| Baner av WizKid | |
|
+4Vebbo Fosco OLD/Rommel WizKid 8 posters |
|
Av | Innlegg |
---|
OLD/Rommel Comes Domesticorum
Antall Innlegg : 1131 Age : 57 Localisation : Kristiansand Registration date : 17.10.2006
| Tema: Re: Baner av WizKid Søn Feb 25, 2007 9:49 pm | |
| Tidene forsvinner ikke om du oppdaterer den, men scoren teller ikke med på tmx ranken. | |
|
| |
WizKid Praefectus
Antall Innlegg : 500 Age : 49 Registration date : 18.10.2006
| Tema: Re: Baner av WizKid Søn Feb 25, 2007 11:18 pm | |
| Ok, digg, da håper jeg du orker å sende meg ei wax-fil Turtle | |
|
| |
Turtle Ephemera Baetidae Rhodanii
Antall Innlegg : 372 Registration date : 18.01.2007
| Tema: Re: Baner av WizKid Man Feb 26, 2007 5:03 am | |
| Kommer. Tenkte bare jeg skulle legge inn en outro. Var så kul bane. | |
|
| |
WizKid Praefectus
| Tema: Baner av WizKid Tor Mar 01, 2007 1:52 am | |
| Heisann, da har jeg laga min 3. bane. Syns den ble selv, hehe. Tror det kan være en bra rounds bane, supert om dere tester den. Ligger her | |
|
| |
Antall Innlegg : 1131 Age : 57 Localisation : Kristiansand Registration date : 17.10.2006
| Tema: Re: Baner av WizKid Tor Mar 01, 2007 3:16 am | |
| Da har jeg testet banen i 30 min. Synest den var uoversiktelig i starten, så noe mer merking hadde vært greit. Noen sikteskilt i tillegg til de blå pilene, Når banen begynner å sitte så går det greit, men som roundsbane så tror jeg ikke mange kommer til mål på første forsøk. Rimelig tricky den sjikanen med boost. Brukte noen forsøk på å få den til å sitte. Ellers så må jeg slippe opp/bremse i mange av hoppene for å ikke dra av banen. Liker best å ha noe å lande på med fullspeed, men det er nå smak og behag... trenger skills uansett. Hva angår tech så måller jeg det etter hvor vondt jeg får i tommelen . Fikk vondt av denne . Alt i alt en bra bane Wiz. Skal jobbe med authoren din i morgen . | |
|
| |
URDA Praefectus castrorum
Antall Innlegg : 337 Age : 49 Localisation : Oslo Registration date : 17.10.2006
| Tema: Re: Baner av WizKid Tor Mar 01, 2007 10:56 am | |
| Enig med Rommel... etterhvert som man har kjørt litt så kommer flyten (bortsett fra i sjikanen da ) men den bør være der for å skape Tech... Kjørte lenge på den i går.. men author er enda ikke i boks... det blir vel i dag det skal skje | |
|
| |
WizKid Praefectus
| Tema: Re: Baner av WizKid Tor Mar 01, 2007 12:58 pm | |
| Takker for tilbakemelding Author skal være veldig overkommelig, ble satt raskt da jeg skulle sende banen til URDA og jeg hadde glemt å validere den:oops: Skulle egentlig ikke legge den ut på tmx enda, men ble gjort da jeg fikk overtalt URDA til å teste den igårkveld,hehe Skjønner det med skiltingen, skal få gjort det bedre, MT pilene ble litt "fattig", er litt urutinert på det der foreløpig. Jeg er begynt å like den sjikanen faktisk,hehe, den sitter etter ei stund som rommel skrev. Ellers kan jeg se om jeg skal forlenge noen strekk etter hopp, eller evnt skilte svingene bedre, jeg syns det er litt digg å bremse seg inn i svinger (som du sier Rommel, smak og behag:D ) | |
|
| |
| Tema: Re: Baner av WizKid Tor Mar 01, 2007 1:09 pm | |
| - WizKid skrev:
Author skal være veldig overkommelig, ble satt raskt så hyggelig å høre.... brukt mye tid på banen og ikke klart det enda... | |
|
| |
WizKid Praefectus
| |
| |
WizKid Praefectus
| Tema: Re: Baner av WizKid Fre Mar 02, 2007 9:40 pm | |
| Da har jeg oppdatert TenTECHles of Air med ekstra skilt, samt at jeg har forandret litt på banen, slik at man som rommel etterlyste ikke lander for tett opp i svingene, jeg har også gjort det slik at man hoppet over den vanskelige sjikanen, alt i alt bedre flyt. Håper dere tester. TenTECHles of Air | |
|
| |
WizKid Praefectus
| Tema: Re: Baner av WizKid Tor Mar 08, 2007 3:54 am | |
| Kom på nå ikveld at jeg hadde fått et par Turtle-Wax filer til New Times. Syns den ble kjempemorsom til slutt. Kjempe om dere tester, legg gjerne igjen tilbakemelding/award på tmx , Turtle har bla lagt til morsomme lydeffekter, en super outro. Sjekk replay!. Han har også kommet med en løsning til taket før gresset som jeg syns ble bra! Takker så mye Turtle banen finner dere her | |
|
| |
WizKid Praefectus
| Tema: Re: Baner av WizKid Tir Mai 08, 2007 12:16 am | |
| Laga en ny en som jeg ble fornøyd med,dere finner den her | |
|
| |
WizKid Praefectus
| Tema: Re: Baner av WizKid Lør Mai 19, 2007 12:58 am | |
| Oppdaterte den siste banen min til det bedre tror jeg Håper dere tester den: | |
|
| |
WizKid Praefectus
| Tema: Re: Baner av WizKid Fre Jun 29, 2007 1:06 am | |
| Heisann! Da har jeg mekka en ny bane, syns den ble min beste sålangt. Måtte få lagt den ut nå, selv om jeg ikke har laget screen eller noe spennende sceenery. Ungkarsdagene mine er nå over, skal hente familien i morgen Hurtig bane, mest fullspeed med et par PS/WB svinger og noen tricky kjappe svinger. Vær våken når dere kjører, det er fort gjort å drifte ut i flere svinger Håper dere liker den Drifting Away | |
|
| |
WizKid Praefectus
| Tema: Re: Baner av WizKid Tir Jul 31, 2007 1:43 am | |
| Hei folkens! har laga en ny jeg ble fornøyd med, med min første intro/outro, samt nymotens GPS (Thx for læretimen Slarti ) ca 40 sek speed/tech: Shady Lane | |
|
| |
WizKid Praefectus
| Tema: Re: Baner av WizKid Søn Sep 09, 2007 12:39 am | |
| Da var det dags for en ny verdenspremiere WasteHeatCa 47 sek med Speed/tech fun/annoyment Håper dere tester | |
|
| |
Sponsored content
| Tema: Re: Baner av WizKid | |
| |
|
| |
| Baner av WizKid | |
|