| Skins..... | |
|
+4Usstan Evero Ranglepung OLD/FastAss 8 posters |
Av | Innlegg |
---|
OLD/FastAss Centurio
Antall Innlegg : 120 Age : 70 Localisation : Palmekysten Registration date : 17.10.2006
| Tema: Skins..... Man Okt 23, 2006 12:19 am | |
| Har fått med meg at jeg må kjøpe en lisens til ett av TM-spillene for at et bilskin skal være synlig for andre. Og OLD har noen knall eksempler på gode alternative skins; ICE f. eks.
- Den beste jeg har sett var forresten tegneseriefiguren Speedy Gonzales som løp rundt på banene....
Tre spørsmål: - Hvor går det an å finne ferdige, allrighte bilmodeller? - Har noen sett en rullestol eller rullator på sin vei? - Hvis ikke; er det vanskelig å lage sin egen skin?
Hadde jo vært kult å ikke bare snakke om rullator, men kjøre en også!
Bjaas | |
|
| |
Ranglepung Rector Orbis
Antall Innlegg : 564 Age : 51 Localisation : Fredrikstad Registration date : 17.10.2006
| Tema: Re: Skins..... Man Okt 23, 2006 12:33 am | |
| | |
|
| |
Evero Tiro
Antall Innlegg : 2 Registration date : 14.02.2007
| Tema: Re: Skins..... Ons Feb 14, 2007 10:38 pm | |
| Har du ett godt svar på hvorfor jeg får spørsmål om bruker/passord på den linken din ranglepung? | |
|
| |
Usstan Centurio
Antall Innlegg : 137 Age : 56 Localisation : Oslo Registration date : 09.01.2007
| Tema: Re: Skins..... Ons Feb 14, 2007 11:06 pm | |
| Får det samme, og mener og huske at sist jeg prøvde car park så var det nede med en beskjed om at de snart ville være tilbake med støtte for United. Kanskje det de jobber med? | |
|
| |
HyperNotActive Centurio
Antall Innlegg : 151 Age : 62 Localisation : Oslo Registration date : 21.10.2006
| Tema: Re: Skins..... Ons Feb 14, 2007 11:48 pm | |
| Har sjekka på litt og det ser ut til at websiden er under konstruksjon og åpner mellom 15 og 20 februar og men kan registrere seg der.
Men jeg tror det ikke før jeg får se det. | |
|
| |
OLD/Rommel Comes Domesticorum
Antall Innlegg : 1131 Age : 57 Localisation : Kristiansand Registration date : 17.10.2006
| Tema: Re: Skins..... Fre Mar 02, 2007 3:13 am | |
| Den carpark siden har kun TMU skins. Jeg har prøvd meg på å mekke ett eget, men det ble skikkelig stusselig . Så jeg fremmer herved en forespørsel til dere billakkerere i OLD... kan noen mekke ett tøft skin til meg . Vanker en starday som belønning Edit: Når jeg noen ganger klarer å lage noe som ser tilforlatelig ut, så får jeg bare som svar når jeg skal lagre at dette er read only file. | |
|
| |
Usstan Centurio
Antall Innlegg : 137 Age : 56 Localisation : Oslo Registration date : 09.01.2007
| Tema: Re: Skins..... Fre Mar 02, 2007 11:14 am | |
| - OLD/Rommel skrev:
- Den carpark siden har kun TMU skins.
Det var på ovenfornevnte carpark at jeg hentet Mustangen som jeg laget old Skin over. Søk etter eldre biler, dvs biler lastet opp før TMU og det er godt mulig at de fungerer i TMN - OLD/Rommel skrev:
- Edit: Når jeg noen ganger klarer å lage noe som ser tilforlatelig ut, så får jeg bare som svar når jeg skal lagre at dette er read only file.
Lagre eller lagre som? | |
|
| |
Antall Innlegg : 1131 Age : 57 Localisation : Kristiansand Registration date : 17.10.2006
| Tema: Re: Skins..... Fre Mar 02, 2007 11:28 am | |
| - Usstan skrev:
-
Lagre eller lagre som? Prøvd begge deler og får samme svar. Read only file. Prøver da å male på f.eks NOR sin bil. Har prøvd både i editor og profile, men får det samme hver gang. Å lagre til URL vet jeg ikke hvordan jeg gjør. Trodde jeg skulle kunne lagre til skinsmappa i programmet på harddisken jeg. Hva gjør jeg feil. | |
|
| |
Slartibartfast Praefectus castrorum
Antall Innlegg : 363 Age : 56 Localisation : Hammerfest Registration date : 02.02.2007
| Tema: Re: Skins..... Fre Mar 02, 2007 12:45 pm | |
| Har googlet litt og funnet ut at man må ha mulitplayer-key fra sunrise for å authenicate TMN. Fant dette på Trackmania Nations-hjemmeside under FAQ: You need to authentificate your TMN account. On the site www.trackmanianations.com you can see a link that says "authenticate account". You can only authenticate your trackmania nations account (login) when you own a copy of trackmania or Trackmania Sunrise and insert the multiplayer key tha you can find on the manual of those games (available in stores) | |
|
| |
Usstan Centurio
| Tema: Re: Skins..... Fre Mar 02, 2007 12:50 pm | |
| - Slartibartfast skrev:
- You can only authenticate your trackmania nations account (login) when you own a copy of trackmania or Trackmania Sunrise ...
Trackmania Original eller Trackmania Sunrise. Fungerte fint med min egen Original nøkkel | |
|
| |
| Tema: Re: Skins..... Fre Mar 02, 2007 1:06 pm | |
| Brukte Sunrice key'en igår og det gikk greit. Avataren min ble hvertfall synlig på serverene etterpå. | |
|
| |
Baspen Quaestor sacri palatii
Antall Innlegg : 274 Age : 57 Localisation : Nesodden Registration date : 16.10.2006
| Tema: Re: Skins..... Fre Mar 02, 2007 1:14 pm | |
| Jeg har verifisert (authenticate) min TMN-konto med med min TMU-nøkkel. Tror det skal funke det også..... | |
|
| |
Sponsored content
| Tema: Re: Skins..... | |
| |
|
| |
| Skins..... | |
|