Overaged Lucky Drivers
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

Velkommen til Overaged Lucky Drivers

IndeksIndeks  PortalePortale  GalleryGallery  ReglerRegler  Latest imagesLatest images  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

OLD vs OWN Golf Championship

Go down 
+4
Slartibartfast
Turtle
lille79
Vebbo
8 posters
AvInnlegg
Vebbo
Pontifex maximus
Pontifex maximus
Vebbo

Antall Innlegg : 756
Registration date : 16.10.2006

OLD vs OWN Golf Championship Empty
PosteTema: OLD vs OWN Golf Championship   OLD vs OWN Golf Championship EmptyTir Sep 04, 2007 10:47 am

Slaget stod søndag 2. september. Været var strålende men spillet manglet glans Razz. Etter de første 9 hullene så så det stygt ut for OLD's representant Vebbo da han kun hadde klart å klore seg til 8 poeng og hadde mest lyst til å sette meg på sopelimen og fly hjem igjen, RAF-duden hadde da 15 poeng og det så ganske mørkt ut...

Theres always another back nine har en eller annen kjent golf person uttalt og jaggu satte ikke Vebbo opp dampen og klinte til med både birdie og par mens det begynnte å rakne for RAF Razz. På det 18. hullet lå jeg 2 poeng bak RAF og han hadde seiern i lomma, men da hadde han en kembo drive som han slicet nesten ned på greenen på hull 1 så han måtte slå en ny en og jeg øynet muligheten. Til slutt hadde jeg en metersputt som skulle til for å komme even og den satt rett i koppen Very Happy. Enden på visa var at jeg endte på 15 poeng på back og RAF på 8 og dermed så ble resultatet (like begredelig for begge) likt.

Scoren for runden finner dere her:
http://weoem.net/portal/fetchTopicVisitor.do?subscriber=4795065511&roundkey=1188735897513
Til Toppen Go down
http://www.macsimum.no
lille79
Sesquiplicarius
Sesquiplicarius

Antall Innlegg : 47
Registration date : 21.05.2007

PosteTema: Re: OLD vs OWN Golf Championship   OLD vs OWN Golf Championship EmptyTir Sep 04, 2007 12:33 pm

Hehe... Godt å se at konkurranseinstinktet er på topp!

Tror SSR hadde tapt mot OLD i golf også Very Happy
Til Toppen Go down
Turtle
Ephemera Baetidae Rhodanii
Ephemera Baetidae Rhodanii
Turtle

Antall Innlegg : 372
Registration date : 18.01.2007

PosteTema: Re: OLD vs OWN Golf Championship   OLD vs OWN Golf Championship EmptyTir Sep 04, 2007 1:29 pm

Mulig det ja old2

Bra Vebbo! OK (selv om scoren nok kunne vært noe bedre)
Til Toppen Go down
Vebbo
Pontifex maximus
Pontifex maximus
Vebbo

Antall Innlegg : 756
Registration date : 16.10.2006

PosteTema: Re: OLD vs OWN Golf Championship   OLD vs OWN Golf Championship EmptyTir Sep 04, 2007 2:41 pm

loool, det kan man trygt si.... Var helt jævli på front 9 + at jeg bikka over 100 slag også var et nederlag....
Til Toppen Go down
http://www.macsimum.no
Slartibartfast
Praefectus castrorum
Praefectus castrorum
Slartibartfast

Antall Innlegg : 363
Registration date : 02.02.2007

PosteTema: Re: OLD vs OWN Golf Championship   OLD vs OWN Golf Championship EmptyTir Sep 04, 2007 4:30 pm

Hva i all verden er dette for en sport? Birdie, par, green, put... Høres engelsk ut, men er gresk for meg. Wink
Til Toppen Go down
OLD/Reo
Praefectus
Praefectus
OLD/Reo

Antall Innlegg : 541
Registration date : 14.11.2006

PosteTema: Re: OLD vs OWN Golf Championship   OLD vs OWN Golf Championship EmptyTir Sep 04, 2007 4:37 pm

hmm. føler meg litt utafor selv. men vet at vebbo driver vandalisme på plenene, og leker i sankassene rundt om i distriktet.
Til Toppen Go down
Sinner
Centurio
Centurio
Sinner

Antall Innlegg : 126
Registration date : 17.11.2006

PosteTema: Re: OLD vs OWN Golf Championship   OLD vs OWN Golf Championship EmptyTir Sep 04, 2007 9:09 pm

Sitat :
Birdie, par, green, put

Jeg er litt språkkyndig... selvutnevnt'Og mener dette betyr at de "Putter et par fugle på gresset".... men "dbogey+" høres vanskeligt ut... er kanskje en boggi-henger til bil... men ser ikke sammenhengen...
Til Toppen Go down
http://www.vidark.com/
OLD/FEROCIOUS
Centurio
Centurio
OLD/FEROCIOUS

Antall Innlegg : 131
Registration date : 29.06.2007

PosteTema: Re: OLD vs OWN Golf Championship   OLD vs OWN Golf Championship EmptyTor Sep 06, 2007 9:54 pm

nja... jeg kan et par ting om språk selv, og vet at "green" skal uttales grin. Så tror nok heller det er snakk om å putte et par grinende fugler et eller annet sted.

Ut fra sammenhengen så lurer jeg på om de skal puttes inn i en VW Golf eller no?
Til Toppen Go down
jotne
Consularis
Consularis
jotne

Antall Innlegg : 335
Registration date : 17.10.2006

PosteTema: Re: OLD vs OWN Golf Championship   OLD vs OWN Golf Championship EmptyFre Sep 07, 2007 10:06 am

jeg trodde det var sånn at store gutter green(er) når dem ikke klarer å putte ei feit måke i et lite hull old2
Til Toppen Go down
Sponsored content

PosteTema: Re: OLD vs OWN Golf Championship   OLD vs OWN Golf Championship Empty

Til Toppen Go down

OLD vs OWN Golf Championship
Til Toppen 
Side 1 av 1