Overaged Lucky Drivers
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.


Velkommen til Overaged Lucky Drivers
 
IndeksIndeks  PortalePortale  GalleryGallery  ReglerRegler  Latest imagesLatest images  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 OLD vs STD Kamptidspunkt?

Go down 
+4
OLD/Reo
Petter
URDA
OLD/Rommel
8 posters

Flytting av kamptidspunkt STC4 runde 2.
Lørdag passer for meg!
OLD vs STD Kamptidspunkt? Vote_lcap27%OLD vs STD Kamptidspunkt? Vote_rcap
 27% [ 3 ]
Lørdag passer ikke for meg!
OLD vs STD Kamptidspunkt? Vote_lcap73%OLD vs STD Kamptidspunkt? Vote_rcap
 73% [ 8 ]
Antall stemmer : 11
 
Poll closed

AvInnlegg
OLD/Rommel
Comes Domesticorum
Comes Domesticorum
OLD/Rommel


Antall Innlegg : 1131
Age : 56
Localisation : Kristiansand
Registration date : 17.10.2006

OLD vs STD Kamptidspunkt? Empty
PosteTema: OLD vs STD Kamptidspunkt?   OLD vs STD Kamptidspunkt? EmptyOns Okt 10, 2007 9:57 pm

STD har spillere spredt rundt på kloden (USA, NZ, Europa), og de har anmodet oss om å flytte kampstart til lørdag kveld. Søndag passer ikke for de, da det er NC3, og mandag kl 2100 vil si tirsdag morgen i australia (skole osv).
I utgangspunktet så er jo vi snille og fleksible og alt det der, men lørdag regner jeg med at familiene står i fokus siden dere har sittet oppe hele fredagsnatten med TMN og OLNT 2. Men kjører en poll på det, så får vi se. For oss innebærer flytting følgende:
Kval fredag klokken 2100!
Kamp lørdag klokken 2200!

Minner også om at alle i OLD/ nå er meldt inn i lineup, så her kan alle stemme (med untak av de som ikke er OLD og som leser dette).

Avstemningen er enkel. Passer dette for deg/ Passer dette ikke for deg.
Venligst stem!
Til Toppen Go down
http://www.teamold.no
URDA
Praefectus castrorum
Praefectus castrorum
URDA


Antall Innlegg : 337
Age : 48
Localisation : Oslo
Registration date : 17.10.2006

OLD vs STD Kamptidspunkt? Empty
PosteTema: Re: OLD vs STD Kamptidspunkt?   OLD vs STD Kamptidspunkt? EmptyOns Okt 10, 2007 10:07 pm

passer ikke for min del.. da sitter jeg i ett skalldyrslag og koser meg med godt drikke osv drunken
Til Toppen Go down
http://www.ladruurdal.net
Petter
Procurator
Procurator
Petter


Antall Innlegg : 413
Age : 57
Localisation : Utskarpen/Nordland
Registration date : 02.03.2007

OLD vs STD Kamptidspunkt? Empty
PosteTema: Re: OLD vs STD Kamptidspunkt?   OLD vs STD Kamptidspunkt? EmptyOns Okt 10, 2007 10:32 pm

Er det ikke regler å forholde seg til her da?
Uansett så mener jeg at disse kampene skal gå på mandag slik turneringen ble satt opp. Har de meldt seg på uten å ta høyde for dette, får de bare ta følgene.
Skulle alle flytte til den dagen de ville blir det bare rot.
Til Toppen Go down
OLD/Reo
Praefectus
Praefectus
OLD/Reo


Antall Innlegg : 541
Age : 51
Localisation : Hilton
Registration date : 14.11.2006

OLD vs STD Kamptidspunkt? Empty
PosteTema: Re: OLD vs STD Kamptidspunkt?   OLD vs STD Kamptidspunkt? EmptyOns Okt 10, 2007 10:34 pm

jeg skal klare å stille men, blir mye på 2 dager. skal i bursdag på lørdagen også, men er hjemme til kl 22 hvis jeg må kjøre.
Til Toppen Go down
STDAlex
Tiro
Tiro



Antall Innlegg : 3
Age : 35
Registration date : 09.10.2007

OLD vs STD Kamptidspunkt? Empty
PosteTema: Re: OLD vs STD Kamptidspunkt?   OLD vs STD Kamptidspunkt? EmptyTor Okt 11, 2007 12:25 am

Petter skrev:
Er det ikke regler å forholde seg til her da?
Uansett så mener jeg at disse kampene skal gå på mandag slik turneringen ble satt opp. Har de meldt seg på uten å ta høyde for dette, får de bare ta følgene.
Skulle alle flytte til den dagen de ville blir det bare rot.
Når vi meldte oss på så var vi fullt klar over at kampene skal gå på mandag, og reglene sier vel også egentlig at kampene i innledende runde ikke kan flyttes. Vi har ikke noe problem med å stille lag på mandag (med mindre det har skjedd noe jeg ikke har fått med meg), men en del av våre beste spillere har ikke mulighet til å spille da (og for de som "kan" så er det ikke ideelt å spille 4 om natta), så TL prøver å finne en måte å få med de på matchene også. Slik jeg forstod det så skulle han snakke med dere og Bergie om det er mulig å spille kampen på lørdag, hvis det viser seg umulig så spiller vi selvfølgelig mandag kveld. Smile
Til Toppen Go down
OLD/Rommel
Comes Domesticorum
Comes Domesticorum
OLD/Rommel


Antall Innlegg : 1131
Age : 56
Localisation : Kristiansand
Registration date : 17.10.2006

OLD vs STD Kamptidspunkt? Empty
PosteTema: Re: OLD vs STD Kamptidspunkt?   OLD vs STD Kamptidspunkt? EmptyTor Okt 11, 2007 12:40 am

STDAlex skrev:
Petter skrev:
Er det ikke regler å forholde seg til her da?
Uansett så mener jeg at disse kampene skal gå på mandag slik turneringen ble satt opp. Har de meldt seg på uten å ta høyde for dette, får de bare ta følgene.
Skulle alle flytte til den dagen de ville blir det bare rot.
Når vi meldte oss på så var vi fullt klar over at kampene skal gå på mandag, og reglene sier vel også egentlig at kampene i innledende runde ikke kan flyttes. Vi har ikke noe problem med å stille lag på mandag (med mindre det har skjedd noe jeg ikke har fått med meg), men en del av våre beste spillere har ikke mulighet til å spille da (og for de som "kan" så er det ikke ideelt å spille 4 om natta), så TL prøver å finne en måte å få med de på matchene også. Slik jeg forstod det så skulle han snakke med dere og Bergie om det er mulig å spille kampen på lørdag, hvis det viser seg umulig så spiller vi selvfølgelig mandag kveld. Smile

Det er mulig å fremskynde om begge lag er enig i det. Vi skal prøve å tilfredstille dere, men om det ikke passer for oss, så blir det mandag kveld.
Til Toppen Go down
http://www.teamold.no
Fantomas
Tribuni Angusticlavii
Tribuni Angusticlavii
Fantomas


Antall Innlegg : 212
Age : 54
Localisation : Nesna
Registration date : 08.06.2007

OLD vs STD Kamptidspunkt? Empty
PosteTema: Re: OLD vs STD Kamptidspunkt?   OLD vs STD Kamptidspunkt? EmptyTor Okt 11, 2007 12:40 am

Det passer litt dårlig på Lørdag, men kan kanskje klare å zqueeze inn en kamp. Men ikke sikkert..
Til Toppen Go down
OLD/FEROCIOUS
Centurio
Centurio
OLD/FEROCIOUS


Antall Innlegg : 131
Age : 46
Registration date : 29.06.2007

OLD vs STD Kamptidspunkt? Empty
PosteTema: Re: OLD vs STD Kamptidspunkt?   OLD vs STD Kamptidspunkt? EmptyTor Okt 11, 2007 2:16 pm

Lørdag passer dårlig, søndag kunne kanskje funket, men usikker.
Til Toppen Go down
Vebbo
Pontifex maximus
Pontifex maximus
Vebbo


Antall Innlegg : 756
Age : 55
Localisation : Lørenskog
Registration date : 16.10.2006

OLD vs STD Kamptidspunkt? Empty
PosteTema: Re: OLD vs STD Kamptidspunkt?   OLD vs STD Kamptidspunkt? EmptyTor Okt 11, 2007 2:21 pm

Lørdag passer litt dårlig for meg også...
Til Toppen Go down
http://www.macsimum.no
Petter
Procurator
Procurator
Petter


Antall Innlegg : 413
Age : 57
Localisation : Utskarpen/Nordland
Registration date : 02.03.2007

OLD vs STD Kamptidspunkt? Empty
PosteTema: Re: OLD vs STD Kamptidspunkt?   OLD vs STD Kamptidspunkt? EmptyTor Okt 11, 2007 3:53 pm

Skulle jeg slippe gjennom kvallik-nåløyet, så er Lørdag utelukket for meg...
Til Toppen Go down
OLD/Rommel
Comes Domesticorum
Comes Domesticorum
OLD/Rommel


Antall Innlegg : 1131
Age : 56
Localisation : Kristiansand
Registration date : 17.10.2006

OLD vs STD Kamptidspunkt? Empty
PosteTema: Re: OLD vs STD Kamptidspunkt?   OLD vs STD Kamptidspunkt? EmptyTor Okt 11, 2007 4:43 pm

Da ser jeg på vote'n at dette passer dårlig. Vi gjennomfører matchen iht reglene gitt i STC4. Dvs match på mandag kl 2030 (evt noe senere om det gjør det lettere for dem). Kvalikk blir som normalt på søndag kl 2200.
Til Toppen Go down
http://www.teamold.no
Sponsored content





OLD vs STD Kamptidspunkt? Empty
PosteTema: Re: OLD vs STD Kamptidspunkt?   OLD vs STD Kamptidspunkt? Empty

Til Toppen Go down
 
OLD vs STD Kamptidspunkt?
Til Toppen 
Side 1 av 1

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Overaged Lucky Drivers :: Kamper :: STC-
Gå Til: