Overaged Lucky Drivers
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

Velkommen til Overaged Lucky Drivers

IndeksIndeks  PortalePortale  GalleryGallery  ReglerRegler  Latest imagesLatest images  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

slutt på ferien....for nå

Go down 
4 posters
AvInnlegg
mcDonald
Centurio
Centurio
mcDonald

Antall Innlegg : 117
Registration date : 30.04.2007

slutt på ferien....for nå Empty
PosteTema: slutt på ferien....for nå   slutt på ferien....for nå EmptyOns Jul 25, 2007 4:16 pm

da er ferien min for denne gang avviklet..Sad
da er det bare å begynne å se fram til thailand i november ..Very Happy

Må innrømme at jeg har savnet gjengen littegrann, men bare litt heheh:lol:

2pro
Til Toppen Go down
Vebbo
Pontifex maximus
Pontifex maximus
Vebbo

Antall Innlegg : 756
Registration date : 16.10.2006

PosteTema: Re: slutt på ferien....for nå   slutt på ferien....for nå EmptyLør Jul 28, 2007 1:16 pm

Ikke umulig at jeg også ryker på en thailand tur i november (reiser vel da til Phi phi hvis finansene er i orden Smile ), etter denne sommern så er jeg nødt til å finne på noe...
Til Toppen Go down
http://www.macsimum.no
Baspen
Quaestor sacri palatii
Quaestor sacri palatii
Baspen

Antall Innlegg : 274

PosteTema: Re: slutt på ferien....for nå   slutt på ferien....for nå EmptyLør Jul 28, 2007 2:23 pm

Ja ja, noen som har det.... Selv ser det ut til at jeg ryker på en tur til Sibir (50 mil nord for Mongolia) i september. Kanskje ikke like mye sol der, men det kan jo bli spennende å se om jeg kommer meg tilbake til Norge da... (hvis ikke så får jeg vel finne meg en pc der og spille TM Smile
Til Toppen Go down
Fantomas
Tribuni Angusticlavii
Tribuni Angusticlavii
Fantomas

Antall Innlegg : 212
Registration date : 08.06.2007

PosteTema: Re: slutt på ferien....for nå   slutt på ferien....for nå EmptyLør Jul 28, 2007 2:34 pm

Baspen skrev:
Ja ja, noen som har det.... Selv ser det ut til at jeg ryker på en tur til Sibir (50 mil nord for Mongolia) i september. Kanskje ikke like mye sol der, men det kan jo bli spennende å se om jeg kommer meg tilbake til Norge da... (hvis ikke så får jeg vel finne meg en pc der og spille TM Smile
Hva skal du der!?Suspect
Til Toppen Go down
Baspen
Quaestor sacri palatii
Quaestor sacri palatii
Baspen

Antall Innlegg : 274

PosteTema: Re: slutt på ferien....for nå   slutt på ferien....for nå EmptyLør Jul 28, 2007 2:57 pm

Sjekke damer Smile

Skal på en ukes tur oppe i fjellene der. Skal visstnok være noen hevy fjell og storslått natur der. Reiser sammen med en par tur kamerater..
Til Toppen Go down
mcDonald
Centurio
Centurio
mcDonald

Antall Innlegg : 117
Registration date : 30.04.2007

PosteTema: Re: slutt på ferien....for nå   slutt på ferien....for nå EmptySøn Jul 29, 2007 7:29 pm

Baspen skrev:
Sjekke damer Smile

Skal på en ukes tur oppe i fjellene der. Skal visstnok være noen hevy fjell og storslått natur der. Reiser sammen med en par tur kamerater..

Høres mer eksotisk ut å ta en tur til mongolia, enn å ligge å kule`n på ei sandstrand. jeg skal forøvrig til bangtao beach for de som er lokalkjent (phuket)

2pro
Til Toppen Go down
Sponsored content

PosteTema: Re: slutt på ferien....for nå   slutt på ferien....for nå Empty

Til Toppen Go down

slutt på ferien....for nå
Til Toppen 
Side 1 av 1