Overaged Lucky Drivers
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

Velkommen til Overaged Lucky Drivers

IndeksIndeks  PortalePortale  GalleryGallery  ReglerRegler  Latest imagesLatest images  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

Treningskamp mot BS 26 august - anyone?

Go down 
+10
Petter
Baspen
Sinca
Slartibartfast
OLD/Reo
OLD/Rommel
jotne
Ranglepung
007
Vebbo
14 posters
Gå til side : Previous  1, 2, 3
AvInnlegg
Fantomas
Tribuni Angusticlavii
Tribuni Angusticlavii
Fantomas

Antall Innlegg : 212
Registration date : 08.06.2007

Treningskamp mot BS 26 august - anyone? - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Treningskamp mot BS 26 august - anyone?   Treningskamp mot BS 26 august - anyone? - Page 3 EmptySøn Aug 26, 2007 6:06 pm

1800 blir i tidligste laget. Sitter med en hastejobb, blir neppe ferdig før 1900-1930.
Til Toppen Go down
Bergie
Optio Centuriae
Optio Centuriae

Antall Innlegg : 50
Registration date : 07.05.2007

PosteTema: Re: Treningskamp mot BS 26 august - anyone?   Treningskamp mot BS 26 august - anyone? - Page 3 EmptySøn Aug 26, 2007 6:11 pm

Kampen er vel kl.20:30?
Til Toppen Go down
OLD/Rommel
Comes Domesticorum
Comes Domesticorum
OLD/Rommel

Antall Innlegg : 1131
Registration date : 17.10.2006

PosteTema: Re: Treningskamp mot BS 26 august - anyone?   Treningskamp mot BS 26 august - anyone? - Page 3 EmptySøn Aug 26, 2007 6:27 pm

2030 er rett tidspunkt.
Til Toppen Go down
http://www.teamold.no
Slartibartfast
Praefectus castrorum
Praefectus castrorum
Slartibartfast

Antall Innlegg : 363
Registration date : 02.02.2007

PosteTema: Re: Treningskamp mot BS 26 august - anyone?   Treningskamp mot BS 26 august - anyone? - Page 3 EmptySøn Aug 26, 2007 8:37 pm

Har hatt en fuktig helg, så kjøreformen er ikke akkurat på topp. Men jeg skal gjøre mitt beste. Schååålll! pale
Til Toppen Go down
Bergie
Optio Centuriae
Optio Centuriae

PosteTema: Re: Treningskamp mot BS 26 august - anyone?   Treningskamp mot BS 26 august - anyone? - Page 3 EmptyMan Aug 27, 2007 12:32 am

Takk for kampen OLD Smile Er alltid like hyggelig å kjøre mot dere, som er en veldig fin gjeng Wink
Synd at ikke dere stilte max forberedt, men vi får ta en rematch når alle har øvd tilstrekkelig Smile
Til Toppen Go down
OLD/Rommel
Comes Domesticorum
Comes Domesticorum
OLD/Rommel

Antall Innlegg : 1131
Registration date : 17.10.2006

PosteTema: Re: Treningskamp mot BS 26 august - anyone?   Treningskamp mot BS 26 august - anyone? - Page 3 EmptyMan Aug 27, 2007 12:46 am

Bergie skrev:
Takk for kampen OLD Smile Er alltid like hyggelig å kjøre mot dere, som er en veldig fin gjeng Wink
Synd at ikke dere stilte max forberedt, men vi får ta en rematch når alle har øvd tilstrekkelig Smile

Hehe.. var å sjekka server recs... syke tider Bergie... Smile Bra kjørt.. tror ikke all trening i verden bringer oss opp på ditt nivå... 48.73!!!! Utrolig bra Smile
Til Toppen Go down
http://www.teamold.no
Bergie
Optio Centuriae
Optio Centuriae

PosteTema: Re: Treningskamp mot BS 26 august - anyone?   Treningskamp mot BS 26 august - anyone? - Page 3 EmptyMan Aug 27, 2007 1:13 am

Hehe, takk takk! Følte det gikk ganske bra hvertfall på BBKnot under kampen Smile Tok noen screens også, så hvis dere vil ha de bare shout it out Smile
Til Toppen Go down
Fantomas
Tribuni Angusticlavii
Tribuni Angusticlavii
Fantomas

Antall Innlegg : 212
Registration date : 08.06.2007

PosteTema: Re: Treningskamp mot BS 26 august - anyone?   Treningskamp mot BS 26 august - anyone? - Page 3 EmptyMan Aug 27, 2007 1:18 am

Nei fy flate dette gikk dårlig, tror ikke jeg har kjørt så dårlig siden jeg øvelseskjørte med mora mi da jeg var 16.
Til Toppen Go down
Vebbo
Pontifex maximus
Pontifex maximus
Vebbo

Antall Innlegg : 756
Registration date : 16.10.2006

PosteTema: Re: Treningskamp mot BS 26 august - anyone?   Treningskamp mot BS 26 august - anyone? - Page 3 EmptyMan Aug 27, 2007 1:28 am

Var utrolig moro å kjøre mot BS, jeg gikk rett i spec mode men fikk spørsmål om å kjøre av baspen Smile, klarer jo ikke motstå et slikt tilbud så jeg takket jo ja og hvilken oppvisning ble jeg vitne til Very Happy... Samma om vi taper eller vinner (nesten vaffal) men ingen skam å tape for disse gutta. Bergie i førersete og kemp, harkore, toad og complex heseblesende etter 3...2...1 og der kommer OLD loool neida ikke så ille men til tider en maktdemonstrasjon... Takker for matchen nok en gang. Revenge skal du få Bergie hvis dere har lyst på det Very Happy.

gnite all.
Til Toppen Go down
http://www.macsimum.no
Bergie
Optio Centuriae
Optio Centuriae

PosteTema: Re: Treningskamp mot BS 26 august - anyone?   Treningskamp mot BS 26 august - anyone? - Page 3 EmptyMan Aug 27, 2007 2:02 am

Alltid morsomt med kamper, er fin kamptrening inn mot det tette kamp-skjemaet framover;)
Til Toppen Go down
Slartibartfast
Praefectus castrorum
Praefectus castrorum
Slartibartfast

Antall Innlegg : 363
Registration date : 02.02.2007

PosteTema: Re: Treningskamp mot BS 26 august - anyone?   Treningskamp mot BS 26 august - anyone? - Page 3 EmptyMan Aug 27, 2007 3:26 am

BS var jo i en klasse for seg. Utrolig å se 48-tider på BBknot og 43 på sliders... For min del gikk det elendig. Magen var ikke venn med meg og hodet hang ikke med i de raske svingene. Ble rett og slett svimmel og kvalm gitt... pale
Til Toppen Go down
Bergie
Optio Centuriae
Optio Centuriae

PosteTema: Re: Treningskamp mot BS 26 august - anyone?   Treningskamp mot BS 26 august - anyone? - Page 3 EmptyMan Aug 27, 2007 7:31 am

Kjipt å være kvalm når man kjører kamp ja:( HardK0re sleit også med litt sykdom idag, så det var vel litt even:p
Ble ikke så mange 48-tider på BBKnot iløpet av kampen, men ble nå hvertfall en Smile
Til Toppen Go down
Turtle
Ephemera Baetidae Rhodanii
Turtle

Antall Innlegg : 372
Registration date : 18.01.2007

PosteTema: Re: Treningskamp mot BS 26 august - anyone?   Treningskamp mot BS 26 august - anyone? - Page 3 EmptyMan Aug 27, 2007 12:21 pm

Du kan si hva du vil Bergie, men for å ta et eksempel: Jeg har trent, trent, trent og trent på en bane til jeg får anstendige tider mange ganger. Bare for å se at det tar deg 10 minutter å knuse persen min med opptil 1 sekund. Og da har du aldri sett banen før! Noen er ganske enkelt bedre og det får vi bare leve med.

Jækla synd at jeg ikke fikk vært med denne gangen heller, men en eller annen gang får vel jeg også oppleve hvordan det er å se bilrævva di forsvinne rundt neste sving med. Hadde vært rått å se deg på BBknot. Mens du er igang kan du vel like godt knuse reccen til Sandder på BBknot 2 også?!?

Til dere gamlinger som kjørte: Syns dere er dyktige jeg! OK
Til Toppen Go down
Bergie
Optio Centuriae
Optio Centuriae

PosteTema: Re: Treningskamp mot BS 26 august - anyone?   Treningskamp mot BS 26 august - anyone? - Page 3 EmptyMan Aug 27, 2007 4:55 pm

Hvilken bane snakker du om i starten av ditt innlegg? Razz
Men ja, jeg har vel kanskje litt lett for å lære baner, men øver man så blir man bedre Wink Forresten, er MadneSS som har wr på BBKnot 2, og jeg har bedre pers(online) Smile
Til Toppen Go down
Turtle
Turtle

Antall Innlegg : 372
Registration date : 18.01.2007

PosteTema: Re: Treningskamp mot BS 26 august - anyone?   Treningskamp mot BS 26 august - anyone? - Page 3 EmptyMan Aug 27, 2007 8:44 pm

Der ser du. Ikke bare har du bedre rec enn MadneSS, men jaggu hadde jeg surra med navnene også. Ikke rart man er et stykke bak. OLD/Alzheimer mot Bergie blir nok aldri helt rettferdig, hehe. Laughing

Hvilken bane jeg snakket om. Tja si det. Er vel bare å velge en det. old2

Forstå meg rett Bergie. Jeg syns det er skikkelig moro at noen viser hvilke linjer og hvor stor fart man egentlig kan holde. Det er det man lærer av. I tillegg til at man forhåpentligvis lærer av sine feil da seff. Det er derfor jeg syns det er så alt for sjelden vi får se slike som deg. Dere er liksom aldri der vi er. Derfor setter jeg stor pris på at dere vil ta dere tid til å ta en kamp i ny og ne mot OLDiser. Bare så %&##"€&#& at jeg ikke kunne være med denne gangen. Sad
Til Toppen Go down
Bergie
Optio Centuriae
Optio Centuriae

PosteTema: Re: Treningskamp mot BS 26 august - anyone?   Treningskamp mot BS 26 august - anyone? - Page 3 EmptyTir Aug 28, 2007 1:38 am

Det kommer flere muligheter Turtle, vi kan alltids ta en rematch vettu Smile Takk for fine ord også, setter pris på det!
Til Toppen Go down
Sponsored content

PosteTema: Re: Treningskamp mot BS 26 august - anyone?   Treningskamp mot BS 26 august - anyone? - Page 3 Empty

Til Toppen Go down

Treningskamp mot BS 26 august - anyone?
Til Toppen 
Side 3 av 3Gå til side : Previous  1, 2, 3
 Similar topics
-
» treningskamp
» Treningskamp vs Arctic?
» 5 runde TNL + fixa treningskamp mot BB Tirsdag 5.des