mcDonald Centurio
Antall Innlegg : 117 Age : 55 Localisation : Tromsø Registration date : 30.04.2007
| Tema: slutt på ferien....for nå Ons Jul 25, 2007 4:16 pm | |
| da er ferien min for denne gang avviklet.. da er det bare å begynne å se fram til thailand i november .. Må innrømme at jeg har savnet gjengen littegrann, men bare litt heheh:lol: 2pro | |
|
Vebbo Pontifex maximus
Antall Innlegg : 756 Age : 55 Localisation : Lørenskog Registration date : 16.10.2006
| Tema: Re: slutt på ferien....for nå Lør Jul 28, 2007 1:16 pm | |
| Ikke umulig at jeg også ryker på en thailand tur i november (reiser vel da til Phi phi hvis finansene er i orden ), etter denne sommern så er jeg nødt til å finne på noe... | |
|
Baspen Quaestor sacri palatii
Antall Innlegg : 274 Age : 57 Localisation : Nesodden Registration date : 16.10.2006
| Tema: Re: slutt på ferien....for nå Lør Jul 28, 2007 2:23 pm | |
| Ja ja, noen som har det.... Selv ser det ut til at jeg ryker på en tur til Sibir (50 mil nord for Mongolia) i september. Kanskje ikke like mye sol der, men det kan jo bli spennende å se om jeg kommer meg tilbake til Norge da... (hvis ikke så får jeg vel finne meg en pc der og spille TM | |
|
Fantomas Tribuni Angusticlavii
Antall Innlegg : 212 Age : 55 Localisation : Nesna Registration date : 08.06.2007
| |
Baspen Quaestor sacri palatii
Antall Innlegg : 274 Age : 57 Localisation : Nesodden Registration date : 16.10.2006
| Tema: Re: slutt på ferien....for nå Lør Jul 28, 2007 2:57 pm | |
| Sjekke damer Skal på en ukes tur oppe i fjellene der. Skal visstnok være noen hevy fjell og storslått natur der. Reiser sammen med en par tur kamerater.. | |
|
mcDonald Centurio
Antall Innlegg : 117 Age : 55 Localisation : Tromsø Registration date : 30.04.2007
| Tema: Re: slutt på ferien....for nå Søn Jul 29, 2007 7:29 pm | |
| - Baspen skrev:
- Sjekke damer
Skal på en ukes tur oppe i fjellene der. Skal visstnok være noen hevy fjell og storslått natur der. Reiser sammen med en par tur kamerater.. Høres mer eksotisk ut å ta en tur til mongolia, enn å ligge å kule`n på ei sandstrand. jeg skal forøvrig til bangtao beach for de som er lokalkjent (phuket) 2pro | |
|
Sponsored content
| Tema: Re: slutt på ferien....for nå | |
| |
|