| Ja ja, så blei vi knust igjen... | |
|
|
Av | Innlegg |
---|
Vebbo Pontifex maximus
Antall Innlegg : 756 Age : 55 Localisation : Lørenskog Registration date : 16.10.2006
| Tema: Ja ja, så blei vi knust igjen... Man Nov 06, 2006 12:35 am | |
| Men for meg spiller det ingen rolle. Har det utrulig moro når jeg både kjører og speccer med OLD. På ei kort stønd så syns jeg vi har fått det jævli trivli her inne og jeg håper at de fleste om ikke alle også har det. Vi må innse at vår tid antagelig vis er forbi, men det er moro å kunne bite litt fra seg mot andre og det syns jeg vi klarer! Ting kan fort snu seg, det veit jeg med diverse livserfaringer hehe er jo OLD vettu . Men til uka starter TNL og vi er med.... Gleder meg som ei unge til det starter. Blir tøft å kvale til onsdag. Jeg håper jo seff at jeg kan klare å kvale inn i top 5 men føler jeg har litt dårlige odds . Uansett så blir det moro å følge laget nå utover høsten-vinteren Skål for OLD | |
|
| |
ICE Tribuni Angusticlavii
Antall Innlegg : 266 Age : 62 Localisation : Drammen Registration date : 17.10.2006
| Tema: Re: Ja ja, så blei vi knust igjen... Man Nov 06, 2006 1:29 am | |
| helt klart enig med deg Er bare gøy å spille kamp, men skulle hatt litt bedre tid til å forberede meg :S. Blir spennende med kvalik imorgen så får vi bare se hvordan det går, lykke til alle sammen | |
|
| |
OLD/Rommel Comes Domesticorum
Antall Innlegg : 1131 Age : 57 Localisation : Kristiansand Registration date : 17.10.2006
| Tema: Re: Ja ja, så blei vi knust igjen... Man Nov 06, 2006 3:27 am | |
| Kvalik i morgen ICE? Tror det er på onsdag. Gleder meg som en unge jeg og. Kampene er moro. At vi får stryk kan jeg leve med. Det er ikke noen nybegynnere vi har spilt mot akkurat. Vi kommer sterkere tilbake. OLD/Rommel | |
|
| |
ICE Tribuni Angusticlavii
Antall Innlegg : 266 Age : 62 Localisation : Drammen Registration date : 17.10.2006
| Tema: Re: Ja ja, så blei vi knust igjen... Man Nov 06, 2006 9:43 am | |
| Beklager, kvaliken er på onsdag ja, ble nok litt revet med av stemningen her jeg satt. | |
|
| |
Baspen Quaestor sacri palatii
Antall Innlegg : 274 Age : 57 Localisation : Nesodden Registration date : 16.10.2006
| Tema: Re: Ja ja, så blei vi knust igjen... Man Nov 06, 2006 10:58 am | |
| Hva gjør det vel om vi taper noe kamper!!! det er jo ikke viktig i det hele tatt. Vi har det jo moro uansett Kvalikken på Onsdag og første ligakamp på Torsdag blir en høydare | |
|
| |
WizKid Praefectus
Antall Innlegg : 500 Age : 49 Registration date : 18.10.2006
| Tema: Re: Ja ja, så blei vi knust igjen... Man Nov 06, 2006 3:07 pm | |
| Ja det blir kanon! Når er første kampen da? Hva ble forresten resultatet mot GDT? | |
|
| |
Vebbo Pontifex maximus
Antall Innlegg : 756 Age : 55 Localisation : Lørenskog Registration date : 16.10.2006
| Tema: Re: Ja ja, så blei vi knust igjen... Man Nov 06, 2006 3:30 pm | |
| tror sluttresultatet ble 35-9 (rett meg hvis jeg husker feil). Vi fulgte de helt til døra på Tick Tech hvor stillingen ble 7-6 (utrolig morsom runde), men etter det ble det overkjøring... | |
|
| |
jan Centurio
Antall Innlegg : 134 Age : 48 Registration date : 17.10.2006
| Tema: Re: Ja ja, så blei vi knust igjen... Tir Nov 07, 2006 11:41 am | |
| Stemmer greitd et vebbo.. vi fikk litt juling til tider. Men på tick tech var vi jo absolutt på høyden, og bare tilfeldig at vi ikke dro den i land. men men.. morro!!! det var det | |
|
| |
Sponsored content
| Tema: Re: Ja ja, så blei vi knust igjen... | |
| |
|
| |
| Ja ja, så blei vi knust igjen... | |
|