Overaged Lucky Drivers
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.


Velkommen til Overaged Lucky Drivers
 
IndeksIndeks  PortalePortale  GalleryGallery  ReglerRegler  Latest imagesLatest images  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 OLD/Turtle's videoer

Go down 
+11
Duppen
Raggtass
Petter
jan
URDA
WizKid
mcDonald
Vebbo
OLD/Rommel
Bj
Turtle
15 posters
AvInnlegg
Turtle
Ephemera Baetidae Rhodanii
Ephemera Baetidae Rhodanii
Turtle


Antall Innlegg : 372
Registration date : 18.01.2007

OLD/Turtle's videoer Empty
PosteTema: OLD/Turtle's videoer   OLD/Turtle's videoer EmptyTir Okt 02, 2007 6:25 pm

Jaja, så måtte jeg vel henge meg på konkurransen jeg også. Embarassed

Her er mitt første (og sannsynligvis det eneste) bidrag. Så får jeg håpe at dere liker det da. Jeg forsøkte med filefront og andre, men det ble visst bare tull. Så dere må nok dessverre bare bruke linkene. Enten høyreklikke og "lagre mål som" eller venstreklikke og vente litt. Lagde videoen i 2 størrelser så dere har valgmuligheter, men anbefaler sterkt den største!

Det var neimen ikke lett å få redigert slik at når det synges "flying" så flyr bilen, men det gikk da på et vis det også. Moro, men latterlig mye frem og tilbake for en med begrensede evner.

Dere får fyre løs med alt dere har av innspill til bedre resultat neste gang (hvis jeg orker da, hehe).


Stooor fil (men fortsatt under kravet på 100mg):

OLD/Turtle's videoer Turtle10


Liten fil:

OLD/Turtle's videoer Turtle10


Edit: Fikk jammen til filefront også.

OLD/Turtle's videoer Turtle10


Sist endret av den Ons Okt 03, 2007 3:14 pm, endret 2 ganger
Til Toppen Go down
Bj
Procurator
Procurator
Bj


Antall Innlegg : 299
Age : 53
Localisation : Sveg i Sverige
Registration date : 27.10.2006

OLD/Turtle's videoer Empty
PosteTema: Re: OLD/Turtle's videoer   OLD/Turtle's videoer EmptyTir Okt 02, 2007 6:36 pm

wow.......... n1
Til Toppen Go down
http://www.bjsmodellflyg.se
OLD/Rommel
Comes Domesticorum
Comes Domesticorum
OLD/Rommel


Antall Innlegg : 1131
Age : 56
Localisation : Kristiansand
Registration date : 17.10.2006

OLD/Turtle's videoer Empty
PosteTema: Re: OLD/Turtle's videoer   OLD/Turtle's videoer EmptyTir Okt 02, 2007 6:55 pm

Bøyer meg i støvet allerede Baetis Smile
Foruten sykt bra kjøring, så ble jeg imponert over det balansetrikset ditt... fatter ikke åssen du får til det.
Morsomste innslag - bugsinvasion Smile

Med de skilsa der så kan du ikke mene at dette blir den eneste du lager... du er jo nødt til å hive deg med i OLDC Smile

Håper du har spart noen godsaker til det Smile

btw: filefront siden er nede, så det er vel derfor du ikke fikk lastet opp dit.
Til Toppen Go down
http://www.teamold.no
Turtle
Ephemera Baetidae Rhodanii
Ephemera Baetidae Rhodanii
Turtle


Antall Innlegg : 372
Registration date : 18.01.2007

OLD/Turtle's videoer Empty
PosteTema: Re: OLD/Turtle's videoer   OLD/Turtle's videoer EmptyTir Okt 02, 2007 7:42 pm

OLD/Rommel skrev:
Med de skilsa der så kan du ikke mene at dette blir den eneste du lager... du er jo nødt til å hive deg med i OLDC Smile
Oops har jeg gjort feil nå igjen? Trodde det var nok at jeg la den ut her og at videoen automatisk ble med i OLDC da jeg. Embarassed Skulle liksom være bidraget mitt dette. Tabbe? pale

Ellers, tusen takk for hyggelige ord! Både fra deg og Bj. Very Happy
Til Toppen Go down
Vebbo
Pontifex maximus
Pontifex maximus
Vebbo


Antall Innlegg : 756
Age : 55
Localisation : Lørenskog
Registration date : 16.10.2006

OLD/Turtle's videoer Empty
PosteTema: Re: OLD/Turtle's videoer   OLD/Turtle's videoer EmptyTir Okt 02, 2007 7:52 pm

Hva skal man si... king kanskje... Very nice artwork... Når Mr. Baetis først gjør noe så gjør han det skikkelig Very Happy Gratz med filmen... n1
Til Toppen Go down
http://www.macsimum.no
mcDonald
Centurio
Centurio
mcDonald


Antall Innlegg : 117
Age : 54
Localisation : Tromsø
Registration date : 30.04.2007

OLD/Turtle's videoer Empty
PosteTema: Re: OLD/Turtle's videoer   OLD/Turtle's videoer EmptyTir Okt 02, 2007 7:52 pm

ja ja og da var alle mine ambisjoner gruslagt Sad kan nok ikke konkurrere mot noe slikt.
bøyer meg i støvet turtle, og vet jeg har mange med meg på den. AWESOME sier jeg bare
Til Toppen Go down
OLD/Rommel
Comes Domesticorum
Comes Domesticorum
OLD/Rommel


Antall Innlegg : 1131
Age : 56
Localisation : Kristiansand
Registration date : 17.10.2006

OLD/Turtle's videoer Empty
PosteTema: Re: OLD/Turtle's videoer   OLD/Turtle's videoer EmptyTir Okt 02, 2007 8:02 pm

Turtle skrev:
Oops har jeg gjort feil nå igjen? Trodde det var nok at jeg la den ut her og at videoen automatisk ble med i OLDC da jeg. Embarassed Skulle liksom være bidraget mitt dette. Tabbe? pale

Ellers, tusen takk for hyggelige ord! Både fra deg og Bj. Very Happy

Nja... var liksom meninga at de skulle offentliggjøres 12. oktobber kl 0001.
Får 10 dager med ekstravisning du da Smile Er greit det... så vet vi nå hva vi må slå for å hevde oss i konkurransen Smile
Til Toppen Go down
http://www.teamold.no
Turtle
Ephemera Baetidae Rhodanii
Ephemera Baetidae Rhodanii
Turtle


Antall Innlegg : 372
Registration date : 18.01.2007

OLD/Turtle's videoer Empty
PosteTema: Re: OLD/Turtle's videoer   OLD/Turtle's videoer EmptyTir Okt 02, 2007 8:11 pm

Typisk en sånn røreskalle som meg! Embarassed

Trodde de skulle legges ut fra og med annonseringa og at resultatet ble offentliggjort den 12. Orker jeg mer da tro???

Og 2pro, sett igang! Vi syns alle at andre sine videoer er så mye bedre enn våre egne. Er sikker på at du har masse å bidra med så bare stå på du OK
Til Toppen Go down
WizKid
Praefectus
Praefectus
WizKid


Antall Innlegg : 500
Age : 48
Registration date : 18.10.2006

OLD/Turtle's videoer Empty
PosteTema: Re: OLD/Turtle's videoer   OLD/Turtle's videoer EmptyTir Okt 02, 2007 8:12 pm

Rett og slett vakkert Baetis! OK
Til Toppen Go down
mcDonald
Centurio
Centurio
mcDonald


Antall Innlegg : 117
Age : 54
Localisation : Tromsø
Registration date : 30.04.2007

OLD/Turtle's videoer Empty
PosteTema: Re: OLD/Turtle's videoer   OLD/Turtle's videoer EmptyTir Okt 02, 2007 8:32 pm

Turtle skrev:
Typisk en sånn røreskalle som meg! Embarassed

Trodde de skulle legges ut fra og med annonseringa og at resultatet ble offentliggjort den 12. Orker jeg mer da tro???

Og 2pro, sett igang! Vi syns alle at andre sine videoer er så mye bedre enn våre egne. Er sikker på at du har masse å bidra med så bare stå på du OK
Sad snufs snufs. er nok ingenting som kan få meg igang. (ligger forresten i fosterstilling og vugger frem og tilbake) Frustrasjon
windows moviemaker er oxo slettet fra min maskin. jaja får legge en kabal tror jeg.......hvis jeg i det hele tatt klarer å reise meg
Til Toppen Go down
URDA
Praefectus castrorum
Praefectus castrorum
URDA


Antall Innlegg : 337
Age : 48
Localisation : Oslo
Registration date : 17.10.2006

OLD/Turtle's videoer Empty
PosteTema: Re: OLD/Turtle's videoer   OLD/Turtle's videoer EmptyTir Okt 02, 2007 8:42 pm

Satan heller Baetis.... når du først bestemmer deg for noe så skal det ikke slurves nei n1

Og HVA skjer med den balanseringen da hva? hva?
.... betaler jo nesten penger for å få til det der Very Happy Tenkt deg en OLD Invasion hvor alle fra OLD står å balanserer da lol!

Uansett utrolig bra!
Til Toppen Go down
http://www.ladruurdal.net
jan
Centurio
Centurio
jan


Antall Innlegg : 134
Age : 48
Registration date : 17.10.2006

OLD/Turtle's videoer Empty
PosteTema: Re: OLD/Turtle's videoer   OLD/Turtle's videoer EmptyTir Okt 02, 2007 8:57 pm

Dette var perverst bra Baetis,, kongefilm!
Til Toppen Go down
Petter
Procurator
Procurator
Petter


Antall Innlegg : 413
Age : 57
Localisation : Utskarpen/Nordland
Registration date : 02.03.2007

OLD/Turtle's videoer Empty
PosteTema: Re: OLD/Turtle's videoer   OLD/Turtle's videoer EmptyTir Okt 02, 2007 8:59 pm

Her får vi som skal prøve oss som filmskaper litt å bryne oss på ja.... Og balansetikset er jo helt utrolig!!
Til Toppen Go down
Raggtass
Consularis
Consularis
Raggtass


Antall Innlegg : 227
Age : 53
Localisation : Kragerø
Registration date : 17.10.2006

OLD/Turtle's videoer Empty
PosteTema: Re: OLD/Turtle's videoer   OLD/Turtle's videoer EmptyTir Okt 02, 2007 9:47 pm

Gåsehud ifra ende till annen. Helt vannvittig. Måtte se den tre ganger etterhverandre, da ungene ble helt ville...
Til Toppen Go down
Duppen
Tiro
Tiro



Antall Innlegg : 8
Age : 52
Localisation : Trondheim
Registration date : 20.01.2007

OLD/Turtle's videoer Empty
PosteTema: Re: OLD/Turtle's videoer   OLD/Turtle's videoer EmptyTir Okt 02, 2007 10:07 pm

Dette er Turtle på sitt beste. Og på sine begrensede evner som han selv skriver er det nok laptopen med kanonskjermkortet han mener Smile.

Sykt bra laget.
Til Toppen Go down
Baspen
Quaestor sacri palatii
Quaestor sacri palatii
Baspen


Antall Innlegg : 274
Age : 57
Localisation : Nesodden
Registration date : 16.10.2006

OLD/Turtle's videoer Empty
PosteTema: Re: OLD/Turtle's videoer   OLD/Turtle's videoer EmptyTir Okt 02, 2007 10:13 pm

Jaja, Ord blir overflødig når en ser dette!!!
Til Toppen Go down
Kjell T. Ring
Centurio
Centurio
Kjell T. Ring


Antall Innlegg : 172
Age : 50
Localisation : Tromsø
Registration date : 05.05.2007

OLD/Turtle's videoer Empty
PosteTema: Re: OLD/Turtle's videoer   OLD/Turtle's videoer EmptyTir Okt 02, 2007 10:36 pm

"Oi, pappa, se marihøner, ka e det du ser på? Det der var skikkelig kult, kan vi se på den en gang til pliiiis?" Smile

Brutalt bra!
Til Toppen Go down
Ranglepung
Rector Orbis
Rector Orbis
Ranglepung


Antall Innlegg : 564
Age : 51
Localisation : Fredrikstad
Registration date : 17.10.2006

OLD/Turtle's videoer Empty
PosteTema: Re: OLD/Turtle's videoer   OLD/Turtle's videoer EmptyTir Okt 02, 2007 11:39 pm

Fin fin video!
Til Toppen Go down
Taco
Miles
Miles
Taco


Antall Innlegg : 13
Age : 52
Registration date : 29.09.2007

OLD/Turtle's videoer Empty
PosteTema: Re: OLD/Turtle's videoer   OLD/Turtle's videoer EmptyFre Okt 05, 2007 1:26 am

Shocked Utrolig balanse,går det ann?Så vakkert,skjønne det bare ikke.Very Happy
Til Toppen Go down
OLD/Rommel
Comes Domesticorum
Comes Domesticorum
OLD/Rommel


Antall Innlegg : 1131
Age : 56
Localisation : Kristiansand
Registration date : 17.10.2006

OLD/Turtle's videoer Empty
PosteTema: Re: OLD/Turtle's videoer   OLD/Turtle's videoer EmptyFre Okt 05, 2007 10:10 am

Vel Turtle/Baetis..... nå er det så mange som lurer på hvordan du gjennomførte balansetrikset ditt.... skal det forbli en hemmelighet?
Til Toppen Go down
http://www.teamold.no
Bj
Procurator
Procurator
Bj


Antall Innlegg : 299
Age : 53
Localisation : Sveg i Sverige
Registration date : 27.10.2006

OLD/Turtle's videoer Empty
PosteTema: Re: OLD/Turtle's videoer   OLD/Turtle's videoer EmptyFre Okt 05, 2007 7:44 pm

OLD/Rommel skrev:
Vel Turtle/Baetis..... nå er det så mange som lurer på hvordan du gjennomførte balansetrikset ditt.... skal det forbli en hemmelighet?

jeg vet, jeg vet, jeg vet, jeg vet, jeg vet, jeg vet, jeg vet, jeg vet, jeg vet, jeg vet, jeg vet, jeg vet, jeg vet, jeg vet
Til Toppen Go down
http://www.bjsmodellflyg.se
Sponsored content





OLD/Turtle's videoer Empty
PosteTema: Re: OLD/Turtle's videoer   OLD/Turtle's videoer Empty

Til Toppen Go down
 
OLD/Turtle's videoer
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» OLD/Bj's videoer
» OLD/Rommel's VIDEOER!
» OLD/Slartis videoer
» OLD/URDA's videoer

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Overaged Lucky Drivers :: Generelt :: Videoer-
Gå Til: