Overaged Lucky Drivers
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

Velkommen til Overaged Lucky Drivers

IndeksIndeks  PortalePortale  GalleryGallery  ReglerRegler  Latest imagesLatest images  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

God Jul til alle!

Go down 
+12
karmakoma
Sinner
OLD/FastAss
jotne
ICE
old/jos
Raggtass
Vebbo
OLD/Reo
SumS
OLD/Rommel
WizKid
16 posters
AvInnlegg
WizKid
Praefectus
Praefectus
WizKid

Antall Innlegg : 500
Registration date : 18.10.2006

God Jul til alle! Empty
PosteTema: God Jul til alle!   God Jul til alle! EmptyFre Des 22, 2006 4:54 pm

Da har jeg surfa på nettet, spist julekaker,drukket kaffe og prata mye skjit på kollegaene på jobb i noen timer, så da sier jeg meg fornøyd med dagen og tar juleferie santa
Drar til svigers i jula, så det blir ingen spilling på meg før tidligst 3. juledag.
Håper jeg ser mange av dere på nettet de resterende romjulsdagene Very Happy
Inntil da vil jeg ønske dere alle en knakende god jul! rendeer
Til Toppen Go down
OLD/Rommel
Comes Domesticorum
Comes Domesticorum
OLD/Rommel

Antall Innlegg : 1131
Registration date : 17.10.2006

God Jul til alle! Empty
PosteTema: Re: God Jul til alle!   God Jul til alle! EmptyFre Des 22, 2006 5:09 pm

Har hatt julefri i en uke allerede Smile . Skal og til svigers å feire jul i år. Er innom innimellom regner jeg med. Er "heldigvis" ferdig med URDA's dagseddel for noen år siden Laughing , så jeg har tid til litt TMN:lol!: .

God jul til alle på gamlehjemmet:santa:

OLD/Rommel
Til Toppen Go down
http://www.teamold.no
SumS
Centurio
Centurio

Antall Innlegg : 164

God Jul til alle! Empty
PosteTema: Re: God Jul til alle!   God Jul til alle! EmptyFre Des 22, 2006 5:31 pm

hadde siste dag på skolen i går Very Happy men var der ikke så lenge da Glede...
snart ferdig med julegavene, rommet er vaska og gavene er nesten pakka inn Razz.
skal feire hos bestemor med hele familien på mammas side:S blir 15stk elns, evig mas^^

GOD JUL santa Håper du og dine får det dere ønsker dere til jul Wink

Hilsen JuleSumS:afro:
Til Toppen Go down
http://www.Klanen.no
OLD/Reo
Praefectus
Praefectus
OLD/Reo

Antall Innlegg : 541
Registration date : 14.11.2006

God Jul til alle! Empty
PosteTema: Re: God Jul til alle!   God Jul til alle! EmptyFre Des 22, 2006 5:52 pm

Ser ut til at det er svigers sin tur i år.... Jada her å!

vel, skal bare være hos de på julaften så ikke mye pes der med reising å sånt, 20min.. hehe

Torsdag neste uke er jeg uptagen.. 28 altså.

Dere får spise med glede og drikke med måte!

God Jul! Smile
Til Toppen Go down
Vebbo
Pontifex maximus
Pontifex maximus
Vebbo

Antall Innlegg : 756
Registration date : 16.10.2006

God Jul til alle! Empty
PosteTema: Re: God Jul til alle!   God Jul til alle! EmptyFre Des 22, 2006 6:16 pm

Henger meg på her jeg og. Kommer til å være hjemme i år, får huset fullt på julaften. Drar til sydligere strøk 29.

Regner med at det blir litt tm på far i romjula santa

gl hf alle og god jul rendeer

Razz
Til Toppen Go down
http://www.macsimum.no
Raggtass
Consularis
Consularis
Raggtass

Antall Innlegg : 227

God Jul til alle! Empty
PosteTema: Re: God Jul til alle!   God Jul til alle! EmptyFre Des 22, 2006 6:18 pm

Har kjørt 75 mil i natt, og sitter nå hos svigerforeldrene på Kyrksæterøra i trøndelag. Heldigvis har de nettverk her også, så vi sees sikkert til tider nå i julen. God jul til alle sammen. santa
Til Toppen Go down
old/jos
Optio Centuriae
Optio Centuriae
old/jos

Antall Innlegg : 54

God Jul til alle! Empty
PosteTema: Re: God Jul til alle!   God Jul til alle! EmptyFre Des 22, 2006 7:04 pm

Skal på jobb i kveld/natt ,men har fri helt til 1januar jippi. Ses sikkert på nette i santa iromjula
Til Toppen Go down
ICE
Tribuni Angusticlavii
Tribuni Angusticlavii
ICE

Antall Innlegg : 266

God Jul til alle! Empty
PosteTema: Re: God Jul til alle!   God Jul til alle! EmptyFre Des 22, 2006 8:21 pm

Henger meg på her...

God jul til alle sammen og så ses vi uti romjula eller på nyåret Smile
Til Toppen Go down
jotne
Consularis
Consularis
jotne

Antall Innlegg : 335

God Jul til alle! Empty
PosteTema: Re: God Jul til alle!   God Jul til alle! EmptyFre Des 22, 2006 9:13 pm

ja da var den tiden på året igjen, svigerfar kommer fra sverige og blir noen dager ( kona jobber i romjulen og jeg må ta meg av svigers geek ) søster`n til kona kommer og blir noen dager. fult hus og stormende jubel julaften og så kommer min familie 1 dag jul og enda mere mas og kjas. Jeg gleder meg til 2 dag nyttår så det kan bli litt stille i huset igjen og bedre tid til TM bounce
Men ikke la meg ødelegge julen for alle dere Twisted Evil , jeg må bare si FRA ALLE OSS TIL ALLE DERE MED STØRSTE ØNSKER OM EN RIKTIG GOD JUL santa
Til Toppen Go down
OLD/FastAss
Centurio
Centurio
OLD/FastAss

Antall Innlegg : 120

God Jul til alle! Empty
PosteTema: Re: God Jul til alle!   God Jul til alle! EmptyFre Des 22, 2006 11:10 pm

Jula er familie- og vennetid. Vi skal til svogers på julaften, og får hele familien til oss på 1. dag. Ellers blir det litt mekking. Dattera har bestilt flytting av PCen i jula; den har stått ved siden av min til nå. Femten år med fattern hengende over skulderen er visst nok...

Nytt tv-kort fra Hauppage pluss litt etterslep skal monteres, men jeg har lånt en prosjektør på jobben! Gjett hva den skal brukes til i romjula!

Det blir kjøring med headset, for damene mine liker ikke lyden av F1. Shocked

Ha en god (h)jul og et godt nyttår alle gamlinger m/adoptivbarn!

Hilsen Bjaas
Til Toppen Go down
http://home.online.no/~bjaas
Sinner
Centurio
Centurio
Sinner

Antall Innlegg : 126
Registration date : 17.11.2006

God Jul til alle! Empty
PosteTema: Re: God Jul til alle!   God Jul til alle! EmptyLør Des 23, 2006 12:21 am

Får hive meg med på denne julehilsningen...
Da ikke alle er så heldig å ha fullstendig ferie i hele uken, nøyer jeg meg med 2 arbeidsdager... 27. og 28. des... I tillegg har jeg en stakkars snekker som skal jobbe 3 dager for meg...
Lager bad for meg... er ikke rart jeg er i Lazy-gruppen...

Ellers blir julen ganske familiær... Middag og gave-åpning hos mamma, fylla resten av julen... (ikke helt sant da)..

GOD JUL ALLE SAMMEN santa
og
GODT NYTTÅR
Til Toppen Go down
http://www.vidark.com/
karmakoma
Centurio
Centurio
karmakoma

Antall Innlegg : 149

God Jul til alle! Empty
PosteTema: Re: God Jul til alle!   God Jul til alle! EmptyLør Des 23, 2006 12:46 am

Heisann Very Happy lenge siden sist, pc'n min Frustrasjon i forrige uke så nå sliter jeg, tror jeg får den tilbake fra rep i morgen så da er jeg tilbake cheers Skal feire jul sammen med familie på nesodden ellers blir det mye jobbing i romjula ons,tor,fre,lør bounce
GOD JUL OG GODT NYTT ÅR ALLE santa
Til Toppen Go down
HyperNotActive
Centurio
Centurio
HyperNotActive

Antall Innlegg : 151
Registration date : 21.10.2006

God Jul til alle! Empty
PosteTema: Re: God Jul til alle!   God Jul til alle! EmptyLør Des 23, 2006 1:09 am

God jul alle sammen. Skal til brodern i moss på julaften og til mor og far 1 og 2 dag. Tar bare 3 kvarter å gå til dem. Noe som passer bra etter julemiddagen. Jobber som normalt i romjula. Kommer nok til å spille like mye som vanlig. både tmn og tmu pluss andre spill.
Til Toppen Go down
URDA
Praefectus castrorum
Praefectus castrorum
URDA

Antall Innlegg : 337

God Jul til alle! Empty
PosteTema: Re: God Jul til alle!   God Jul til alle! EmptyLør Des 23, 2006 1:18 am

GOD JUL til dere alle sammen!

Nå er det endelig juleferie for min del også... det blir feiring hos svigers på selve dagen og så bærer det til fjells 1. dag.
Det som er litt tafatt er at det ikke er nett der oppe, men isteden for blåtann har jeg nå kabel til telefonen og håper det kan bli litt spilling gjennom den lol!
Til Toppen Go down
http://www.ladruurdal.net
Ranglepung
Rector Orbis
Rector Orbis
Ranglepung

Antall Innlegg : 564

God Jul til alle! Empty
PosteTema: Re: God Jul til alle!   God Jul til alle! EmptyLør Des 23, 2006 1:32 am

God jul ja gutter.

Vi kjører hele jula hjemme vi, med samling her juleaften, blir 10 stk til sammen.

Så blir det mye samvær med guttungen, da dama skal jobbe.
Gleder meg til det.

Jeg skal få prøve å spilt litt ja, så treffes sikkert.

GOD JUL santa
Til Toppen Go down
Baspen
Quaestor sacri palatii
Quaestor sacri palatii
Baspen

Antall Innlegg : 274
Registration date : 16.10.2006

God Jul til alle! Empty
PosteTema: Re: God Jul til alle!   God Jul til alle! EmptyLør Des 23, 2006 1:36 am

Reiser til Trondheim i morgen, meg og mine 2 barn med fly. Blir sikkert ikke noe stressende på Gardemoen det lol!

Kommer tilbake til Nesodden 28 des, og da er jeg klar igjen Very Happy

God jul!
Til Toppen Go down
Sponsored content

God Jul til alle! Empty
PosteTema: Re: God Jul til alle!   God Jul til alle! Empty

Til Toppen Go down

God Jul til alle!
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-