OK, tar denne og.
Her har jeg bestetid 56:70 eller noe.
Banen:
Og som link:
http://ranglepung.googlepages.com/lost-1.gifFarger det samme som sist.
Starter med FG helt til like etter pålen mot 1. Da legger jeg inn en sladd som varer igjennom 2.
FG igjennom 3 til toppen av bakken, 5.
Her må jeg bremse litt, ellers klarer jeg ikke wallbouncen ved 6.
Denne synes jeg er veldig vanskelig, da det går fort her, og en må line opp bila så den treffer riktig.
Min erfaring er at hvis wallbouncen ikke resulterer i en line i svingen som går omtrent som tegnet, forsvinner besparelsen kontra oppbremsing.
Men YMMV.
Okidoki, da er den vanskeligste svingen bak oss
Her er det sekunder å hente, tror jeg.
Så er det FG helt til hoppet ved 8.
Her legger jeg inn en ørliten rotasjon mot klokken, slik at når jeg lander ved 9, kan den tas uten slipp på gassen.
Men mister en del fart i sladd da.
Denne syns jeg er veldig vanskelig å time, da rotasjonen må være ørliten, ellers er det fort gjort å lande på tvers.
Hvis dette går, er det FG igjen helt til 11.
Hvis alt det foregående har gått som beskrevet, har jeg ganske stor fart her.
Så jeg må både bremse og ha litt rolig kjøring her, ellers er det veggen.
Har ikke fått prøvd så mye med eksperimentering her, men det kan kanskje lønne seg å slippe litt mens en er i luften, slik at det er bare FG etter landing.
Anywho, FG nå helt til "bulken" mellom 13 og 14. Her slipper jeg bestendig hvis jeg har hatt et bra løp, for å safe. Råsurt å sprette av banen her, noe som er fort gjort i denne farten. Feigt, men nødvendig av hensyn til blodtrykket.
Så jeg slipper litt over denne kulen for stabilitetens skyld.
FG gjennom 14, så hard bremsing før 15 med sladd.
FG helt til midt i 17 der jeg bremser kort for å line opp bila med en sladd slik at jeg kommer over mål uten veggtreff.
Author på denne er
sinnsyk etter min mening. Har ingen anelse om hvordan jeg skal klare den tida. Men siden jeg ikke skal delta i 1 runde, trenger jeg ikke heller
Men har hørt om flere som ikke klarer ned mot author.
I det lille jeg har kjørt av denne, har det holdt med en tid ned mot 56 for å vinne.
Det var i helga, så etter hvert som folk blir flinkere, vil nok denne tida gå ned.