dere å utlede når jeg startet med dataspill Lenge siden! Har spilt TrackMania siden Sunrise kom ut i 2005, men startet først å spille jevnlig på nett mot andre når Nations kom ut. Da ble jeg ordentlig hooket, og har spilt på diverse servere jevnlig siden. Hvor mye/ofte varierer med hvor travelt det er på jobb og hjemme, men når jeg skal koble av er det ingenting som slår en sen kveldstime eller to - eller tre - på en passende Nations-server - det måtte være når min helt egen PitNurse tar på neglisjeen :-) Profil og ranking finner dere på http://www.trackmania.no/forum/profile.php?mode=viewprofile&u=600Har blitt forespurt om å bli med i flere klaner, men det er kun OLD som frister. Profilen deres ser ut til å være midt i blinken for meg. Trivelige folk, og rimelig laidback - sånn skal det være! Håper dere finner plass til meg! Hilsen, NoFrills | |
|
Raggtass Consularis
Antall Innlegg : 227 Age : 53 Localisation : Kragerø Registration date : 17.10.2006
| Tema: Re: Søknad om opptak i OLD Tir Mar 06, 2007 6:32 pm | |
| | |
|