Overaged Lucky Drivers
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

Velkommen til Overaged Lucky Drivers

IndeksIndeks  PortalePortale  GalleryGallery  ReglerRegler  Latest imagesLatest images  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

Har OLD bursdag i dag?

Go down 
+13
Raggtass
mcDonald
Kjell T. Ring
SumS
lille79
jan
Vforce Sr
OLD/Rommel
HyperNotActive
Petter
OLD/Reo
ICE
Bj
17 posters
AvInnlegg
Bj
Procurator
Procurator
Bj

Antall Innlegg : 299
Registration date : 27.10.2006

Har OLD bursdag i dag? Empty
PosteTema: Har OLD bursdag i dag?   Har OLD bursdag i dag? EmptyLør Jun 23, 2007 6:56 am

Sitat :
Skrevet: Fre 23/06-06 17:47 Tittel: (old boys) Klan søker spillere

Er du over 35 år og liker å spille TM men er ikke med i noen klan?
da kan du kontakte Jotne eller Vforce og bli med i OLD/
Vi spiller fordi det er gøy men trenger flere spillere.

Dette postet Jotne for ett år siden i dag! betyr dette at vi fyller år i dag?

http://www.trackmania.no/forum/viewtopic.php?t=866&highlight=

Sist endret av den Lør Jun 23, 2007 5:02 pm, endret 1 gang
Til Toppen Go down
http://www.bjsmodellflyg.se
ICE
Tribuni Angusticlavii
Tribuni Angusticlavii
ICE

Antall Innlegg : 266
Registration date : 17.10.2006

PosteTema: Re: Har OLD bursdag i dag?   Har OLD bursdag i dag? EmptyLør Jun 23, 2007 7:19 am

jubel pitnurse2 king Gratulerer med dagen OLD old1 old3 old2
Til Toppen Go down
OLD/Reo
Praefectus
Praefectus
OLD/Reo

Antall Innlegg : 541
Registration date : 14.11.2006

PosteTema: Re: Har OLD bursdag i dag?   Har OLD bursdag i dag? EmptyLør Jun 23, 2007 9:22 am

Satser på det! Smile Gratz OLD!
Til Toppen Go down
Petter
Procurator
Procurator
Petter

Antall Innlegg : 413
Registration date : 02.03.2007

PosteTema: Re: Har OLD bursdag i dag?   Har OLD bursdag i dag? EmptyLør Jun 23, 2007 10:31 am

Gratz OLD... 1 år jubileet skulle jo vært markert på en eller annen måte.
Hva med en x vs x "jubileumsturnering" på 3-5 utvalgte OLD baner kl 23 i kveld? Eller noe a'la Late Nite....men det er kanskje i seneste laget å få til noe sånt?
Til Toppen Go down
HyperNotActive
Centurio
Centurio
HyperNotActive

Antall Innlegg : 151
Registration date : 21.10.2006

PosteTema: Re: Har OLD bursdag i dag?   Har OLD bursdag i dag? EmptyLør Jun 23, 2007 2:22 pm

gratulerer med dagen OLD/ jubel jubel jubel jubel
Til Toppen Go down
OLD/Rommel
Comes Domesticorum
Comes Domesticorum
OLD/Rommel

Antall Innlegg : 1131

PosteTema: Re: Har OLD bursdag i dag?   Har OLD bursdag i dag? EmptyLør Jun 23, 2007 2:37 pm

Gratulerer med dagen OLD Smile
Til Toppen Go down
http://www.teamold.no
Vforce Sr
Miles
Miles

Antall Innlegg : 15
Registration date : 13.06.2007

PosteTema: Re: Har OLD bursdag i dag?   Har OLD bursdag i dag? EmptyLør Jun 23, 2007 4:06 pm

Happy B-day OLD/Very Happy
Til Toppen Go down
jan
Centurio
Centurio
jan

Antall Innlegg : 134

PosteTema: Re: Har OLD bursdag i dag?   Har OLD bursdag i dag? EmptyLør Jun 23, 2007 4:13 pm

jippii!!!!
Til Toppen Go down
lille79
Sesquiplicarius
Sesquiplicarius

Antall Innlegg : 47
Registration date : 21.05.2007

PosteTema: Re: Har OLD bursdag i dag?   Har OLD bursdag i dag? EmptyLør Jun 23, 2007 5:47 pm

Gratulerer!

På vegne av alle oss i Super Sheep Racing ønsker jeg dere en riktig god ett-årsdag :-D

mvh
SSRlille79
Til Toppen Go down
SumS
Centurio
Centurio

Antall Innlegg : 164

PosteTema: Re: Har OLD bursdag i dag?   Har OLD bursdag i dag? EmptyLør Jun 23, 2007 9:07 pm

TID FOR TALE! Very Happy

Har vært fulgt med dere så godt som fra starten, Og dere har alltid vært en helt strålende gjeng! Var tilogmed den med mest poster her på forumet en stund, har desverre dotte litt ut, men skal prøve å bli aktiv igjen:D dere er jo en HELT fantastisk gjeng!
Jeg husker i sommer en gang, så fikk jeg høre fra vebbo at krave for å komme inn var å ligge maks 3 sekunder bak meg på noen baner :p følte meg litt sånn "æres medlem" da en stund, ble jo også adoptert av min nåværende far og en av Clanens grunnleggere, Jotne(gratulere med dagen pappa!)
Jeg har jo vært innom det meste av claner og kan vell kansje kalles for en "clanhore" :p jeg beundrer dere som har holdt ut i ett helt år nå, er ikke mange TM claner som kan skryte av det, enste jeg kan komme på i farta er Dignitas, men de hadde jo bare ett medlem i over halve tia. også har du jo Z da, som jeg også har nær tilknytning til :p
back to saken! OLD er faktisk en clan det står STOR respekt i, tror ikke det er noen som med hånda på hjerte kan si at de ikke vill være medlem i denne clanen når de fyller 30! dere er en helt konge gjeng, det skal dere ha!
Første gang jeg hørte om dere, tenkte jeg "omg, en hel hau med gamlinger som spiller, for noen tapere", men man kan godt si det har forandra seg STORT nå! nå er det sånn at når jeg kjører med dere sliter med å komme til mål fordi det alltid kommer en kommentar som får meg til å le meg i hjel eller noe lignende, er ALLTID morro å spille med dere!
Jeg har jo faktis også truffet Vebbo i oslo, blei spandert lunch på å greier der, helt konge Very Happy Storkoste meg vebbo! har også vært snakk om at jeg skal inn der og besøke Vebbo og masool igjen, håper det blir noe av! Så har du jo FastAss som bor i kr.sand og har vært lærer til mange av vennene mine her, har fått høre att du hadde snakka om meg i timene og no greier, litt kult! Very Happy Vi skulle jo ha en kveld i kr.sand og spise pizza og ta ei øl og spille litt TM; skulle vi ikke? håper dette blir noe av en gang! er jo i allefall du ,Rommel ,meg og Pebino som bor i nærområdet!
Følte dette ble litt langt, men men Wink

i allefall:
GRATULERER MED DAGEN
OVERAGED LUCKY DRIVERS!
Til Toppen Go down
http://www.Klanen.no
Kjell T. Ring
Centurio
Centurio
Kjell T. Ring

Antall Innlegg : 172
Registration date : 05.05.2007

PosteTema: Re: Har OLD bursdag i dag?   Har OLD bursdag i dag? EmptyLør Jun 23, 2007 10:35 pm

bounce Grattis med dagen!
Til Toppen Go down
mcDonald
Centurio
Centurio
mcDonald

Antall Innlegg : 117
Registration date : 30.04.2007

PosteTema: Re: Har OLD bursdag i dag?   Har OLD bursdag i dag? EmptyLør Jun 23, 2007 11:15 pm

Gratulere med årsdagen guttaboys`n
ser med glede fram mot flere år i dette selskapet:D

2pro
Til Toppen Go down
Bj
Procurator
Procurator
Bj

Antall Innlegg : 299
Registration date : 27.10.2006

PosteTema: Re: Har OLD bursdag i dag?   Har OLD bursdag i dag? EmptyLør Jun 23, 2007 11:17 pm

Petter skrev:
Gratz OLD... 1 år jubileet skulle jo vært markert på en eller annen måte.
Hva med en x vs x "jubileumsturnering" på 3-5 utvalgte OLD baner kl 23 i kveld? Eller noe a'la Late Nite....men det er kanskje i seneste laget å få til noe sånt?

selvsagt fikser vi en jubileumsturnering.......skype meg så planlegger vi folkens
Til Toppen Go down
http://www.bjsmodellflyg.se
Raggtass
Consularis
Consularis
Raggtass

Antall Innlegg : 227

PosteTema: Re: Har OLD bursdag i dag?   Har OLD bursdag i dag? EmptySøn Jun 24, 2007 12:00 am

Gratulerer så mye med dagen. Ser også at det blir markert her hjemme i Kragerø, da de har flere bål utover på øyene. Det må jo være derfor.
Til Toppen Go down
007
Centurio
Centurio
007

Antall Innlegg : 179
Registration date : 28.02.2007

PosteTema: Re: Har OLD bursdag i dag?   Har OLD bursdag i dag? EmptySøn Jun 24, 2007 12:14 am

grattis med dagen OLD Very Happy
Til Toppen Go down
jotne
Consularis
Consularis
jotne

Antall Innlegg : 335

PosteTema: Re: Har OLD bursdag i dag?   Har OLD bursdag i dag? EmptySøn Jun 24, 2007 11:09 am

GRATULERER MED DAGEN king jubel king jubel
Utrolig nok så har OLD blitt 1 år og fortsatt en meget aktiv klan noe som helt klart kommer av at OLDissene er en fantastisk gjeng. Har ved flere anledninger fått tilbakemeldinger fra andre spillere at vi er hyggelige og hilser på andre som kommer inn på serverene våres Very Happy og det er mange fine tilbakemeldinger på tråden i tmn.no forumet og her inne på forumet vårt (sist fra min "sønn" SumS, tusen takk sønn) og lille79 da som drømmer om å få bli medlem, noe som viser at OLD er levedyktig for flere år fremover ( da får du muligheter du også lille79 ). Jeg ønsker dere alle hjertelig til lykke med 1 års dagen og ser fremover til mange hyggelige stunder med OLD og TMN.
cool1 cool1 cool1 cool1 cool1
Til Toppen Go down
Fantomas
Tribuni Angusticlavii
Tribuni Angusticlavii
Fantomas

Antall Innlegg : 212
Registration date : 08.06.2007

PosteTema: Re: Har OLD bursdag i dag?   Har OLD bursdag i dag? EmptySøn Jun 24, 2007 2:10 pm

Gratulerer OLD!
Til Toppen Go down
Ferril
Miles
Miles

Antall Innlegg : 17
Registration date : 24.10.2006

PosteTema: Re: Har OLD bursdag i dag?   Har OLD bursdag i dag? EmptyTir Jun 26, 2007 6:24 am

Gratulerer OLD! Det er godt å se at det er flere klaner som klarer å overleve! KANON gjeng er dere også! Jotne er og blir min faste pizza-påpasser :D

Snakkes på en server nær oss!

OWN Ferril
Til Toppen Go down
Sponsored content

PosteTema: Re: Har OLD bursdag i dag?   Har OLD bursdag i dag? Empty

Til Toppen Go down

Har OLD bursdag i dag?
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-