Bj Procurator
Antall Innlegg : 299 Age : 54 Localisation : Sveg i Sverige Registration date : 27.10.2006
| Tema: en liten gåte.... Tor Jul 26, 2007 7:43 pm | |
| En pitte liten gåte:
Hvor mange ekte mannfolk må det til for å åpne en boks ØL? Svar: Ingen - ølboksen skal være åpen når kvinnfolket kommer med den!
og mens dere funderer på den kan dere kose dere med en liten vits:
- hvordan var dama du sjekket opp i går? - Forferdelig, jeg holdt på å få sjokk da hun kastet trusen.... - Hvorfor det? - Hun hadde den mest hårete musa og de feiteste kjønnsleppene jeg noen gang har sett.... - Så ille? - Tro meg, nedentil så hun ut som en krysning mellom Fidel Castro og Mick Jagger.
Ha så en fortsatt fortreffelig aften så kommer nok løsningen på gåten sener om ingen kan den.
Sist endret av den Tor Jul 26, 2007 8:29 pm, endret 1 gang | |
|
Vebbo Pontifex maximus
Antall Innlegg : 756 Age : 55 Localisation : Lørenskog Registration date : 16.10.2006
| Tema: Re: en liten gåte.... Tor Jul 26, 2007 7:51 pm | |
| hehe bj, kom nettopp hjem fra Kragerø et par dager tidligere enn planlagt. Tror jeg vet svaret men skal ikke ødelegge for andre | |
|
Kjell T. Ring Centurio
Antall Innlegg : 172 Age : 51 Localisation : Tromsø Registration date : 05.05.2007
| |
Bj Procurator
Antall Innlegg : 299 Age : 54 Localisation : Sveg i Sverige Registration date : 27.10.2006
| Tema: Re: en liten gåte.... Fre Jul 27, 2007 1:32 pm | |
| - Bj skrev:
- En pitte liten gåte:
Hvor mange ekte mannfolk må det til for å åpne en boks ØL? Svar: Ingen - ølboksen skal være åpen når kvinnfolket kommer med den! | |
|
mcDonald Centurio
Antall Innlegg : 117 Age : 55 Localisation : Tromsø Registration date : 30.04.2007
| Tema: Re: en liten gåte.... Søn Jul 29, 2007 7:38 pm | |
| jeg hadde sans for den som kjelltringen kom med her om dagen: hva er idealvekta på svigermor????? Svar: rundt 4 kilo, inkludert urnen ha ha ha ler ennå jeg:geek: | |
|
Sponsored content
| Tema: Re: en liten gåte.... | |
| |
|