| OLD Rumble MMVII | |
|
+21Sinner jotne Bj Vebbo Turtle Heat75 JanOngen karmakoma jan HyperNotActive ICE OLD/Reo SumS TMKjetil old/jos Raggtass Baspen OLD/Rommel URDA WizKid Ranglepung 25 posters |
|
Av | Innlegg |
---|
Ranglepung Rector Orbis
Antall Innlegg : 564 Age : 51 Localisation : Fredrikstad Registration date : 17.10.2006
| Tema: Re: OLD Rumble MMVII Fre Feb 16, 2007 3:33 pm | |
| Holder på med et par deadlines på jobben nå, men vil legge ut fullt oppsett i kveld. Tidspunkt er foreslått til 21:00 og utover. Med andre ord, hvis den blir godtatt blir det en sen kveld | |
|
| |
Turtle Ephemera Baetidae Rhodanii
Antall Innlegg : 372 Registration date : 18.01.2007
| Tema: Re: OLD Rumble MMVII Fre Feb 16, 2007 4:18 pm | |
| Passer meg bra. Jo senere det blir, jo mer våken blir jeg og forhåpentligvis er det motsatt for motstanderne. Problemet er at jeg fort kan bli slått ut før jeg blir våken. Mange som kjører svinaktig fort nå, så jeg får vel satse på slipstreaming rett før mål. Blir uansett dette her. | |
|
| |
jotne Consularis
Antall Innlegg : 335 Age : 60 Registration date : 17.10.2006
| Tema: Re: OLD Rumble MMVII Fre Feb 16, 2007 7:23 pm | |
| øøøøøøøø ikke for å virke helt bak mål men når er det det begynner dato og klokkeslett og slikt har spurt om dette før men har ikke fått svar | |
|
| |
OLD/Rommel Comes Domesticorum
Antall Innlegg : 1131 Age : 57 Localisation : Kristiansand Registration date : 17.10.2006
| Tema: Re: OLD Rumble MMVII Fre Feb 16, 2007 9:35 pm | |
| - jotne skrev:
- øøøøøøøø ikke for å virke helt bak mål men når er det det begynner dato og klokkeslett og slikt har spurt om dette før men har ikke fått svar
Søndag 18. februar kl 21 | |
|
| |
jotne Consularis
Antall Innlegg : 335 Age : 60 Registration date : 17.10.2006
| Tema: Re: OLD Rumble MMVII Fre Feb 16, 2007 9:41 pm | |
| takk Rommel | |
|
| |
Ranglepung Rector Orbis
Antall Innlegg : 564 Age : 51 Localisation : Fredrikstad Registration date : 17.10.2006
| Tema: Re: OLD Rumble MMVII Fre Feb 16, 2007 11:10 pm | |
| OK, da er på tide med en skikkelig oppdatering her. Vi vil presentere premiene i morgen, vi er skikkelig fornøyd med de. Überkaiser Vebbo har som vanlig stått på for oss. Tider: Merk at vi starter kl 21:00 på søndag. Raggtass foreslo denne tiden for lenge siden, og da det ikke er kommet noen innvendinger på den, kjører vi med den. Dette betyr at det vil bli en sen kveld som sagt. Vi skal igjennom følgende: 5 baner á 6 min med TA først, dette vil si en 45-60 min før vi har en vinner her. Som sagt så summeres tidene på hver bane, den med korteste total tid til slutt er vinner. Så er det over på Rounds (eller konkuransen for de med hår på brøstet ) Der vil det først bli et grunnspill med 2 grupper, gruppene trekkes i morgen. Det vil bli 7 stk i hver gruppe. Gruppespillet vil bli med tre baner, også trukket i morgen, til hver gruppe. Hver bane spilles først til 50, og poengene akkumuleres. De 4 med total høyest poengsum i hver gruppe går videre til kvartfinalen. Så det er vanskelig å komme videre her. Jeg har tenkt meg på tiggerferd i morgen for å se om jeg får lånt en server til gruppespillet, slik at gruppene kan kjøres samtidig. Disse vil møte hverandre i 1vs1 etter et forhåndstrekt oppsett som ikke offentliggjøres før etter grunnspillet er ferdig. Dette for å unngå strategisk kjøring. Det forhåndstrekkes for at dette skal gå så smidig som mulig. Som nevnt tidligere vil hver 1vs1- kamp bli tilegnet 3 baner. Hver av deltagerne velger bort en, og den som står igjen blir det konkurert på. Her blir det kjørt i team mode, først til 7, alternate rules. Sånn fortsetter det til finalen, og etter et ferdigtrekt oppsett. Oppsettene vil bli lagt ut på egne nettsider etterhvert, for enkelt oppslag og oversikt. Jeg ser for mag at disse kjøres på bOLD, for at flest mulig skal få sett på. Speccplasser vil bli forbeholdt OLD, men andre får komme inn hvis det er plass. Er det noe folk lurer på, eller jeg er uklar på? Let's get ready to RRRRUUUUUMMMMMMBBBBBBLLLLLLLEEEEEEEEEEE!!!!!!!!! | |
|
| |
WizKid Praefectus
Antall Innlegg : 500 Age : 49 Registration date : 18.10.2006
| Tema: Re: OLD Rumble MMVII Fre Feb 16, 2007 11:24 pm | |
| Überdigg Rangle! Kanskje er det på tide å sette pw på bOLD, kan være greit å få trent i fred fremover nå. Mange kids som driver å voter osv ( men ikke WizKid ) | |
|
| |
OLD/Reo Praefectus
Antall Innlegg : 541 Age : 51 Localisation : Hilton Registration date : 14.11.2006
| Tema: Re: OLD Rumble MMVII Fre Feb 16, 2007 11:48 pm | |
| | |
|
| |
Slartibartfast Praefectus castrorum
Antall Innlegg : 363 Age : 56 Localisation : Hammerfest Registration date : 02.02.2007
| Tema: Re: OLD Rumble MMVII Lør Feb 17, 2007 12:05 pm | |
| Sign me up for OLD Rumble MMVII Time Attack.Nå skal jeg gå å trimme rullatoren :-) | |
|
| |
OLD/Reo Praefectus
Antall Innlegg : 541 Age : 51 Localisation : Hilton Registration date : 14.11.2006
| Tema: Re: OLD Rumble MMVII Lør Feb 17, 2007 12:23 pm | |
| jeg har montert speil og kurv med loff og honning, lagt ut kamferdrops i hver sving, tar ekstra tykk bleie så pitstop ungås og satser på at blodtrykket ikke går over i rødt på meteret. | |
|
| |
old/jos Optio Centuriae
Antall Innlegg : 54 Age : 64 Localisation : Kongsberg Registration date : 17.10.2006
| Tema: Re: OLD Rumble MMVII Lør Feb 17, 2007 7:20 pm | |
| Jiiipiii sett meg opp for i morgen, Kan være med alikevel | |
|
| |
Ranglepung Rector Orbis
| Tema: Gruppene: Lør Feb 17, 2007 7:51 pm | |
| Gruppene er som følger: Gruppe 1: Vebbo WizKid Reo Heat ICE Jotne HnA JosGruppe 2: Rommel Down Turtle Baspone Ranglepung Bj RaggtassVi har laga en podcast av trekningen, den finner du her: http://ranglepung.googlepages.com/RumbleRounds.wmvJos er ikke med på den videoen, da vi regna med han hadde trekt seg. Så han ble tildelt gruppe på følgende måte: Åpnet OpenOffice Calc, og laga et tilfeldig tall med tilfeldig()- funksjonen. 0-0,5 = Gruppe 1, 0,51-1= Gruppe 2. Tallet ble 0,22. Banene som skal spilles i grunnspillet er: Black Curves II Sanctuary of Tech 3 Round TripDe ble trekt på følgende måte: Alle banene ble ført inn i et Calc ark, så fikk hver bane tildelt et tilfeldig tall. Disse ble generert på nytt 5 ganger i rask rekkefølge, den 5 var tellende. De banene med de tre høyeste tallene ble de ovennevnte. Da er det bare å starte hardtreningen for å komme seg videre fra gruppespillet, det er mange gode sjåfører her nå :D Dette betyr at påmelding for rounds nå er slutt, men påmelding i TA kan foregår helt til 17:00 i morgen. | |
|
| |
OLD/Reo Praefectus
| Tema: Re: OLD Rumble MMVII Lør Feb 17, 2007 8:15 pm | |
| round trip av angel death? | |
|
| |
| Tema: Re: OLD Rumble MMVII Lør Feb 17, 2007 8:45 pm | |
| - OLD/Reo skrev:
- round trip av angel death?
Av Andree RoundTrip
Sist endret av den Lør Feb 17, 2007 8:52 pm, endret 1 gang | |
|
| |
OLD/Reo Praefectus
| Tema: Re: OLD Rumble MMVII Lør Feb 17, 2007 8:50 pm | |
| ikke kødd da... finner ikke den fant den.... roundtrip i et ord then | |
|
| |
| Tema: Re: OLD Rumble MMVII Lør Feb 17, 2007 8:52 pm | |
| Fint Var litt sein i oppdateringa (gamle hjerneceller) | |
|
| |
Vebbo Pontifex maximus
Antall Innlegg : 756 Age : 55 Localisation : Lørenskog Registration date : 16.10.2006
| Tema: Re: OLD Rumble MMVII Lør Feb 17, 2007 8:56 pm | |
| | |
|
| |
Raggtass Consularis
Antall Innlegg : 227 Age : 53 Localisation : Kragerø Registration date : 17.10.2006
| Tema: Re: OLD Rumble MMVII Søn Feb 18, 2007 1:48 am | |
| | |
|
| |
Vebbo Pontifex maximus
Antall Innlegg : 756 Age : 55 Localisation : Lørenskog Registration date : 16.10.2006
| Tema: Re: OLD Rumble MMVII Søn Feb 18, 2007 2:37 am | |
| faaan hehe at du hørte det da var ikke meininga... skulle være offisiell trekning på direkten liksom loool har ledd mye av det etter at jeg hørte det gitt.... | |
|
| |
OLD/Reo Praefectus
| Tema: Re: OLD Rumble MMVII Søn Feb 18, 2007 6:21 pm | |
| lese\tale feil er det så mye av overalt.. se på nyhetene så kommer det litt av hvert. | |
|
| |
Vebbo Pontifex maximus
| Tema: Re: OLD Rumble MMVII Søn Feb 18, 2007 8:05 pm | |
| Vi har også fått låne en server til innledende i rounds av BBw00p... Utrolig bra... har jo ikke snakke noe særlig med han tidligere men han vatta opp server i går kveld/natt til oss... mulig han kan hjelpe oss i 1vs1 matchene også hvis han var hjemme. Bare å ta av seg hatten gitt pw=bolle specc=rosin foreslår at gruppe 2 møter opp der og gruppe 1 kjører på bOLD servern | |
|
| |
ICE Tribuni Angusticlavii
Antall Innlegg : 266 Age : 62 Localisation : Drammen Registration date : 17.10.2006
| Tema: Re: OLD Rumble MMVII Søn Feb 18, 2007 10:37 pm | |
| hvis vi skal bruke bOLD servern er det mulig å få satt den opp også, er bare 25 minutter igjen til start.. Vi venter i spenning flere stykker der nå Selv har jeg ett hemmelig våpen i dag, fant en pakke med superfett til rullatoren liggende på gamlehjemmet, så de som savner den, er jeg som har brukt den opp | |
|
| |
Ranglepung Rector Orbis
| Tema: Re: OLD Rumble MMVII Søn Feb 18, 2007 11:42 pm | |
| Bare til oppklaring!! Vi vil først kjøre TA på vår faste server. Denne er satt opp nå med riktige baner. Så er det Rounds med en gang TA er ferdig. Skal prøve å få annonsert litt underveis. Round blir slik: Gruppe 1 spiller på vår server, denne vil bli restartet etter TA er ferdig. Gruppe 2 går på bOLD serveren. Etter at de rundene, vil det bli publisert en link her, der oppsettet er ført inn, og banene er ført opp. Jeg og Vebbo vil være tilgjengelig for info hvis det trengs I utgangspunktet vil vi kjøre alle 1 vs 1 på serveren til Woop, da den har jukebox. Resultater TA ligger her: http://spreadsheets.google.com/pub?key=prCC_uwZ20PAAYSTv2Lf4CwTidene er ennå ikke summert, vil bli i løpet av natta/morgenen. Rounds oppsett: http://spreadsheets.google.com/pub?key=prCC_uwZ20PBaHwfU-ab6aQ | |
|
| |
ICE Tribuni Angusticlavii
Antall Innlegg : 266 Age : 62 Localisation : Drammen Registration date : 17.10.2006
| Tema: Re: OLD Rumble MMVII Man Feb 19, 2007 2:35 am | |
| | |
|
| |
HyperNotActive Centurio
Antall Innlegg : 151 Age : 62 Localisation : Oslo Registration date : 21.10.2006
| Tema: Re: OLD Rumble MMVII Man Feb 19, 2007 3:08 am | |
| Selvfølgelig måtte den satanihelvetes forbanna pcjævelskapdritten ta kvelden. eneste jeg får starta er windows i sikkermodus og det er ikke alltid det starter heller. Når jeg prøvde å starte tmn så krasja hele dritten. Allt låste seg totalt. Problemet er der uannsett om jeg kjører linux eller windows og det kommer og går. noen ganger virker det ok og andre ganger ikke. Lørdag kjørte jeg i mange timer uten problemer, i dag virka det ikke. I morra virker det helt sikkert. | |
|
| |
Sponsored content
| Tema: Re: OLD Rumble MMVII | |
| |
|
| |
| OLD Rumble MMVII | |
|