Overaged Lucky Drivers
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

Velkommen til Overaged Lucky Drivers

IndeksIndeks  PortalePortale  GalleryGallery  ReglerRegler  Latest imagesLatest images  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

Ja ja, så blei vi knust igjen...

Go down 
+2
ICE
Vebbo
6 posters
AvInnlegg
Vebbo
Pontifex maximus
Pontifex maximus
Vebbo

Antall Innlegg : 756
Registration date : 16.10.2006

Ja ja, så blei vi knust igjen... Empty
PosteTema: Ja ja, så blei vi knust igjen...   Ja ja, så blei vi knust igjen... EmptyMan Nov 06, 2006 12:35 am

Men for meg spiller det ingen rolle. Har det utrulig moro når jeg både kjører og speccer med OLD. På ei kort stønd så syns jeg vi har fått det jævli trivli her inne og jeg håper at de fleste om ikke alle også har det. Vi må innse at vår tid antagelig vis er forbi, men det er moro å kunne bite litt fra seg mot andre og det syns jeg vi klarer! Ting kan fort snu seg, det veit jeg med diverse livserfaringer hehe er jo OLD vettu afro .

Men til uka starter TNL og vi er med.... Gleder meg som ei unge til det starter.

Blir tøft å kvale til onsdag. Jeg håper jo seff at jeg kan klare å kvale inn i top 5 men føler jeg har litt dårlige odds geek . Uansett så blir det moro å følge laget nå utover høsten-vinteren Glede

Skål for OLD

jocolor
Til Toppen Go down
http://www.macsimum.no
ICE
Tribuni Angusticlavii
Tribuni Angusticlavii
ICE

Antall Innlegg : 266
Registration date : 17.10.2006

PosteTema: Re: Ja ja, så blei vi knust igjen...   Ja ja, så blei vi knust igjen... EmptyMan Nov 06, 2006 1:29 am

helt klart enig med deg Smile

Er bare gøy å spille kamp, men skulle hatt litt bedre tid til å forberede meg :S.

Blir spennende med kvalik imorgen så får vi bare se hvordan det går,
lykke til alle sammen
Til Toppen Go down
OLD/Rommel
Comes Domesticorum
Comes Domesticorum
OLD/Rommel

Antall Innlegg : 1131

PosteTema: Re: Ja ja, så blei vi knust igjen...   Ja ja, så blei vi knust igjen... EmptyMan Nov 06, 2006 3:27 am

Kvalik i morgen ICE? Tror det er på onsdag. Gleder meg som en unge jeg og. Kampene er moro. At vi får stryk kan jeg leve med. Det er ikke noen nybegynnere vi har spilt mot akkurat. Vi kommer sterkere tilbake.

OLD/Rommel
Til Toppen Go down
http://www.teamold.no
ICE
Tribuni Angusticlavii
Tribuni Angusticlavii
ICE

Antall Innlegg : 266

PosteTema: Re: Ja ja, så blei vi knust igjen...   Ja ja, så blei vi knust igjen... EmptyMan Nov 06, 2006 9:43 am

Beklager, kvaliken er på onsdag ja, ble nok litt revet med av stemningen her jeg satt. Embarassed
Til Toppen Go down
Baspen
Quaestor sacri palatii
Quaestor sacri palatii
Baspen

Antall Innlegg : 274

PosteTema: Re: Ja ja, så blei vi knust igjen...   Ja ja, så blei vi knust igjen... EmptyMan Nov 06, 2006 10:58 am

Hva gjør det vel om vi taper noe kamper!!! det er jo ikke viktig i det hele tatt. Vi har det jo moro uansett Smile Kvalikken på Onsdag og første ligakamp på Torsdag blir en høydare Cool
Til Toppen Go down
WizKid
Praefectus
Praefectus
WizKid

Antall Innlegg : 500
Registration date : 18.10.2006

PosteTema: Re: Ja ja, så blei vi knust igjen...   Ja ja, så blei vi knust igjen... EmptyMan Nov 06, 2006 3:07 pm

Ja det blir kanon! Når er første kampen da?
Hva ble forresten resultatet mot GDT?
Til Toppen Go down
Vebbo
Pontifex maximus
Pontifex maximus
Vebbo

Antall Innlegg : 756

PosteTema: Re: Ja ja, så blei vi knust igjen...   Ja ja, så blei vi knust igjen... EmptyMan Nov 06, 2006 3:30 pm

tror sluttresultatet ble 35-9 (rett meg hvis jeg husker feil). Vi fulgte de helt til døra på Tick Tech hvor stillingen ble 7-6 (utrolig morsom runde), men etter det ble det overkjøring...
Til Toppen Go down
http://www.macsimum.no
jan
Centurio
Centurio
jan

Antall Innlegg : 134

PosteTema: Re: Ja ja, så blei vi knust igjen...   Ja ja, så blei vi knust igjen... EmptyTir Nov 07, 2006 11:41 am

Stemmer greitd et vebbo.. vi fikk litt juling til tider.
Men på tick tech var vi jo absolutt på høyden, og bare tilfeldig at vi ikke dro den i land.

men men..
morro!!! det var det
Til Toppen Go down
Sponsored content

PosteTema: Re: Ja ja, så blei vi knust igjen...   Ja ja, så blei vi knust igjen... Empty

Til Toppen Go down

Ja ja, så blei vi knust igjen...
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» TMN cup igjen gitt!!
» OLD/ vs RS:/
» Noen som kjenner seg igjen?