Overaged Lucky Drivers
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

Velkommen til Overaged Lucky Drivers

IndeksIndeks  PortalePortale  GalleryGallery  ReglerRegler  Latest imagesLatest images  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

Pad anbefalinger

Go down 
4 posters
AvInnlegg
Vebbo
Pontifex maximus
Pontifex maximus
Vebbo

Antall Innlegg : 756
Registration date : 16.10.2006

Pad anbefalinger Empty
PosteTema: Pad anbefalinger   Pad anbefalinger EmptyTir Mai 22, 2007 3:57 pm

Chatta litt med Bergie og han bruker Logitech Chillstream som kan kjøpes her http://www.xd.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=68860 Når en av norges beste, kanskje den beste Razz bruker den så er vel det et kvalitetstempel i seg selv. Jonas aka JnS (kjører ikke aktivt lenger dessverre) bruker også den padden og han var overlykkelig over valget av den.

Jeg personlig bruker en xbox360 pad og er fornøyd med den bortsett fra at den kan dra litt til venstre i starten, noe som ikke er å anbefale på PF baner Smile (skikkelig dritt på thunder feks., spess i konkurranser) men den går i center hvis jeg bare roterer den rundt en gang før start.

Hvis noen har andre anbefalinger så er det bare å poste...
Til Toppen Go down
http://www.macsimum.no
Raggie7
Miles
Miles

Antall Innlegg : 10
Registration date : 28.04.2007

Pad anbefalinger Empty
PosteTema: Re: Pad anbefalinger   Pad anbefalinger EmptyTir Mai 22, 2007 10:46 pm

er enig med Bergie og JnS jeg Razz chillsteam er best Smile
Til Toppen Go down
ptptpt
Miles
Miles

Antall Innlegg : 14
Registration date : 03.11.2006

Pad anbefalinger Empty
PosteTema: Re: Pad anbefalinger   Pad anbefalinger EmptyOns Mai 23, 2007 8:51 am

prøvd å kalibrere padden vebbo? Razz
eller er det bare en feil?

Har prøvd pad (saitek), men jeg tror ikke at jeg skal gidde og bruke energi på å lære meg noe nytt Razz bruker den kun til TMU, og der går det til pokker..
Til Toppen Go down
OLD/Rommel
Comes Domesticorum
Comes Domesticorum
OLD/Rommel

Antall Innlegg : 1131
Registration date : 17.10.2006

Pad anbefalinger Empty
PosteTema: Re: Pad anbefalinger   Pad anbefalinger EmptyTor Jun 07, 2007 12:15 pm

Da har jeg fått min nye chillstream. Den er fin å se på, holder svetten borte, men for meg som ikke liker analoge spaker var det en skikkelig nedtur å finne ut at d-pad'en ikke funker sammen med trackmania sine spill.
Vet ikke helt om jeg orker begynne på en ny læringsprossess med spaker bare for å holde fingra tørre Smile

Så til dere som vurderer å kjøpe pad. Vit at chillstreamen ikke funker med d-pad.

Noen som bruker analoge spaker som vil kjøpe den? Smile
Til Toppen Go down
http://www.teamold.no
Sponsored content

Pad anbefalinger Empty
PosteTema: Re: Pad anbefalinger   Pad anbefalinger Empty

Til Toppen Go down

Pad anbefalinger
Til Toppen 
Side 1 av 1