Overaged Lucky Drivers
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.


Velkommen til Overaged Lucky Drivers
 
IndeksIndeks  PortalePortale  GalleryGallery  ReglerRegler  Latest imagesLatest images  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 SSR & OLD - Rounds, TA og samarbeid?

Go down 
AvInnlegg
lille79
Sesquiplicarius
Sesquiplicarius



Antall Innlegg : 47
Registration date : 21.05.2007

SSR & OLD - Rounds, TA og samarbeid? Empty
PosteTema: SSR & OLD - Rounds, TA og samarbeid?   SSR & OLD - Rounds, TA og samarbeid? EmptyOns Okt 10, 2007 8:34 pm

Hei godtfolk!

Satt og leste litt på tm.no idag, og fant etterhvert ut at jeg skulle ta kontakt med dere, for en av deres kjære medlemmer hadde noen veldig like tanker som det jeg har gått med en liten stund.

Forslaget mitt går ut på at SSR og OLD kunne inngå et samarbeid om en kombinert TA og Rounds-server (akkurat hvordan vi bør gjøre det kan diskuteres). Tanken var i utgangspunktet å kunne få til en server der man har litt kortere 30-45-sekunders baner av en art som går an å fullføre uten å havne på taket etter 5 sekunder. Serveren burde da være i Rounds.

Etter å ha nevnt det for Baetis så kom forslaget om at man kanskje skal kjøre Rounds til vanlig, men kanskje ha TA i 2-3 dager etter at man legger til nye baner osv. slik at man får "øvd litt" på banene og går tilbake i Rounds igjen.

Poenget mitt er at idag så finnes det vår egen SSR-server som innehar mest tech og TimeAttack, men mange av banene kunne passe godt i Rounds. Dere har deres Annoying og OLD/Week (e.l.)

Siden mange av våre medlemmer er i samme kategorien, altså kjører for å ha det ålreit med noen høydepunkter og mer seriøs trening osv. innimellom, så passer det kanskje at vi kunne samarbeide og bidra med forslag og innspill til gode roundsbaner som vi i rett under elitenivået kan trives med å kjøre.

I tillegg hadde det vært moro om vi sammen kunne gjøre noe for TM-miljøet, for føler at det mangler noe mellom Trackmaniacs (de samme banene som for 14 måneder siden), Minis og SSR-serveren.

Jeg kan godt kjøre Rounds på SSR-serveren innimellom, men syns personlig at en "spesialisert" Rounds-server hadde vært bedre enn en som veksler hver dag eller de gangene noen roper LILLE :-D.

Nå ble kanskje dette innlegget litt usammenhengende, men håper jeg fikk frem noen av hovedpunktene.

Vet at Baetis har tanker rundt dette, og tror flere av dere har gode innspill å komme med. Håper jeg kan ha kommet med et forslag som kanskje kan få lov til å utvikle seg til noe :-)

Vi snakkes old4
Til Toppen Go down
 
SSR & OLD - Rounds, TA og samarbeid?
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Rounds broblem
» OLD Rumble MMVII Rounds baneforslag
» Vinner av Rumble Rounds MMVII

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Overaged Lucky Drivers :: Generelt :: Generelt forum-
Gå Til: