Overaged Lucky Drivers
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.


Velkommen til Overaged Lucky Drivers
 
IndeksIndeks  PortalePortale  GalleryGallery  ReglerRegler  Latest imagesLatest images  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Trackmania.no

Go down 
+6
Bj
SumS
lille79
Fantomas
Slartibartfast
Turtle
10 posters
AvInnlegg
Turtle
Ephemera Baetidae Rhodanii
Ephemera Baetidae Rhodanii
Turtle


Antall Innlegg : 372
Registration date : 18.01.2007

Trackmania.no Empty
PosteTema: Trackmania.no   Trackmania.no EmptyOns Jul 25, 2007 11:25 am

Hei!

Mulig det har kommet innlegg om det før, men fant ikke noe. Er det noen som vet om www.trackmania.no er avviklet? Har nemlig ikke kommet inn på en god stund.
Til Toppen Go down
Slartibartfast
Praefectus castrorum
Praefectus castrorum
Slartibartfast


Antall Innlegg : 363
Age : 55
Localisation : Hammerfest
Registration date : 02.02.2007

Trackmania.no Empty
PosteTema: Re: Trackmania.no   Trackmania.no EmptyOns Jul 25, 2007 12:57 pm

Jeg kommer heller ikke inn.
Til Toppen Go down
Fantomas
Tribuni Angusticlavii
Tribuni Angusticlavii
Fantomas


Antall Innlegg : 212
Age : 54
Localisation : Nesna
Registration date : 08.06.2007

Trackmania.no Empty
PosteTema: Re: Trackmania.no   Trackmania.no EmptyOns Jul 25, 2007 1:06 pm

Det er 4 dagen jeg forsøker å komme inn på tm.no uten hell. Får for all del håpe at det har med ferien å gjøre. Noe lignende skjedde med Nadeo. Rankingen forsvant og ryktene begynte å svirre. ene teorien bedre enn den andre! De skulle legge ned TMN, nei de skulle nullstille rankinglista, osv. osv. Det viste seg at de hadde ferie og alt var ved det normale etterpå. Håper det er tilfellet med tm.no også.
Til Toppen Go down
lille79
Sesquiplicarius
Sesquiplicarius



Antall Innlegg : 47
Registration date : 21.05.2007

Trackmania.no Empty
PosteTema: Re: Trackmania.no   Trackmania.no EmptyOns Jul 25, 2007 6:44 pm

var faktisk opp en kort periode på mandag... merkelige greier, men håper da det er noen som har med den siden å gjøre, at domenet blir betalt osv. Må vel ha skjedd noe med han som driftet siden frem til desember/januar? Har jo stått stille rimelig lenge nå
Til Toppen Go down
SumS
Centurio
Centurio



Antall Innlegg : 164
Age : 35
Localisation : Lillesand
Registration date : 17.10.2006

Trackmania.no Empty
PosteTema: Re: Trackmania.no   Trackmania.no EmptyOns Jul 25, 2007 7:19 pm

Tror de har server problemer, men så "Pitbabe" var tilbake på IRC nå... så regner med sia kommer opp igjen snart Wink siden det er på samme serveren.
Til Toppen Go down
http://www.Klanen.no
Bj
Procurator
Procurator
Bj


Antall Innlegg : 299
Age : 53
Localisation : Sveg i Sverige
Registration date : 27.10.2006

Trackmania.no Empty
PosteTema: Re: Trackmania.no   Trackmania.no EmptyOns Jul 25, 2007 7:24 pm

og tenk om boneless hadde hatt nok mot til å fortelle hvor serverene tok veien etter at de fikk donasjoner til sitt raid utstyr.......donasjon=ferietur og ingen server (virker hvertfall slik)

Forsöker man å spörre på forumet hva som skjer er det ingen som svarer eller topicen blir slettet/låst......det er seriöse gutter det.
Til Toppen Go down
http://www.bjsmodellflyg.se
Sinner
Centurio
Centurio
Sinner


Antall Innlegg : 126
Age : 51
Registration date : 17.11.2006

Trackmania.no Empty
PosteTema: Re: Trackmania.no   Trackmania.no EmptyTor Jul 26, 2007 12:24 pm

trackmania.no er åpnet igjenn!

bare tok en rutinesjekk, og... der var den igjenn..
Til Toppen Go down
http://www.vidark.com/
Fantomas
Tribuni Angusticlavii
Tribuni Angusticlavii
Fantomas


Antall Innlegg : 212
Age : 54
Localisation : Nesna
Registration date : 08.06.2007

Trackmania.no Empty
PosteTema: Re: Trackmania.no   Trackmania.no EmptyFre Jul 27, 2007 1:26 pm

Bj skrev:
og tenk om boneless hadde hatt nok mot til å fortelle hvor serverene tok veien etter at de fikk donasjoner til sitt raid utstyr.......donasjon=ferietur og ingen server (virker hvertfall slik)

Forsöker man å spörre på forumet hva som skjer er det ingen som svarer eller topicen blir slettet/låst......det er seriöse gutter det.
Enig, jeg var dog en av de som ikke donerte..
Til Toppen Go down
OLD/Rommel
Comes Domesticorum
Comes Domesticorum
OLD/Rommel


Antall Innlegg : 1131
Age : 56
Localisation : Kristiansand
Registration date : 17.10.2006

Trackmania.no Empty
PosteTema: Re: Trackmania.no   Trackmania.no EmptySøn Jul 29, 2007 7:31 pm

Jeg harg de har heller ikke få prata endel med beast om Boneless, og de har heller ikke fått noe svar/fått kontakt.
Til Toppen Go down
http://www.teamold.no
Fosco
Miles
Miles
Fosco


Antall Innlegg : 21
Age : 45
Localisation : Hole i Buskerud
Registration date : 01.12.2006

Trackmania.no Empty
PosteTema: Re: Trackmania.no   Trackmania.no EmptyMan Jul 30, 2007 12:42 pm

Fikk svar etter 1-2mnd fra Boneless på mail her for litt siden. Jeg etterlyste serverene, pga donasjonene som jeg trodde gikk til drifting av servere og side.

Her er svaret jeg fikk :
Sitat :
Donasjonen gikk til Trackmania.no (webserveren), og den er vel enda
oppe, er den ikke?

Har hatt jævelsk mye å gjøre i forbindelse med studiene i vår, så har
ikke hatt tid til å ha oppe spillservere desverre...
Til Toppen Go down
Turtle
Ephemera Baetidae Rhodanii
Ephemera Baetidae Rhodanii
Turtle


Antall Innlegg : 372
Registration date : 18.01.2007

Trackmania.no Empty
PosteTema: Re: Trackmania.no   Trackmania.no EmptyMan Jul 30, 2007 1:38 pm

Javel og likevel....

Ingen (jeg understreker ingen) som mottar donasjoner for å drifte noe, det være seg servere eller en lokal klubb, bør oppføre seg slik som det her er gjort. Det minste man kan forlange er en kort oppsummering av hva donasjonene har gått til og en takk for støtten. Jeg har ikke donert selv, men folkeskikk er noe jeg setter pris på i alle fall. Hadde det vært vist i dette tilfellet så ville jeg nok ha vurdert en donasjon.

Jeg kan heller ikke forstå at om man ikke har tid til å holde igang servere ikke kan bruke 5 minutter på å gi beskjed om det via forumet. Såååå dårlig tid har ingen! Når man i tillegg er så redd for å gi andre de nødvendige opplysninger (koder) at man stenger alt, er det vel egentlig bare å konstatere at feil mann har hatt enerett på Trackmania.no og stedets servere.

Hjemmesiden funker jo så noenlunde, men hva med "Tracks", "Serverstats" og "TN (Team Norway)"? TN skal tross alt være det offisielle laget i internasjonale turneringer. Det er altså ingen som kan sette sammen dette laget uten boneless? Ikke det at jeg tror det er så forbanna viktig heller ettersom TMU ødela mesteparten ved å redusere antallet TMN kjørere til ca.50%. Men TM.no er jo også ansvarlig for TMU, eller? Det sier litt om situasjonen at sist oppdaterte TN-liste er fra 20 august 2006 og siste foruminnlegg som omhandler TN er fra 27 mars i år! Resten er bare en uforståelig suppe av gode kjørere som deltar i det de blir enige om. Dersom man ikke har blitt kontaktet av disse så kan man glemme å få delta i noe som helst ser det ut til. Sikkert de beste som deltar uansett, men det får da være måte på til arroganse!

Så for å avslutte denne utblåsningen fra en gammel mann med en helt annen oppdragelse så vil jeg si at OLD Racing Circuit er manna for sjela og 1000 ganger mer moro enn å vente på en som aldri gidder å bruke 5 minutter på noen tusen andre som venter og venter og .................

HEIA OLD!!!jubel
+ alle andre ildsjeler som holder ut.
Til Toppen Go down
Bergie
Optio Centuriae
Optio Centuriae



Antall Innlegg : 50
Registration date : 07.05.2007

Trackmania.no Empty
PosteTema: Re: Trackmania.no   Trackmania.no EmptyMan Jul 30, 2007 7:28 pm

Du bommer ganske stygt når du sier at ingen kan sette sammen TN uten Boneless...
NC3 starter ikke før September/Oktober, så det er ingen hast når det gjelder TN!
I NC3 kommer jeg til og være kaptein, og jeg kan sørge deg/dere for at jeg kommer til og være aktiv som bare faen, og gjøre det beste for laget.
At Boneless ikke er tilstede lengre er ganske frustrerende indeed, men det kan vi ikke gjøre noe med, så vi må prøve og få det beste ut av det..
Til Toppen Go down
Turtle
Ephemera Baetidae Rhodanii
Ephemera Baetidae Rhodanii
Turtle


Antall Innlegg : 372
Registration date : 18.01.2007

Trackmania.no Empty
PosteTema: Re: Trackmania.no   Trackmania.no EmptyMan Jul 30, 2007 8:33 pm

Sa ikke Bergie, spurte. Vesentlig forskjell, men samma det. Supert at det er noen som gidder å ta ansvar! OK Og som du sikkert har forstått for lenge siden så tenker jeg ikke akkurat på at det vil være noen aktuelle kandidater for TN fra OLD. Vi kommer til å heie på alle dere råkjørerne fra Norge vi. Men vi trenger nesten å vite når og ikke minst hvem vi skal heie på. Wink

Info Bergie, det er det som er viktig. Det har det vært alt for lite av. Det er ikke nok å si at man gjør så godt man kan, men hva man gjør. Først da kan man forvente støtte og hjelp til det arbeidet man gjør.

Uansett fikk jeg noe ut av det jeg ville med innlegget: Svar fra en eller annen om hva som skjer med TN. Dessuten vet du godt at jeg ikke klarer å være sint på deg.Very Happy

grumpy Men Boneless kunne godt ha brukt noen minutter på å skaffe seg goodwill på tm.no. Frustrasjonen går jo utover dere som forsøker å gjøre noe.
Til Toppen Go down
Bergie
Optio Centuriae
Optio Centuriae



Antall Innlegg : 50
Registration date : 07.05.2007

Trackmania.no Empty
PosteTema: Re: Trackmania.no   Trackmania.no EmptyTir Jul 31, 2007 7:10 am

Er helt enig med deg, Boneless kunne godt ha brukt litt tid ihvertfall på tm.no, informere resten av TM_Norge-verden om tilstanden, men dessverre så funker det ikke slik..
Er også ganske vanskelig og informere om når og hvor angående NC3, når jeg ikke vet noe selv enda!
Til Toppen Go down
lille79
Sesquiplicarius
Sesquiplicarius



Antall Innlegg : 47
Registration date : 21.05.2007

Trackmania.no Empty
PosteTema: Re: Trackmania.no   Trackmania.no EmptyTir Jul 31, 2007 4:03 pm

Regna nesten med det var skjedd noe med han jeg... Ville sjøl posta at nå har jeg ikke tid på et halvt år, så have fun (eller lignende)
Til Toppen Go down
OLD/Rommel
Comes Domesticorum
Comes Domesticorum
OLD/Rommel


Antall Innlegg : 1131
Age : 56
Localisation : Kristiansand
Registration date : 17.10.2006

Trackmania.no Empty
PosteTema: Re: Trackmania.no   Trackmania.no EmptyTir Sep 25, 2007 5:08 pm

Trackmania er oppe å går igjen nå
Til Toppen Go down
http://www.teamold.no
Sponsored content





Trackmania.no Empty
PosteTema: Re: Trackmania.no   Trackmania.no Empty

Til Toppen Go down
 
Trackmania.no
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Trackmania forever

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Overaged Lucky Drivers :: Generelt :: Generelt forum-
Gå Til: