| OLD Rumble MMVII | |
|
+21Sinner jotne Bj Vebbo Turtle Heat75 JanOngen karmakoma jan HyperNotActive ICE OLD/Reo SumS TMKjetil old/jos Raggtass Baspen OLD/Rommel URDA WizKid Ranglepung 25 posters |
|
Av | Innlegg |
---|
Vebbo Pontifex maximus
Antall Innlegg : 756 Age : 55 Localisation : Lørenskog Registration date : 16.10.2006
| Tema: Re: OLD Rumble MMVII Man Feb 19, 2007 3:29 am | |
| jeg har finregna på resultatet og ut ifra mine beregninger så slo Turtle Reo med 0.99.... så t-skjorta havner nok hos skilPADDA | |
|
| |
Raggtass Consularis
Antall Innlegg : 227 Age : 53 Localisation : Kragerø Registration date : 17.10.2006
| Tema: Re: OLD Rumble MMVII Man Feb 19, 2007 3:39 am | |
| Gratulerer til begge to, og alle de andre dektagere. Det var kjempeartig. Selv om det gikk rett i dass, raggdass for mitt vedkommende (hadde heller ikke regnet med noe annet) Mange rå kamper, og satt med nervene i høyspenn. Artig hobby det her, selv om den bedre halvdel sier noe annet. | |
|
| |
OLD/Reo Praefectus
Antall Innlegg : 541 Age : 51 Localisation : Hilton Registration date : 14.11.2006
| Tema: Re: OLD Rumble MMVII Man Feb 19, 2007 10:00 am | |
| hehe, rangle forsnakka seg litt... var det ikke han som stod for trekkningen? takk så mye gutter! | |
|
| |
jan Centurio
Antall Innlegg : 134 Age : 48 Registration date : 17.10.2006
| Tema: Re: OLD Rumble MMVII Man Feb 19, 2007 10:21 am | |
| grattis til dere! Arrangementet var helt . Selvom vi vanlig dødelige fikk til tider. Bra tiltak, og utrolig kult å se så mange OLD`ere samtidig! | |
|
| |
Vebbo Pontifex maximus
Antall Innlegg : 756 Age : 55 Localisation : Lørenskog Registration date : 16.10.2006
| Tema: Re: OLD Rumble MMVII Man Feb 19, 2007 11:40 am | |
| | |
|
| |
JanOngen Centurio
Antall Innlegg : 106 Age : 60 Registration date : 30.10.2006
| Tema: Re: OLD Rumble MMVII Tir Feb 20, 2007 3:02 pm | |
| Hallois, og takk for kampene vi hadde, det var kjempeartig å ha så mange Old's samla på en gang, og gratulerer til begge finalistene REO og VEBBO. Jeg ble da ikke sist heller på TA . MVH JanOngen | |
|
| |
old/jos Optio Centuriae
Antall Innlegg : 54 Age : 64 Localisation : Kongsberg Registration date : 17.10.2006
| Tema: Re: OLD Rumble MMVII Tir Feb 20, 2007 3:53 pm | |
| Takk for matchen gutter. Hadde mye lagg når vi kjørte ta, men de vart bedre i rounds .Virker som pc ikke takler mangen på serveren. Forresten en gammel pc over 3år. ER de noen som vet hva minimums krave for tm er. | |
|
| |
Usstan Centurio
Antall Innlegg : 137 Age : 56 Localisation : Oslo Registration date : 09.01.2007
| Tema: Re: OLD Rumble MMVII Tir Feb 20, 2007 4:15 pm | |
| Hei Jos, er ikke sikker på minimums krav, men jeg var selv på tribunen med en gammel pc, gikk dårlig til å begynne med, men etter at jeg reduserte grafikk instillingene til Low så ble alt mye bedre. | |
|
| |
Ranglepung Rector Orbis
Antall Innlegg : 564 Age : 51 Localisation : Fredrikstad Registration date : 17.10.2006
| Tema: Re: OLD Rumble MMVII Tir Feb 20, 2007 10:02 pm | |
| Flott at turneringen ble satt pris, morsommere å arrangere ting da. Så dette må vi gjenta folkens! Nå har vi fått masse ros, og det er som sagt veldig satt pris på. Men som de fleste vet så er det en lærer av best av, feil . Så vi vil veldig gjerne ha tilbakemelding på ting som dere syns kunne vært gjort annerledes eller bedre. Selv syns vi at ting gikk bra og rimelig smooth, eneste som ikke gikk som planlagt, var kåring av vinneren av TA, da regnearket mitt ikke gjorde som jeg ville. Planen var å ha den vinnern klar før Rounds begynte, men Murphys lov gjelder for TM også Den saken er derimot ordnet opp i, så ved neste turnering skal det gå som smurt. Videre ser jeg at informasjonen kunne vært klarere fra starten av, med en bedre "kokebok" om tider løp startet og hvordan vi skulle gjennomføre løpene. Dette var også tenkt å bli gjort, men jobben har krevd mye av meg i det siste. Så kom med det, ingen sak for liten så lenge den er saklig. Post enten her, eller pm meg hvis det er bedre. | |
|
| |
Claes Tiro
Antall Innlegg : 5 Registration date : 24.10.2006
| Tema: Re: OLD Rumble MMVII Lør Mar 03, 2007 6:33 pm | |
| Ser ut som dere har hatt det veldig moro | |
|
| |
Sponsored content
| Tema: Re: OLD Rumble MMVII | |
| |
|