Antall Innlegg : 227 Age : 53 Localisation : Kragerø Registration date : 17.10.2006
Tema: Re: For dere eventuelle frustrerte Vista brukere! nå har MS.... Tir Sep 18, 2007 11:37 pm
Fikk meg ny bærbar her om dagen, med vista. Tok fem min, før den startet med å lukke seg selv pga noe greier jeg ikke skjønte bæret av.(stod noe om blue screen) Har levd sitt eget liv, så jeg må nok ringe support. Skjønner jo ikke bæret...
Down Optio Centuriae
Antall Innlegg : 60 Age : 63 Localisation : Langhus Registration date : 26.10.2006
Tema: Re: For dere eventuelle frustrerte Vista brukere! nå har MS.... Ons Sep 19, 2007 9:41 pm
At Vista i all hovedsak bare var søl sa seg selv i det øyeblikket release ble gjort. Microsoft har alltid latt brukerne gjøre kontroll av den talentløse programvaren de sender ut, og det har vi pent måtte finne oss i ettersom de mer eller mindre har vært enerådende på markedet. Det er det nå, etter dommen i UE-domstolen, forhåpentligvis slutt på. Tenk om bilene vi kjøper hadde inneholdt bare 1% av alle de bugs Microsoft inneholder? Da hadde flere enn meg stått konstant i grøfta
Sponsored content
Tema: Re: For dere eventuelle frustrerte Vista brukere! nå har MS....
For dere eventuelle frustrerte Vista brukere! nå har MS....