| Påmelding "Overaged lucky directors contest" | |
|
|
Av | Innlegg |
---|
OLD/Rommel Comes Domesticorum
Antall Innlegg : 1131 Age : 57 Localisation : Kristiansand Registration date : 17.10.2006
| Tema: Påmelding "Overaged lucky directors contest" Ons Okt 10, 2007 1:07 pm | |
| Bidraget deres til konkurransen må postes i denne tråden. Oppsummering: Baetis Rhodani sin filmOLD/Rommel sin film
OLD/Bj sin filmOLD/Petter sin filmOLD/Vebbo sin filmOLD/URDA sin film
Sist endret av den Tor Okt 11, 2007 10:09 pm, endret 6 ganger | |
|
| |
Turtle Ephemera Baetidae Rhodanii
Antall Innlegg : 372 Registration date : 18.01.2007
| Tema: Re: Påmelding "Overaged lucky directors contest" Ons Okt 10, 2007 2:44 pm | |
| Bare kopierte fra en annen tråd jeg... "Jaja, så måtte jeg vel henge meg på konkurransen jeg også. Her er mitt første (og sannsynligvis det eneste) bidrag. Så får jeg håpe at dere liker det da. Jeg forsøkte med filefront og andre, men det ble visst bare tull. Så dere må nok dessverre bare bruke linkene. Enten høyreklikke og "lagre mål som" eller venstreklikke og vente litt. Lagde videoen i 2 størrelser så dere har valgmuligheter, men anbefaler sterkt den største! Det var neimen ikke lett å få redigert slik at når det synges "flying" så flyr bilen, men det gikk da på et vis det også. Moro, men latterlig mye frem og tilbake for en med begrensede evner. Dere får fyre løs med alt dere har av innspill til bedre resultat neste gang (hvis jeg orker da, hehe)." Stooor fil (men fortsatt under kravet på 100mg): Liten fil: Edit: Fikk jammen til filefront også. | |
|
| |
Bj Procurator
Antall Innlegg : 299 Age : 54 Localisation : Sveg i Sverige Registration date : 27.10.2006
| Tema: Re: Påmelding "Overaged lucky directors contest" Ons Okt 10, 2007 4:42 pm | |
| Wow….. Da ble man endelig ferdig etter att man oppdaget blemmerten med å legge ut filmen før tiden. Har nå sittet i 7 ½ t og bygget bane, laget replays, fikset video av replays og til slutt redigert skiten sammen med litt musikk. Videoen ble på hele 3:27 min og størrelsen ble 73mb, altså under 100mb. Filmen er nå ferdig opplastet så det eneste som gjenstår nå er selvsagt å legge ut linken til den, og den feilen gjør jeg ikke flere ganger så den kommer ikke før i morgen…….har ikke tenk å lage enda en video fordi man ikke leste reglene godt nok fra starten, men det kommer hvert fall ett bidrag fra det store utlandet Sverige i morgen. Linken kommer her etter den 12 oktober kl 0001 en gang: JailTime Edit:Humpf………så ikke endringene av reglene før nå, litt kjipt etter å ha brukt 7 1/2t på å lage en ny video når man ikke trengte det........... Edit 2:Arg, ikke rart jeg ikke hadde sett endringene dine av reglene……..de kom jo ikke før i dag kl 12:05 når jeg satt midt i redigeringen jo og mindre enn 12t før fristen…..fy deg, komme med regelendringer så sent da.
Sist endret av den Tor Okt 11, 2007 9:29 am, endret 1 gang | |
|
| |
Antall Innlegg : 1131 Age : 57 Localisation : Kristiansand Registration date : 17.10.2006
| Tema: Re: Påmelding "Overaged lucky directors contest" Ons Okt 10, 2007 6:07 pm | |
| - Bj skrev:
- …..fy deg, komme med regelendringer så sent da.
Endring og endring... har bare lempet litt på reglene slik at Baetis og Vebbo ikke skulle bli diskvalifisert fra å delta. Da følte jeg det var på sin plass å åpne opp for alle de andre også... er vel bare rett og rimelig. Om noen mener de ikke bør få delta med de filmene fordi de ble offentliggjort før fristen, så får dere sende meg en PM. | |
|
| |
Bj Procurator
Antall Innlegg : 299 Age : 54 Localisation : Sveg i Sverige Registration date : 27.10.2006
| Tema: Re: Påmelding "Overaged lucky directors contest" Ons Okt 10, 2007 6:41 pm | |
| Selvsagt skal de få levere sine videoer, var bare litt irriterende å oppdage etter at man hadde sittet og laget ny film i 7 1/2t at jeg egentlig ikke hadde trengt det og bare kunne levert det bidraget man hadde laget først. | |
|
| |
| Tema: Re: Påmelding "Overaged lucky directors contest" Ons Okt 10, 2007 6:42 pm | |
| - Bj skrev:
- Selvsagt skal de få levere sine videoer, var bare litt
irriterende å oppdage etter at man hadde sittet og laget ny film i 7 1/2t at jeg egentlig ikke hadde trengt det og bare kunne levert det bidraget man hadde laget først. Sant nok, men se det positive i det Bj, nå har du to å velge mellom, og du kan melde på den du synest er best | |
|
| |
| Tema: Re: Påmelding "Overaged lucky directors contest" Ons Okt 10, 2007 7:26 pm | |
| Benytter anledningen til å poste mitt bidrag også. Etter uendelige forsøk og mye banning fikk jeg omsider stabla på beina en film hvor lyd og bilde slutter samtidig. Skulle gjerne finredigert litt mer, men jeg er feed up av WMM Tror nok jeg blir nødt til å lære meg SONY VEGAS.. skulle vel rekke det akkurat i det trial perioden utløper Uansett her har dere mitt OLDC bidrag. Håper det faller i smak NB: Håper alle tar seg tid til å laste ned filen i orginalstørrelse og se den slik, fremfor å streame på filefront. Den anbefalingen gjelder for alle de påmeldte filmene i konkurransen | |
|
| |
Petter Procurator
Antall Innlegg : 413 Age : 57 Localisation : Utskarpen/Nordland Registration date : 02.03.2007
| Tema: Re: Påmelding "Overaged lucky directors contest" Tor Okt 11, 2007 4:02 pm | |
| Her er mitt bidrag. Den opprinnelige filmen laget jeg i Pinnacle studio. Kvaliteten ble mildt sagt Shitty. Så jeg måtte lage en litt enklere utgave i Movie Maker. Noe som tok mesteparten av dagen!! Edit: lagt den på filefront også
Sist endret av den Tor Okt 11, 2007 4:35 pm, endret 2 ganger | |
|
| |
Vebbo Pontifex maximus
Antall Innlegg : 756 Age : 55 Localisation : Lørenskog Registration date : 16.10.2006
| Tema: Re: Påmelding "Overaged lucky directors contest" Tor Okt 11, 2007 4:11 pm | |
| | |
|
| |
Turtle Ephemera Baetidae Rhodanii
Antall Innlegg : 372 Registration date : 18.01.2007
| |
| |
| Tema: Re: Påmelding "Overaged lucky directors contest" Tor Okt 11, 2007 8:16 pm | |
| Har invitert det norske TMN communityet til å være med å stemme på de beste filmene. Grunnen til det er flere: 1. Vi er en hyggelig og inkluderende klan 2. Ønsker å "opprettholde" interesse og aktivitet rundt TMN i communityet 3. Få en større og bredere "evaluering" av de innmeldte filmer Tar det for god fisk at dere ikke har noe imot det | |
|
| |
Petter Procurator
Antall Innlegg : 413 Age : 57 Localisation : Utskarpen/Nordland Registration date : 02.03.2007
| |
| |
URDA Praefectus castrorum
Antall Innlegg : 337 Age : 49 Localisation : Oslo Registration date : 17.10.2006
| Tema: Re: Påmelding "Overaged lucky directors contest" Tor Okt 11, 2007 9:58 pm | |
| | |
|
| |
Sponsored content
| Tema: Re: Påmelding "Overaged lucky directors contest" | |
| |
|
| |
| Påmelding "Overaged lucky directors contest" | |
|