| Nok en gang en legendarisk kamp mot BB | |
|
|
Av | Innlegg |
---|
Vebbo Pontifex maximus
Antall Innlegg : 756 Age : 55 Localisation : Lørenskog Registration date : 16.10.2006
| Tema: Nok en gang en legendarisk kamp mot BB Man Apr 30, 2007 6:49 pm | |
| Har ordnet en treningskamp mot BB Fredag førstkommende 4. mai kl. 22.00. Alle som vil kan delta og jeg håper på stort oppmøte. Banene som kjøres er TNL runde 6 banene så da får vi også en pekepin på hvordan vi ligger ann. GLHF gutta. | |
|
| |
Slartibartfast Praefectus castrorum
Antall Innlegg : 363 Age : 56 Localisation : Hammerfest Registration date : 02.02.2007
| Tema: Re: Nok en gang en legendarisk kamp mot BB Man Apr 30, 2007 7:20 pm | |
| Fint. Kan være godt å få øvd seg litt, men her er mine sjanser små. Absolutt ikke min type baner, bortsett fra Razor-D av Raggerdag. De to andre har jeg ikke sjanse på. Min er ikke bygd for highspeed slides. | |
|
| |
WizKid Praefectus
Antall Innlegg : 500 Age : 49 Registration date : 18.10.2006
| Tema: Re: Nok en gang en legendarisk kamp mot BB Ons Mai 02, 2007 12:09 pm | |
| Satser på å bli med på denne Må prøve å få øvd litt mere, banene var OK. Kanye-banen kunne vært superdigg, om det ikke hadde vært for den innsnevringa etter 1.hopp, og den £$£$€£$¤%#¤% stolpen i svingen før 2. hopp,hehe. Den banen der kan mye avgjøres på litt tur/utur | |
|
| |
OLD/Rommel Comes Domesticorum
Antall Innlegg : 1131 Age : 57 Localisation : Kristiansand Registration date : 17.10.2006
| Tema: Re: Nok en gang en legendarisk kamp mot BB Ons Mai 02, 2007 1:15 pm | |
| Han har oppdatert banen. Ligger link på TM.no. For de gode (som ikke har problemer med den stolpen du nevner) så ble hopp 2 vanskelig om du fikk for god fart, slik at veien er "kappet" . Har samtidig flyttet innsnevringen etter hopp 1 til rett før hopp 1. Les forøvrig Kanye's kommentar til hva som er lønnsomt ved hopp 1. Om ikke det er gjort så gjerne oppdater banen på serveren. (Jeg tar ikke sjansen på å forkludre serveren enda ) | |
|
| |
WizKid Praefectus
| Tema: Re: Nok en gang en legendarisk kamp mot BB Ons Mai 02, 2007 1:44 pm | |
| Takker for det, må laste ned oppdatert da. klarte forøvrig hoppet bra en gang igår, bremsa litt i lufta da ptx3 prata om at han traff "taket" mens vi spilte på serveren, så blir sikkert bra med ny utgave ja. Må si det irriterte meg myye at jeg ikke klarte å finne ordentlig ut av når jeg skulle legge inn ps i svingen der for å slide rundt stolpen og samtidig ikke komme for langt ut i svingen, hehe. | |
|
| |
Vebbo Pontifex maximus
Antall Innlegg : 756 Age : 55 Localisation : Lørenskog Registration date : 16.10.2006
| Tema: Re: Nok en gang en legendarisk kamp mot BB Fre Mai 04, 2007 1:33 am | |
| Da er fredagen kommet og alle som har tid og lyst kan møte opp på BB sin server (finner ut hvilken det er senere i dag). Det gjelder OLD og 2OLD. håper så mange som mulig stiller og om du har trent eller ikke spiller ingen rolle! | |
|
| |
Vebbo Pontifex maximus
| Tema: Re: Nok en gang en legendarisk kamp mot BB Fre Mai 04, 2007 8:47 pm | |
| Matchen i kveld går på BBTeamserver og pw er bbpracc
22.00
Husk så mange som vil kan stille | |
|
| |
OLD/Reo Praefectus
Antall Innlegg : 541 Age : 51 Localisation : Hilton Registration date : 14.11.2006
| Tema: Re: Nok en gang en legendarisk kamp mot BB Fre Mai 04, 2007 9:08 pm | |
| ojsann, var i dag det ja. får se om jeg dukker opp. trur dama skal sjenke meg ikveld.. så ut til at det stod noe i kjølern istad. | |
|
| |
Petter Procurator
Antall Innlegg : 413 Age : 57 Localisation : Utskarpen/Nordland Registration date : 02.03.2007
| Tema: Re: Nok en gang en legendarisk kamp mot BB Fre Mai 04, 2007 10:00 pm | |
| Hehe...sår noe i kjølern her også....regner med det ikke er alkoforbud i denne kampen!? | |
|
| |
OLD/Reo Praefectus
Antall Innlegg : 541 Age : 51 Localisation : Hilton Registration date : 14.11.2006
| Tema: Re: Nok en gang en legendarisk kamp mot BB Fre Mai 04, 2007 11:50 pm | |
| BB mot "OLD" 7-2 7-3 7-0 hvilken rekkefølge kjørte vi banene? alhz.... | |
|
| |
WizKid Praefectus
| Tema: Re: Nok en gang en legendarisk kamp mot BB Lør Mai 05, 2007 12:42 am | |
| Herre.. Alzheimern tok meg ikveld, glemte helt av denne.. Får vi ref? | |
|
| |
OLD/Reo Praefectus
| Tema: Re: Nok en gang en legendarisk kamp mot BB Lør Mai 05, 2007 9:06 am | |
| vi var 5 stk som møtte opp mot BB, jotne, baspen ,petter, slarti og meg.
under kampen så var vi gode istarten av de 2 første banene. holdt følge og vant noen runder før BB stakk ifra. det var lett å feile litt på banene, så det går ann å vinne noen runder selv mot de gode. De kjørte med sine beste og fosco og abell kjørte fort. Jotne mått stikke før siste bane, så da ble vi 4.
en ellers rolig og bedagelig vennskaps kamp. | |
|
| |
Vebbo Pontifex maximus
| Tema: Re: Nok en gang en legendarisk kamp mot BB Lør Mai 05, 2007 1:07 pm | |
| Må bare beklage at jeg ikke stilte opp til kampen, men dommern (kona) ga pc'en så den måtte forlate banen... | |
|
| |
OLD/Rommel Comes Domesticorum
Antall Innlegg : 1131 Age : 57 Localisation : Kristiansand Registration date : 17.10.2006
| Tema: Re: Nok en gang en legendarisk kamp mot BB Lør Mai 05, 2007 3:09 pm | |
| Med defekt pad så var det ikke noe vits for meg å delta, men har nettopp vært å reklamert så nå er jeg klar igjen | |
|
| |
Sponsored content
| Tema: Re: Nok en gang en legendarisk kamp mot BB | |
| |
|
| |
| Nok en gang en legendarisk kamp mot BB | |
|