| TheKingOfOLDs | |
|
+8WizKid Wardo McHaggis Raggtass Ranglepung jan Baspen OLD/FastAss Vebbo 12 posters |
Av | Innlegg |
---|
Vebbo Pontifex maximus
Antall Innlegg : 756 Age : 55 Localisation : Lørenskog Registration date : 16.10.2006
| Tema: TheKingOfOLDs Fre Okt 27, 2006 12:16 pm | |
| Jeg regner med at den vil komme opp allerede i dag, må først komme meg hjem og se på oppsettet Følg med på NOR serveren i dag. Jeg har snakket med Euro-gamer og de vil la oss testkjøre deres løsning i et par uker. Etter det må vi ta stilling til om vi er villige til å betale ca. 12 norske kroner pr. slot i måneden. Noen baneønsker på serveren? Rounds? TimeAttack? Litt usikker på hvilke muligheter vi har med deres løsning men jeg regner med at vi kan få til det meste... | |
|
| |
OLD/FastAss Centurio
Antall Innlegg : 120 Age : 70 Localisation : Palmekysten Registration date : 17.10.2006
| Tema: Re: TheKingOfOLDs Fre Okt 27, 2006 1:43 pm | |
| - Vebbo skrev:
- Etter det må vi ta stilling til om vi er villige til å betale ca. 12 norske kroner pr. slot i måneden.
Beklager min uvitenhet; hva er en slot og hvor mange trenger vi? 12 kroner måneden er ikke ille for noe vi trenger litt av, mens det blir verre om det er prisen pr spiller som er inne på serveren f.eks...... Men jeg er helt med på å sponse en OLD-server ("Gamlehjemmet") med litt av pensjonen! Bjaas | |
|
| |
Baspen Quaestor sacri palatii
Antall Innlegg : 274 Age : 57 Localisation : Nesodden Registration date : 16.10.2006
| Tema: Re: TheKingOfOLDs Fre Okt 27, 2006 2:15 pm | |
| jeg for min del liker best rounds, da jeg syns det er mer morsomt å kjøre i mot andre og ikke klokka. Og at det blir mer likt en kampsituasjon. Men det er som sagt bare min mening Er gjerne med å betaler noe
Sist endret av den Fre Okt 27, 2006 3:36 pm, endret 1 gang | |
|
| |
jan Centurio
Antall Innlegg : 134 Age : 48 Registration date : 17.10.2006
| Tema: Re: TheKingOfOLDs Fre Okt 27, 2006 2:33 pm | |
| Jeg er Time-Attack fan. Men Rounds er vel mer aktuellt i kamp-sammenheng.. | |
|
| |
Ranglepung Rector Orbis
Antall Innlegg : 564 Age : 51 Localisation : Fredrikstad Registration date : 17.10.2006
| Tema: Re: TheKingOfOLDs Fre Okt 27, 2006 3:22 pm | |
| - OLD/FastAss skrev:
- Vebbo skrev:
- Etter det må vi ta stilling til om vi er villige til å betale ca. 12 norske kroner pr. slot i måneden.
Beklager min uvitenhet; hva er en slot og hvor mange trenger vi? 12 kroner måneden er ikke ille for noe vi trenger litt av, mens det blir verre om det er prisen pr spiller som er inne på serveren f.eks......
Men jeg er helt med på å sponse en OLD-server ("Gamlehjemmet") med litt av pensjonen! Det er hvor mange du vil ha på serveren. Si at det er plass til 30 (holder i mine øyne) blir prisen da 30*12 (1,5 €?). Selv om det bare 5 som spiller, betaler vi for 30. Stemmer ikke det? Men jeg er også med og betaler litt for å ha en server, helt klart. | |
|
| |
jan Centurio
Antall Innlegg : 134 Age : 48 Registration date : 17.10.2006
| Tema: Re: TheKingOfOLDs Fre Okt 27, 2006 3:42 pm | |
| | |
|
| |
Vebbo Pontifex maximus
Antall Innlegg : 756 Age : 55 Localisation : Lørenskog Registration date : 16.10.2006
| Tema: Re: TheKingOfOLDs Fre Okt 27, 2006 3:43 pm | |
| da får vi eksperimentere litt.... litt rounds og litt timeattack. Klubbmesterskap må vi også få til... hvem blir den råeste OLDingen i november 06 hehe og hvordan vi gjennomfører det må vi vel ta en liten diskusjon på . vi avtaler dette med slots på forhånd.... si at vi tar 20 slots så blir det 20 pund i mnd som tilsvarer ca. 250 norske kroner i mnd... fordelt på antall medlemmer vi har så blir det urk litt usikker på hvor mange vi er men si at vi er en 15 stykker som deler på det.... så ender herligheten opp på 17 kr. i mnd. ca. 50 øre dagen.... må jo si at dette er fristende da vi også får med en serverbot som holder track på higscores etc... | |
|
| |
Antall Innlegg : 274 Age : 57 Localisation : Nesodden Registration date : 16.10.2006
| Tema: Re: TheKingOfOLDs Fre Okt 27, 2006 4:02 pm | |
| hmmm........ 50 øre pr dag!! Får begynne å spare da Tror kanskje det skal ordne seg tjener ikke så mye vi som er statsansatt vet du | |
|
| |
Raggtass Consularis
Antall Innlegg : 227 Age : 53 Localisation : Kragerø Registration date : 17.10.2006
| Tema: Re: TheKingOfOLDs Fre Okt 27, 2006 4:07 pm | |
| Dette høres jo veldig bra ut. Er med å sponser. Vi bør vel vite hvor mange som vil være med, og sette oss ordentlig inn i villkårene. Bør ha en test periode, for det virker ikke som at det er lett å få en server populær. | |
|
| |
Ranglepung Rector Orbis
Antall Innlegg : 564 Age : 51 Localisation : Fredrikstad Registration date : 17.10.2006
| Tema: Re: TheKingOfOLDs Fre Okt 27, 2006 4:30 pm | |
| - Raggtass skrev:
- Dette høres jo veldig bra ut. Er med å sponser. Vi bør vel vite hvor mange som vil være med, og sette oss ordentlig inn i villkårene. Bør ha en test periode, for det virker ikke som at det er lett å få en server populær.
For min del behøver ikke en OLD- server å være så veldig populær, den blir en plass å trene, holde kamper og interne turneringer på. Synes det finnes mange fine servere ellers, OWN, TM1 og 2 osv, og ser ingen grunn til å være i "konkuranse" med dem. Men å betale en 50- lapp i måneden for å få trent og ha en samlingsplass, er kjempevaluta for pengene. | |
|
| |
OLD/FastAss Centurio
Antall Innlegg : 120 Age : 70 Localisation : Palmekysten Registration date : 17.10.2006
| Tema: Re: TheKingOfOLDs Fre Okt 27, 2006 4:42 pm | |
| - Vebbo skrev:
- ... hvem blir den råeste OLDingen i november 06 hehe og hvordan vi gjennomfører det må vi vel ta en liten diskusjon på .
Hvis spørsmålet endres til hvem som er den eldste, så runder jeg 52 i november. Noen verre? Ellers er jeg enig med Baspone om økonomien; dette virker ikke uoverkommelig selv på en lærerlønn... Bjaas | |
|
| |
| Tema: Re: TheKingOfOLDs Fre Okt 27, 2006 10:59 pm | |
| | |
|
| |
Wardo McHaggis Tiro
Antall Innlegg : 6 Registration date : 22.10.2006
| Tema: Re: TheKingOfOLDs Lør Okt 28, 2006 2:56 am | |
| syns banene deres var helt ok jeg! noen var kanskje i lengste laget, typ 1min 20 sec som er litt mye når tid pr bane er satt til 5 min imo | |
|
| |
Raggtass Consularis
Antall Innlegg : 227 Age : 53 Localisation : Kragerø Registration date : 17.10.2006
| Tema: Re: TheKingOfOLDs Lør Okt 28, 2006 4:04 am | |
| Fikk testet serveren nå i natt, og det var stas med egen server. Dette blir nok bra. Vi var tre OLD`S som holdt det gående, men jeg feiget ut kl 03.00 mens de andre kanskje er der ennå... | |
|
| |
OLD/FastAss Centurio
| Tema: Re: TheKingOfOLDs Lør Okt 28, 2006 10:55 am | |
| - Raggtass skrev:
- Fikk testet serveren nå i natt, og det var stas med egen server. Dette blir nok bra.
Ja, dette var stas. Åtte OLD og to "gjester" på det morsomste! Når vi i tillegg snart får en offisiell innmelding fra WilliWilly som danker meg ut som OLDingen, begynner vi å merkes i landskapet. Noen av den yngre generasjon er litt misunnelige på oss. Kanskje vi skulle lage en underavdeling for wannabees? WB-OLD for eksempel. Ikke det verste å aspirere til det.... Bjaas | |
|
| |
WizKid Praefectus
Antall Innlegg : 500 Age : 49 Registration date : 18.10.2006
| Tema: Re: TheKingOfOLDs Lør Okt 28, 2006 3:18 pm | |
| Jeg er helt enig med ranglepung, for meg er det unødvendig å skulle ta opp konkurransen med andre velfungerende populære servere. For meg er det beste om vi har en server med slots nok til alle i laget, + ca 5 til. Det jeg søker etter i egen OLD-server er å ha vår egen lekegrind, for sosial kjøring, kamptrening og klubbmesterskap f.eks. Gjerne hoste kamper innimellom også. Jeg ser for meg en server som er åpen i "hverdager", og passordbeskyttet når vi finner det for godt. Som f.eks trening, matcher osv. Er også med på å betale noen kroner i mnd for herligheta Hva med ekstremt uhøytidelige KM en gang i måneden? Får vi server hadde det vært bra med en OLD(smo)bil! Vinneren av månedens mesterskap kunne fått et gull-skin til kjerra som blir hans gjeldende måned?! Et slags vandre-fallos-symbol for å holde viriliteten oppe,hehe. Og ja, må ta med at jeg syns Rounds er utrolig mye morsommere kjøring enn TA. Mye mere action og spanung | |
|
| |
Wardo McHaggis Tiro
Antall Innlegg : 6 Registration date : 22.10.2006
| Tema: Re: TheKingOfOLDs Lør Okt 28, 2006 3:23 pm | |
| opplegget med gullbil er den kuleste ideen ever!! =D | |
|
| |
URDA Praefectus castrorum
Antall Innlegg : 337 Age : 49 Localisation : Oslo Registration date : 17.10.2006
| Tema: Re: TheKingOfOLDs Lør Okt 28, 2006 4:32 pm | |
| sitter nå på hytta og skriver dette via dial-up over blåtann.. (utrolig raskt!!! ) Har da selvfølgelig ikke vært innom den nye servern vår men gleder meg som en olding... Fulgte det med en pitbabe av noe slag her?? som holder track på bestetider på baner på servern osv..? Uansett Über fett med egen server... gleder meg til søndag når jeg kommer hjem | |
|
| |
karmakoma Centurio
Antall Innlegg : 149 Age : 51 Localisation : Nesodden Registration date : 17.10.2006
| Tema: Re: TheKingOfOLDs Søn Okt 29, 2006 1:35 pm | |
| Kjempejobb vebbo:D jeg er med på dette. Kjørete på serveren i går og da var vi 10 - 15 stk. det var morsomt. Men VEPS (min bane) er kanskje litt vanskelig for de fleste (ingen kom i mål he he), jobber nå med noen baner som blir litt lettere å fullføre | |
|
| |
OLD/Rommel Comes Domesticorum
Antall Innlegg : 1131 Age : 57 Localisation : Kristiansand Registration date : 17.10.2006
| Tema: Re: TheKingOfOLDs Søn Okt 29, 2006 11:44 pm | |
| Er jeg sløv? Finner ikke noen server jer. Hva heter den? OLD/Rommel | |
|
| |
ICE Tribuni Angusticlavii
Antall Innlegg : 266 Age : 62 Localisation : Drammen Registration date : 17.10.2006
| Tema: Re: TheKingOfOLDs Man Okt 30, 2006 12:23 am | |
| den heter nå old warriors og er passordbeskyttet pga trening til to kamoper neste uke. passordet ligger på den beskyttede delen av forumet, håper det hjalp deg til å finne den | |
|
| |
Antall Innlegg : 1131 Age : 57 Localisation : Kristiansand Registration date : 17.10.2006
| Tema: Re: TheKingOfOLDs Man Okt 30, 2006 2:42 am | |
| Det har jeg lest, men jeg får den ikke opp i vinduet mitt over servere i norge. Har skummet gjennom alle 700 servere også. Ingenting.. Har den vært nede i kveld OLD/Rommel | |
|
| |
URDA Praefectus castrorum
Antall Innlegg : 337 Age : 49 Localisation : Oslo Registration date : 17.10.2006
| Tema: Re: TheKingOfOLDs Man Okt 30, 2006 11:25 am | |
| dersom du går på "show all servers" og passer på at du ikke gjemmer "full" og "private" - servers, vil den komme opp GO OLD/ | |
|
| |
| Tema: Re: TheKingOfOLDs Man Okt 30, 2006 5:47 pm | |
| Takker. Funnet den nå | |
|
| |
Sponsored content
| Tema: Re: TheKingOfOLDs | |
| |
|
| |
| TheKingOfOLDs | |
|