| Takk for besøket Ice! | |
|
|
Av | Innlegg |
---|
Bj Procurator
Antall Innlegg : 299 Age : 54 Localisation : Sveg i Sverige Registration date : 27.10.2006
| Tema: Takk for besøket Ice! Fre Jul 13, 2007 10:22 pm | |
| Hepp!
Ville vell egentlig bare takke Ice for ett meget koselig besøk. Det var veldig trivelig å kunne treffe noen fra vår kjære klan som jeg kun har snakket med på nett. Moro også å se noen i en OLD skjorte.
Håper du ikke ble helt skremt av å møte meg Ice, og om du ikke ble det er du hjertelig velkommen innom når du skal tilbake igjen også. | |
|
| |
Vebbo Pontifex maximus
Antall Innlegg : 756 Age : 55 Localisation : Lørenskog Registration date : 16.10.2006
| Tema: Re: Takk for besøket Ice! Fre Jul 13, 2007 11:24 pm | |
| jøss har du fått besøk Bj artig. Må få høre mer om seinere, på skype kanskje | |
|
| |
RS:/Oracle2k Optio Centuriae
Antall Innlegg : 64 Age : 34 Registration date : 26.11.2006
| Tema: Re: Takk for besøket Ice! Lør Jul 14, 2007 12:27 am | |
| Hehe, fattern er på vei nordover hit, så han kjørte sveg. Tipper både jeg OG bj hadde blitt sur hvis han bare hadde kjørt forbi | |
|
| |
ICE Tribuni Angusticlavii
Antall Innlegg : 266 Age : 62 Localisation : Drammen Registration date : 17.10.2006
| Tema: Re: Takk for besøket Ice! Man Jul 16, 2007 9:21 am | |
| Da må jeg bare få si dt at det var kjmpekoselig BJ, skremmer absolutt ikke så svinger nok innom på tilbakevegen også så sant det er en mulighet for det Takker for en spennende og god middag, var mett til langt ut på natta. | |
|
| |
| Tema: Re: Takk for besøket Ice! Tir Jul 17, 2007 1:40 am | |
| Helt til han kom å henta meg da var det mat mat mat og irritasjon for at bensinstasjonene i nord ikke har døgnåpent så han fikk ikke kjøpt seg mat | |
|
| |
Kjell T. Ring Centurio
Antall Innlegg : 172 Age : 51 Localisation : Tromsø Registration date : 05.05.2007
| Tema: Re: Takk for besøket Ice! Tor Jul 19, 2007 3:26 am | |
| Det er litt av en kjøretur ICE har foretatt seg. 200 mil ++ en vei er ikke småtteri for en OLD dude eller en grei kjøretur for vante karer som ICE. I dag fikk jeg æren av å treffe denne kjernekaren og sønnen hans Oracle2k. Vi tok en kaffe på min hjemplass i Karasjok før jeg startet til Tromsø. Jeg forsøkte å lokke han med på Bukta festivalen i Tromsø torsdag-lørdag og greide å få han på gli da han hørte at Iggy Pop spiller på lørdag. Det ville vært hyggelig å vært vertskap denne helga, og velkommen skal dere være. Dette skrives etter at jeg har tilbakelagt de få 550km Karasjok-Tromsø er... Uansett, det var utrolig hyggelig å treffe dere. Håper det ikke blir siste gang O2k: Jeg m.fl. venter i spenning på at du skal slå Bj sin WR ved bruk av PowerSlide på WheelChairTrack | |
|
| |
Claes Tiro
Antall Innlegg : 5 Registration date : 24.10.2006
| Tema: Re: Takk for besøket Ice! Tor Jul 19, 2007 6:18 am | |
| Hvem er hvem? Er vel ganske sikker på at det er Oracle til høyre da | |
|
| |
Bj Procurator
Antall Innlegg : 299 Age : 54 Localisation : Sveg i Sverige Registration date : 27.10.2006
| Tema: Re: Takk for besøket Ice! Tor Jul 19, 2007 8:45 am | |
| fra venstre mot høyre.....med minst hår Kjell T. Ring, og med pitte litt mere hår har vi Ice og til slutt så har vi sørpa (Oracle) | |
|
| |
| Tema: Re: Takk for besøket Ice! Tor Jul 19, 2007 12:44 pm | |
| Kjell, WR er slått, men jeg var så snill og tok den i online mode, så han har fortsatt wr-en. Replayen er sendt til Bj, og jeg har den selv | |
|
| |
Petter Procurator
Antall Innlegg : 413 Age : 57 Localisation : Utskarpen/Nordland Registration date : 02.03.2007
| Tema: Re: Takk for besøket Ice! Tor Jul 19, 2007 12:44 pm | |
| Så morro.... Skulle du finne på å ta E6 sørover ICE blir det flere kaffekopper på turen.... Meg finner du sannsynligvis i Sør-Troms eller Nord i Nordland. | |
|
| |
ICE Tribuni Angusticlavii
Antall Innlegg : 266 Age : 62 Localisation : Drammen Registration date : 17.10.2006
| Tema: Re: Takk for besøket Ice! Tor Jul 19, 2007 3:03 pm | |
| var kjempekoslig å treffe deg også kjelltring, synd det ble så kort bare angående buktafestivalen er jeg nok nødt til å si takk men ellers takk, vi får besøk av kjæresten til sørpa i morgen så må nok være anstand her, selv om det hadde vært kjempe... - Sitat :
- Så morro.... Skulle du finne på å ta E6 sørover ICE blir det flere kaffekopper på turen
fikk faktisk lyst nå til å reise herfra ett par dager før for å ta E6 sørover og se hvor mange OLDisser jeg kunne rekke å ta en kaffekopp med på turen hjem Hadde nok blitt en kongetur det | |
|
| |
| Tema: Re: Takk for besøket Ice! Fre Jul 20, 2007 12:58 am | |
| Men da gjør du det fattern er ikke værre enn at du levner igjen penger til meg her xD og kjører | |
|
| |
Sponsored content
| Tema: Re: Takk for besøket Ice! | |
| |
|
| |
| Takk for besøket Ice! | |
|