Overaged Lucky Drivers
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

Velkommen til Overaged Lucky Drivers

IndeksIndeks  PortalePortale  GalleryGallery  ReglerRegler  Latest imagesLatest images  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

Frustrert - expert I-6

Go down 
5 posters
AvInnlegg
Vebbo
Pontifex maximus
Pontifex maximus
Vebbo

Antall Innlegg : 756
Registration date : 16.10.2006

Frustrert - expert I-6 Empty
PosteTema: Frustrert - expert I-6   Frustrert - expert I-6 EmptySøn Aug 19, 2007 9:34 pm

Har gull og div author på (nesten) alle TMN banene i solomode, det er en bane som ødelegger full pott... ja jeg snakker om expert I-6.... Har til og med måtte laste ned replay for å ta en titt på om det var overhodet mulig å komme seg rett inn på platå nr. 2 og det var det jo men jeg fixer det rett og slett ikke grrr

Noen her som kan skryte på seg denne?
Til Toppen Go down
http://www.macsimum.no
OLD/Rommel
Comes Domesticorum
Comes Domesticorum
OLD/Rommel

Antall Innlegg : 1131
Registration date : 17.10.2006

PosteTema: Re: Frustrert - expert I-6   Frustrert - expert I-6 EmptySøn Aug 19, 2007 9:59 pm

Nope... fikser ikke den jeg heller. Ikke gidder jeg å sitte i timesvis å prøve på den. Stolpeh...... på H9 har jeg og bare sølv på...
Til Toppen Go down
http://www.teamold.no
Kjell T. Ring
Centurio
Centurio
Kjell T. Ring

Antall Innlegg : 172
Registration date : 05.05.2007

PosteTema: Re: Frustrert - expert I-6   Frustrert - expert I-6 EmptySøn Aug 19, 2007 10:20 pm

Ikke for å være skrytpeis og en hoven blei, men jeg har author på både I6 og H9. Very Happy
Den eneste Nadeo banen jeg mangler author på er E4, og den "drives-me-nuts"!

Og dermed var det avslørt at jeg muligens har fritidsproblemer... Frustrert - expert I-6 Lol
Til Toppen Go down
Vebbo
Pontifex maximus
Pontifex maximus
Vebbo

PosteTema: Re: Frustrert - expert I-6   Frustrert - expert I-6 EmptySøn Aug 19, 2007 10:37 pm

Kjell T. Ring skrev:
Ikke for å være skrytpeis og en hoven blei, men jeg har author på både I6 og H9. Very Happy
Den eneste Nadeo banen jeg mangler author på er E4, og den "drives-me-nuts"!

Og dermed var det avslørt at jeg muligens har fritidsproblemer... Frustrert - expert I-6 Lol

lol! lol! lol! king
Til Toppen Go down
OLD/FEROCIOUS
Centurio
Centurio
OLD/FEROCIOUS

Antall Innlegg : 131
Registration date : 29.06.2007

PosteTema: Re: Frustrert - expert I-6   Frustrert - expert I-6 EmptySøn Aug 19, 2007 10:57 pm

Måtte jo prøve på I-6 siden du spør Vebbo, klarte å komme meg opp på 2 platået på rundt 30. forsøket.
Men da kom jeg faktisk FOR høyt, slik at jeg ikke rakk å komme ned til veien før den svingte :grr:

så fulgte en del forsøk hvor jeg klarte å treffe kanten noen ganger.. så på rundt.. 50-60. forsøk, funka det. Fikk tid på 12:30. Nå er jeg lei av den banen.
Til Toppen Go down
OLD/FEROCIOUS
Centurio
Centurio
OLD/FEROCIOUS

Antall Innlegg : 131
Registration date : 29.06.2007

PosteTema: Re: Frustrert - expert I-6   Frustrert - expert I-6 EmptySøn Aug 19, 2007 11:04 pm

Måtte prøve H-9 også da.. der klarte jeg author på 2. forsøk, og det var med 2 kræsj.

EDIT:
prøvde H-4 også, og den var jo ikke noe morsom!
klarte ikke bedre enn 22:83, og auth er på 22:75
trassig
Til Toppen Go down
Vebbo
Pontifex maximus
Pontifex maximus
Vebbo

PosteTema: Re: Frustrert - expert I-6   Frustrert - expert I-6 EmptyMan Aug 20, 2007 12:43 pm

haha, det er ikke noe galt med skillsa dine ferocious. Du får prøve å få litt matchtrening også da og melde deg på div konk. innad i OLD og de vi melder oss på som er eksterne Smile
Til Toppen Go down
mcDonald
Centurio
Centurio
mcDonald

Antall Innlegg : 117
Registration date : 30.04.2007

PosteTema: Re: Frustrert - expert I-6   Frustrert - expert I-6 EmptyMan Aug 20, 2007 1:23 pm

såpass Rolling Eyes
det finnes altså noen som har fritidsproblemer i den grad at alle nadeobanene må kjøres Laughing

kremt ... mulig jeg og må prøve de

2pro
Til Toppen Go down
Sponsored content

PosteTema: Re: Frustrert - expert I-6   Frustrert - expert I-6 Empty

Til Toppen Go down

Frustrert - expert I-6
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-