| Noen spørsmål ang kontoen på www.trackmanianations.com | |
|
|
Av | Innlegg |
---|
Bj Procurator
Antall Innlegg : 299 Age : 54 Localisation : Sveg i Sverige Registration date : 27.10.2006
| Tema: Noen spørsmål ang kontoen på www.trackmanianations.com Fre Jun 01, 2007 6:07 pm | |
| Tjaba! har noen funderinger på hva er hva og hva ting betyr på kontoen som ma har på www.trackmanianations.comdet første jeg lurer på er hva "Your personnal community code is: XXXXXX" er. Hva brukes denne til eller har den ingen fuksjon i det heletatt? dette står helt i starten under Welcome BJ før listen med buddys. det ande jeg lurer på er dette med stjerne, når man får en stjerne har man den da bare et vist antall dager så mister man den igjenn eller har man den for ever? Og så undrer jeg over dette med "Hall Of Fame:" der står det "Your stars: (26 Star days)" hva menes med dette? evig takknemmelig om noen har lyst å gjøre en gammel man litt klokere og kanskje svare på dette. | |
|
| |
OLD/Reo Praefectus
Antall Innlegg : 541 Age : 51 Localisation : Hilton Registration date : 14.11.2006
| Tema: Re: Noen spørsmål ang kontoen på www.trackmanianations.com Fre Jun 01, 2007 7:57 pm | |
| Stardays kan jeg svare på, det hvor lenge du har hatt stjerna. | |
|
| |
Turtle Ephemera Baetidae Rhodanii
Antall Innlegg : 372 Registration date : 18.01.2007
| Tema: Re: Noen spørsmål ang kontoen på www.trackmanianations.com Fre Jun 01, 2007 9:14 pm | |
| Tja, var vel ikke helt riktig det Reo. Stardays er hvor mange stemmer du har samlet. Det er slik at de som er registrert med gamekey fra TMO, TMS eller TMU(?) kan stemme på en som de syns fortjener en påskjønnelse i form av en stjerne eller flere. Dette gjøres ved at man skriver inn login til f.eks. Bj. Dermed får han 1 starday for hver dag du lar ham stå under "The following votes will be taken into account for the game Hall of Fame." Du kan stemme på så mange du vil og du kan fjerne hvem og når du vil. Så la oss si at 3 stykker stemmer på Bj. Da vil han få 3 stardays for hver dag som går uten at de fjerner ham fra lista. Han trenger ca. 50-60 for 1 stjerne nå tror jeg. Og det blir høyere og høyere krav jo flere stjerner det er snakk om. Disse grensene flyttes også oppover jo flere som oppnår dem. Det ser ut som jeg aldri får den 3. stjerna sjøl. Grensene flyttes i takt med antallet stardays jeg har. Jeg får en starday for hver dag som går. Tror det bare er Fosco som syns jeg fortjener en til... *host* *host*... Men man må visst enten være like god som Fosco, gjøre noe helt spesielt eller avtale stjernedag-bytting med noen for å få fart på sakene. Men det gidder ihvertfall ikke jeg! Man blir jo hverken bedre kjører, banebygger eller menneske av flere stardays, så det går utmerket uten. Men litt morsomt er det jo at man har nesten like mange stardays som det f.eks. Stanley hadde når han fikk sin femte. Men nå har han nok noen tusen og fortjener alle sammen! Man mister altså ikke en eneste starday. Men hvis vi alle hiver oss over vår alles kjære Bj og gir ham alle de stemmene han fortjener for alt arbeidet han har gjort, så tar det ikke lang tid før han har både 5 og 6 velfortjente stjerner. Your personal code brukes bare ved registrering på enkelte community sites. Håper dette var forklarende nok Bj, og at alle dere andre nå forstår hvordan vi kan påskjønne Bj, Vebbo, Ranglepung og alle de andre som bidrar til OLD er så bra som det er med velfortjente stjerner. Ooops, hadde visst vært litt sløv sjøl... | |
|
| |
OLD/Reo Praefectus
Antall Innlegg : 541 Age : 51 Localisation : Hilton Registration date : 14.11.2006
| Tema: Re: Noen spørsmål ang kontoen på www.trackmanianations.com Fre Jun 01, 2007 10:46 pm | |
| oooooooooooooooooooooooj sorry. bare anntok jeg. ble feil det gitt. godt vi har noen som passer på! hehe | |
|
| |
Petter Procurator
Antall Innlegg : 413 Age : 57 Localisation : Utskarpen/Nordland Registration date : 02.03.2007
| Tema: Re: Noen spørsmål ang kontoen på www.trackmanianations.com Fre Jun 01, 2007 10:53 pm | |
| Kan man stemme på så mange man vil? Gitt 5 stemmer nå, men den sjette vil ikke registreres...? | |
|
| |
Turtle Ephemera Baetidae Rhodanii
Antall Innlegg : 372 Registration date : 18.01.2007
| Tema: Re: Noen spørsmål ang kontoen på www.trackmanianations.com Lør Jun 02, 2007 12:03 am | |
| Sikkert bare en liten feil. Er fort gjort å skrive f.eks. xxxx xxx og ikke xxxx_xxx. Er ikke helt sikker, men tror du kan stemme i vei på så mange du orker. Og Reo, det er bare et bevis på at selv den beste kan ta feil en gang i blant. | |
|
| |
Bj Procurator
Antall Innlegg : 299 Age : 54 Localisation : Sveg i Sverige Registration date : 27.10.2006
| Tema: Re: Noen spørsmål ang kontoen på www.trackmanianations.com Lør Jun 02, 2007 12:11 am | |
| Wow Baetis.....dette var mye ros ja, er ikke akkurat vant med det ........tusen takk. Jo jeg ble faktisk mye klokere av dette med både stjerne og community code. Når det gjelder den stjernen jeg hadde så har jeg altså mistet den fordi att antall stemmer har økt og det da er slik at jeg har for lite stemmer til å ha en stjerne om jeg forstår deg rett. Kan jo si at under den tiden jeg hadde stjernen så kjørte jeg akkurat like dårlig som jeg gjør uten, så det blir dessverre ingen forskjell på kjøringen med en stjerne....... | |
|
| |
Petter Procurator
Antall Innlegg : 413 Age : 57 Localisation : Utskarpen/Nordland Registration date : 02.03.2007
| Tema: Re: Noen spørsmål ang kontoen på www.trackmanianations.com Lør Jun 02, 2007 9:07 am | |
| Fikk stemt nå....Kanskje man kun kan avgi et visst antall stemmer pr dag elns?? Kan de som har fått stemmer, se hvem som har stemt, eller bare stardays? | |
|
| |
ICE Tribuni Angusticlavii
Antall Innlegg : 266 Age : 62 Localisation : Drammen Registration date : 17.10.2006
| Tema: Re: Noen spørsmål ang kontoen på www.trackmanianations.com Lør Jun 02, 2007 10:32 am | |
| - Sitat :
- Kan de som har fått stemmer, se hvem som har stemt, eller bare stardays?
De som har fått stemmene kan ikke se hvem som har stemt , kan kun se antall stardays.... | |
|
| |
ptptpt Miles
Antall Innlegg : 14 Registration date : 03.11.2006
| Tema: Re: Noen spørsmål ang kontoen på www.trackmanianations.com Man Jun 04, 2007 8:59 am | |
| du kan gi 10 personer votes, iallefall kunne ikke jeg gi flere. | |
|
| |
Sponsored content
| Tema: Re: Noen spørsmål ang kontoen på www.trackmanianations.com | |
| |
|
| |
| Noen spørsmål ang kontoen på www.trackmanianations.com | |
|