Overaged Lucky Drivers
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

Velkommen til Overaged Lucky Drivers

IndeksIndeks  PortalePortale  GalleryGallery  ReglerRegler  Latest imagesLatest images  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

For dere eventuelle frustrerte Vista brukere! nå har MS....

Go down 
3 posters
AvInnlegg
OLD/Reo
Praefectus
Praefectus
OLD/Reo

Antall Innlegg : 541
Registration date : 14.11.2006

For dere eventuelle frustrerte Vista brukere! nå har MS.... Empty
PosteTema: For dere eventuelle frustrerte Vista brukere! nå har MS....   For dere eventuelle frustrerte Vista brukere! nå har MS.... EmptyTir Sep 18, 2007 6:58 pm

Til Toppen Go down
Raggtass
Consularis
Consularis
Raggtass

Antall Innlegg : 227
Registration date : 17.10.2006

PosteTema: Re: For dere eventuelle frustrerte Vista brukere! nå har MS....   For dere eventuelle frustrerte Vista brukere! nå har MS.... EmptyTir Sep 18, 2007 11:37 pm

Fikk meg ny bærbar her om dagen, med vista. Tok fem min, før den startet med å lukke seg selv pga noe greier jeg ikke skjønte bæret av.(stod noe om blue screen) Har levd sitt eget liv, så jeg må nok ringe support. Skjønner jo ikke bæret...
Til Toppen Go down
Down
Optio Centuriae
Optio Centuriae
Down

Antall Innlegg : 60
Registration date : 26.10.2006

PosteTema: Re: For dere eventuelle frustrerte Vista brukere! nå har MS....   For dere eventuelle frustrerte Vista brukere! nå har MS.... EmptyOns Sep 19, 2007 9:41 pm

At Vista i all hovedsak bare var søl sa seg selv i det øyeblikket release ble gjort. Microsoft har alltid latt brukerne gjøre kontroll av den talentløse programvaren de sender ut, og det har vi pent måtte finne oss i ettersom de mer eller mindre har vært enerådende på markedet. Det er det nå, etter dommen i UE-domstolen, forhåpentligvis slutt på.
Tenk om bilene vi kjøper hadde inneholdt bare 1% av alle de bugs Microsoft inneholder? Da hadde flere enn meg stått konstant i grøfta Mad
Til Toppen Go down
Sponsored content

PosteTema: Re: For dere eventuelle frustrerte Vista brukere! nå har MS....   For dere eventuelle frustrerte Vista brukere! nå har MS.... Empty

Til Toppen Go down

For dere eventuelle frustrerte Vista brukere! nå har MS....
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» TMN i Vista Home Ultimate
» wow...husker dere......
» Lazy, hvor er dere?