| OLD vs OWN III - They're back and after vengeance! | |
|
+7Turtle Slartibartfast Petter Kjell T. Ring HyperNotActive OLD/Rommel Ranglepung 11 posters |
|
Av | Innlegg |
---|
lille79 Sesquiplicarius
Antall Innlegg : 47 Registration date : 21.05.2007
| Tema: Re: OLD vs OWN III - They're back and after vengeance! Tor Aug 16, 2007 5:53 pm | |
| Slapp av gutter, det blir vel en mulighet til å få knust noen supersauer igjen snart... Hva gjør vi vel ikke for å få opp selvtilliten til gamlingene :-)
Fortsettelse følger... | |
|
| |
Ranglepung Rector Orbis
Antall Innlegg : 564 Age : 51 Localisation : Fredrikstad Registration date : 17.10.2006
| Tema: Re: OLD vs OWN III - They're back and after vengeance! Tor Aug 16, 2007 6:49 pm | |
| Nerver er jo en del av det som gjør kamper så morsomme som de er.
<lener meg tilbake, ser opp i taket, suger på kamferen> Husker i gamle dager jeg, når vi begynte med TNL1, da var det omtrent ingen OLDs foran tastaturet 5 min før kamp, var på klosettet alle mann. Til og med Rommel merka nervene da, husker jeg.
Det var tider det <smatt smatt> | |
|
| |
OLD/Rommel Comes Domesticorum
Antall Innlegg : 1131 Age : 57 Localisation : Kristiansand Registration date : 17.10.2006
| |
| |
Vebbo Pontifex maximus
Antall Innlegg : 756 Age : 55 Localisation : Lørenskog Registration date : 16.10.2006
| Tema: Re: OLD vs OWN III - They're back and after vengeance! Tor Aug 16, 2007 10:16 pm | |
| hehe rangle... fyttikatta å pumpa slo de første matchene... Gjør jo det innimellom nå også | |
|
| |
OLD/Reo Praefectus
Antall Innlegg : 541 Age : 51 Localisation : Hilton Registration date : 14.11.2006
| Tema: Re: OLD vs OWN III - They're back and after vengeance! Tor Aug 16, 2007 11:17 pm | |
| jasså er dere nervisser!!! nå skal det sies at jeg får anntydninger innimellom, men det er bare "morro". skal jo føles litt på kroppen at man skal yte litt. Nå ROM.. Du greide deg bra mot meg, jeg gjorde flere feil enn deg mot slutten. Hadde deg i lomma i begynnelsen på alle banene, men du smatt ut og tok seieren! Det irriterte meg! | |
|
| |
lille79 Sesquiplicarius
Antall Innlegg : 47 Registration date : 21.05.2007
| Tema: Re: OLD vs OWN III - They're back and after vengeance! Fre Aug 17, 2007 12:48 am | |
| Får nerver hver gang jeg ser en OLD-fører jeg. Disse tapene går på selvtilliten etterhvert :-) (heldigvis ingen som har gitt opp TMN i laget etter siste tap da)
mvh han lille | |
|
| |
mcDonald Centurio
Antall Innlegg : 117 Age : 55 Localisation : Tromsø Registration date : 30.04.2007
| Tema: Re: OLD vs OWN III - They're back and after vengeance! Fre Aug 17, 2007 3:04 am | |
| - OLD/Reo skrev:
- Turtle.... det tastatur greiene dine har du sliti med leeeeeeeeenge! få ut fingeren a!!! Eller koble på et vanlig tastatur på lappen.. gåkke det?
turtle kan vel få det tastaturet kjelltringen har lagt av til meg heheh 2pro | |
|
| |
Sponsored content
| Tema: Re: OLD vs OWN III - They're back and after vengeance! | |
| |
|
| |
| OLD vs OWN III - They're back and after vengeance! | |
|