| OLD vs STD Kamptidspunkt? | |
|
+4OLD/Reo Petter URDA OLD/Rommel 8 posters |
Flytting av kamptidspunkt STC4 runde 2. | Lørdag passer for meg! | | 27% | [ 3 ] | Lørdag passer ikke for meg! | | 73% | [ 8 ] |
| Antall stemmer : 11 | | Poll closed |
|
Av | Innlegg |
---|
OLD/Rommel Comes Domesticorum
Antall Innlegg : 1131 Age : 57 Localisation : Kristiansand Registration date : 17.10.2006
| Tema: OLD vs STD Kamptidspunkt? Ons Okt 10, 2007 9:57 pm | |
| STD har spillere spredt rundt på kloden (USA, NZ, Europa), og de har anmodet oss om å flytte kampstart til lørdag kveld. Søndag passer ikke for de, da det er NC3, og mandag kl 2100 vil si tirsdag morgen i australia (skole osv). I utgangspunktet så er jo vi snille og fleksible og alt det der, men lørdag regner jeg med at familiene står i fokus siden dere har sittet oppe hele fredagsnatten med TMN og OLNT 2. Men kjører en poll på det, så får vi se. For oss innebærer flytting følgende: Kval fredag klokken 2100! Kamp lørdag klokken 2200!
Minner også om at alle i OLD/ nå er meldt inn i lineup, så her kan alle stemme (med untak av de som ikke er OLD og som leser dette).
Avstemningen er enkel. Passer dette for deg/ Passer dette ikke for deg. Venligst stem! | |
|
| |
URDA Praefectus castrorum
Antall Innlegg : 337 Age : 49 Localisation : Oslo Registration date : 17.10.2006
| Tema: Re: OLD vs STD Kamptidspunkt? Ons Okt 10, 2007 10:07 pm | |
| passer ikke for min del.. da sitter jeg i ett skalldyrslag og koser meg med godt drikke osv | |
|
| |
Petter Procurator
Antall Innlegg : 413 Age : 57 Localisation : Utskarpen/Nordland Registration date : 02.03.2007
| Tema: Re: OLD vs STD Kamptidspunkt? Ons Okt 10, 2007 10:32 pm | |
| Er det ikke regler å forholde seg til her da? Uansett så mener jeg at disse kampene skal gå på mandag slik turneringen ble satt opp. Har de meldt seg på uten å ta høyde for dette, får de bare ta følgene. Skulle alle flytte til den dagen de ville blir det bare rot. | |
|
| |
OLD/Reo Praefectus
Antall Innlegg : 541 Age : 51 Localisation : Hilton Registration date : 14.11.2006
| Tema: Re: OLD vs STD Kamptidspunkt? Ons Okt 10, 2007 10:34 pm | |
| jeg skal klare å stille men, blir mye på 2 dager. skal i bursdag på lørdagen også, men er hjemme til kl 22 hvis jeg må kjøre. | |
|
| |
STDAlex Tiro
Antall Innlegg : 3 Age : 36 Registration date : 09.10.2007
| Tema: Re: OLD vs STD Kamptidspunkt? Tor Okt 11, 2007 12:25 am | |
| - Petter skrev:
- Er det ikke regler å forholde seg til her da?
Uansett så mener jeg at disse kampene skal gå på mandag slik turneringen ble satt opp. Har de meldt seg på uten å ta høyde for dette, får de bare ta følgene. Skulle alle flytte til den dagen de ville blir det bare rot. Når vi meldte oss på så var vi fullt klar over at kampene skal gå på mandag, og reglene sier vel også egentlig at kampene i innledende runde ikke kan flyttes. Vi har ikke noe problem med å stille lag på mandag (med mindre det har skjedd noe jeg ikke har fått med meg), men en del av våre beste spillere har ikke mulighet til å spille da (og for de som "kan" så er det ikke ideelt å spille 4 om natta), så TL prøver å finne en måte å få med de på matchene også. Slik jeg forstod det så skulle han snakke med dere og Bergie om det er mulig å spille kampen på lørdag, hvis det viser seg umulig så spiller vi selvfølgelig mandag kveld. | |
|
| |
Antall Innlegg : 1131 Age : 57 Localisation : Kristiansand Registration date : 17.10.2006
| Tema: Re: OLD vs STD Kamptidspunkt? Tor Okt 11, 2007 12:40 am | |
| - STDAlex skrev:
- Petter skrev:
- Er det ikke regler å forholde seg til her da?
Uansett så mener jeg at disse kampene skal gå på mandag slik turneringen ble satt opp. Har de meldt seg på uten å ta høyde for dette, får de bare ta følgene. Skulle alle flytte til den dagen de ville blir det bare rot. Når vi meldte oss på så var vi fullt klar over at kampene skal gå på mandag, og reglene sier vel også egentlig at kampene i innledende runde ikke kan flyttes. Vi har ikke noe problem med å stille lag på mandag (med mindre det har skjedd noe jeg ikke har fått med meg), men en del av våre beste spillere har ikke mulighet til å spille da (og for de som "kan" så er det ikke ideelt å spille 4 om natta), så TL prøver å finne en måte å få med de på matchene også. Slik jeg forstod det så skulle han snakke med dere og Bergie om det er mulig å spille kampen på lørdag, hvis det viser seg umulig så spiller vi selvfølgelig mandag kveld. Det er mulig å fremskynde om begge lag er enig i det. Vi skal prøve å tilfredstille dere, men om det ikke passer for oss, så blir det mandag kveld. | |
|
| |
Fantomas Tribuni Angusticlavii
Antall Innlegg : 212 Age : 55 Localisation : Nesna Registration date : 08.06.2007
| Tema: Re: OLD vs STD Kamptidspunkt? Tor Okt 11, 2007 12:40 am | |
| Det passer litt dårlig på Lørdag, men kan kanskje klare å zqueeze inn en kamp. Men ikke sikkert.. | |
|
| |
OLD/FEROCIOUS Centurio
Antall Innlegg : 131 Age : 47 Registration date : 29.06.2007
| Tema: Re: OLD vs STD Kamptidspunkt? Tor Okt 11, 2007 2:16 pm | |
| Lørdag passer dårlig, søndag kunne kanskje funket, men usikker. | |
|
| |
Vebbo Pontifex maximus
Antall Innlegg : 756 Age : 55 Localisation : Lørenskog Registration date : 16.10.2006
| Tema: Re: OLD vs STD Kamptidspunkt? Tor Okt 11, 2007 2:21 pm | |
| Lørdag passer litt dårlig for meg også... | |
|
| |
Petter Procurator
Antall Innlegg : 413 Age : 57 Localisation : Utskarpen/Nordland Registration date : 02.03.2007
| Tema: Re: OLD vs STD Kamptidspunkt? Tor Okt 11, 2007 3:53 pm | |
| Skulle jeg slippe gjennom kvallik-nåløyet, så er Lørdag utelukket for meg... | |
|
| |
| Tema: Re: OLD vs STD Kamptidspunkt? Tor Okt 11, 2007 4:43 pm | |
| Da ser jeg på vote'n at dette passer dårlig. Vi gjennomfører matchen iht reglene gitt i STC4. Dvs match på mandag kl 2030 (evt noe senere om det gjør det lettere for dem). Kvalikk blir som normalt på søndag kl 2200. | |
|
| |
Sponsored content
| Tema: Re: OLD vs STD Kamptidspunkt? | |
| |
|
| |
| OLD vs STD Kamptidspunkt? | |
|