Turtle Ephemera Baetidae Rhodanii
Antall Innlegg : 372 Registration date : 18.01.2007
| Tema: Turtle-Torress = sant :) Tir Apr 24, 2007 4:41 pm | |
| Hei folkens! For ca. et halvt år siden begynte Torress og jeg å fable om å lage en bane sammen. Ettersom han flyttet og hadde færre muligheter til å koble seg opp, gikk det en god stund før vi fikk gjort noe med saken. Jada Torress, jeg veit jeg har vært treig jeg også. Endelig fikk vi nå gjennomført prosjektet og vi er faktisk litt stolte av banen. Vi får håpe dere liker den, men alle tilbakemeldinger er selvfølgelig like velkomne. | |
|
OLD/Reo Praefectus
Antall Innlegg : 541 Age : 51 Localisation : Hilton Registration date : 14.11.2006
| Tema: Re: Turtle-Torress = sant :) Tir Apr 24, 2007 5:22 pm | |
| fåkke hentan... noe feil på tmx? | |
|
Torress Miles
Antall Innlegg : 19 Age : 53 Registration date : 25.10.2006
| Tema: Re: Turtle-Torress = sant :) Tir Apr 24, 2007 5:40 pm | |
| Hei.... Det er ikke noe feil på TMX.... Bare en liten feil på banen.... Blir fikset på i kveld | |
|
Turtle Ephemera Baetidae Rhodanii
Antall Innlegg : 372 Registration date : 18.01.2007
| Tema: Re: Turtle-Torress = sant :) Tir Apr 24, 2007 7:06 pm | |
| Fikset nå. Problemet var at TMX ikke var klar for opplasting av baner som er laget i den nyeste oppdaterte versjonen av TMN (0.1.7.9). Så da prøvde jeg å følge anvisningen som Stanley hadde gitt på TM.no. Bare tull!!! Da slår nemlig TMN seg av hvis man laster opp en bane man har tuklet med på den måten. Altså måtte jeg starte opp en eldre versjon av TMN og lagre den igjen fra den. Så nå er versjonen på TMX lagret i 0.1.7.5.
Kos dere! (får vi håpe da...) OBS! Dere få som rakk å laste ned første versjon - Slett den og last ned den nye. | |
|
Sponsored content
| Tema: Re: Turtle-Torress = sant :) | |
| |
|