| Baner av WizKid | |
|
+4Vebbo Fosco OLD/Rommel WizKid 8 posters |
|
Av | Innlegg |
---|
WizKid Praefectus
Antall Innlegg : 500 Age : 49 Registration date : 18.10.2006
| Tema: Min første bane Tor Feb 08, 2007 12:28 am | |
| Da har jeg laga min første bane. Ble ikke helt som jeg hadde tenkt, men syns den funker Fint om dere gidder å teste den, kom isåfall gjerne med feedback. Dere finner den her | |
|
| |
OLD/Rommel Comes Domesticorum
Antall Innlegg : 1131 Age : 57 Localisation : Kristiansand Registration date : 17.10.2006
| Tema: Re: Baner av WizKid Tor Feb 08, 2007 3:26 am | |
| Har kjørt den endel og kommet med ned på 1.00.38 Men jeg har også irritert meg endel mens jeg har spilt. Spesielt loopen i starten føler jeg er veldig random. Har bånnspeed inn i loopen. Føler jeg treffer bra, men får bråstopp når jeg lander. Lander for langt fremme i den. Ellers er den jo sykt vanskelig | |
|
| |
Fosco Miles
Antall Innlegg : 21 Age : 45 Localisation : Hole i Buskerud Registration date : 01.12.2006
| Tema: Re: Baner av WizKid Tor Feb 08, 2007 4:17 am | |
| Da har jeg testet den litt og, noen fine hopp og slidesvinger på den , ellers er jeg enig i att loopen er veldig random. Så alt i alt en brukbar førstebane | |
|
| |
Antall Innlegg : 1131 Age : 57 Localisation : Kristiansand Registration date : 17.10.2006
| Tema: Re: Baner av WizKid Tor Feb 08, 2007 9:42 am | |
| - Fosco skrev:
- Da har jeg testet den litt og, noen fine hopp og slidesvinger på den , ellers er jeg enig i att loopen er veldig random. Så alt i alt en brukbar førstebane
Det var da f... til tid du dro på den Fosco . I'm impressed | |
|
| |
| Tema: Re: Baner av WizKid Tor Feb 08, 2007 12:14 pm | |
| En annen ting jeg tenkte på er hoppet opp på veien før du svinger til høyre og hopper over platformen med alle hulla i. Kllarer du sjikanen og har god fart så lander du langt forbi "avkjørselen". Vet at det er bare å bremse i lufta, men personlig synest jeg det er litt kjipt å bli straffa om du kjører bra. Ellers har jeg hatt noen random landinger på det hoppet over platformen der... bilen bare skjærer rett v/h uten at jeg har noen god forklaring på det. Siste delen jeg liker lite er svingen og hoppet ned på gresset helt på slutten. Men det er mest pga av at det er vanskelig å vurdere pga av at alt ser svart ut og det er vanskelig å vurdere når en skal starte svingen. Det er ikke banen sin feil, men har heller med skilsa mine å gjøre | |
|
| |
Vebbo Pontifex maximus
Antall Innlegg : 756 Age : 55 Localisation : Lørenskog Registration date : 16.10.2006
| Tema: Re: Baner av WizKid Tor Feb 08, 2007 12:26 pm | |
| enig i alt ovenfor + at det bør være mere skilting.... kanskje hvis du fjerner den sjikanen som irriterer meg noe grusomt rett før randomloopen så kanskje man får nok fart slik at det ikke blir sååå random.. En krevende bane wiz, det skal du ha | |
|
| |
| |
| |
WizKid Praefectus
| Tema: Re: Baner av WizKid Tor Feb 08, 2007 1:23 pm | |
| Hehe, bra med gode konstruktive tilbakemeldinger og må si meg enig i svakhetene. innså problemene med banen etterhvert som jeg konstruerte den. Det med loopen har irritert meg mye selv, og har testa mange ulike løsninger før jeg sa meg ferdig. Testa med mange løsning før inngangen som justerer farta, med sjikanen funka den greit om jeg ga på eller tappa litt brems i svingen. Tror at litt av greia med loopen er at du må treffe slik at du lander helt i lengderetning, er du litt på skeiva så går det dårlig. Om jeg fjerna sjikanen syns jeg den ble for kjedelig og enkel Litt utfordringer trenger dere, med så mange gode sjåfører her i OLD Med sjikanen blir den litt tricky, men selv liker jeg slike partier der du må velge om du vil gutse eller safe litt. Du har også et poeng med "hoppet før hoppet" Rommel. Jeg hadde egentlig tenkt å løse den delen annerledes, men plutselig kom jeg for langt ut mot kanten av stadionet:) Orka ikke flytte hele bana bakover,hehe. Men når jeg hadde kjørt litt syns jeg egentlig det funker greit, slipper bare opp litt i lufta der. Flott med tilbakemeldinger fra dere. Banen har gitt meg ideer til andre varianter, fikk en ny ide til den loopen nå på jobb som gjør at man ikke trenger å legge inn sving på i begynnelsen, ser at det blir for små marginer før man skjærer ut i landinga | |
|
| |
| Tema: Re: Baner av WizKid Tor Feb 08, 2007 1:41 pm | |
| - WizKid skrev:
-
Du har også et poeng med "hoppet før hoppet" Rommel. Jeg hadde egentlig tenkt å løse den delen annerledes, men plutselig kom jeg for langt ut mot kanten av stadionet:) Kunne vært løst med å strekke ut banen før du hopper, slik at du hopper lengre bakfra. Eller er du helt i kanten på stadion? Husker ikke helt her jeg sitter på jobb . | |
|
| |
WizKid Praefectus
| Tema: Re: Baner av WizKid Tor Feb 08, 2007 2:47 pm | |
| - OLD/Rommel skrev:
Kunne vært løst med å strekke ut banen før du hopper, slik at du hopper lengre bakfra. Eller er du helt i kanten på stadion? Husker ikke helt her jeg sitter på jobb . Husker ikke helt selv,hehe Jeg er helt i kanten slik at jeg ikke kan komme lengre vekk fra "loop-bygget", men husker ikke om jeg er helt i kanten ut til siden. Må se på saken i kveld! | |
|
| |
Turtle Ephemera Baetidae Rhodanii
Antall Innlegg : 372 Registration date : 18.01.2007
| Tema: Re: Baner av WizKid Tor Feb 08, 2007 2:57 pm | |
| Eller du kan sende den til meg for litt Turtlewaxing. Liker sånne utfordringer. | |
|
| |
WizKid Praefectus
| Tema: Re: Baner av WizKid Tor Feb 08, 2007 3:22 pm | |
| U bet Turtle! Det hadde vært kanon. Må jeg gjøre noe med fila slik at du kan redigere den? | |
|
| |
WizKid Praefectus
| Tema: Re: Baner av WizKid Søn Feb 11, 2007 12:32 am | |
| Da har Turle igjen vært fremme med sin magiske voks, og hjulpet meg her til å få banen så smooth som mulig, thx Turtle Håper dere tester den, linken følger: OLD Lost Highway TurtleWaxed | |
|
| |
| Tema: Re: Baner av WizKid Søn Feb 11, 2007 1:58 am | |
| Blitt mye bedre, men den loopen i starten tar bort hele motivasjonen min med å være så random. Sorry | |
|
| |
WizKid Praefectus
| Tema: Re: Baner av WizKid Søn Feb 11, 2007 3:07 pm | |
| Får bare lage en bedre bane neste gang Den loopen ble litt kjip, men likevel ikke helt enig i at den ble så random Kjører bana jevnt på +-57 | |
|
| |
WizKid Praefectus
| Tema: Re: Baner av WizKid Man Feb 12, 2007 1:55 am | |
| Hehe, da er det gjort forandringer igjen Turtle har hjulpet meg med bla ny loop( med sin random-be-gone waxe ), samt at jeg har gjort noen staffasjeforandringer. Har gitt den nytt navn, banen ligger her | |
|
| |
Vebbo Pontifex maximus
Antall Innlegg : 756 Age : 55 Localisation : Lørenskog Registration date : 16.10.2006
| Tema: Re: Baner av WizKid Man Feb 12, 2007 2:47 am | |
| genialt... banen er sååå mye bedre nå kjempe bra jobb wiz, turtle også Det hjelper med litt wax vettu du lærte sikkert masse i prosessen også | |
|
| |
WizKid Praefectus
| Tema: Re: Baner av WizKid Man Feb 12, 2007 10:28 am | |
| Thx Vebbo Turtle skal ha myye av æren for banen Kjempe med hjelpen jeg fikk, lærte mye om å se løsninger, og i det å få "flyt" i banen. Utrolig digg at vi har en sånn ressurs i OLD, takk igjen Turtle | |
|
| |
karmakoma Centurio
Antall Innlegg : 149 Age : 51 Localisation : Nesodden Registration date : 17.10.2006
| |
| |
WizKid Praefectus
| Tema: Re: Baner av WizKid Ons Feb 14, 2007 11:07 am | |
| Thx Karma Kommer nok til å prøve å lage flere ja,moro å leke seg i editor | |
|
| |
Usstan Centurio
Antall Innlegg : 137 Age : 56 Localisation : Oslo Registration date : 09.01.2007
| Tema: Re: Baner av WizKid Ons Feb 14, 2007 1:14 pm | |
| - WizKid skrev:
- Kommer nok til å prøve å lage flere ja,moro å leke seg i editor
Helt enig der Wiz Nå er jeg snart så lei av at jeg ikke kan lage TMN baner (eller spille TMN også) at jeg setter opp en ny maskin med XP og kun TMN | |
|
| |
WizKid Praefectus
| Tema: New Times Lør Feb 24, 2007 3:12 am | |
| Har mekka en bane ikveld. Syns den ble ganske morsom å kjøre. Om dere føler for å teste, finner dere den her | |
|
| |
| Tema: Re: Baner av WizKid Søn Feb 25, 2007 12:07 am | |
| Fin bane Wiz. Award er gitt. Skal jeg pirke på noe må det være at jeg hater de hulla i den svarte plattformen :-) | |
|
| |
Turtle Ephemera Baetidae Rhodanii
Antall Innlegg : 372 Registration date : 18.01.2007
| Tema: Re: Baner av WizKid Søn Feb 25, 2007 8:58 pm | |
| Artig bane dette WizKid! Overraskende høy kvalitet på design og utfordringene sto i kø. Overraskende fordi det er heller sjelden at author har planlagt og testet såpass mye som det tydeligvis er gjort her. Må si at jeg hadde det gøy når jeg kjørte denne gitt. Klarte ikke å dy meg og lekte litt med den i editor, hehe. Grunnen til det var mange coppers og noen "småfeil". Forandret ikke banen (som viste seg å være bortimot perfekt), men en del på designet rundt + MT i loopen som ikke var helt topp. Var moro det også. | |
|
| |
WizKid Praefectus
| Tema: Re: Baner av WizKid Søn Feb 25, 2007 9:43 pm | |
| Thx Rommel! Ang de hulla i de svarte plattformene kunne jeg ikke vært mere enig! Irriterende at det ikke går an å lage hele plattformer som ikke trenger å stå på bakken. Thx Turtle! Når det gjelder planlegging og testing så hadde jeg tydeligvis flaks, gjorde banen ganske fort unna Begynte med mål og jobba meg oppover Tar gjerne imot turtlewax-fila Turtle om jeg da laster opp banen på nytt på tmx, blir da tidene som rommel og fosco har lagt inn borte? har ikke lyst til det Kult at dere likte den, inspirerer til nye forsøk | |
|
| |
Sponsored content
| Tema: Re: Baner av WizKid | |
| |
|
| |
| Baner av WizKid | |
|