Overaged Lucky Drivers
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

Velkommen til Overaged Lucky Drivers

IndeksIndeks  PortalePortale  GalleryGallery  ReglerRegler  Latest imagesLatest images  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

007 gifter seg! Vi gratulerer så mye, og alle gode ønsker!

Go down 
2 posters
AvInnlegg
Ranglepung
Rector Orbis
Rector Orbis
Ranglepung

Antall Innlegg : 564
Registration date : 17.10.2006

007 gifter seg! Vi gratulerer så mye, og alle gode ønsker! Empty
PosteTema: 007 gifter seg! Vi gratulerer så mye, og alle gode ønsker!   007 gifter seg! Vi gratulerer så mye, og alle gode ønsker! EmptyTir Okt 17, 2006 8:22 pm

Jeg bare klipper og limer litt fra bloggen, sånn at de nye eierne slipper rullatorspor på den nye parketten til stadighet...

Sitat :
Gamlehjemmet vokser og noen grep må gjøres...

17 medlemmer har vi i skrivende stund. Hadde en liten dialog med jotne på msn her og vi kom vel frem til at vi allerede nå må foreta noen små grep for å holde dette laget noenlunde i skinnet. Vi vil at alle skal føle seg velkommne og en del av gruppa, men (ja, men) vi ser også at det blir litt vanskelig å holde "orden" i gamlehjemmet.

Vi vil jo at alle skal få være med å spille kamper og har et forslag til hvordan vi skal løse det. I første omgang så lager vi en "active" OLD og en "lazy" OLD. Det som vil skille de active fra de lazye er kun fargekoden på OLD. Vi vet jo at i OLD klanen så er det mange som har unger, kone, ekser etc. og de "stjeler" jo verdifull TM tid (veit jeg får bank av kona når hun leser dette ;D). Men det jeg vil frem til er at man kan velge hvilken leir i OLD teamet man vil være i. De i "active" vil bli spurt først, men (hehe ja, men hvis en fra "lazy" OLD finner ut at den kampen har han lyst til å være med på så vil vi ta det i betraktning og da antagelig ta han men på bekostning av kanskje en overpåmeldt kamp) når det gjelder kamper og her vil det gå på rulering.

Nå i starten vil det antagelig være førstemann til mølla til vi finner fasiten på hvordan vi gjør ting etterhvert. Den nye fargekoden for "active" OLDs er $f00OLD/$23f og den for "lazy" OLDs er $i$28fOLD/$23f

Vi er såpass voksne (litt usikker på det haha) nå at vi vet hvor vi hører hjemme og det blir opp til hver enkelt å velge hvor i OLD man hører hjemme. Send en mail til meg på hvor du hører hjemme slik at jeg har oversikt. Vi skal være like inkluderende for alle i OLD klanen så det er viktig at vi respekterer "RESPECT" alle slik at det ikke blir noen borgerkrig her på gamlehjemmet...

Sist endret av den Tor Aug 16, 2007 12:03 am, endret 1 gang
Til Toppen Go down
old/jos
Optio Centuriae
Optio Centuriae
old/jos

Antall Innlegg : 54
Registration date : 17.10.2006

007 gifter seg! Vi gratulerer så mye, og alle gode ønsker! Empty
PosteTema: Re: 007 gifter seg! Vi gratulerer så mye, og alle gode ønsker!   007 gifter seg! Vi gratulerer så mye, og alle gode ønsker! EmptyTir Nov 07, 2006 4:44 pm

PC har vert på rep har vert uten i over to uker må laste inn tm på nytt regner med å bruke de gamle passorde og nicke mitt . jippi endelig på nett igjen
Til Toppen Go down

007 gifter seg! Vi gratulerer så mye, og alle gode ønsker!
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Gratulerer Reo
» God Jul til alle!
» Gratulerer med DAGEN Bj
» Varsle alle svar med e-post