| God Jul til alle! | |
|
+12karmakoma Sinner OLD/FastAss jotne ICE old/jos Raggtass Vebbo OLD/Reo SumS OLD/Rommel WizKid 16 posters |
Av | Innlegg |
---|
WizKid Praefectus
Antall Innlegg : 500 Age : 49 Registration date : 18.10.2006
| Tema: God Jul til alle! Fre Des 22, 2006 4:54 pm | |
| Da har jeg surfa på nettet, spist julekaker,drukket kaffe og prata mye skjit på kollegaene på jobb i noen timer, så da sier jeg meg fornøyd med dagen og tar juleferie Drar til svigers i jula, så det blir ingen spilling på meg før tidligst 3. juledag. Håper jeg ser mange av dere på nettet de resterende romjulsdagene Inntil da vil jeg ønske dere alle en knakende god jul! | |
|
| |
OLD/Rommel Comes Domesticorum
Antall Innlegg : 1131 Age : 57 Localisation : Kristiansand Registration date : 17.10.2006
| Tema: Re: God Jul til alle! Fre Des 22, 2006 5:09 pm | |
| Har hatt julefri i en uke allerede . Skal og til svigers å feire jul i år. Er innom innimellom regner jeg med. Er "heldigvis" ferdig med URDA's dagseddel for noen år siden , så jeg har tid til litt TMN:lol!: . God jul til alle på gamlehjemmet:santa: OLD/Rommel | |
|
| |
SumS Centurio
Antall Innlegg : 164 Age : 35 Localisation : Lillesand Registration date : 17.10.2006
| Tema: Re: God Jul til alle! Fre Des 22, 2006 5:31 pm | |
| hadde siste dag på skolen i går men var der ikke så lenge da ... snart ferdig med julegavene, rommet er vaska og gavene er nesten pakka inn . skal feire hos bestemor med hele familien på mammas side:S blir 15stk elns, evig mas^^ GOD JUL Håper du og dine får det dere ønsker dere til jul Hilsen JuleSumS:afro: | |
|
| |
OLD/Reo Praefectus
Antall Innlegg : 541 Age : 51 Localisation : Hilton Registration date : 14.11.2006
| Tema: Re: God Jul til alle! Fre Des 22, 2006 5:52 pm | |
| Ser ut til at det er svigers sin tur i år.... Jada her å! vel, skal bare være hos de på julaften så ikke mye pes der med reising å sånt, 20min.. hehe Torsdag neste uke er jeg uptagen.. 28 altså. Dere får spise med glede og drikke med måte! God Jul! | |
|
| |
Vebbo Pontifex maximus
Antall Innlegg : 756 Age : 55 Localisation : Lørenskog Registration date : 16.10.2006
| Tema: Re: God Jul til alle! Fre Des 22, 2006 6:16 pm | |
| Henger meg på her jeg og. Kommer til å være hjemme i år, får huset fullt på julaften. Drar til sydligere strøk 29. Regner med at det blir litt tm på far i romjula gl hf alle og god jul | |
|
| |
Raggtass Consularis
Antall Innlegg : 227 Age : 53 Localisation : Kragerø Registration date : 17.10.2006
| Tema: Re: God Jul til alle! Fre Des 22, 2006 6:18 pm | |
| Har kjørt 75 mil i natt, og sitter nå hos svigerforeldrene på Kyrksæterøra i trøndelag. Heldigvis har de nettverk her også, så vi sees sikkert til tider nå i julen. God jul til alle sammen. | |
|
| |
old/jos Optio Centuriae
Antall Innlegg : 54 Age : 64 Localisation : Kongsberg Registration date : 17.10.2006
| Tema: Re: God Jul til alle! Fre Des 22, 2006 7:04 pm | |
| Skal på jobb i kveld/natt ,men har fri helt til 1januar jippi. Ses sikkert på nette i iromjula | |
|
| |
ICE Tribuni Angusticlavii
Antall Innlegg : 266 Age : 62 Localisation : Drammen Registration date : 17.10.2006
| Tema: Re: God Jul til alle! Fre Des 22, 2006 8:21 pm | |
| Henger meg på her... God jul til alle sammen og så ses vi uti romjula eller på nyåret | |
|
| |
jotne Consularis
Antall Innlegg : 335 Age : 60 Registration date : 17.10.2006
| Tema: Re: God Jul til alle! Fre Des 22, 2006 9:13 pm | |
| ja da var den tiden på året igjen, svigerfar kommer fra sverige og blir noen dager ( kona jobber i romjulen og jeg må ta meg av svigers ) søster`n til kona kommer og blir noen dager. fult hus og stormende jubel julaften og så kommer min familie 1 dag jul og enda mere mas og kjas. Jeg gleder meg til 2 dag nyttår så det kan bli litt stille i huset igjen og bedre tid til TM Men ikke la meg ødelegge julen for alle dere , jeg må bare si FRA ALLE OSS TIL ALLE DERE MED STØRSTE ØNSKER OM EN RIKTIG GOD JUL | |
|
| |
OLD/FastAss Centurio
Antall Innlegg : 120 Age : 70 Localisation : Palmekysten Registration date : 17.10.2006
| Tema: Re: God Jul til alle! Fre Des 22, 2006 11:10 pm | |
| Jula er familie- og vennetid. Vi skal til svogers på julaften, og får hele familien til oss på 1. dag. Ellers blir det litt mekking. Dattera har bestilt flytting av PCen i jula; den har stått ved siden av min til nå. Femten år med fattern hengende over skulderen er visst nok... Nytt tv-kort fra Hauppage pluss litt etterslep skal monteres, men jeg har lånt en prosjektør på jobben! Gjett hva den skal brukes til i romjula! Det blir kjøring med headset, for damene mine liker ikke lyden av F1. Ha en god (h)jul og et godt nyttår alle gamlinger m/adoptivbarn! Hilsen Bjaas | |
|
| |
Sinner Centurio
Antall Innlegg : 126 Age : 51 Registration date : 17.11.2006
| Tema: Re: God Jul til alle! Lør Des 23, 2006 12:21 am | |
| Får hive meg med på denne julehilsningen... Da ikke alle er så heldig å ha fullstendig ferie i hele uken, nøyer jeg meg med 2 arbeidsdager... 27. og 28. des... I tillegg har jeg en stakkars snekker som skal jobbe 3 dager for meg... Lager bad for meg... er ikke rart jeg er i Lazy-gruppen... Ellers blir julen ganske familiær... Middag og gave-åpning hos mamma, fylla resten av julen... (ikke helt sant da).. GOD JUL ALLE SAMMEN og GODT NYTTÅR | |
|
| |
karmakoma Centurio
Antall Innlegg : 149 Age : 51 Localisation : Nesodden Registration date : 17.10.2006
| Tema: Re: God Jul til alle! Lør Des 23, 2006 12:46 am | |
| Heisann lenge siden sist, pc'n min i forrige uke så nå sliter jeg, tror jeg får den tilbake fra rep i morgen så da er jeg tilbake Skal feire jul sammen med familie på nesodden ellers blir det mye jobbing i romjula ons,tor,fre,lør GOD JUL OG GODT NYTT ÅR ALLE | |
|
| |
HyperNotActive Centurio
Antall Innlegg : 151 Age : 62 Localisation : Oslo Registration date : 21.10.2006
| Tema: Re: God Jul til alle! Lør Des 23, 2006 1:09 am | |
| God jul alle sammen. Skal til brodern i moss på julaften og til mor og far 1 og 2 dag. Tar bare 3 kvarter å gå til dem. Noe som passer bra etter julemiddagen. Jobber som normalt i romjula. Kommer nok til å spille like mye som vanlig. både tmn og tmu pluss andre spill. | |
|
| |
URDA Praefectus castrorum
Antall Innlegg : 337 Age : 49 Localisation : Oslo Registration date : 17.10.2006
| Tema: Re: God Jul til alle! Lør Des 23, 2006 1:18 am | |
| GOD JUL til dere alle sammen!Nå er det endelig juleferie for min del også... det blir feiring hos svigers på selve dagen og så bærer det til fjells 1. dag. Det som er litt tafatt er at det ikke er nett der oppe, men isteden for blåtann har jeg nå kabel til telefonen og håper det kan bli litt spilling gjennom den | |
|
| |
Ranglepung Rector Orbis
Antall Innlegg : 564 Age : 51 Localisation : Fredrikstad Registration date : 17.10.2006
| Tema: Re: God Jul til alle! Lør Des 23, 2006 1:32 am | |
| God jul ja gutter. Vi kjører hele jula hjemme vi, med samling her juleaften, blir 10 stk til sammen. Så blir det mye samvær med guttungen, da dama skal jobbe. Gleder meg til det. Jeg skal få prøve å spilt litt ja, så treffes sikkert. GOD JUL | |
|
| |
Baspen Quaestor sacri palatii
Antall Innlegg : 274 Age : 57 Localisation : Nesodden Registration date : 16.10.2006
| Tema: Re: God Jul til alle! Lør Des 23, 2006 1:36 am | |
| Reiser til Trondheim i morgen, meg og mine 2 barn med fly. Blir sikkert ikke noe stressende på Gardemoen det Kommer tilbake til Nesodden 28 des, og da er jeg klar igjen God jul! | |
|
| |
Sponsored content
| Tema: Re: God Jul til alle! | |
| |
|
| |
| God Jul til alle! | |
|