Ranglepung Rector Orbis
Antall Innlegg : 564 Age : 51 Localisation : Fredrikstad Registration date : 17.10.2006
| Tema: 007 gifter seg! Vi gratulerer så mye, og alle gode ønsker! Tir Okt 17, 2006 8:22 pm | |
| Jeg bare klipper og limer litt fra bloggen, sånn at de nye eierne slipper rullatorspor på den nye parketten til stadighet... - Sitat :
- Gamlehjemmet vokser og noen grep må gjøres...
17 medlemmer har vi i skrivende stund. Hadde en liten dialog med jotne på msn her og vi kom vel frem til at vi allerede nå må foreta noen små grep for å holde dette laget noenlunde i skinnet. Vi vil at alle skal føle seg velkommne og en del av gruppa, men (ja, men) vi ser også at det blir litt vanskelig å holde "orden" i gamlehjemmet.
Vi vil jo at alle skal få være med å spille kamper og har et forslag til hvordan vi skal løse det. I første omgang så lager vi en "active" OLD og en "lazy" OLD. Det som vil skille de active fra de lazye er kun fargekoden på OLD. Vi vet jo at i OLD klanen så er det mange som har unger, kone, ekser etc. og de "stjeler" jo verdifull TM tid (veit jeg får bank av kona når hun leser dette ;D). Men det jeg vil frem til er at man kan velge hvilken leir i OLD teamet man vil være i. De i "active" vil bli spurt først, men (hehe ja, men hvis en fra "lazy" OLD finner ut at den kampen har han lyst til å være med på så vil vi ta det i betraktning og da antagelig ta han men på bekostning av kanskje en overpåmeldt kamp) når det gjelder kamper og her vil det gå på rulering.
Nå i starten vil det antagelig være førstemann til mølla til vi finner fasiten på hvordan vi gjør ting etterhvert. Den nye fargekoden for "active" OLDs er $f00OLD/$23f og den for "lazy" OLDs er $i$28fOLD/$23f
Vi er såpass voksne (litt usikker på det haha) nå at vi vet hvor vi hører hjemme og det blir opp til hver enkelt å velge hvor i OLD man hører hjemme. Send en mail til meg på hvor du hører hjemme slik at jeg har oversikt. Vi skal være like inkluderende for alle i OLD klanen så det er viktig at vi respekterer "RESPECT" alle slik at det ikke blir noen borgerkrig her på gamlehjemmet...
Sist endret av den Tor Aug 16, 2007 12:03 am, endret 1 gang | |
|
old/jos Optio Centuriae
Antall Innlegg : 54 Age : 64 Localisation : Kongsberg Registration date : 17.10.2006
| Tema: Re: 007 gifter seg! Vi gratulerer så mye, og alle gode ønsker! Tir Nov 07, 2006 4:44 pm | |
| PC har vert på rep har vert uten i over to uker må laste inn tm på nytt regner med å bruke de gamle passorde og nicke mitt . jippi endelig på nett igjen | |
|