| OLD vs OWN | |
|
+5007 OLD/Reo WizKid Slartibartfast OLD/Rommel 9 posters |
Av | Innlegg |
---|
OLD/Rommel Comes Domesticorum
Antall Innlegg : 1131 Age : 57 Localisation : Kristiansand Registration date : 17.10.2006
| Tema: OLD vs OWN Tir Mai 15, 2007 3:21 pm | |
| Da skal vi opp mot OWN i neste runde. Bør bli spennende og jevnt om vi trener litt. Vi slo dem i påska, så her er det muligheter. Kvalikk torsdag passer dårlig antar jeg, så jeg foreslår at vi kjører den på søndag kl 2000. Noen motforestillinger? | |
|
| |
Slartibartfast Praefectus castrorum
Antall Innlegg : 363 Age : 56 Localisation : Hammerfest Registration date : 02.02.2007
| Tema: Re: OLD vs OWN Tir Mai 15, 2007 4:00 pm | |
| Ingen motforestillinger | |
|
| |
WizKid Praefectus
Antall Innlegg : 500 Age : 49 Registration date : 18.10.2006
| Tema: Re: OLD vs OWN Tir Mai 15, 2007 4:07 pm | |
| Søndag høres knall ut, da er det ikke umulig jeg kan stille på kvall | |
|
| |
OLD/Reo Praefectus
Antall Innlegg : 541 Age : 51 Localisation : Hilton Registration date : 14.11.2006
| Tema: Re: OLD vs OWN Tir Mai 15, 2007 5:01 pm | |
| | |
|
| |
007 Centurio
Antall Innlegg : 179 Age : 49 Localisation : gjerdrum Registration date : 28.02.2007
| Tema: Re: OLD vs OWN Tir Mai 15, 2007 9:02 pm | |
| ja søndager passer mye bedre for meg da rekker jeg og få trent litt først og | |
|
| |
Slartibartfast Praefectus castrorum
Antall Innlegg : 363 Age : 56 Localisation : Hammerfest Registration date : 02.02.2007
| Tema: Re: OLD vs OWN Søn Mai 20, 2007 8:04 pm | |
| Jeg når dessverre ikke kvalikken idag | |
|
| |
WizKid Praefectus
Antall Innlegg : 500 Age : 49 Registration date : 18.10.2006
| Tema: Re: OLD vs OWN Søn Mai 20, 2007 8:22 pm | |
| - WizKid skrev:
- Søndag høres knall ut, da er det ikke umulig jeg kan stille på kvall
Gikk ikke heelt etter planen,jeg blir istedet nødt til å kose meg med å pakke bøker, kjøkkenutstyr og diverse turutstyr pent i pappesker utover kvelden, kan nesten ikke vente med å sette igang Dere som skal kjøre får ha lykke til! | |
|
| |
OLD/Reo Praefectus
Antall Innlegg : 541 Age : 51 Localisation : Hilton Registration date : 14.11.2006
| Tema: Re: OLD vs OWN Søn Mai 20, 2007 8:42 pm | |
| går vel ikke dette? med begge lag å kval klokka 20.... ? kun 1 server. | |
|
| |
Ranglepung Rector Orbis
Antall Innlegg : 564 Age : 51 Localisation : Fredrikstad Registration date : 17.10.2006
| Tema: Re: OLD vs OWN Søn Mai 20, 2007 8:48 pm | |
| 2OLD bruker Vebbo sin server, mens OLD kan bruke Bj sin.
Jeg har forandra navnet på den til OLD vs OWN, regner med at Rommel kan ordne med resten. | |
|
| |
Vebbo Pontifex maximus
Antall Innlegg : 756 Age : 55 Localisation : Lørenskog Registration date : 16.10.2006
| Tema: Re: OLD vs OWN Man Mai 21, 2007 2:20 pm | |
| 21-1 gutter?? voldsomt da noen som har litt mer info om kampen eller? lineup etc... | |
|
| |
Antall Innlegg : 1131 Age : 57 Localisation : Kristiansand Registration date : 17.10.2006
| Tema: Re: OLD vs OWN Man Mai 21, 2007 2:45 pm | |
| - Vebbo skrev:
- 21-1 gutter?? voldsomt da noen som har litt mer info om kampen eller? lineup etc...
Hmmmm.... hvor skal jeg begynne Kvalikk kl 2000. Jeg, Reo og 007 møtte opp. Fant ut at vi skulle droppe, men ble værende på serveren for å trene. 5-10 min over 2000 kom Down inn, og vi kjørte en kvalikk allikevel. Down hadde minimalt med trening før kvalikk, men slo meg på en av banene. Nå skal det sies at jeg har klart det utrolige å ødelegge nok en pad, så i det resultatet ligger det endel plutselige svinger til venstre i rekkverket ( logitech suger big time) De andre banene kvalet jeg (såvidt), reo og 007 på. Siste halvtimen før kamp hentet jeg frem fire gamle pad for å finne en som virket sånn passe, og rakk starten såvidt med den minst dårlige. Hva angår kampen så ble vi regelrett knust. Lå ca 2 sek bak own på alle baner. De kjørte stabilt og godt, spesielt airik, mens vi bare en sjelden gang kom høyere enn nr 3 med vår beste. Vi får satse på bedre fremmøte og mer trening til neste kamp. | |
|
| |
Vebbo Pontifex maximus
Antall Innlegg : 756 Age : 55 Localisation : Lørenskog Registration date : 16.10.2006
| Tema: Re: OLD vs OWN Man Mai 21, 2007 3:08 pm | |
| - OLD/Rommel skrev:
- Vebbo skrev:
- 21-1 gutter?? voldsomt da noen som har litt mer info om kampen eller? lineup etc...
Hmmmm.... hvor skal jeg begynne Kvalikk kl 2000. Jeg, Reo og 007 møtte opp. Fant ut at vi skulle droppe, men ble værende på serveren for å trene. 5-10 min over 2000 kom Down inn, og vi kjørte en kvalikk allikevel. Down hadde minimalt med trening før kvalikk, men slo meg på en av banene. Nå skal det sies at jeg har klart det utrolige å ødelegge nok en pad, så i det resultatet ligger det endel plutselige svinger til venstre i rekkverket ( logitech suger big time) De andre banene kvalet jeg (såvidt), reo og 007 på. Siste halvtimen før kamp hentet jeg frem fire gamle pad for å finne en som virket sånn passe, og rakk starten såvidt med den minst dårlige. Hva angår kampen så ble vi regelrett knust. Lå ca 2 sek bak own på alle baner. De kjørte stabilt og godt, spesielt airik, mens vi bare en sjelden gang kom høyere enn nr 3 med vår beste. Vi får satse på bedre fremmøte og mer trening til neste kamp. loool, trykker du pad'ene i senk eller går de i rekkverket? hehe kjenner til det, har klikka et par ganger for meg når jeg har hatt spillkvelder med et par kompiser og det har gått utover litt for mange pad'er + at jeg ødela en xbox en gang , og her om dagen tok jeg turen til en game kompis og hadde med meg Dreamcast'en som vi spillte masse på før og vi fyra opp en gammel slager (V-Rally) og når han slo meg på den første grusbanen på målstreken så klikka det helt og jeg kasta meg over han og han satt i en type stressless og det neste vi hørte var bare knasing og stolen gikk overende og han hyyler ut faaaan denne stolen koster 7000,- spenn hehe... og når han snakka med mora si dagen etter så fortalte han dette og mora svarer i sjokktilstand: "Vebbo, er ikke han snart 40 da????" Det værste var jo at han hadde fått denne stolen av sin bestemor | |
|
| |
| Tema: Re: OLD vs OWN Man Mai 21, 2007 3:28 pm | |
| Hehe... er ikke bare bare å spille data og videospill :p Siden jul har jeg prestert å ødelegge følgende: 1 x Logitech Presicion (drar ukontrolert mot høyre) 1 x Logitech Rumblepad II Wireless (drar ukontrollert mot høyre) 1 x Logitech Rumblepad II (drar ukontrollert mot venstre) 1 x Impact (ett eller annet) (drar ukontrollert mot høyre) 1 x PS 2 kontroller (drar ukontrollert mot høyre, men den var nok litt mosa før jeg tok den i bruk på pc'en) Virker som jeg trykker litt hardt på "soppen" ja.... spesielt i høyresvinger Noen som har forslag til en god pad? | |
|
| |
Vebbo Pontifex maximus
| Tema: Re: OLD vs OWN Man Mai 21, 2007 5:01 pm | |
| tror kanskje fosco har en brukt xbox 360 pad til salgs.. jeg bruker den og er happy med den, men vet om flere som ikke syns den er noe... | |
|
| |
Kjell T. Ring Centurio
Antall Innlegg : 172 Age : 51 Localisation : Tromsø Registration date : 05.05.2007
| Tema: Re: OLD vs OWN Man Mai 21, 2007 11:40 pm | |
| LOL. Jeg spiller TMN på laptopen. Piltastene har begynt å leve sitt eget liv. Heldigvis har til nå tastan funket de få kampene jeg har spilt men sviktet under 2old wu i går. Keyboard-replacements neste hvis mulig... | |
|
| |
DoRRo Miles
Antall Innlegg : 19 Age : 57 Localisation : Drammen Registration date : 10.03.2007
| Tema: Re: OLD vs OWN Tir Mai 22, 2007 1:26 am | |
| Jeg spiller også på laptop - faktisk jobben sin. Har allerede byttet den ut 1 gang, delvis pga hovedkort-problemer, delvis fordi piltastene var begynt å gå i oppløsning. Når jeg ser godt etter, begynner tast for gass + høyre/venstre å slites hull på . Laptop-modellen er 2-3 år gammel nå, og jeg får heldigvis ny snart. Hadde vært pinlig å bytte inn for 2. gang pga slitt tastatur DoRRo PS Om noen mot formodning finner en robust gamepad som i tillegg er god å bruke, så si ifra! Må jo bare prøve å konvertere til pad jeg også | |
|
| |
Sponsored content
| Tema: Re: OLD vs OWN | |
| |
|
| |
| OLD vs OWN | |
|