Overaged Lucky Drivers
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

Velkommen til Overaged Lucky Drivers

IndeksIndeks  PortalePortale  GalleryGallery  ReglerRegler  Latest imagesLatest images  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

Baner på bOLD

Go down 
+3
Raggtass
Usstan
Turtle
7 posters
AvInnlegg
Turtle
Ephemera Baetidae Rhodanii
Ephemera Baetidae Rhodanii
Turtle

Antall Innlegg : 372
Registration date : 18.01.2007

Baner på bOLD Empty
PosteTema: Baner på bOLD   Baner på bOLD EmptyMan Feb 19, 2007 1:54 pm

Hei folkens!

Vi har jo takket være en svært så oppofrende sjef en megabra server som kommer til å bli enda bedre når alle stats er på plass. Det jeg lurer på er følgende:
Ettersom TM.no og Maniacs er borte og disse var svært populære, skulle vi kanskje legge inn noen av de mest populære banene fra disse? Det var mange som kjørte Maniacs pga banene som lå der. Så også meg. Savner disse ganske så mye. Har pga teflonhjerne glemt navnene på de fleste så jeg lasta ned 147 baner som jeg hadde registrert rekord på på TM.no. Så nå går jeg gjennom dem for å finne de som lå der slik at jeg har full oversikt. Jeg vet at vi må betale for å få flere slots på serveren dersom den blir mer poppis, men jeg er hvertfall villig til å spytte i noen kroner. Er nemlig overbevist om at slik det er i dag så går antallet TMN-spillere ned pga. alt for ustabile servere med alt for mye og for ofte utskiftninger av baner. Jeg mener ikke at vi skal kopiere f.eks. Maniacs, men hvertfall bruke de mest populære. AnGel, Convivial, Vusch Way, A Dash of Speed, Call me smooth osv... + noen egenkonstruerte og noen av de beste som vi allerede har på serveren.

Jeg mener altså at de fleste helst vil kjøre baner de kjenner og kan for virkelig å ha det gøy. Hva mener dere?
Til Toppen Go down
Usstan
Centurio
Centurio
Usstan

Antall Innlegg : 137
Registration date : 09.01.2007

Baner på bOLD Empty
PosteTema: Re: Baner på bOLD   Baner på bOLD EmptyMan Feb 19, 2007 4:12 pm

Høres ut som en veldig god ide Turtle. Nå er jo ikke jeg den som er der ofte (Har forsatt ikke løst Vista og TMN på min egen maskin). Noen forslag fra meg vil da være Sticky Tarmac, 32 NoticeToAppear og RoundTrip ( og muligens Erebus Skulls Twisted Evil )
Til Toppen Go down
Raggtass
Consularis
Consularis
Raggtass

Antall Innlegg : 227
Registration date : 17.10.2006

Baner på bOLD Empty
PosteTema: Re: Baner på bOLD   Baner på bOLD EmptyMan Feb 19, 2007 11:21 pm

Jeg er enig med deg der Turtle. Men vi er jo så mange, så vi får vente på de andre sine synspunkter også. Vebbo har vel kanskje oversikten over mye det vil koste, men med den lille kollekten vi ga sist, så tåler vi vel en liten økning, for vi må vel si at vi har fått valuta for slantene. På den andre side, så har ikke jeg noe peiling på hvor mye arbeid det er for admin, men kanskje det er mulig å la flere hjelpe til, hvis det går, eller er ønskelig.

Ps. Jeg melder meg ikke frivillig, da jeg ikke har noen kunnskaper på det planet der. Har mer enn nok med å finne ut av hvor jeg legger nedlastede baner og slikt... Frustrasjon
Til Toppen Go down
URDA
Praefectus castrorum
Praefectus castrorum
URDA

Antall Innlegg : 337

Baner på bOLD Empty
PosteTema: Re: Baner på bOLD   Baner på bOLD EmptyTir Feb 20, 2007 1:06 am

Det hadde jo bare vært übermorro å få til en OLD"TM.no-kopi"server da old2

Blir nok sikkert litt adm for Vebbo, Rangle og gutta, men det håndterer de vel sunny Det som hadde vært ekstra kult var om de fikk til en liten statistikk på sidene våre her fra den og la opp litt OLD stemning på bot'n (PitNurse altså)...

gleder meg til fortsettelsen
Til Toppen Go down
http://www.ladruurdal.net
ICE
Tribuni Angusticlavii
Tribuni Angusticlavii
ICE

Antall Innlegg : 266

Baner på bOLD Empty
PosteTema: Re: Baner på bOLD   Baner på bOLD EmptyTir Feb 20, 2007 2:21 am

er egentlig enig med deg her turtle hadde vært kjempegøy men.....
jeg tror ikke noen eksakt kopi av tmn eller trackmaniac er tingen.
De beste (mest poppise) banene er jeg enig i at vi kan bruke.

Har så langt sett at når servern er åpen så har vi faktisk idag også mange besøkende der og det er gøy for en old1

Jeg tror vi vil tjene på å ha vår egen blanding av baner herunder også de beste fra tmn, jeg forventer at tmn kommer opp igjen etterhvert og da synes jeg det blir for dumt å ha en "klone" trackmaniacs klarer den jobben. Ville nok vært mye mere fornøyd med oss om vi klarte å beholde ca antallet som spiller på servern vår når TMN kommer tilbake. og det mener jeg vi kan, ved å fortsette å drifte servern slik vi gjør og ved å ha en hyggelig tone som vi har der inne, det tror jeg de fleste setter mere pris på en banevalget.

Raggtass skrev
Sitat :
noe peiling på hvor mye arbeid det er for admin, men kanskje det er mulig å la flere hjelpe til, hvis det går, eller er ønskelig.
Det vet ikke jeg heller, men det jeg vet og som kunne vært en fordel er å ha flere admin på serveren. Jeg merker at når det ikke er folk der med "makt" så kan miljøet der inne forsures en del og det er ikke altid f.eks en kick går igjennom, da er det en fordel å ha muligheten til å adminkicke (nytt ord funnet opp av undertegnede) Tror dere skjønner hva jeg mener alikevel Smile

Dette er bare undertegnedes mening og ikke skrevet under tvang eller utilbørlig tilvirkning fra andre

go OLD old4
Til Toppen Go down
Baspen
Quaestor sacri palatii
Quaestor sacri palatii
Baspen

Antall Innlegg : 274
Registration date : 16.10.2006

Baner på bOLD Empty
PosteTema: Re: Baner på bOLD   Baner på bOLD EmptyTir Feb 20, 2007 2:45 am

ICE skrev:
Jeg merker at når det ikke er folk der med "makt" så kan miljøet der inne forsures en del og det er ikke altid f.eks en kick går igjennom, da er det en fordel å ha muligheten til å adminkicke (nytt ord funnet opp av undertegnede) Tror dere skjønner hva jeg mener alikevel Smile

Må si meg helt enig med ICE her. Til tider er det så man kunne ønske at en hadde mulighet til å kunne bannlyse enkelte.
Til Toppen Go down
JanOngen
Centurio
Centurio
JanOngen

Antall Innlegg : 106
Registration date : 30.10.2006

Baner på bOLD Empty
PosteTema: Re: Baner på bOLD   Baner på bOLD EmptyTir Feb 20, 2007 3:05 pm

hei, ja det høres bra ut, har sett at hovedserverene er borte, så det hadde jo vært kult å ha en god norsk server fra Gammelhjem gjengen cheers, ses der etterhvert.

MVH

JanOngen
Til Toppen Go down
Sponsored content

Baner på bOLD Empty
PosteTema: Re: Baner på bOLD   Baner på bOLD Empty

Til Toppen Go down

Baner på bOLD
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-