Overaged Lucky Drivers
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

Velkommen til Overaged Lucky Drivers

IndeksIndeks  PortalePortale  GalleryGallery  ReglerRegler  Latest imagesLatest images  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

Nok en gang en legendarisk kamp mot BB

Go down 
+2
Slartibartfast
Vebbo
6 posters
AvInnlegg
Vebbo
Pontifex maximus
Pontifex maximus
Vebbo

Antall Innlegg : 756
Registration date : 16.10.2006

Nok en gang en legendarisk kamp mot BB Empty
PosteTema: Nok en gang en legendarisk kamp mot BB   Nok en gang en legendarisk kamp mot BB EmptyMan Apr 30, 2007 6:49 pm

Har ordnet en treningskamp mot BB Fredag førstkommende 4. mai kl. 22.00. Alle som vil kan delta og jeg håper på stort oppmøte. Banene som kjøres er TNL runde 6 banene så da får vi også en pekepin på hvordan vi ligger ann. GLHF gutta. drive3
Til Toppen Go down
http://www.macsimum.no
Slartibartfast
Praefectus castrorum
Praefectus castrorum
Slartibartfast

Antall Innlegg : 363
Registration date : 02.02.2007

PosteTema: Re: Nok en gang en legendarisk kamp mot BB   Nok en gang en legendarisk kamp mot BB EmptyMan Apr 30, 2007 7:20 pm

Fint. Kan være godt å få øvd seg litt, men her er mine sjanser små. Absolutt ikke min type baner, bortsett fra Razor-D av Raggerdag. De to andre har jeg ikke sjanse på. Min old4 er ikke bygd for highspeed slides. Frustrasjon
Til Toppen Go down
WizKid
Praefectus
Praefectus
WizKid

Antall Innlegg : 500
Registration date : 18.10.2006

PosteTema: Re: Nok en gang en legendarisk kamp mot BB   Nok en gang en legendarisk kamp mot BB EmptyOns Mai 02, 2007 12:09 pm

Satser på å bli med på denne Very Happy
Må prøve å få øvd litt mere, banene var OK.
Kanye-banen kunne vært superdigg, om det ikke hadde vært for den innsnevringa etter 1.hopp,
og den £$£$€£$¤%#¤% stolpen i svingen før 2. hopp,hehe. Den banen der kan mye avgjøres på litt tur/utur
Til Toppen Go down
OLD/Rommel
Comes Domesticorum
Comes Domesticorum
OLD/Rommel

Antall Innlegg : 1131
Registration date : 17.10.2006

PosteTema: Re: Nok en gang en legendarisk kamp mot BB   Nok en gang en legendarisk kamp mot BB EmptyOns Mai 02, 2007 1:15 pm

Han har oppdatert banen. Ligger link på TM.no. For de gode (som ikke har problemer med den stolpen du nevner) så ble hopp 2 vanskelig om du fikk for god fart, slik at veien er "kappet" . Har samtidig flyttet innsnevringen etter hopp 1 til rett før hopp 1. Les forøvrig Kanye's kommentar til hva som er lønnsomt ved hopp 1.
Om ikke det er gjort så gjerne oppdater banen på serveren. (Jeg tar ikke sjansen på å forkludre serveren enda Smile )
Til Toppen Go down
http://www.teamold.no
WizKid
Praefectus
Praefectus
WizKid

PosteTema: Re: Nok en gang en legendarisk kamp mot BB   Nok en gang en legendarisk kamp mot BB EmptyOns Mai 02, 2007 1:44 pm

Takker for det, må laste ned oppdatert da. OK
klarte forøvrig hoppet bra en gang igår, bremsa litt i lufta da ptx3 prata om at han traff "taket" mens vi spilte på serveren, så blir sikkert bra med ny utgave ja. Smile
Må si det irriterte meg myye at jeg ikke klarte å finne ordentlig ut av når jeg skulle legge inn ps i svingen der for å slide rundt stolpen og samtidig ikke komme for langt ut i svingen, hehe.
Til Toppen Go down
Vebbo
Pontifex maximus
Pontifex maximus
Vebbo

PosteTema: Re: Nok en gang en legendarisk kamp mot BB   Nok en gang en legendarisk kamp mot BB EmptyFre Mai 04, 2007 1:33 am

Da er fredagen kommet og alle som har tid og lyst kan møte opp på BB sin server (finner ut hvilken det er senere i dag). Det gjelder OLD og 2OLD. håper så mange som mulig stiller og om du har trent eller ikke spiller ingen rolle! drive3
Til Toppen Go down
Vebbo
Pontifex maximus
Pontifex maximus
Vebbo

PosteTema: Re: Nok en gang en legendarisk kamp mot BB   Nok en gang en legendarisk kamp mot BB EmptyFre Mai 04, 2007 8:47 pm

Matchen i kveld går på BBTeamserver og pw er bbpracc

22.00

Husk så mange som vil kan stille
Til Toppen Go down
OLD/Reo
Praefectus
Praefectus
OLD/Reo

Antall Innlegg : 541
Registration date : 14.11.2006

PosteTema: Re: Nok en gang en legendarisk kamp mot BB   Nok en gang en legendarisk kamp mot BB EmptyFre Mai 04, 2007 9:08 pm

ojsann, var i dag det ja. får se om jeg dukker opp. trur dama skal sjenke meg ikveld.. så ut til at det stod noe i kjølern istad.
Til Toppen Go down
Petter
Procurator
Procurator
Petter

Antall Innlegg : 413
Registration date : 02.03.2007

PosteTema: Re: Nok en gang en legendarisk kamp mot BB   Nok en gang en legendarisk kamp mot BB EmptyFre Mai 04, 2007 10:00 pm

Hehe...sår noe i kjølern her også....regner med det ikke er alkoforbud i denne kampen!?Laughing
Til Toppen Go down
OLD/Reo
Praefectus
Praefectus
OLD/Reo

PosteTema: Re: Nok en gang en legendarisk kamp mot BB   Nok en gang en legendarisk kamp mot BB EmptyFre Mai 04, 2007 11:50 pm

BB mot "OLD"

7-2
7-3
7-0

hvilken rekkefølge kjørte vi banene? alhz....
Til Toppen Go down
WizKid
Praefectus
Praefectus
WizKid

PosteTema: Re: Nok en gang en legendarisk kamp mot BB   Nok en gang en legendarisk kamp mot BB EmptyLør Mai 05, 2007 12:42 am

Herre..
Alzheimern tok meg ikveld, glemte helt av denne..
Får vi ref? Smile
Til Toppen Go down
OLD/Reo
Praefectus
Praefectus
OLD/Reo

PosteTema: Re: Nok en gang en legendarisk kamp mot BB   Nok en gang en legendarisk kamp mot BB EmptyLør Mai 05, 2007 9:06 am

vi var 5 stk som møtte opp mot BB, jotne, baspen ,petter, slarti og meg.

under kampen så var vi gode istarten av de 2 første banene. holdt følge og vant noen runder før BB stakk ifra. det var lett å feile litt på banene, så det går ann å vinne noen runder selv mot de gode. De kjørte med sine beste og fosco og abell kjørte fort. Jotne mått stikke før siste bane, så da ble vi 4.

en ellers rolig og bedagelig vennskaps kamp.
Til Toppen Go down
Vebbo
Pontifex maximus
Pontifex maximus
Vebbo

PosteTema: Re: Nok en gang en legendarisk kamp mot BB   Nok en gang en legendarisk kamp mot BB EmptyLør Mai 05, 2007 1:07 pm

Må bare beklage at jeg ikke stilte opp til kampen, men dommern (kona) ga pc'en redcard så den måtte forlate banen...
Til Toppen Go down
OLD/Rommel
Comes Domesticorum
Comes Domesticorum
OLD/Rommel

Antall Innlegg : 1131
Registration date : 17.10.2006

PosteTema: Re: Nok en gang en legendarisk kamp mot BB   Nok en gang en legendarisk kamp mot BB EmptyLør Mai 05, 2007 3:09 pm

Med defekt pad så var det ikke noe vits for meg å delta, men har nettopp vært å reklamert så nå er jeg klar igjen Smile
Til Toppen Go down
http://www.teamold.no
Sponsored content

PosteTema: Re: Nok en gang en legendarisk kamp mot BB   Nok en gang en legendarisk kamp mot BB Empty

Til Toppen Go down

Nok en gang en legendarisk kamp mot BB
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» kamp
» OWN Kamp
» IG inviterer til kamp
» OLD vs OWN
» 2OLD vs GpD TNL runde 4 Kamp ref.