Overaged Lucky Drivers
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

Velkommen til Overaged Lucky Drivers

IndeksIndeks  PortalePortale  GalleryGallery  ReglerRegler  Latest imagesLatest images  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

Om meg (Vforce Sr.)

Go down 
2 posters
AvInnlegg
Vforce Sr
Miles
Miles

Antall Innlegg : 15
Registration date : 13.06.2007

Om meg (Vforce Sr.) Empty
PosteTema: Om meg (Vforce Sr.)   Om meg (Vforce Sr.) EmptyMan Jul 02, 2007 9:16 pm

Ole heter jeg, og er født i siste halvdel av forrige århundre( -62 ). Jeg bor på Jessheim (like ved Gardermoen).

Har en gutt på 5, en på 23(Vforce Jr), og ei datter på 21. Har også en stesønn på 15. Greie unger alle samma:D På toppen av alt ble jeg bestefar ti min datter's sønn for 1 1/2 år sia.

Fritiden har vært brukt på fluefiske, atvcross og bygging/leking:oops: med scaletrial RC biler. RC er den nyeste greia, og det jeg styrer mest med akkurat nå...

Jobbe har jeg vel egentlig ikke gjort seriøst de 2-3 siste åra, men er nå headhunta til en administrativ stilling hos en tidligere konkurrent. Begynner 1 august....
Høres kanskje litt rart ut, men saken er den at jeg bygde opp et landsdekkende budbilfirma fra 1998, som jeg drev fram til Posten Norge kjøpte det i 2005. Bevilget meg da litt "ferie" Cool Alle burde prøve ett par år av....godt det! Hehe.

Når det gjelder TM, så var jeg med ganske tidlig tror jeg( husker at nr1 i Norge hadde rundt 12000 poeng Laughing )
Var med i THUGS en liiiiten periode før Jotne spurte om jeg ville være med på å starte OLD.
Klarte å klore meg til rundt 90 i Norge rank, da laptopen
ga opp.... Kona sa fra om at det var greit om jeg ikke reparerte for å kjøre TM, og jeg tok hintet.

Men da nye laptoper kom i hus for et par måneder siden måtte jeg prøve litt igjen, og her er jeg...Håpløst akterutseilt....

Takk for at det var en plass til meg i OLD, og jeg lover å holde meg unna kamper etc. så jeg ikke sverter OLD klanen unødig.

Ole
Til Toppen Go down
Turtle
Ephemera Baetidae Rhodanii
Ephemera Baetidae Rhodanii
Turtle

Antall Innlegg : 372
Registration date : 18.01.2007

Om meg (Vforce Sr.) Empty
PosteTema: Re: Om meg (Vforce Sr.)   Om meg (Vforce Sr.) EmptyMan Jul 02, 2007 9:34 pm

Hyggelig VForce_sr, det gleder meg (og sikkert alle andre) stort!
Husker at jeg kjørte mot deg for en god stund siden og hvis ikke mye har forandret seg så burde det alltid være plass for en slik "godgutt". Om du ikke kjører like rått hele tida så betyr ikke det at du ikke bør kjøre kamper. Tvert i mot! Man blir ikke bedre av å diskvalifisere seg selv og ingen av oss setter heller noe krav til nivå. I hvert fall har ikke jeg merket noe til det. Very Happy
Til Toppen Go down

Om meg (Vforce Sr.)
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» VForce returns
» Gratulerer med dagen Vforce sr